چگونه به رنگ موی دلخواه برسید

چگونه به رنگ موی دلخواه برسید

گاهی پیش می‌آید بعد از رنگ کردن مو با هاله قرمزی که در رنگ وجود دارد مشکل دارید و می‌خواهید این قرمزی را به طریقی از بین ببرید؛ در این حالت باید موها را رنگساژ کنید، رنگساژ یعنی رنگ ضعیفی که با آب رقیق شده‌است. باید یک پایه رنگ نرمال(بین 5 تا 7) یا دود .....


چگونه به رنگ موی دلخواه برسید

1- گاهی پیش می‌آید بعد از رنگ کردن مو با هاله قرمزی که در رنگ وجود دارد مشکل دارید و می‌خواهید این قرمزی را به طریقی از بین ببرید؛ در این حالت باید موها را رنگساژ کنید، رنگساژ یعنی رنگ ضعیفی که با آب رقیق شده‌است. باید یک پایه رنگ نرمال(بین 5 تا 7) یا دودی یا زیتونی را انتخاب کنید بعد آن را با آب و اکسیدان مخلوط کنید تا رنگ حالت ماست رقیقی را پیدا کند، حالا آن را به موها بزنید و حدود 10 تا 20 دقیقه صبر کنید و بعد موها را بشویید.

رنگ موی زیبا
2. اگر در رنگ موهایتان هاله زرد نامطلوبی وجود داشته باشد باز با رنگساژ می‌توانید آن را از بین ببرید؛ رنگی که باید برای این‌کار انتخاب کنید یک پایه رنگ نرمال به همراه کمی رنگی با پایه عسلی یا صورتی است؛ حتما باید همراه رنگ نرمال کمی از پایه رنگ قرمز هم استفاده کنید چون در غیر این صورت ممکن است رنگ‌ موها بعد از رنگساژ به سبزی بزند.

رنگ موی زیبا

3. اگر برای رنگ موهایتان از رنگ‌های فانتزی مثل قرمز و بنفش و... استفاده کرده‌اید برای پایدار کردن آن باید بعد ازیک هفته تا 10 روز از رنگ کردن و وقتی هنوز موها چندان رنگ خود را از دست نداده‌اند، آنها را رنگساژ کنید تا رنگ ثابت شود.حواستان باشد که بعد از 15تا 20 روز رنگساژ دیگر فایده‌ای ندارد و برای به‌دست آوردن همان رنگ قبلی باید مجددا موها را کامل رنگ کنید.
4. اگر موهای تیره‌ای دارید و می‌خواهید آنها را روشن کنید تنها راه دکلره یا دکوپاژ(دکلره ضعیف) بامواد شیمیایی است تا این مواد بتوانند رنگ تیره را از موها بیرون بکشند.البته مسلم است که ماده شیمیایی به راحتی هم به موها و هم به پوست کف سر آسیب می‌زند اما برای کم کردن این آسیب 2 توصیه داریم؛ یکی اینکه حتما این کار در آرایشگاه و توسط فرد متخصص انجام بگیرد و دیگر اینکه آرام آرام رنگ موها را روشن کنید مثلا هر بار فقط چند درجه موها را روشن کنید تا به مرور به رنگ دلخواه برسید، به یکباره روشن کردن موها می‌تواند بسیار آسیب زننده باشد.   

رنگ موی زیبا
 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید