با جدیدترین روشهای کاشت مو آشنا شویم

جدیدترین روشهای کاشت مو در ایران و جهان با استفاده از تکنولوژی لیزر و دستگاههای تمام اتوماتیک صورت می پذیرد.کاشت مو به روش fut، کاشت مو به روش SUT، کاشت مو به روش Fut، کاشت مو به روش FUE، کاشت مو به روش bht، کاشت مو به روش PRPو ... بررسی وضعیت موی سر، ناحیه طاسی و کاشت به وسیله پانچ های لیزری و سوزنهای مخصوص موجب حداکثر بهره وری و کمترین میزان آسیب به فرد می شود. میزان موفقیت بسیار بالا و نتیجه کار کاملا طبیعی است.


مطالبی که در ادامه پیرامون  روش های کاشت مو  خواهید خواند :

برای رفتن قسمت مختلف روی متن کلیک کنید


جدیدترین روشهای کاشت مو

کاشت مو به عنوان درمانی قطعی برای ریزش مو مورد توجه افراد زیادی قرار دارد. کسانی که با انواع روشهای درمانی جلوگیری از ریزش مو و طاسی سر به نتیجه نمی رسند، به کاشت مو روی می آورند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی لیزر در علم پزشکی و استفاده روز افزون از لیزر در علوم پزشکی، جدیدترین روشهای کاشت مو با بکارگیری لیزر و دستگاه های مدرن و پیشرفته صورت می پذیرد. روشهای قدیمی و سنتی کاشت مو، اگر چه در زمان به وجود آمدن موجب ایجاد تحولی در روشهای کاشت مو و درمان طاسی سر شدند ولیکن هر کدام دارای معایبی بودند که به مرور منجر به کنار گذاشتن آنها گردید. عوارضی همانند بر جای ماندن جای زخم، دوره نقاهت طولانی و خط رویش غیر طبیعی در انواع روشهای قدیمی کاشت مو مشاهده می شود. جدیدترین روشهای کاشت مو با تکیه بر فناوری رباتیک، لیزر و دستگاههای کامپیوتری سعی در رفع نواقص قبلی و حداکثر کیفیت و بهره وری را دارند. در ادامه به معرفی جدیدترین روشهای کاشت مو که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند می پردازیم.

جدیدترین روشهای کاشت مو

کاشت مو در کرج | کلینیک تخصصی کاشت مو کرج


جدیدترین روشهای کاشت مو در ایران

همانطور که اشاره شد جدیدترین روشهای کاشت مو با بهره گیری از دستگاه های کامپیوتری، لیزر و رباتیک اقدام به بررسی و اسکن پوست سر نموده و عملیات کاشت مو را با دقت بسیار زیاد انجام می دهند. اگر چه ممکن است جدیدترین روشهای کاشت مو به اسامی مختلف نامیده شوند ولیکن ویژگی مشترک تمام آنها کاشت فولیکولهای مو بصورت انفرادی و در محل های مورد نظر بدون ایجاد زخم، خونریزی و حتی درد خواهد بود. این روشها به اسامی مانند Micro FIT، SUT و یا Super FUE، FIT, FUT, BHT, PRP نامیده می شوند.

 


جدیدترین روشهای کاشت مو: روش کاشت مو Super SUE

در روش کاشت مو به روش Super SUE سر بیمار توسط دستگاه های پیشرفته اسکن شده و وضعیت ناحیه کم پشت و یا طاس سر، وضعیت منطقه بانک مو که عموما پشت سر افراد است، میزان تراکم مو، بررسی وضعیت موهای سر و خط رویش مورد بررسی قرار می گیرد. در مرحله بعد طراحی خط رویش مو، میزان تراکم مورد نیاز و محل کاشت مو مشخص می گردد. روش کاشت مو Super SUE به عنوان یکی از جدیدترین روشهای کاشت مو در مرحله بررسی عوامل زیادی را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. مواردی از قبیل حداکثر تار مو قابل برداشت، تعداد موهای سیاه و سفید، میزان ضخامت فولیکولهای مو، معاینه منطقه کاشت مو از نظر میزان خون رسانی، تعیین عمق ریشه مو و غیره در این مرحله مورد آنالیز و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. در مرحله بعد با توجه به اطلاعات دریافتی، مرحله برداشت فولیکولهای مو با دقت زیاد انجام گرفته و سپس در منطقه کاشت بصورت دقیق و با حداکثر دقت و بدون هیچ گونه درد و خونریزی انجام می شود.

جدیدترین روشهای کاشت مو


جدیدترین روشهای کاشت مو: روش کاشت مو SUT

روش کاشت مو SUT یکی از جدیدترین روشهای کاشت مو در ایران و جهان محسوب می شوند. در این روش عملیات برداشت مو بوسیله دستگاه های پانچ لیزری صورت می پذیرد. در اینصورت عمق برداشت و محل آن بطور دقیق سنجش می شود. پس از برداشت مو از بانک مو که معمولا پشت سر می باشد، عملیات کاشت مو در محل مورد نظر بوسیله دستگاه پانج لیزری و با کمترین عوارض صورت می پذیرد. در این روش امکان کاشت بیش از 14000 تار مو در یک جلسه وجود داشته و تراکم کاشت و خط رویش طبیعی است. تمامی مراحل برداشت و کاشت مو توسط دستگاههای تمام اتوماتیک صورت گرفته و میزان هدر رفت فولیکولها به صفر می رسد.

کاشت مو در تهران | کلینیک تخصصی کاشت مو تهران


جدیدترین روشهای کاشت مو: روش کاشت مو Micro FIT

یکی از جدیدترین روشهای کاشت مو، روش میکرو FIT است. در این روش عمل جراحی و بی هوشی مانند روشهای قدیمی کاشت مو انجام نگرفته و فرد پس از چند روز بهبودی کامل می یابد. در این روش می توان موی سر تراشیده شده و یا اینکه به حالت معمول اقدام به کاشت مو نمود. در هر صورت با توجه به برداشت فولیکولهای مو بطور دقیق با سوزنهای مخصوص که کمتر از یک میلیمتر ضخامت دارند، کمترین درد و خونریزی به دنبال دارد. در این روش به عنوان جدیدترین روشهای کاشت مو کلیه اجزای یک فولیکول مو از جمله غدد چربی از محل اصلی خارج شده و به همان صورت در محل جدید کاشته می شود. بدین ترتیب رویش طبیعی و حداکثری در محل طاسی سر را شاهد خواهیم بود. با توجه به بررسی ناحیه برداشت مو با میکروسکوپ، عمق و محل دقیق برداشت مو مشخص شده و آسیبی به نواحی اطراف وارد نمی شود. کاشت مو بطور دقیق و توسط دستگاه های پیشرفته صورت گرفته و کمترین آسیب و درد متوجه فرد می شود.

جدیدترین روشهای کاشت مو

بهترین مرکز کاشت مو در اصفهان | هزینه و قیمت کاشت مو در اصفهان


مزیت های جدیدترین روشهای کاشت مو

جدیدترین روشهای کاشت مو از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار بوده و درصد موفقیت آنها نزدیک به صدر در صد است. میزان هدر رفت فولیکولهای برداشت شده با توجه به بررسی دقیق و برداشت اصولی به صفر می رسد. میزان تراکم کاشت مو بیش از 4 تا 5 برابر روشهای سنتی بوده و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارند.

روشهای جدید کاشت مو بدون درد و خونریزی بوده و محل کاشت و برداشت مو بر روی سر باقی نمی ماند. در یک جلسه بیش از 14000 تار مو امکان کاشت وجود دارد لذا در اغلب موارد در یک جلسه کار تمام می شود. نتیجه کاشت مو در روشهای قدیمی مابین 12 تا 14 ماه حاصل می شود که در این روش در مدت زمان 7 تا 9 ماه می توان نتایج خوبی دریافت نمود. در جدیدترین روشهای کاشت مو در اغلب موارد افراد روز بعد از عمل می توانند به کار عادی خود باز گردند وهیچ گونه مشکلی نخواهند داشت.

جدیدترین روشهای کاشت مو

جدیدترین روشهای کاشت مو لیزری

بهترین مرکز کاشت مو در شیراز | هزینه و قیمت کاشت مو در شیراز


اقدامات لازم پس از کاشت مو

در جدیدترین روشهای کاشت مو در فاصله 6 تا 8 هفته معمولا برخی موهای کاشته شده دچار ریزش می شوند. این ریزش طبیعی است. پس از 4 تا 6 ماه پس از عمل موهای جدید شروع به رویش کرده و بر روی پوست سر ظاهر می شوند. توصیه می شود پس از عمل از انجام فعالیتهای شدید و سنگین تا دو هفته اجتناب کنید. در هنگام شستشوی سر از فشار آب و حرکت دست شدید بر روی ناحیه کاشته شده پرهیز نموده تا موجب خرابی و کنده شدن فولیکولهای مو نشود. جدیدترین روشهای کاشت مو در ایران دارای عملکرد و بازدهی صد در صد بوده و در صورت رعایت برخی نکات ضروری پس از عمل نتیجه عالی خواهد داشت.

جدیدترین روشهای کاشت مو

آنالیز وضعیت موی سر و ناحیه طاسی با دستگاه

تاریخ : 1398/10/21

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید