رنگ مو دودی | ترکیب رنگ دودی خاکستری

قبل از اینکه موهایتان را خاکستری کنید، به رنگ پوستتان فکر کنید. برخی از سایه های خاکستری ممکن است در برخی از رنگ های پوست بهتر از بقیه به نظر برسند. مهم است که سایه ای را انتخاب کنید که رنگ پوست شما را تکمیل کند تا مطمئن شوید که برای شما خوب به نظر می رسد.


رنگ موی دودی خاکستری مناسب کسانی است که می خواهند طبیعی بمانند. موهای به رنگ خاکستری برای همه شگفت انگیز به نظر می رسد و شما هرگز از این بابت پشیمان نخواهید شد.مطالبی در این مقاله پیرامون انواع ترکیب رنگ مو دودی / رنگ مو خاکستری خواهید خواند.

برای رفتن قسمت مختلف روی متن کلیک کنید


رنگ مو دودی | خاکستری چیست ؟

رنگ موهای خاکستری سایه های خنک و با رنگدانه ای عمدتا به رنگ آبی و سبز است که باعث ایجاد رنگ مو می شود که دودی و نقره ای به نظر می رسد. رنگ مو دودی سایه های واضح و با ظاهری براق و یخی است - میتوان گفت این رنگ مو، رنگ مویی پر جنب و جوش نیست.


فرمول رنگ مو دودی خاکستری 1

عکسرنگ مو دودی خاکستری

برای رسیدن مو به رنگ مو دودی با این تناژ باید مو با دکلره به پایه 10 برسد پس بهتر است روی موهای مستحکم و سالم انجام شود. فقط توجه داشته باشید که از مواد دکلره مرغوب استفاده نمایید که باعث آسیب زیادی به مو نشود. در ترکیب رنگ مو دودی بهتر از از واریاسیون بنفش استفاده شود تا از ایجاد رنگدانه های (تناژ) سبز جلوگیری شود. برای تثبیت این رنگ مو نیاز به رنگساژ مو است.


فرمول رنگ مو دودی خاکستری 2


ترکیب رنگ مو دودی نسکافه ای

فرمول ترکیب رنگ موی دودی نسکافه ای

پایه مو: 8

پایه لایت: 9

رنگ مو دودی 8

رنگ مو خاکستری 8

رنگ مو نسکافه ای 8

10 سانت دودی - 2 سانت بنفش - 5 سانت طلایی

اکسیدان 9 درصد


رنگ خاکستری زیتونی

 اگر علاقمند به انجام کوتاهی باکیفیت و بدون نقص برای موهای خود هستید توصیه میکنیم نمونه کارهای آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در گوهردشت کرج را حتما مشاهده کنید.

فرمول رنگ مو دودی مرواریدی

عکس رنگ مو دودی مرواریدی

فرمول ترکیب رنگ مو صدفی دودی 1
رنگ مو صدفی دودی


فرمول ترکیب رنگ مو صدفی دودی 2

رنگ صدفی دودی


فرمول رنگ مو دودی نسکافه ای

فرمول رنگ مو دودی نسکافه ای


 فرمول ترکیب رنگ مو دودی بلوند

فرمول ترکیب رنگ دودی بلوند 


فرمول ترکیب رنگ دودی خاکستری زیتونی

رنگ مو دودی خاکستری زیتونی


فرمول رنگ دودی بدون دکلره

رنگ دودی بدون دکلره


فرمول ترکیب رنگ مو دودی | خاکستری

بلوند خاکستری تا آبی یخ آمبره - مدل مو خاکستری

بلوند خاکستری تا آبی یخی آمبره

این رنگ مو برای موهای بلوند تیره مناسب است، همانطور که در ریشه های این مدل نشان داده شده است. موهای طبیعی او هیچ رنگ گرمی در خود ندارند، بنابراین می توانید موهای سفید و بلوند نقره ای را بدون اینکه زرد شوند به دست آورید. هنگام برخورد با چنین موهای دوست داشتنی بسیار مهم است. پیچ و تاب اصلی در این مدل موهای بلند، بلوند و موج دار که ما آن را دوست داریم، ظاهر زیباتری را نشان می دهد!

فرمول ترکیبی رنگ موی بلوند خاکستری تا آبی یخ آمبره

فرمول شماره 1

این فرمول جالب برای ساخت رنگ موی نقره ای را بررسی کنید! شما به 10 سانتی‌متر بلوند نقره‌ای فرمول 1، 3 سانتی‌متر واریشن نقره‌ای 0.22 ، 3 سانتی‌متر واریاسیون خاکستری و 30 سی‌سی اکسیدان شماره 1 نیاز دارید. همه را با هم مخلوط کنید و برای موهای نقره‌ای عالی آماده شوید!

 


فرمول شماره 2

ابتدا موهای خود را به آخرین درجه دکلره برسانید سپس با کمک ترکیب های رنگ موی زیر موهایتان را رنگ بزنید.

  • مقداری رنگ مو C10
  • روشن کننده (0-00) E20 : به میزان 1/3
  • واریاسیون نقره ای (E13) :  سه سانت
  • اکسیدان شماره 2

رنگ مو براق خاکستری عالی بر روی موهای صاف و بلند - مدل موهای دودی

رنگ مو براق خاکستری عالی بر روی موهای صاف و بلند

این ترند جدید و جذاب موهای جدید ، در مورد ترکیب سایه های خاکستری و نقره ای برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد و شیک است. ترکیب رنگ ها یک سبک شیک و مدرن ایجاد می کند که شما را از بقیه متمایز می کند. موهای خاکستری در حال حاضر بسیار دوست داشتنی هستند، بنابراین مطمئن شوید که موهای خود را خوب نگه دارید. این یک راه فوق العاده هیجان انگیز برای ایجاد یک ظاهر شیک با موهای بلند و صاف است!


فرمول ترکیب رنگ مو دودی نقره ای :

  • رنگ دودی با پایه هفت به اندازه کافی (یک تیوپ)
  • رنگ بلوند نقره ای به اندازه کافی (نصف تیوپ)
  • واریاسیون بنفش در حد به اندازه کافی (دو بند انگشت)
  • واریاسیون دودی و نقره ای به اندازه کافی (یک بند انگشت)
  • پایه 8 دکلره

رنگ مو دودی همراه با آبی روش

رنگ-مو-دودی

فرمول ترکیب رنگ مو دودی و آبی روشن 

دکلره تا پایه 8 تا 9 و سپس شستشو با شامپو ضد زردی

رنگ دودی بلوند 8 یک تیوپ

هایلایت کروماتیک دنی وان یک چهارم تیوپ

واریاسیون دودی و خاکستری و نقره‌ای دو بند انگشت

اکسیدان 6 درصد

این دو تکنیک هایلایت عمودی را در رنگ های مد روز بررسی کنید! پایه خاکستری برجستگی های آبی سرد را در نزدیکی بالا نشان می دهد، اما با حرکت به سمت پایین، جلوه سه بعدی دودی را با طیف وسیع تری از رنگ ها مشاهده خواهید کرد. این بافت و حرکت را اضافه می کند و باعث می شود لبه ها به شکلی برجسته و براق ظاهر شوند. این یک لبه مدرن با هایلایت های ظریف و ضخیم در اندازه های مختلف ایجاد می کند و یک پیچ و تاب جالب و جالب به استایل شما می دهد!


 

بژ - خاکستری - بلوند ، مدل مو خاکستری

بژ - خاکستری - بلوند ، مدل مو خاکستری

در حال حاضر، این سایه خاکستری در واقع گرمتر از آنهایی است که رنگهای آبی یخی دارند و شامل رنگ های بژ است. ریشه ها ترکیبی از رنگ های بلوند تیره، بلوند متوسط ​​یا قهوه ای است. و کمی تونر بژ برای ترکیب رنگ اضافه شده است. از بالا به پایین، کهربا بلوند خاکستر مدرن با برش های مستقیم، نقاط هندسی داده شده است. بنابراین، این یک مدل مناسب برای موهای خوب است.فرمول ترکیب رنگ مو خاکستری :

  • رنگ موی 8 + 8٫32
  • رنگ موی e7 رنگ زیتونی
  • اکسیدان 6 درصد یا شماره 1

طوسی بلند با نوار دایره ای - سبک های سه بعدی برای موهای دودی

طوسی بلند با نوار دایره ای - سبک های سه بعدی برای موهای دودی

ترند موهای دایره ای امبر در حال حاضر بسیار مد روز است، به خصوص در بین خانم های جوان! این یک سبک کلاسیک است که هرگز از مد نمی افتد. شما به راحتی می توانید دلیل آن را متوجه شوید - وقتی به تمام رنگ ها و بافت های مختلف فکر می کنید، سبک های مدرن ایجاد می شوند تا زیبا به نظر برسید. این طرح به رنگ موهای شما عمق می بخشد و آن را سه بعدی جلوه می دهد و ریشه های خاکستری تیره با هایلایت های عمودی به شیوه ای سرد تضاد دارند. افزودن یک لمس رنگ با دو سایه بژ طلایی باعث می شود کلیت نرم و شیک به نظر برسد.


رنگ مو دودی خاکستری براق معکوس بر روی موهای صاف 

رنگ مو دودی خاکستری براق معکوس بر روی موهای صاف 

ریشه های خاکستری تیره در تضاد با هایلایت های سفید و نقره ای ظاهری خنک در این مدل موی ساده و معمولی ایجاد می کند. حتی اگر واقعاً نمی‌توانید آن را در یک تصویر ببینید، در حالی که مدل‌ها سر خود را حرکت می‌دهند، موهای او همیشه نور را می‌گیرد و آن را منعکس می‌کند تا حرکت‌های جذاب زیادی را به نمایش بگذارد. این مدل مو برای موهای نازک و ابریشمی بسیار مناسب است، زیرا زیاد سنگین نیست و برای زیبایی آن متکی به درخشش مو نیست!


آمبره - رنگ مو دودی

آمبره - رنگ مو دودی

این مدل موی نیمه بلند دارای یک گره عالی در پشت و یک دم صاف است که چندان عالی نیست. موهایی که از پیشانی به عقب می‌ریزند، ارتفاعی دلپذیر به پیشانی‌های کم پشت و صورت‌های گرد می‌دهد. این یک مدل موی خاکستری پیشرفته با ریشه های تیره و دودی است که با بقیه موها ترکیب می شود. این ایده آل برای ظاهر سرد و عصبانی برای دانش آموزان راهنمایی است!


رنگ موی صورتی و خاکستری نرم 

رنگ موی صورتی و خاکستری نرم

سلام! بنابراین، برخی از سایه های خاکستری سرد وجود دارد که با پوستی با رنگ سرد بسیار خوب می آیند. به جای اینکه فقط یک رنگ موی خاکستری صاف داشته باشید، حداقل سه رنگ اصلی را با هم ترکیب کنید تا ظاهری نرم و پر جنب و جوش ایجاد کنید. ریشه ها می توانند خاکستری متوسط ​​گرم باشند، با رگه هایی از صورتی و آبی که امواج را برجسته می کند و جلوه ظریفی سه بعدی می دهد. این مدل شیک برای مدل موی باب معکوس محبوب، با ابعادی به موهای صاف ابریشمی، عالی است!


فرمول رنگ مو بلوند خاکستری


رنگ مو بلوند دودی نقره ای

رنگ مو بلوند دودی نقره ای

سلام! آیا تا به حال در مورد روند جدید جالب ایجاد بافت های شگفت انگیز روی موهای مثلثی ضخیم و مد روز شنیده اید؟ این یکی از ظاهرهای جدید مورد علاقه من است! این یک روش جدید و اصلی برای استایل کردن یک برش بلند پیکسی است. استایلیست ها با برش موهای ضخیم به لایه های عمودی و برش های خرد شده به این ظاهر دست می یابند. نتیجه نهایی فوق العاده تند، با نقاط تیز و مشخص است که به زیبایی با ریشه های تیره تضاد دارد. رنگ موی خاکستری دودی در قسمت بالا، لمسی خیره کننده و چشم نواز را اضافه می کند!


رنگ مو دودی - خاکستری

رنگ مو دودی - خاکستری

 

این مدل موی جدید و باحال که باب مدیوم نام دارد، با پیچ و تاب های مدرنش بسیار محبوب است. تغییر به رنگ خاکستری ساده‌تر ساده‌ترین راه برای به‌روزرسانی ظاهر روزمره‌تان در این فصل است. این سبک بیشتر حجم خود را دست نخورده نگه می‌دارد، اما برای بافت بیشتر، لایه‌هایی را در نزدیکی انتهای آن اضافه می‌کند. همچنین نقاط و بافت های بسیار ظریفی وجود دارد. بنابراین، با موج های تزئین شده با رنگ موی بلوند روشن تر، درخشش کلی، حرکت، و بافت های مختلف!

تقریباً هر کسی می تواند موهای خاکستری و دودی را با موفقیت از بین ببرد. اما همیشه با یک متخصص رنگ و متخصص مشورت کنید که بتواند رنگ طبیعی پوست شما را ارزیابی کند و موهای خاکستری و دودی دلپذیری را به خصوص برای شما ایجاد کند!


رنگ موی دودی بژ

رنگ موی دودی بژ


رنگ موی دودی خاکستری

رنگ موی دودی خاکستری


رنگ موی دودی شنی

رنگ موی دودی شنی


رنگ موی دودی شنی

رنگ موی دودی صدفی


در ادامه بخوانید:  41 ترگیب رنگ مو بلوند، از طلایی تا کاراملی


 رنگ مو دودی نسکافه ای

 رنگ مو دودی نسکافه ای 


مراقبت از موهای خاکستری

هنگامی که موهای خود را خاکستری رنگ کردید، مهم است که از آن مراقبت کنید تا به بهترین شکل ظاهر شود.

از محصولات ایمن رنگ استفاده کنید

برای کمک به حفظ رنگ موهای خاکستری خود، حتما از شامپو و نرم کننده مناسب رنگ استفاده کنید. محصولات معمولی ممکن است رنگ را از بین ببرند و باعث محو شدن سریعتر آن شوند.

اجتناب از استایل حرارتی

ابزارهای حالت دهنده حرارتی مانند اتوهای صاف و فر می توانند به موهای شما آسیب برسانند و باعث محو شدن رنگ شوند. سعی کنید استفاده از این ابزارها را محدود کنید یا از اسپری محافظ حرارت استفاده کنید تا آسیب را به حداقل برسانید.

تاچ آپ های معمولی

رنگ موی خاکستری ممکن است به مرور زمان محو شود، بنابراین مهم است که به طور منظم با آرایشگر خود تماس بگیرید تا رنگ را شاداب و سرزنده نگه دارید.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید


میرزایی
1403/01/29

سلام وقت تون بخیر رنگ پایه ترکیبی توضیح داده نشده بیشتر رنگساژ ها تاکید شده درصورتیکه زیبایی رنگساژ به رنگ پایه و بیس است با تشکر

زهرا
1402/12/07

عزیزان ممنون از مطالب خوبتون ای کاش رنگساژ با پایه ی مورد نظرش بود

دریا
1402/08/15

کارتون خیلی عالی ممنون👏👏

زهرا ملازاده
1402/04/27

من میخوام ترکیب رنگ مو رو آموزش ببینم

الناز هدایتی
1402/04/19

مطالب‌ سایز مفید هستند .با تشکر

دنیا
1401/06/23

سلام ای کاش ترکیب رنگ ها را با رنگساژ هم میگفتین اینطوری ک شما نوشتین جملات نصفه نیمه بود و نامعلوم رنگها بسیار زیبا و پر کاربردی

ریحانه‌
1400/10/04

خوب

زهرا
1399/06/09

باسلام رنگ موها خیلی عالی بود ولی متن پراز جملات نامعلوم و بدون فعل بود