بهترین آرایشگاه عروس در کرج

بهترین آرایشگاه عروس در کرج

روز عروسی وقت آزمون و خطا نیست

عروس خانم هایی که بدنبال آرایش و میکاپ خاص و شیک هستید عروس سرای آناهید به عنوان بهترین آرایشگاه عروس در کرج، رویایتان را به واقعیت تبدیل میکند

بهترین میکاپ آرتیست دوره دیده و حرفه‌ای، مواد آرایش مرغوب و باکیفیت ،مشاوره اصولی به عروس خانم ها،جو صمیمی و شاد، استفاده از آخرین تکنیک‌های روز دنیا

زیبایی در روز عروسی شانسی نیست

توصیه میکنیم خود را به دست میکاپ آرتیست‌های ماهر و متخصص آرایشگاه عروس آناهید در کرج بسپارید.

 عروس کرج

 باور کنید، رویای زیبایی شما در بهترین آرایشگاه عروس کرج به واقعیت تبدیل می‌شود! ما با تیمی از آرایشگران حرفه‌ای و متخصصان زیبایی با تجربه، همراه شما در راه به دست آوردن ظاهری خیره‌کننده برای روز ویژه‌تان قرار می‌گیریم. با ما تجربه‌ای منحصر به فرد از آرایش، مو، و استایلینگ برای عروسی خود تجربه کنید. به آرایشگاه عروس ما بیایید و روزی با شکوه را شروع کنید!

 

بهترین عروس سرا کرج

 

عروس کرج

در میکاپ عروس هدف پوشاندن نقاط معیوب چهره و نمایاندن هر چه بیشتر نقاط قوت چهره میباشد طوری که از خود واقعی فرد فاصله زیادی نگیرد.

عروس سرای آناهید با مدیریت خانم نجابت


خدمات میکاپ و شینیون  ساده و ویژه

 خدمات حرفه ای میکاپ عروس


آموزش حرفه ای و تخصصی میکاپ

کلاس ها خصوصی وگروهی🎉

💰پشتیبانی 6 ماهه با تضمین ورود به بازار کار 💰

 عروس سرا در کرج


سر فصلهای آموزش

✔️میکاپ‌ برزیلی، کات کریسی، هولگرام ،میکاپ خیس، هیلو

✔️آموزش انواع میکاپ و زیرسازی حرفه ای سایه؛ شامل سایه های لایت؛اسموکی ؛شاین و میکس

✔️آموزش تخصصی میکاپ مناسب جهت چشمهای افتاده؛پف دار ؛گود و...

✔️آموزش مژه گذاری سه بعدی ؛نیمه؛کامل؛دوبل ،تک و نامرئی

✔️آموزش ترکیب رنگ و هارمونی محو گریم

✔️آموزش هاشور زنی و سایه کاری ابرو

✔️آموزش  تکنیک های حرفه ای گریم پوست ؛سلفونی کردن پوست

✔️جدیدترین روش زاویه دادن و استخوانی کردن چهره
کاوردان و یکدست کردن پوستهای خراب؛

✔️لکه گیری و کاور کردن قرمزی صورت و گودیهای زیرچشم

✔️آموزش انواع محصولات لیفت آنی پوست از جمله ؛سرم ،کپسول ،چسب ،آمپول و...

آموزش فک سازی؛گونه سازی،اصلاح بینی،اصلاح فرم پیشانی، رفع غبغب.

✔️آموزش متعادل سازی و کانتور لب؛

✔️اصول ترکیب رنگ در رژلب

✔️امبره کردن لب و حجیم سازی

✔️آموزش انواع فون و ترکیب فون از جمله آموزش لانگ لستینگ و میکاپ ضدآب 

✔️آموزش قرینه سازی  و برقراری تناسب چهره  و الگوبرداری از جام چهره

✔️آموزش پاکسازی با استفاده از ؛ ژل ؛ماسک و فوم

✔️آموزش زیرسازی و جوانسازی  پوستهای ،شل و افتاده

✔️آموزش میکاپ ویژه برای چشمهای ریز و ژاپنی

✔️آموزش و آشنایی با انواع محصولات گریم از جمله؛  آناستازیا ،استی لودر،هدی بیوتی و.....

✔️با اعطای مدرک فنی وحرفه ای ومدرک tuv آلمان، معتبر با کدریجستری

شعبه کرج

  ☎  026 34 48 24 90

  0910 880 96 60


 جهانشهر - بلوار مولانا - نرسیده به کسری شمالی  - جنب فروشگاه جانبو - ساختمان یاسین - ط 2 -  واحد 2


شعبه تهران

   0990 639 79 59


 آدرس :  زعفرانیه  - خیابان اعجازی - روبروی سوداچی - جنب بانک ملت پلاک 41

 

@anahid.salon

.بهترین مدل آرایش برای هر عروس مدلیست که نمایانگر خود شخص باشد دلربا و جذاب .

بهترین آرایشگاه عروس در کرج

بهترین مرکز عروس در کرج

نکته هایی در مورد میکاپ و گریم عروس

همه عروس ها آرزوی تحقق عروسی رویایی خود را دارند. در عین حال، هر دختری می خواهد در این روز جذاب ترین و مورد توجه باشد. به همین دلیل باید به میکاپ و گریم عروس توجه ویژه ای داشته باشید. بیایید به توصیه هایی که  بهترین عروس سرای کرج داشته نگاهی بیاندازیم

  • آرایش عروسی شیک باید زیبایی و شادی چهره شما دوچندان کند. لازم به ذکر است که چنین آرایشی با آرایش شب متفاوت است، که اغلب به آن توجهی نمیکنند.
  • فراموش نکنید که تمام عناصر لباس و لوازم جانبی باید با میکاپ عروس هارمونی و هماهنگی داشته باشند.
  • حتما قبل از انجام میکاپ با کمک مشاوره های تخصصی عروس سرای کرج میکاپ خود را انتخاب کنید تا تصویری ذهنی از خود داشته باشید.
  • اگر مراسم عروسی در فضای باز است میکاپ و گریم عروس باید هم در نور روز و هم در نور شب بی عیب به نظر برسد.
  • آرایش باید ماندگاری بالا داشته باشد، زیرا میکاپ و گریم عروس از صبح تا پاسی از شب روی چهره  عروس قرار است بماند.
  • مکاپ عروسی ایده آل باید بر نقاط قوت و زیبایی عروس نمایان تر کند و در عین حال عیوب چهره را پنهان کند. تنها در این صورت است که احساس اعتماد به نفس خواهید کرد و هیچ چیز نمی تواند روحیه شما را خراب کند.
  • مدل موی لازم را برای استایل خود انتخاب کنید. به طور کلی، بهتر است از قبل روی مفهوم تصویر فکر کنید و انتخاب هایی داشته باشید، آن وقت مطمئناً خواهید فهمید که در مهمترین روز برای شما جذاب به نظر خواهید رسید.
  • در هر فصل حتما باید از مواد آرایشی مناسب با آب و هوا استفاده کرد مثلا اگر در زمستان ازدواج می کنید، استفاده از ریمل و خط چشم ضد آب و یا بالم لب با ماندگاری بالا استفاده شود.
  • فراموش نکنید که پوست صورت را برای آرایش آماده کنید. این اقدام بسیار مهمی است که نباید از آن غفلت کرد. از این گذشته، پنهان کردن پوست بیمار حتی زیر بهترین لوازم آرایشی بسیار دشوار است. حتما باید مدتی قبل از عروسی صورت خود را پاکسازی و لایه برداری کنید.

عروس کرج


خدمات VIP عروس  در سالن آرایش و زیبایی آناهید 

گریم و میکاپ VIP 

شینیون VIP

مژه تکی

اکستنشن مو و مژه 

اصلاح ابرو

رنگ ابرو 

 پاکسازی پوست صورت   

کاور ناخن

رنگ مو یا هایلایت

کوپ ( کوتاهی مو )

براشینگ

پدیکور

لاک پا

لنز

تاج VIP 

تور VIP


بهترین آرایشگاه عروس در کرج

بهترین عروس سرای کرج

 

مرکزتخصصی گریم و میکاپ عروس(VIP)

انسان ها از دیرباز به دنبال زیبایی و از آن مهمتر زیباتر دیده شدن بوده اند.شاید در نگاه اول از دیدگاه بسیاری از مردم این امر چندان مورد قبول نباشد اما واقعیت را نمی توان انکار کرد.

گریم چهره رکن اصلی در زیبایی یک فرد میباشد و تمامی موارد از جمله آرایش موها و اندام متناسب در درجات پایین تری قرار میگیرند.

همانطور که میدانید هنر آرایش صورت علاوه بر بحث تجربه و دانش لازم و همچنین استفاده از مواد مرغوب به خلاقیت و استعداد ذاتی وناب نیاز دارد.

آنچه که پس از گریم چهره هر فردی دید ه می شود اگر با اندام و همچنین آناتومی و فیزیک صورت هارمونی نداشته باشد نه تنها به زیبایی فرد کمکی نمی کند بلکه موجب کاهش اعتماد به نفس نیز می شود.  


 عروس کرج

گروه آناهید با بهره گیری از نیروهای با تجربه و خوش ذوق سعی بر آن دارد که در انجام این مهم نیاز هموطنان خوش سلیقه وزیبا را برآورده سازد.


امروزه از تکنیک های بسیار جالب و کارامد و همچنین مواد بسیار باکیفیت که البته هزینه بسیار بالایی نیز در پی دارد در بحث گریم استفاده میشود. در ادامه با ما همراه باشید تا نکته های زیبا وجالبی را در مورد گریم مورد بررسی قرار دهیم.

 


همانطور که میدانید هر چهره ای زیبایی و عیوب خاص خود را دارد و هیچ کس به طور کامل و بی نقص نیست ولی کروه میکاپ و شینیون آناهید این اطمینان را به عروس خانم های نارنین میدهد که با استفاده از تکنیک و تجربه بالا و همچنین استفاده از مواد مرغوب با برند های معتبر به هر چه زیباتر شدن شما در شب عروسیتان نزدیک شده و در این شب به یاد ماندنی مانند ستاره ای در مجلس عروسی خود بدرخشید

 عروس کرج


سالن زیبایی عروس به عنوان یکی از بهترین مراکز تخصصی عروس در کرج آماده ارایه خدمات VIP عروس میباشد / مرکز فوق تخصصی عروس​


توصیه ما به شما عروس خانم ها این است که برای توضیح مدل مورد علاقه ی خود فقط به نشان دادن دو الی سه عکس اکتفا کنید در غیر این صورت هم باعث فاصله کرفتن از مدل مورد نظر و هم سردرگمی آرایشگرتان میشوید. چه بسا مدل هایی که شما فکر میکنید بر چهره شما فوق العاده و زیبا شود اما آناتومی و فیزیک چهره و استایل شما نتیجه دیگری به همراه داشته باشد.اگر به مهارت و تجربه میکاپ آرتیست خود اطمینان دارید او می تواند در این مهم کمک بزرگی به شما کند و شما را راهنمایی کند. آرایشگاه عروس در کرج


 عروس کرج

مهمترین چیز در یک آرایش اصولی، زیرسازی آرایش پوست است که موجب می شود آرایش کاملاً به چهره نشسته و یک زیبایی طبیعی به ارمغان آورد.

 

 

@anahid.salon



پررنگ ترین نقش در زیرسازی آرایش یا همان آرایش پوست به عهده کرم پودر است اما در عین حال استفاده از برخی مواد دیگر همچون مرطوب کننده، بیس، کانسیلر ، فیکساتور و … گاه لازم هستند و گاه به حرفه ای تر شدن آرایش کمک می کنند.

از جمله برند های معروف در زمینه آرایش می توان به لوریل گروپ L’Oreal Group   اتود Etude  رولون Revlon   آون Avon    کاور گرل Cover Girl  اوریفلیمOriflame  اربان دیکیUrban Decay  مایبیلینMaybelline  مک MAC  کلینیکCliniqueاشاره کرد.

میکاپ عروس در کرج

آناهید برای بالا بردن سطح کیفی خدمات خود در همه زمینه های آرایشی از بهترین برند لوازم آرایشی استفاده کرده تا هم از نظر زیبایی مورد پسند قرار گیرد و هم از نظر بهداشتی صدمه به پوست و موی شما وارد نشود

به جرات می توان گفت آناهید در زمینه آرایشی مخصوصا آرایش عروس یکی از بهترین برند های آرایشی می باشد . این مورد نه تنها توسط مدارک دریافت شده ، بلکه از نمونه هایی که انجام شده است می توان بهترین آرایشگاه عروس در کرج معرفی کرد  مدلهای مختلف شینیون عروس سال به سال زیاد می شود و اگر عروسی به روز عروسی یا نامزدی خود نزدیک باشد یا اگر خانمی برای مراسم خاصی دنبال انتخاب بهترین مدل شینیون برای موهایش باشد گیج و سردرگم می شود .

میکاپ آرتیست خوب در کرج


انجام خدمات شینیون مو برای زیباتر دیده شدن کل نمای یک خانم است و اگر درست انتخاب نشود ممکن است این زیبایی را به همراه نیاورد. در واقع هنر شینیون مو مانند سایر هنرهای آرایشی اگر در مشیر درست خود به کار گرفته نشود نمی تواند کمی در جهت زیبایی و حس اعتماد یک خانم داشته باشد و البته انتخاب نادرست قضیه را برعکس خواهد کرد.

 

 

@anahid.salon

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید