نکاتی خاص پیرامون کراتینه مو | آموزش گام به گام کراتینه مو

کراتینه مو روشی است مدرن برای صافی مو و احیای موهای آسیب دیده است .


آموزش گام به گام کراتینه مو 

کراتینه مو روشی است مدرن برای صافی مو از طریق  احیای موهای آسیب دیده است . باید توجه داشته باشید استفاده از مواد شامل رنگها و بیرنگ کننده‌ها و ابزارهای کاربردی مانند اتو و سشوار کشیدن ، مو حالت طبیعی و شادابی خود را از دست داده و اصطلاحا دمج میشود.


در این صورت مو رطوبت و پروتین خود را از دست داده و برای احیای مو متخصصین از ماده ایی به نام کراتین استفاده می‌کنند. این ماده حیاتی و گیاهی پروتئین ، ویتامین و شادابی لازم را برای احیاء به مو باز میگرداند. میزان آسیب در مو متفاوت است : آسیب در موهایی که در اثراستفاده از مواد و بیرنگ کننده‌ها وابزارها به70% رسیده و موهایی که در شرایط محیطی و آب هوایی آسیب میبینند معمولا تا 30% پیشبینی می‌شود .

 


 

 شعبه کرج
☎  026 34 48 24 90

  0910 880 96 60


آدرس : جهانشهر - بلوار مولانا - نرسیده به کسری شمالی  - جنب فروشگاه جانبو - ساختمان یاسین - ط 2 -  واحد 2


شعبه تهران

   0990 639 79 59


 آدرس :  زعفرانیه  - خیابان اعجازی - روبروی سوداچی - جنب بانک ملت پلاک 41
 

@anahid.salon

 


► رنگ کردن مو بعد از کراتین مو

سوال رایجی که معمولا در مورد کراتین مو پرسیده میشود این است که آیا بعد از کراتین کردن مو میتوان مو ها را رنگ کرد؟ در جواب این سوال باید گفت که پایه اولیه مو وساختمان آن از کراتین تشکیل شده واین مواد تاثیر به سزایی به روی ساختمان مو میگذارد و با توجه به همه این موارد ماندگاری کراتین و شادابی مو بستگی به مراقبت بعد از آن دارد که بعد از انجام کراتین به مدت 3 ماه نباید هیچ مواد آمونیاک داری به مو زده شود مانند رنگ کردن و بی رنگ کننده‌ها .از رفتن به استخر حداقل به مدت دوهفته تا یک ماه باید خودداری کرد بدلیل وجود کلر داخل استخر و نمک (سدیم) موجود در آب دریا باعث ضرر به موی کراتین کرده میشود. وهمچنین بعد از کراتین به مدت 3 هفته موها باید با شامپویی که نمک ندارد مانند شامپوی بچه ویا شامپوی مخصوص کراتین با ph پایین شسته شود و اینکه میتوان از ماسکهای مخصوص موی کراتین شده استفاده کرد اگر موارد بالا برای مراقبت بعد از کراتین رعایت شود موهایی سالم وشاداب خواهید داشت.  


عکس کراتین کردن مو


► آموزش گام به گام کراتینه و احیای مو

امروزه آموزش گام به گام کراتینه و احیای مو یکی از مواردی است که ضروری به نظر می‌رسد. کراتینه مو یکی از روش‌هایی است که امروزه بسیار رایج شده است. این روش برای صاف کردن و احیا کردن موهای آسیب دیده به کار می‌رود. کراتین، پروتئینی طبیعی است که در بدن جانداران است. این پروتئین در طبیعت به وفور یافت می‌شود. کراتین با نفوذ کردن در ساقه مو، سبب احیا شدن و رفع خشکی موها شده و ساختار کوتیکول مو را ترمیم می‌کند. شاید یکی از دلایلی که سبب می‌شود رنگ موهای شما سریع پاک شود، آسیبی است که به ساقه مو وارد شده است. در این مورد، استفاده از ماسک‌های مو می‌تواند مشکلات مو را حل کند. کراتین مو هم می‌تواند این مشکل را رفع کند. برای حل این معضل آموزش گام به گام کراتینه و احیای مو را مطالعه کرده و کراتینه مو را امتحان کنید و نتیجه بگیرید.

 

► خرید مواد کراتینه مو

برندهای مختلف و زیادی برای کراتینه مو در بازار موجود است. اگر به دنبال این هستید که بهترین مارک کراتینه مو را بخرید باید در بازار جستجو کنید و بپرسید تا آن را به شما معرفی کنند. بهتر است مارکی را که خرید می‌کنید به میزان فرمالدئید موجود در آن توجه کنید. بهتر است نسبت این ماده در کراتینه‌ مویی که می‌خرید زیاد نباشد. زیاد بودن این ماده در کراتینه مو سبب آسیب زدن به دستگاه تنفسی خواهد شد. برای خرید مواد کراتینه مو دو گزینه وجود دارند که برای موهای شما عالی هستند. پس هنگام خرید مواد کراتینه مو، بهتر است این دو برند را انتخاب کنید. یکی Keratin Shot  است که شرکت Salerm Cosmetics آن را تولید کرده است و دیگری Keratin Complex است که شرکت Peter Coppola  تولید کننده آن است. این دو محصول هر دو برندهایی هستند که آزمایش شده و رضایت خاطر افراد بخصوص خانم‌ها را در این زمینه فراهم کرده‌اند.


کراتینه کردن مو چه فوایدی دارد؟

کراتینه کردن مو به شرط اینکه با دقت و حوصله فراوان انجام شود، می‌تواند فواید بسیار زیادی داشته باشد. آموزش گام به گام کراتینه کردن مو می‌تواند فواید آن را به صورت تجربی به شما نشان دهد. کراتینه مو سبب می‌شود آسیب‌های وارد شده به موی شما از بین رفته و موهای شما از حالت خشکی خارج شود. اگر موهای شما وز باشند، کراتینه کردن مو سبب می‌شود که از حالت وزی خارج شوند. کراتینه کردن مو سبب می‌شود که موها احیا و ترمیم شده و کوتیکول‌های مو مجددا زنده شوند. اگر موی شما مجعد باشد کراتینه کردن آن سبب می‌شود که صاف شده و از آن حالت خارج شود. وقتی موی شما صاف و لخت شود زیبایی بیشتری داشته و رضایت خاطر شما را بیشتر فراهم می‌کند. روش کراتینه مو بسیار با دقت و با حوصله باید انجام گیرد تا فواید این ماده حیاتی و شفا بخش به خوبی بر روی موهایتان ظاهر شود.

آموزش کراتین مو


► کراتینه کردن مو، یک کار تخصصی است

کراتینه کردن مو، یک کار تخصصی است و از عهده یک نفر برنمی‌آید. بهتر است برای انجام این کار، از یک دوست یا همکار کمک بگیریم. برای آموزش گام به گام کراتینه و احیای مو باید مرحله به مرحله پیش بروید. پیش از کراتینه کردن مو، مواردی وجود دارد که بهتر است آنها را به ترتیب، یاد بگیرید. قبل از کراتینه کردن مو باید هر گونه کاری که با موهای خود دارید انجام دهید. یعنی مثلا اگر قصد دارید موهای خود را رنگ کنید بهتر است از 10روز قبل این کار را انجام دهید. بعد از آن اگر موهای خود را کراتینه کردید، تا 10 روز بعد موهای خود را رنگ و یا دکلره نکنید.


► بعد از کراتینه مو

بعد از اینکه موهای خود را کراتینه کردید، بهتر است تا مدتی از شامپوهای کراتینه برای شست و شوی سر استفاده کنید و در حمام از ماسک‌های مخصوص کراتینه استفاده کنید. مطمئن شوید که مواد شیمیایی شما را اذیت نخواهند کرد و حساسیتی به این مواد ندارید. برای خود و اطرافیانتان از ماسک‌های دارای فیلتر استفاده کنید. سعی کنید کراتینه موهای خود را در محیطی باز انجام دهید که هوا در آن به راحتی گردش کند. اگر مو یا پوست سرتان آسیب دید به دکتر یا آرایشگری ماهر مراجعه کنید.


► کراتینه کردن مو برای آقایان

کراتینه مو هم در بین آقایان طرفدار دارد و هم در بین خانم‌ها. کراتینه موی آقایان برای مردانی به کار می‌رود که موهای آنها مجعد است و قصد صاف کردن آن را دارند. کراتینه موی آقایان بهتر است در آرایشگاه و توسط یک آرایشگر ماهر انجام شود. اما خانم‌ها می‌توانند کراتینه کردن موی خود را هم در خانه و هم در آرایشگاه انجام دهند. کراتینه کردن مو برای آقایان با سه ماده قابل انجام است. در هنگام خرید کراتینه مو باید هر سه ماده را از فروشنده بخواهید. یکی از مواد مورد استفاده، شامپوی قبل از کراتینه کردن مو است. این شامپو یک ماده قلیایی است که کولتیکول‌های مو را باز می‌کند. ماده دیگر، مواد اصلی کراتین است و ماده سوم که آن را نیاز داریم شامپویی است که بعد از کراتینه کردن مو استفاده می‌شود. این ماده حالتی اسیدی دارد و سبب بسته شدن کولیتیکول‌های مو می‌شود. آقایان بهتر است کراتینه کردن موی خود را به آرایشگر ماهر بسپارند تا نتیجه بهتری از کار خود بگیرند.


► انواع کراتینه مو

کراتینه کردن مو به دو حالت امکان‌پذیر است. نوع اول موهایی است که به دلیل دکلره یا استفاده از مواد شیمیایی آسیب دیده‌اند را احیا می‌کند. این نوع از کراتینه، شباهت زیادی به ویتامینه کردن مو دارد و اثرات ترمیمی آن بر روی موها قابل مشاهده است. نوع دوم کراتینه مو، علاوه بر رفع آسیب، سبب درخشندگی مو نیز می‌شود. این نوع کراتینه را رد اصطلاح، برزیلی هم می‌گویند. تفاوت این دو نوع از کراتینه در محلولی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد.


1- کراتین برزیلی

کراتین برزیلی چیست ؟ اگر موهای شما حالت وز پیدا کرده است و بدنبال راهی برای صاف و لطیف کردن مو میگردید، کراتین برزیلی بهترین انتخاب برای شماست.این روش توسط آرایشگر یا سالن های زیبایی و زیر نظر متخصص انجام میگیرد که کمترین آسیب به موهای شما وارد شود.


نحوه استفاده از کراتین برزیلی

آرایشگر ابتدا موهای شما را با مواد کراتین پر میکند و سپس با اتو مو داغ سعی میکند مواد را مو انتقال دهد.شما حدودا برای کراتین مو دو ساعت زمان نیاز دارید و تا شش ماه میتواند بر روی شما کراتین بماند و بعد از بین میرود.کراتین مو برزیلی برای تقویت و سلامتی مو نیز اهمیت دارد و باعث سلامت مو میشود.

کراتینه کردن مو


2- کراتین نرم کننده

برای اینکه موهای فرفری شما صاف شود بدون اینکه اسیب ببنید باید از کراتین نرم کننده استفاده کنید.این روش نسبت به کراتین برزیلی ماندگاری کمتری دارد ( حدود 2 ماه )


3- کراتین مو ژاپنی

روشی که بتوان مدت زمان بیشتری صافی و شفافیت مو، دوام و ماندگاری را نسبت به کراتین برزیلی ادامه داد.روش انجام اینگونه هست که ابتدا با کراتین برزیلی مو ها کراتین میشود و سپس صافی زاپنی روی مو میگزارند.برای انجام این روش حدودا چهار ساعت زمان نیاز هست. کراتین مو با مواد کراتین ژاپنی با عنوان ریباندینگ شناخته میشود


آموزش کراتینه مو

آموزش گام به گام کراتینه و احیای مو به صورت دستور، بر روی مواد کراتینه مو نوشته شده و می‌توانید طبق دستورالعمل آن را انجام دهید تا موهای شما صاف شده و کراتین موجود در خود را حفظ کند. اگر این مراحل به درستی انجام نشود ممکن است موهای شما آسیب دیده و بشکنند. برای آموزش گام به گام کراتینه و احیای مو بهتر است زمانی که کراتینه را به موهای خود زدید با دست و شانه به موهای خود فشار نیاورید زیرا کراتین به ساختار مو نفوذ می‌کند و پل‌های گوگردی آن را می‌شکند. با شکستن پل‌های گوگردی، موها را حالت فر تغییر شکل داده و صاف می‌شوند. وقتی موها به اندازه لازم صاف شدند، برای برگرداندن آنها به حالت اولیه، از خنثی کننده مو استفاده کنید. خنثی کننده‌ها به دلیل داشتن اکسیژن، شکستگی پل‌های مو را متوقف می‌کنند. کراتینه و احیای مو ممکن است برای بخشی از مو و یا کل موها استفاده شود. در هر صورت شما طبق خواسته و سلیقه خود می‌توانید مواد کراتینه را به بخشی از مو و یا کل موهای خود بزنید و سپس آن را شسته و از خنثی کننده استفاده کنید.


چطور انواع مو را کراتینه کنیم؟

در آموزش گام به گام کراتینه و احیای مو به شما نشان داده خواهد شد که چطور انواع موی خود را کراتینه کنید. در اینجا منظور از انواع مو، موهای بلند، متوسط و کوتاه است. قبل از خرید کراتینه مو، بهتر از جنس مو، منافذ مو و قدرت کشش مو را مورد بررسی قرار دهید. زیرا مواد کراتینه برای انواع مو، متفاوت است. برای مثال، کراتینه قلیایی برای موی چرب استفاده می‌شود . کاربردی کراتینه اسیدی در موهای خشک است. برای اینکه پوست و گوشت خود را محافظت کنید بهتر است از کرم چرب استفاده کنید.


آموزش تصویری کراتینه کردن مو در خانه

برای اینکه موهای خود را در منزل کراتینه کنید بهتر استاز آموزش تصویری کراتینه مو در خانه کمک بگیرید. برای این کار از یک نفر کمک بگیرید زیرا شما نمی‌توانید به طور کامل نسبت به موهایتان، دید مسلط داشته باشید. کسی که کراتینه مو را برای شما انجام می‌دهد بهتر است از ماسک و دستکش استفاده کند. برای آموزش تصویری کراتینه کردن مو در خانه، باید مواد کراتینه را در ظرف بریزید و آنها را با هم مخلوط کنید تا یکدست شوند. بهتر است جنس ظرف شما از فلز باشد. کراتینه ماده دیگری غیر از آنچه گفتیم نیازی ندارد اما اگر خواستید می‌توانید آن را با مواد محافظت کننده مخلوط نمایید.

آموزش تصویری کراتینه کردن مو در خانه


در مرحله بعد آموزش تصویری کراتینه و احیا کردن مو در خانه، موهای خود را از پشت سر به چهار قسمت تقسیم کرده و با برس رنگ مو، شانه و یا اسفنج آنها را به صورت لایه لایه به موی خود بزنید. مواد را از زیر و رو به مو بزنید تا همه موها به مواد آغشته شوند. سپس موهای خود را به هر اندازه‌ای که هستند شانه کنید تا به حالت آویزان درآیند. شانه کردن موها به صورت هر چند دقیقه یکبار سبب می‌شود موها صاف شوند. اگر موهای شما قبل از کراتینه کردن، رنگ شده‌اند بهتر است با مواد اسیدی آنها را کراتینه کنید. موهای رنگ‌ شده دارای منافذ باز هستند و مواد را بهتر و زودتر به داخل خود راه می‌دهند. اگر موهای شما وز هستند، با یکبار کراتینه صاف نمی‌شوند و پس از گذشت مدت کمی به حالت اول ابز می‌گردند. پس باید ابتدا آنها را با مواد کراتینه قلیایی، کراتینه کنید و در مرحله بعد از مواد اسیدی استفاده کنید.


► آموزش کراتینه کردن موی زنانه

آموزش کراتین کردن موی زنانه در بالا شرح دادیم. همانطور که گفته شد قدرت صاف کردن مواد کراتینه مو در ماده‌ای به نام فرمالدئید است. مصرف بیش از حد مجاز این ماده خطرناک بوده و سبب مسمومیت می‌شود. بنابراین اولین موردی که در آموزش گام به گام کراتینه و احیای مو باید در نظر بگیرید خرید برندی مورد اطمینان از این لحاظ است. در مرحله دوم آموزش گام به گام کراتینه مو باید قبل از کراتینه کردن موی زنانه، چند مرحله آن را با یک شامپوی مخصوص کراتین و یا شامپوی بچه بشوئید. باید بدانید که تا سه روز بعد از آن، موهای خود را نشوئید. بعد از شستن موهای خود، آنها را با سشوار خشک کنید. اگر قصدتان از کراتینه کردن مو این است که موی خود را ترمیم کنید بهتر است موهای شما کاملا خشک باشند اما اگر قصد کراتینه برزیلی موهای خود را دارید بهتر است مقداری نم روی موهای شما بماند تا از کراتینه کردن موی زنانه، نتیجه بهتری بگیرید.

آموزش کراتینه کردن موی زنانه


در مرحله بعد آموزش کراتینه کردن موی زنانه، موها را به چندین بخش، بر طبق حجم موی خود تقسیم کنید و سپس محلول کراتینه را در یک ظرف بریزید و آن را با استفاده از فرچه یا شانه، به فاصله 1.5سانتی متر به ریشه موها بزنید. در این بخش، نیازی نیست مقدار زیادی از محلول را روی موی خود بریزید. این مقدار فقط به اندازه‌ای باشد که موی شما را پوشش دهد. پس از اینکه محلول را به تمام موی خود زدید اگر جنس مویتان معمولی باشد آن را در مدت 30 دقیقه و اگر موی فر دارید مدت یک ساعت بر روی موهای خود بگذارید تا اثر کند. در مدتی که مواد بر روی موها قرار دارد، باید موهای خود را هر 10 دقیقه یکبار از بالا به پایین شانه کنید. استفاده از کلاه نایلونی و قرار دادن موها در داخل آن موردی است که سبب اثر بخشیدن محلول بر موی شما خواهد شد.


در مراحل پایانی آموزش گام به گام کراتینه و احیای مو، بدون اینکه موی خود را شست و شو آن را با سشوار خشک کنید. بهتر است موها شسته نشوند مگر اینکه در دستورالعمل مربوط به آن، ذکر شده باشند. پس از خشک کردن موها، آنها را با استفاده از اتوی مو با دمای 400 تا 450 درجه موها را صاف کنید. موها را تقسیم کرده و هر دسته را در حدود 7تا 8 مرتبه اتو کنید و بعد از آن موهای خود را به هیچ وجه، خیس نکنید. در پایان آموزش گام به گام کراتینه مو باید مواردی را دقت کرده و مورد توجه قرار دهید. تا 48 ساعت پس از کراتینه کردن مو، آن را با کش یا گیره یا هر وسیله دیگری نبندید. بعد از هر بار که مو را می‌شویید و دوش می‌گیرید موهای خود را با سشوار خشک کنید. وقتی موهای خود را شستشو می‌دهید به آنها فشار نیاورید. از شامپوهایی که سولفات ندارند برای شستن موهای خود استفاده کنید و تا سه روز بعد از کراتینه کردن موهای خود آنها را نشوئید.


►عوارض کراتینه مو

کراتین مو در صورتی که از مواد مناسب و متخصص در کراتین مو استفاده نشود، احتمال بوحود آمدن عوارض جبران ناپذیری خواهد شد

از عوارض کراتین مو میتوان به :

  • ریزش مو
  • از بین رفتن ساختار مو
  • بوجود آمدن حساست های پوستی

► مزایای کراتینه مو

  • مناسب برای انواع مو
  • بدون آسیب برای مو
  • حالت ‌دهی آسان
  • تاثیرگذاری فوق‌العاده
  • مراقبت های کمتر
  • بهبود کیفیت ساختار مو
  • بدون عوارض جانبی
  • شانه کردن راحت‌تر مو
  • مناسب برای زنان و مردان
  • تقویت موها

► تفاوت صافی کراتین و صافی ژاپنی

صافی ناشی از کراتین به دلیل وجود آب و چربی جذب شده می باشد و به مرور زمان این آب و چربی در پیگمنت ها تحلیل رفته و کراتین بعد از 4 ماه کم شده و موها آرام آرام به حالت قبلی باز می گردد حال اگر کراتین از نوع عالی با شد موها بعد از شش ماه از موهای اولیه بهتر است ولی اگر متخصص, مواد, یا اتو درجه عالی نباشد بعد از 6 ماه مو ها از حالت اول خود آسیب دیده تر و وزتر می شود ولی صافی ناشی از صافی ژاپن داخل پیگمنت ها مانده و اصلا تحلیل نمی رود و فقط مو های رشد کرده نیاز به همین عمل دارند و همیشه موها به صورت صاف و حریری می مانند صافی ناشی از کراتین 6 ماهه است(موقت) ولی صافی ژاپنی ماندگاری دائم دارد.


► دوام کراتین مو

دوام کراتین تا حد بسیار زیادی بستگی به پایه موی هر شخص و میزان ضخامت تار موها دارد. ان قسمت از مو که کراتینه شده همیشه با قسمتهای دیگه ی مو که در عرض چند ماه آینده رشد میکند متفاوت بوده و نرمتر و صافترهست . ولی عمر مفید کراتین همه جای دنیا تا شش ماه میباشد.نکته ی قابل توجه  اثر کراتین به مرور زمان از روی موها کم میشود ولی اینطور نیست که به فاصله یک شب تا صبح  ببینید کراتین از روی موها رفته! این کاهش اثر کراتین به آرامی صورت میگیرد به طوریکه مثلا بعد از گذشت چند ماه متوجه میشوید که موها مانند ماههای اول نیست. اما موها همچنان خوب و قابل کنترل هستند.


نکته بعدی در مورد موهاییه که رشد میکنه! عزیزان موهایی که بعد از کراتینه رشد میکنه جنس موهای اصلی خودتونه چون هنوز روشی کشف نشده که ژنتیک مو رو عوض کنه! ولی موضوع اینجاست که موهای کراتینه شده چون آبرسانی شده اند سنگین میشن و موهای تازه رشد کرده رو به سمت پایین میکشن و تا مدتها رشد ریشه اذیتی برای شما نخواهد داشت. ضمن اینکه #فراموش نکنید که معمولا حالت فری موها در قسمت ریشه خیلی سرسخت و آزار دهنده نیست و مشکل اصلی ساقه ی موهاست. وقتی ساقه  نرم و صاف باشه ریشه رو راحتتر میشه باهاش کنار اومد.


متاسفانه این روزها تعداد دوستانی که به ما مراجعه میکنند و موهاشون با کراتین سوخته و حالا دنبال راه حلی هستند که دوباره به حالت قبل برگردد، زیاد شده است. با کمال تاسف مویی که با کراتین بسوزد برای آن هیچ چاره ای نیست جز قیچی! 
اگر نمیتوانید و یا نمیخواهید نزد متخصص با مواد خوب و مطمئن این کار را انجام بدهید، توصیه میکنیم اصلا این کار را انجام ندید! خشکی و وزی و اسیب دیدگی موهای الانتون خیلی بهتر از سوختگی و آسیب با کراتین ناخالص و نزد فرد ناوارد و غیرمتعهد هست. 

کراتینه مو


اگر برای انجام این کار اول هزینه برای شما  مهم هست و بعد کیفیت مواد، دوستانه به شما توصیه میکنیم که اصلا  این کار را انجام ندهید. چون همانطور که حتما در کامنتها دیدید و از اطرافیان خودتون شنیدید، دوستان تجربیات ناخوشایند و ناموفق زیادی دارند که در بهترین حالت، موهاشون بعد از چند بار شستشو به حالت اول برگشته و در اکثر موارد موهاشون دچار سوختگی شده و نوع سوختگی ناشی از مواد کراتینه مثل سوختگی با مواد دکلره است و چه بسا بدتر که متاسفانه تنها راه علاج ان قیچی هست. ( طبق تجربیات شخصی حتی با بهترین مواد کراتینه هم نمیتوان چنین مویی را ترمیم کرد).


جایی این کار را انجام دهید که حتما عکس بعد از شستشوی مو و نمونه های چند ماه بعد از کراتینه را دیده باشید. در غیر این صورت حتی فرترین و وزترین موها هم با چند ساعت اتوکشی کاملا صاف میشوند. مهم این است که بعد از شستن و گذشت چند وقت، حالت مو بدون تغییر باشد. چون این کار واقعا کار پرهزینه ای بوده  و اگر با دلسوزی و تعهد کاری انجام نشود  فقط پول دور ریختنه.


► بعد از کراتینه کردن مو شستشوی مو ها چگونه باشد؟

یکی از عواملی که در ماندگاری و دوام بیشتر کراتینه تاثیرگذار است نحوه شستشوی موهای کراتینه است پس نیاز است برای حفظ ماندگاری موهای کراتینه به نکات زیر که در باره نحوه شستشو و حمام کردن است دقت نمایید


  • بعد از کراتینه کردن مو ها برای شستشوی مو ها از شامو های استفاد کنید که مخصوص موهای کراتینه است.استفاده از این شامپو ها کمک میکند که مواد کراتینه ای که روی ساقه مو هاست حفظ شود

  • شستشوی زیاد موها چه برای مو های کراتینه شده چه برای مو های معمولی آسیب رسان است. دوام تاثیرات کراتینه مو تا زمانی است که این مواد که ساقه موهایتان را پوشش داده حفظ شود تا ساقه موهایتان از در زمان طولانی تری امکان دریافت مواد مغذی را داشته باشد. و لی در صورت شستشوی زیاد این مواد به مرور زمان در زمان کمتری از روی ساقه ها حذف میشود و در نتیجه ماندگاری تاثیرات کراتینه کاهش میابد

  • بعد از کراتینه کردن مو ها اگر نیاز از ماسک مو استفاده کنید از ماسک هایی استفاده کنید مخصوی موهای کراتینه شده هستند و بعد از حدود یک دقیقه که ماسک را به ساقه های مو زدید شروع به شستشو کنید

  • برای شستشو مو های از آب داغ استفاده نکنید زیرا باعث پایین تاثیر گذاری در مواد کراتین مو ها میشود و به مرور دوام مواد کراتین روی ساقه مو کاهش میابد

  • بعد از حمام برای خشک کردن مو ها به آرامی به حوله مو ها را رطوبت اضافی مو را بگیرید و از چنگ زدن موها با حوله یا پیچاندن موها با حوله به مدت طولانی دور سر برای خشک کردن مو خوددرای کنید

  • بهتر از قبل از سشوار کردن موها از اسپری هایی که مو ها در برابر حرارت حفاظت میکند استفاده کنید.

کراتین مو


► قیمت کراتینه مو

خیلی نمیتوان  قیمت مواد کراتیه را دقیق بیان کرد چون این مواد بسته به کیفیت برند کراتینه و میزان مصرفی مورد نیاز هر فرد در میزان هزینه کراتینه تاثیر می گذارد. اما در نظر داشته باشید که برای نتیجه بهتر و دوام بیشتر کراتینه لازم است که بیشتر در مورد کیفیت مواد کراتینه تحقیق کنید زیرا در بعضی مواقع  برند های نامعتبر یا مواد کراتینه تقلبی باعث ایجاد عوارضی جبران ناپذیر می شوند

کراتین مو


  1399/05/23  

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید