اولاپلکس چیست؟

اولاپلکس چیست؟

اولاپلکس ریموور نیست.اولاپلکس کراتین نیست. اولاپلکس دکلره هم نیست. فرمول اولاپلکس کاملا منحصر به فرد هست و با هیچ پلکس دیگری قابل مقایسه نیست .اولاپلکس پیوندهای دی سولفیدی مو را ترمیم می کند.


اولاپلکس چیست؟


اولاپلکس در واقع تمامی پیوندهای شکسته شده بر اثر براشینگ،اتوی مو،رنگ،دکلره و...را برقرار می کند. و این امکان را به افرادی که دارای موهای فوق العاده آسیب دیده ای هستند،می دهد که با خیال آسوده موهای خود را به هر رنگی که می خواهند در آورند،بدون نگرانی از آسیب دیدگی مجدد و ضمن اینکه آسیب دیدگی های قبلیشان هم از بین می رود.

اولاپلکس در واقع معجزه در رنگ هست ،که این ضمانت رو به شما میده که موها بدون آسیب به روشنترین پایه برسه ومناسب موهای مشکی وشرابی شده وضعیف اولاپلکس این موقعیت رو به شما میده که موها را بلوند کنید اما کاملا متفاوت وکاملا براق اولاپلکس چیست اولاپلکس محصول کشور آمریکا و اختراع دکتر اریک بریسلی (دکترای مواد) و دکتر کریگ هوگر (دکترای شیمی) میباشد اولاپلکس فاقد سیلیکون ، سولفات ، آلدئید ، فتالات و DEA می باشد. در ساختار اولاپلکس روغن وجود ندارد. پس کاملا مشخص است که با سایر موادی که قبلا در بازار بوده یا مواد مشابه سایر برندها تفاوت چشمگیری دارد. اولاپلکس در واقع تمامی پیوندهای شکسته شده بر اثر براشینگ ، اتوی مو ، رنگ و دکلره را مجددا برقرار می کند.


مرکز کراتینه مو در کرج


اولاپلکس

اولاپلکس چگونه به موهای ما کمک میکند؟

باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که اولاپلکس مو یک محلول بینظیر برای استحکام و ترمیم موهای خشک و آسیب دیده میباشد 

تفاوت اولاپلکس با سایر محصولات ترمیم کننده مو بسیار زیاد می باشد

اولین تفاوت اولاپلکس ترکیب شدن این محلول در رنگ مو و پودر دکلره می باشد.


شما می توانید به طور جداگانه نیز بر روی موها از اولاپلکس استفاده کنید
اولاپلکس در دو مرحله بر روی موی شما استفاده میشود و به سادگی شما نتیجه شگفت انگیز را میگیرید
استفاده در حجم ها دقیق باید صورت گیرد که در زیر به شما عزیزان عرض میکنم

اولاپلکس

دیگر نگران دکلره کردن موهای خود نباشید با استفاده از اولاپلکس به راحتی موهای خود را بدون خشکی و آسیب دیدن روشن کنید و رنگ مورد علاقه خود را بر روی آن قرار دهید.

اولاپلکس (Plex Fort) از موهای شما حفاظت میکند.

محلول اولاپلکس لندان با دو مرحله مجزا موهای شما را به طور کامل بازسازی(ترمیم) میکند 

اولاپلکس تار های موی شما را از درون و بیرون ترمیم و مستحکم میکند.

Plex Fort یکی از جدید ترین محصولات مراقبت از موی Lendan Cosmetics می باشد.

Plex fort با دارا بودن فرمول منحصر به فرد و اجزای فعال و ساختار مختلف مولکولی مو شما را از داخل وبیرون مستحکم میکند.

محلول اولاپلکس لندان استحکام و حفظ روطوبت موها را تضمین میکند و درخشندگی خوبی به موهای شما بعد از دکلره می دهد.

استحکام موها در هنگام دکلره 5 تا 6 برابر میشود 

قوی شدن تارهای موی شما برای 5000 بار برس کشیدن

بدون هیچگونه تغییر در رنگ و دکلره موهای شما

این که بی رنگ کردن یا به اصلاح خودمان دکلره کردن، به سلامت مو آسیب می رساند، یک راز نمی باشد. خوشبختانه با ظهور محصولاتی همچون اولاپلکس می توان از آسیب ناشی از bleach محافظت و پیوند سلولهای مو را مستحکم تر نمود.

Bleach و highlight با نفوذ به فولیکول های مو رنگدانه های مو را از بین می برند. به این پروسه دکلره (decolourises) یا بی رنگ سازی می گویند. اگر ماده سفید کننده طولانی مدت روی مو بماند ، بی رنگی تا سفیدی کامل مو ادامه پیدا می کند.

Bleaching رطوبت مو را ازبین می برد و باعث خشکی، شکنندگی و موخوره می شود. با olaplex بدون نگرانی ازآرایشگر خود رنگ روشن تر تقاضا کنید. Olaplexانقلابی در درمان مو می باشد، که رویای شما را درباره موی روشن و سالم محقق می سازد و قبل از به وجود آمدن آسیب های شیمیایی از پیوند مولوکولی موها محافظت می کند.

روش استفاده از اولاپلکس

3 نوع Olaplex تولید شده که نوع سوم آن مخصوص استفاده در منزل است. و نوع اول و دوم آن در رنگ یا مواد دکلره ریخته می شود. تنها اشکال زمانی پیش می آید که مقدار زیادی از آن به همراه روشن کننده استفاده کنید. استفاده از آن بسیار آسان می باشد. Olaplex شماره 1 را مستقیما با رنگ یا روشن کننده مخلوط می نمایند. بعد از شستن رنگ مو از سر Olaplex شماره 2 استفاده می شود. در کمتر از 5 دقیقه باید آن را شسته و شامپو و نرم کننده استفاده کنید. یا می توانید با شامپو نشورید و از یک لوسیون استفاده کنید.

این محصول روی تمامی موها از هر نژادی تست شده و اثر دارد مثل آسیایی، قفقازی ، آفریقایی، اروپایی. شماره یک آن دارای بالاترین غلظت است و توسط آرایشگر و متخصص استفاده می شود و به مخلوط رنگ مو اضافه می شود. به مو ها نفوذ و پروسه رنگ را راحت تر کرده و از آسیب جلوگیری می کند. همچنین موهای آسیب دیده را مجددا بازسازی خواهد کرد. شماره دو آن توسط آرایشگر و متخصص بعد از پایان رنگ کردن مو استفاده می شود. شماره سه آن جهت تکمیل کار سالن و تا مراجعه بعدی به سالن ، مخصوص استفاده در منزل است. توجه داشته باشد که پس از استفاده از Olaplex موهایتان را با شامو کاملا بشویید و سپس مطابق معمول از نرم کننده استفاده نمایید. این ماده یک مرطوب کننده یا سرم موی بعد از حمام نیست.

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید