نکات کلیدی برای رسیدن به ترکیب رنگ موی بلوند پلاتینه

رنگ مو­ی بلوند پلاتینه با الهام از رنگ فلز یکی از بزرگترین ترندهای زیبایی در حال حاضر است. موهای بلوند پلاتینه به رنگ سفید و براقی است که به خوبی با هر لباسی هماهنگ می­شود و جلب توجه زیادی می­کند. در ادامه، تمامی نکات برای به دست آوردن ترکیب رنگ موی بلوند پلاتینه بیان گردیده است.


چند نکته­ ی اساسی قبل از ترکیب رنگ موی بلوند پلاتینه

  1. موهای­تان نباید اصلا رنگی داشته باشند

اگر تا به حال موهای خود را رنگ کرده­اید، قبل از شروع روند تبدیل شدن به رنگ موی بلوند پلاتینه، باید آن رنگ را از بین ببرید. شما می­توانید با استفاده از یک پاک­کننده رنگ مو، رنگ مو را از بافت موی خود جدا کنید. اگر از رنگ موی ماندگار و نیمه دائمی استفاده کرده­اید، می­توانید با استفاده از ریمورهای مو روند از بین بردن رنگ مو را تسریع کنید. این حذف کننده مو برای موهای بلوند به خلاص شدن از شر تًَن­های ناخواسته کمک می­کند.

رنگ موی بلوند پلاتینه

 نکات کلیدی برای رسیدن به ترکیب رنگ موی بلوند پلاتینه

  1. سفید کردن کامل موها لازم خواهد بود

بسته به رنگ اصلی مو، ممکن است مراحل بیشتری برای حذف رنگ موهای قدیمی و رنگ موهای جدید شما لازم باشد. چه موهای شما سیاه باشد و چه بلوند، جهت رسیدن به رنگ موی بلوند پلاتینه باید تمام رنگدانه­ ها از رشته­ های موهای شما خارج شود. تقریبا در یک نگاه باید سفید باشد.


  1. از یک عکس موی بلوند پلاتینه مورد علاقه­ی خود الهام بگیرید

برای رنگ ­آمیزی موهای خود همیشه باید از عکس الهام بگیرید. اگرچه به نظر می­رسد موهای بلوند پلاتینه کاملا واضح است، اما در واقع تغییرات مختلفی از نظر سایه روشن وجود دارد. چه رنگ سفید یخی، چه رنگ مایل به آبی یا عاج را میخواهید، حتما تصویری را به عنوان الهام بخش رنگ موهای جدید خود انتخاب کنید.

رنگ موی بلوند پلاتینه  

نکات کلیدی برای رسیدن به ترکیب رنگ موی بلوند پلاتینه

  1. در طول رسیدن به رنگ موی بلوند پلاتینه دلخواه خود صبور باشید.

ممکن است رنگ موی شما در ابتدا تیره باشد و بنابراین لازم باشد برای رسیدن موهایتان به رنگ موی بلوند پلاتینه کار بیشتری انجام دهید. به احتمال زیاد چند جلسه لازم خواهد بود که موهای شما به رنگ بلوند یخی مورد نظر برسد. کند کردن این روند باعث کاهش آسیب و شکستگی مو خواهد شد.  

استفاده از رنگ موهایی مانند بلوند طلایی و بلوند خاکستری به شما کمک می­کند تا به رنگ موی بلوند پلاتینه مد نظرتان دست یابید و سایه روشن­های زیبایی به موهایتان ببخشید.

$salons$

  1. مراقبت دو برابر بعد از رسیدن به رنگ موی بلوند پلاتینه 

رنگ موی بلوند پلاتینه به یک فرایند پیچیده رنگ­آمیزی نیاز ندارد، بلکه فقط کافی است با رسیدگی و مراقبت، بهتر به نظر برسند و بهترین حالت را داشته باشند. محصولات مراقبت از مو مانند شامپو، کاندیشنر(نرم کننده)، ماسک مو و سرم و دوفاز و اسپری مو بهترین دوست موی شما خواهند بود و موی شما را در برابر خشکی، شکنندگی و تغییر مو حفاظت خواهند نمود.

رنگ موی بلوند پلاتینه

نکات کلیدی برای رسیدن به ترکیب رنگ موی بلوند پلاتینه

چگونه می­توان به ترکیب رنگ موی بلوند پلاتینه رسید؟

مرحله 1: در مورد اینکه برای داشتن رنگ موی بلوند پلاتینه می­خواهید به سالن زیبایی بروید یا خودتان موهای­تان را رنگ کنید، تصمیم قطعی بگیرید

اگر در حال تغییر رنگ موی سیاه به موی بلوند پلاتینه هستید، ایده خوبی است که به سالن زیبایی بروید. نیازی نیست که نگران تبدیل رنگ موی­تان به رنگ نارنجی یا مسی باشید. مجددا ممکن است برای رسیدن به سطح دلخواه رنگ موی بلوند پلاتینه، چند بار به سالن مراجعه کنید. در صورتی که تمایل دارید خودتان موهایتان را رنگ کنید به مرحله بعدی رجوع کنید.

مرحله 2: به سفیدی کامل رنگ موی­تان برسید

برای انجام این مرحله، سعی کنید تا رشته­های موی خود را روشن کنید. می­توانید برای این کار از رنگ موی سفید یا اکسترا وایت استفاده کنید.

رنگ موی بلوند پلاتینه

نکات کلیدی برای رسیدن به ترکیب رنگ موی بلوند پلاتینه

مرحله 3: استفاده از رنگ موی بلوند پلاتینه

اکنون آماده هستید موهای خود را رنگ کنید! چند مورد از رنگ موی بلوند پلاتینه جهت رنگ کردن مو در منزل وجود دارد که می­توانید انتخاب کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که موردی را انتخاب کنید که از نظر شما بیشتر متناسب فیس و قیافه­ی شماست.

اگر می­خواهید رنگ موی بلوند پلاتینه چشمگیر و پر رنگ و چند وجهی داشته باشید باید از رنگ موی پلاتین افراطی یا پلاتین مطلق استفاده کنید.

اگر می­خواهید رنگ موی بلوند پلاتینه ظریف­تری داشته باشید باید رنگ موهای اُلترا کول بلوند یا اکسترا لایت اَش بلوند را امتحان کنید. هر دو رنگ مو، بلوند پلاتینه روشنی را که به دنبال آن هستید با رنگی گرمتر به شما می­بخشد.

اگر می­خواهید خاکستری­ها را بپوشانید باید از رنگ موی اکسترا لایت نچرال بلوند استفاده کنید. این رنگ موی بلوند، ضمن پوشش صد در صد رنگ­های خاکستری­، رنگ درخشان و زرق و برق دار به موی شما می­بخشد.

رنگ موی بلوند پلاتینه  

نکات کلیدی برای رسیدن به ترکیب رنگ موی بلوند پلاتینه

چگونه می­توان از موی بلوند پلاتینه مراقبت کرد؟

موی بلوند پلاتینه برای حفظ زیبایی و جذابیت ظاهری به مراقبت زیادی نیاز دارد.

نکته شماره 1 مراقبت از موی بلوند پلاتینه: از محصولات تکمیلی مراقبت موی بلوند استفاده کنید:

از شامپوی موی بلوند و کاندیشنر(نرم کننده) به طور همزمان استفاده کنید که می­تواند به خنثی کردن ظاهر مسی یا نارنجی مو کمک کند.

نکته شماره 2 مراقبت از موی بلوند پلاتینه: از یک ماسک مو به صورت روتین استفاده کنید:

استفاده روزانه از ماسک مو می­تواند به موهای شما کمک کند تا ظاهر آنها صاف، براق و سالم به نظر برسد. بصورت یکبار در هفته از احیا کننده یا دوفازها استفاده کنید. ماسک مو را به مدت سه تا پنج دقیقه روی موها مالیده سپس کاملا بشویید.

نکته شماره 3 مراقبت از موی بلوند پلاتینه: رنگ کردن منظم ریشه­ ها جهت حفظ رنگ موی بلوند پلاتینه

با بزرگ شدن ریشه­ های موهای­تان باید مرتبا به رنگ کردن آنها و هماهنگ کردن­شان با موهای قبلی اقدام کنید البته می­توانید از اسپری روکش ریشه نیز استفاده کنید.

رنگ موی بلوند پلاتینه

 نکات کلیدی برای رسیدن به ترکیب رنگ موی بلوند پلاتینه

نکته شماره 4  مراقبت از موی بلوند پلاتینه: استفاده از اسپری مو جهت جلوگیری از آسیب وسایل حرارتی مو

با استفاده از وسایل حرارتی جهت آراستن موها، آنها به مرور شکسته و بدحالت خواهند شد برای جلوگیری از این وضعیت می­توانید از اسپری یا دوفاز مو استفاده کنید. اینگونه اسپری­ها باعث تقویت فرم و بافت مو می­شود و به مقاومت آنها در برابر سوختگی کمک کرده و به درخشش و انعطاف­پذیری آنها برای داشتن ظاهری موج­دار کمک می­کند.

رنگ موی بلوند پلاتینه

نکات کلیدی برای رسیدن به ترکیب رنگ موی بلوند پلاتینه

نکته شماره 5 مراقبت از موی بلوند پلاتینه: از چرب کردن مو هایتان غافل نشوید

به دلیل اینکه برای رسیدن به رنگ بلوند پلاتینه پایه مو تا اخرین درجه روشن میشود بسیار در معرض خشکی مو و در نهایت ایجاد موخوره است پس برای پیشگیری ازین موضوع استفاده از روغن های مغذی مناسب مو برای نرم  و سلامت نگه داشتن مو ها بسیار کمک کننده است. همچنین باعث میشود که جلوه رنگ مو روی مو های سالم ماندگاری بیشتری داشته باشد.

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید