برای رنگ کردن ریشه چه روشی وجود دارد؟

مکن است بخواهید فقط ریشه ها را رنگ کنید چون رنگ کمتری مصرف می شود و در نتیجه هزینه کمتری خواهید کرد


 برای رنگ کردن ریشه چه روشی وجود دارد؟

ممکن است بخواهید فقط ریشه ها را رنگ کنید چون رنگ کمتری مصرف می شود و در نتیجه هزینه کمتری خواهید کرد اما به هر صورت رنگ کردن ریشه هم روش خاص خود را دارد. برای کلیه رنگ ها، باید رنگ آمیزی را از پشت سر شروع کنید و به طرف جلو ادامه دهید البته حواستان باشد که فقط ریشه، اما زمان لازم برای رنگ گرفتن با توجه به نوع موها متفاوت است. توصیه ما این است که برای موهای نازک 30 دقیقه و برای موهای ضخیم 40 دقیقه صبر کنید.
 
پس از طی شدن زمان مناسب وقت آن است که تمام موها را یکرنگ کنید. بهتر است اول قسمت انتها و وسط موها را با آب فشان مرطوب کنید و بعد رنگ روی ریشه ها را با استفاده از یک شانه رنگ به قسمت های طولی و انتهایی موی خود انتقال داده و 10 دقیقه صبر کنید.

زیرا محلول دکلره اولا خشک شده و اثری را که باید روی موها داشته باشد نخواهد داشت. ثانیا موها زیر کلاه پلاستیکی ظرافت و حالت خود را از دست می دهد.

- موی ضخیمتر  بسیار مشکل تر و در زمان طولانی تری دکلره می شود .
 
- کسانی که از داروهای اعصاب استفاده می کنند با نظر پزشک عمل دکلره را انجام دهند.
- در مواردی از قبیل زمان پریود و یا حاملگی(مخصوصاتا 4ماهگی که جنین در حال شکل گرفتن است ودر 8 و 9  ماهگی دوران حاملگی) و یا بیماری های عصبی از این عمل خودداری کنید.
 
- چنانچه قسمتی از موها رنگ شده باشد و یا دریچه های مو خیلی ریز باشد ممکن است پس از دکلره رنگ مو به قرمزی یا نارنجی بزند.

- به نوع مو از نظر رنگ در موقع دکلره کردن باید توجه داشت موهائی که دارای رنگ تیره هستند دکلره آنها مشکلتر از موهائی است که دارای رنگ روشن می باشد، زیرا در موهای تیره پیگمنتهای آن بیشتر از پیگمنتهای زرد و قرمز می باشد و چون پیگمنتهای آبی دارای قطر بیشتری هستند بنابر این مشکلتر از دریچه های مو خارج می شود.

- هنگام دکلره پوست سر نباید تمیز باشد بلکه 4- 5 روز از شستن آن گذشته باشد.(چرب بودن مو و پوست سراز وارد شدن آسیب ها جلوگیری می کند.)

 -در نظر گرفتن حساسیت فرد نسبت به دکلره و رنگ باید تست شود.

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید