کاشت بیبی بومر چگونه انجام میشود| آموزش کاشت ناخن

کاشت بیبی بومر از جمله کاشت های ساده و زیبا میباشد که درآن پودرها درهم محو میشوند تنالیته رنگی که طرفدار بیشتری دارد و بیشتر کار میشود پودر سفید گچی و هلویی میباشد و به خاطر هایلایتی طبیعی که در ناخن ایجاد میکند به کاشت ناخن آمبره و هایلایت هم معروف است ولی درکل میتوان با پودرهای رنگی نیز این کار را انجام داد برای زیبایی هرچه بیشتر این کاشت میتوان از نگین اتریشی استفاده کرد.


  کاشت ناخن بی بومر 

کاشت ناخن بیبی بومر از زیر شاخه های کاشت گریم محسوب می شود و ابتدا مرسوم بود بری این کاشت از مواد سفید، هلویی یا پینک روشن استفاده شود و جزء کاشت ناخن های نچرال و بسیار زیبا محسوب میشد. اما اخیرا استفاده  از مواد رنگی هم در کاشت بیبی بومر مورد استقبال واقع شده است که بسیار طراحی های جذاب و دوستداشتنی هستند. اما همواره استفاده از ترکیب رنگ سفید، هلویی و یا پینک به خاطر نچرال بودنش، طرفداران بیشتری دارد.

 ● در این مقاله می خوانید: 


آموزش کاشت ناخن بی بی بومر  

کاشت ناخن ببیی بومر به دو روش کاشت با پودر و کاشت با ژل قابل انجام است که از که در هردو تکنیک از دو رنگ تیره و روشن استفاده می شود. در این  هر و روش میتوان از تیپ ناخن و یا فرمر استفاده کرد.


آموزش کاشت بیبی بومر (آمبره)  با پودر

 این کاشت راهم میتوان با تیپ انجام داد هم با فرمر برای روش اول که تیپ میباشد مراحل اولیه کاشت مانند مانیکور خشک چسباندن تیپ ضد قارچ و پرایمر را انجام میدهیم سپس مانند فیلمی که فرستاده شد پودر سفید گچی را از قسمت فرنچ ناخن میگذاریم سپس با قلم به سمت وسط ناخن میکشیم این کار را 2 تا 3 بار انجام میدهیم سپس قلم را کاملا تمیز میکنیم و پودر هلویی را برمیداریم از قسمت پایین ناخن یک میل مانده به کوتیکول مواد گذاری هلویی را انجام میدهیم. این دوپودر را در وسط ناخن دریکدیگر محو میکنیم پس از خشک شدن و مرتب کردن ان یک تا دولایه کلییر روی ان میزنیم در اخر نیز سوهان کشی،دورگیری و بافر را انجام میدهیم.

قابل ذکر است برای جلوه این کاشت بهتراست از تاپ شاین در اخر کار استفاده کنید دقت کنید هلویی پررنگ را استفاده کنیدچون با هلویی کمرنگ نمایی ندارد و کار شما و محو دوپودر در یکدیگر به چشم نمی آید.

کاشت ناخن بی بی بومر

آموزش fade french

آناهید به عنوان یکی از بهترین مراکز تخصصی ناخن در کرج  و  تهران  آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات تضمینی میباشد.


سالن زیبایی و مرکز تخصصی ناخن آناهید

مرکز زیبایی آناهید

برای تماس کافیست روی شماره ها کلیک کنید   no

شعبه  کرج

90 24 48 34 026         60 96 880 0910

شعبه  تهران

474 60 10 0992          18 455 220 021

مدیریت :  ناهید نجابت  

برای دیدن نمونه کارها پیج اینستاگرام ما را مشاهده فرمایید 

anahidbeauty.ir  مرکز زیبایی آناهید wink

► نکات مهم در مورد کاشت ناخن بی بی بومر:

1. زمان زدن پرایمر چند بار تکرار میکنید ک پرایمر رو خیلی کم برنید با یکبار ک برس رو بیرون میارید از ظرف پرایمر؛ کل ناخنای یک دست رو میتونید بزنید؛ زیاده روی در زدن پرایمر نکنید چون صدف ناخن رو بسیار نازک میکند.


2. قسمتی که دارن فرمر رو نصب میکنن میگن فرمر یک تکیه گاه برای گذاشتن مواد باید با کمی شیب به پایین بزارید که وقتی فرم رو برمیدارید ناخن قوس طبیعی داشته باشه و باله های بالای فرمر هم نمیچسبونن چون به نظرشون اینجوری فرمر تو قسمت اسمایل لاین بهتر می ایسته و ناخن جمع تر میشه در نهایت


3.  برای طبیعی تر شدن و بهتر فیت شدنه رنگ سفید از رنگ سفید شیری استفاده میکنن، ( که بجای اون شما میتونید کمی کلییر و صورتی ب پودر سفیدتون اضافه کنید)


4. برای محوِ بهتر از 3 رنگ پودر استفاده میکنن :

سافت وایت (سفید شیری) .

نچرال ) رنگ طبیعی ناخن

پینک (صورتی یا هلویی با پوشش دهیِ کامل)


5. برای بهتر فیت شدن دو رنگ باهمدیگه بهتره که یکی از رنگ ها نسبت به رنگ دیگه خیس تر برداشته بشه یعنی نسبت لیکویید یکی از رنگها بیشتر باشه 


6- در کاشت بی بی بومر برای فیت مواد در همدیگه سرعت موادگذاری به نسبت کاشت های دیگر باید بیشتر باشد 

کاشت ناخن بی بی بومر اکلیلی


آموزش ترمیم کاشت بی بی بومر (کاشت آمبره)

در کاشت ناخن بی بی بومر ترمیم زمان زیادی را صرف می کند و حجم  زیادی از سطح مواد روی ناخن باید حذف شود که بتوان یک ترمیم قابل قبول انجام داد پس طبعا هم هزینه ترمیم این کاشت بسیار بالاتر از بقیه انواع کاشت هاست به همین دلیل  معمولا ترجیح داده میشود کاشت ریموو شود و کاشت دوباره انجام شود تا نتیجه کار بهتری هم داشته باشیم.

کاشت ناخن بی بی بومر

کاشت بی بی بومر


تبدیل کاشت ساده به کاشت بی بی بومر(آمبره)  یا بر عکس

تبدیل کاشت بی بی بومر به کاشت های ساده و پایه کار سختی نیست ولی کمی زمان بر است چون برای  لازم است که حجم زیادی ازمواد کاشت را به کمک سوهان کشی حذف کرد بعد از حذف مواد سطح ناخن را به پرایمر آغشته کنید سپس با تکنیک کاشت پایه و رنگ های دلخواه طرح ناخن خورد را تغییر دهید.

برای تغییر کاشت های دیگر به بی بی بومر در ابتدا باید در نظر داشت اگر طرح نچرال بی بی بومر مد نظر است فقط کاشت هایی قابلی تبدیل به بی بومر را دارند که بیس ناخن هلویی روشن، شیشه ای (یا کلیر) و یا پینک روشن باشد که در این روش هم باید مقدار زیادی از مواد کاشت قبلی را تراشیده و به استفاده از تکنیک کاشت ناخن بی بی بومر ناخن ساده خود را تبدیل به کاشت بی بی بومر کنید.


کاشت های ناخن هایی که میتوان به کاشت ناخن بی بی بومر تبدیل کرد

تبدیل کاشت فرنچ به بی بی بومر: کاشت فرنچ هم با استفاده از همان تکنیک تبدیل کاشت ناخن پایه به کاشت بی بی بومر تبدیل کرد

تبدیل کاشت رنگی به بی بومر: برای تبدیل کاشت های ناخن های رنگی به روش کاشت ساده عمل میکنیم ولی لازم است  به این نکات توجه داشته باشید تا نتیجه کار بهتر شود

 - رنگ طرح قبلی با رنگ کاشت بی بی بومری که قصد انجام آن را دارید  هماهنگ باشد

 - رنگ بیس ناخن از رنگ جدید کمرنگ تر باشد تا رنگ جدید بتواند روی ناخن را کاور کند

 - یک رنگ واحد در کاشت رنگی قبلی استفاده شده باشد تا در زمان فیت کردن مواد در کاشت ناخن بی بی بومر ایجاد مرز یا لکه نکند


قیمت کاشت ناخن بیبی بومر (کاشت آمبره)

قیمت کاشت ناخن بیبی بومر به عوامل زیادی بستگی دارد و نمیتوان قیمت معینی برای این کاشت مشخص کرد. از این عوامل میتوان به مهارت و تجربه نیل آرتیست، مواد مورد استفاده و همچنین منطقه آرایشگاهی که به آن مراجعه کردید اشاره کرد. ولی به طوری کلی میتوان گفت که قیمت کاشت بیبی بومر حدود 150 هزار تومان تا 400 هزار تومان متغییر است.


کاشت ناخن بی بی بومر با ژل

کاشت ناخن بی بی بومر 

کاشت ناخن بی بی بومر اکلیلی

کاشت رنگی بی بی بومر


 1399/05/21  

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید