ترکیب رنگ موی بلوند ماسه­ ای چیست و مناسب فیس چه کسانی است؟

ترکیب رنگ موی بلوند ماسه­ ای چیست و مناسب فیس چه کسانی است؟

آیا تازگی­ها به­ سراغ رنگ موی بلوند ماسه­ای رفته­اید؟ اگر بله، مطمئنا تمام این مدت چیزی عالی را از دست داده­اید اما حداقل برای یادگیری خیلی دیر نیست. این مقاله به شما کمک می­کند تا رنگ موی بلوند ماسه ­ای، ظاهر آن در تصاویر، نمودار رنگی و فرمول ایجاد آن و کلی مطالب مخصوص این رنگ مو را فرا بگیرید و اگر رنگ موی دلخواهتان بود فورا برای داشتن آن اقدام کنید.


مفهوم رنگ موی بلوند ماسه ­ای

رنگ موی بلوند ماسه­ای، سایه روشن­های زرق و برق دار از بلوند بژ متوسط با لایت­های طلایی است. به نظر می­رسد شباهت بسیاری به بلوند عسلی دارد، اما طلایی­تر بوده دقیقا مانند رنگ طبیعی ماسه در طول روز است.

رنگ موی بلوند ماسه­ای با سایه­ روشن­های مناسبی از بلوند گرفته تا خاکستری تیره همراه است. اکثر سایه روشن­های بلوند ماسه­ای به هیچ وجه رنگ مسی ندارند و اگر شما طرفدار بلوندهای مسی گرم و بلوندهای خاکستری روشن نیستید، این گزینه جایگزین مناسبی است. رنگ موی بلوند ماسه­ای برای هر طول مویی(کوتاه، متوسط یا بلند) مناسب است و بعلت دارا بودن لایت­هایی با ترکیب متعادل و خنک و تیره و ترکیب گرم و روشن و طلایی مناسب تمام فصول بخصوص تابستان است.

رنگ موی بلوند ماسه ­ای

رنگ موی بلوند ماسه­ای مناسب فیس چه کسانی است؟

رنگ موی بلوند ماسه­ای برای کسانی که موهای قهوه­ای متوسط یا قهوه­ای روشن و یا فندقی با چشم­های سبز دارند عالی است. افرادی که پوست تیره دارند نیز می­توانند این رنگ مو را تا زمانی که پوست طلایی رنگی دارند، داشته باشند.

رنگ موی بلوند ماسه­ای همچنین برای خانم­هایی که دارای پوست قرمزی هستند و می­خواهند پوست خود را متعادل جلوه دهند، نیز مناسب است. افرادی که چشم­های آبی و سیاه و رنگ پوست گندمگونی دارند، ممکن است دریابند که این رنگ مو مناسب آنها نیست، مگر اینکه آنها این ترکیب را با سایه روشن­های گرم­تر ترکیب کنند تا جلوه­ی خوبی داشته باشد.

ترکیب رنگ موی بلوند ماسه­ای چیست و مناسب فیس چه کسانی است؟

نمودار رنگی و فرمول رنگ موی بلوند ماسه­ای

 

رنگ موی بلوند ماسه­ای با سایه روشن­ه برجسته

بسیاری از افرادی که رنگ موی بلوند ماسه­ای را امتحان می­کنند، در بعضی از نقاط سایه­ها را برجسته می­کنند تا رنگ روشنایی بیشتری داشته باشد و یک بعد طبیعی را به مو اضافه کند، تقریبا گویی که آفتاب گرفته شده است. در ادامه چند ایده در مورد رنگ موی بلوند ماسه­ای و هایلایت­ها و راهنمای مختصری در مورد چگونگی تهیه هر کدام آورده شده است.

  1. موهای قهوه­ای ماسه­ای با سایه روشن­های بلوند

اگر از موهای قهوه­ای متوسط یا روشن خود خسته شده­اید، رنگ موی قهوه­ای ماسه­ای با سایه روشن­های بلوند باعث تقویت و ظهور رنگ­های طلایی موهای شما خواهد شد. برای بدست آوردن این رنگ، قهوه­ای روشن طلایی را به­عنوان رنگ پایه در نظر گرفته و رنگ سایه روشن(برجسته) که فقط 1 یا 2 سایه روشن­تر از رنگ پایه، مانند بژ طبیعی یا بلوند طبیعی باشد، را انتخاب کنید.

 

ترکیب رنگ موی بلوند ماسه­ای چیست و مناسب فیس چه کسانی است؟

  1. سایه روشن­های بلوند ماسه­ای بر روی موهای قهوه­ای

اگر دوست دارید بدون اینکه موهای خود را به طور جداگانه رنگ کنید، چند لایت بلوند ماسه­ای را روی موهای خود داشته باشید. می­توانید از رنگ موی بلوند طبیعی و بلوند شنی با اکسیدان 40 یا 9 درصد استفاده کنید.

  1. موی بلوند ماسه­ای با لایت­های برجسته قهوه­ای

موی بلوند ماسه­ای با لایت­های برجسته قهوه­ای در واقع پیچ و تاب خوبی به موهای قهوه­ای معمولی با لایت­های نازک بلوند می­دهد. برای به دست آوردن بهترین و طبیعی­ترین نتیجه به نظر می­رسد بهتر است که به سالن زیبایی با رنگ­آمیزی حرفه­ای مراجعه کنید، اما اگر می­خواهید به تنهایی در خانه امتحان کنید به چند نکته­ی زیر برای به دست آوردن بهترین نتیجه رجوع کنید:

مرحله 1: قبل از تلاش برای رنگ­آمیزی، موهای خود را کاملا خشک کنید. سایه بلوند ماسه­ای روشن را به عنوان رنگ پایه خود انتخاب کنید(از یک شانه دندان متراکم برای جدا کردن موها به قسمت بالا، به قسمت میانی و قسمت پایین استفاده کنید).

 

مرحله 2: مطابق دستورالعمل بسته­بندی، رنگ مو را با اکسیدان مخلوط کنید: اگر به جای کیت رنگ مو، خود رنگ مو را خریداری کرده­اید ، با اکسیدان 30 درصد مخلوط کنید. اگر موهای زمینه شما سیاه یا قهوه­ای تیره است از اکسیدان 40 درصد جهت روشن­تر کردن لایت­های مو استفاده کنید.

مرحله 3: در یک کاسه یا  ظرف مخلوط جداگانه، یک رنگ قهوه­ای طبیعی(نچرال) با قهوه­ای متوسط طلایی را مخلوط کنید. هر دو رنگ را به مدت 40 تا 45 دقیقه روی موهای خود بگذارید، بشویید و خشک کنید.

  1. رنگ موی بلوند ماسه­ای تیره

اگر می­خواهید رنگ موی بلوند ماسه­ای تیره که به نظر می­رسد چندوجهی و درخشان است، داشته باشید باید رنگ شماره 7 نچرال (طبیعی) را در بلوند طبیعی مخلوط کنید.


چگونه رنگ موی بلوند ماسه­ای را در خانه تهیه کنیم؟

روند تهیه رنگ موی بلوند ماسه­ای در خانه تقریبا مشابه 3 مرحله فوق البته بدون اضافه کردن لایت­های قهوه­ای است.

فراموش نکنید: اگر به دنبال رنگ موی بلوند ماسه­ای تیره هستید که فقط 1 یا 2 سایه روشن­تر از رنگ پایه شما باشد، آن را با قطعات مساوی از اکسیدان 30 یا 6 درصد مخلوط کنید. برای داشتن سایه­های روشن­تر از بلوند ماسه­ای، بهتر است از اکسیدان 40 یا 9 درصد استفاده کنید. از یک واریاسیون که باعث خنثی شدن قرمزی ترکیب رنگ مو می­شود می­توانید به طور اختیاری استفاده کنید. واریاسیون موجب براق شدن رنگ مو شده و جذابیت خاصی به موهایتان می­بخشد.

بهترین ترکیب­های رنگ موی بلوند ماسه­ای

بهترین ترکیب­های رنگ موی بلوند ماسه­ای برای امتحان کردن عبارتند از:

  1. استفاده از بلوند بژ تیره بعنوان لایت­های رنگ موی بلوند ماسه­ای، بلوند بژ تیره با ایجاد سایه روشن­های متوسط مناسب موهای قهوه­ای روشن و بلوند تیره است و جذابیت خاصی به موهایتان می­بخشد. بلوند بژ تیره رنگ متعادل در عین حال نزدیک به رنگ تیره و خنک به موهای شما بخشیده و از گرم و نارنجی جلوه دادن موهای شما جلوگیری می­کند. اگر مایل نیستید که رنگ موهایتان به مسی یا قرمزی نزدیک باشد از بلوند بژه تیره بعنوان سایه روشن­های موجود در رنگ پایه استفاده کنید.

رنگ موی ماسه­ای یا شنی: سایه روشن­های موجود در رنگ پایه در این ترکیب، به رنگ ماسه طلایی روشن یا رنگ شنی روشن با حالت گرم است که با ترکیب رنگ­های طبیعی شماره 7و 8 به دست می­آید که به نظر نمی­رسد خیلی کسل­کننده یا خیلی براق باشد.

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید