رنگ موی سال 99 | رنگ موی سال 2020

ترکیب رنگ مو و زیبایی مو در سال 99 (جدیدترین رنگ موی سال 2020 )یکی از اصلی ترین دغدغه زیبایی و جوان ماندن در خانم ها است. طیف رنگ مو در بین خانم بسیار وسیع و زیاد است که برای انتخاب آن رنگ مو بسیار دچار تردید می شوید. در این مقاله از وب سایت زیبایی آناهید فرمول و تصاویر بهترین رنگ موهای سال 99، هایلایت 2020، رنگ و مش 2020 بین خانم را گردآوری کرده ایم سعی شده تا شما عزیزان به راحتی بتوانید رنگ دلخوه خودتان را پیدا کنید.


سال جدید با رنگ مو جدید

با شروع یک سال جدید ، انگیزه ای تکان دهنده برای متحول شدن به وجود می آید. در اسرع وقت. شما به دنبال جدیدترین مدل موهای سال 99 هستند تا ظاهر خود را تغییر دهید ، اکنون ما بر اساس تجربیات خود از سال های گزشته، میتوانیم بهترین رنگ موهای سال 2020 را به شما معرفی کنیم. پس از آن ،این شمایید که انتخاب میکنید کدام رنگمو به چهره شما نردیکتر است.
شما حتی ممکن است بین بلوندهای خامه ای و سبزه های فلزی و رنگهای خاکستری،هایلایت 2020، رنگ و مش 2020، یکی را انتخواب کنید. این روندهای رنگ مو در اینجا وجود دارد که در تمام سال می تواند الهام بخش باشد. برای زمستان ، بهار ، تابستان و پاییز.

رنگ موی دودی یخی

مطالبی که در این مقاله خواهید خواند.برای رفتن قسمت مختلف روی متن کلیک کنید

رنگ مو 2020

رنگ موی سال 99


رنگ مو سبز زنجبیلی

این رنگ در حقیقت از یک نوشیدنی زنجبیلی برداشته شده است بنابراین در سال 2020 به رنگ این نوشیدنی اگر دقت کنید، به شما به ایده این که این رنگ مو به چه شکل نمایش داده خواهد شد، دست می یابید. با این وجود که نت های قرمز، قهوه ای، سبز و مسی، به طور کلی بسیار مناسب است. این که این رنگ مو در میان رنگ موی های دیگر پایدار می باشد، زیرا روشن است و پیش زمینه مسی-قرمز بسیار دارد. این رنگمو زیبا موجب می گردد تا به موهایتان زندگی و روح بخشیده شود

رنگ مو سبز زنجبیلی


بلوند عسلی تیره

یکی از جدیدترین رنگ موی سال 2020 ، رنگ موی بلوند عسلی میباشد که از رنگ موی عسلی معمول تیره تر است برای رسیدن به این رنگ لازم است مقدار بیست میل از رنگ بلوند شکلاتی  w6   را با مقدار هفتاد میل از رنگ عسلی روشن  h7 و سی میل از رنگ دودی روشن c7  را با هم ترکیب کرده و به این ترکیب به اندازه ده سانتی متر از واریاسیون نقره ای و پنج سانتی متر از واریاسیون طلایی برای براق و تیره شدن رنگ اضافه کنید و از اکسیدان 9% درصد به میزان 120 میل نیز استفاده بفرمایید

رنگ مو بلوند عسلی تیره

فرمول رنگ مو عسلی تیره

 

بلوند مروارید

سایه های بلوند مایل به گل مروارید را با ترکیب آنها با سایه های پوشیدنی مانند بلوند طلایی که احتیاج به نگهداری کمتری دارند ، بهتر کنید. این رنگ مو جدید در سال 99 قطعا طرفداربسیار دارد

رنگ مو بلوند مرواریدی - رنگ مو سال 99

ترکیب رنگ مو بلوند روشن
پایه نزدیک به 10
رنگ بلوند مرواریدی
رنگ مو خاکستری 9
رنگ مو نقره ای.
سه صفر


رنگ مو شکلات قهوه ای سرخ

رنگ موی شکلاتی یکی از رنگ هایی است که شما می توانید در سال 99  و تقریباً هر چهره ای با رنگ پوست متفاوت، استفاده کنید.توجه کنید رنگ مویی که در سال 2020 مد شده باشد با چهره و رنگ پوستتان همخوانی داشته باشد

.رنگ موهای  W6  و  C6 و 1/3 و 7/31 را با اکسیان شماره 1 و واریاسیون نقراه ای 10 میل به خوبی ترکیب کنید سپس ترکیب این رنگ مو ها را بر روی موها با پایه 8  بزنید و بعد 25 تا 30 دقیقه مکث موهای خود را بشویید. مقدار رنگ در این رنگ موی 2 برابر اکسیدان است .

رنگ مو شکلات قهوه ای سرخ - رنگ مو سال 2020


رنگ مو زردآلویی قرمز

هیچ چیز آن بلوزهای کودک را مانند یک قرمز زردآلو روشن نشان نمی دهد. سایه های مس ، زردآلو و بلوند توت فرنگی را ترکیب کنید تا بهترین نتیجه را در سال جدید داشته باشید.

رنگ مو زردآلویی قرمز


رنگ مو کاراملی سوخته

رنگ مو کاراملی تیره ظاهرشما را بسیار جذابی میکند. اگر موی سفید دارید، حتما رنگ مو کارملی را با پایه 6 تست کنید. در ضمن توجه کنید بهترین گزینه در سال 2020  برای رنگ مو کاراملی سوخته  بدون دکلره این رنگ است. افزودن اندکی رنگ مو دودی و زیتونی توناژ کاراملی را کمی سردتر می کند. بنابراین امکان به وجود آمدن رنگ نارنجی و قرمز خیلی کم می گردد.


رنگ مو کاراملی سوخته - رنگ مو سال 2020


رنگ مو بلوند

بهترین چیز در مورد رنگ بلوند این است که برای هر صورتی قطعا عالی و جذاب به نظر می‌رسد. برای رسیدن به این رنگ مو بلوند، از آرایشگرتان بخواهید که تن‌های سرد را به یک پایه‌ی بلوند طلایی اضافه کند. این رنگ زیبا با اضافه کردن بافت به موهای شما، باعث می‌شود که آن‌ها پرپشت‌تر و سالم‌تر به نظر برسند.

رنگ مو بلوند - رنگ مو سال 99

رنگ مو قهوه ای توت فرنگی

سلام به جالبترین رنگ سال 2020. رنگ پایه قهوه ای تیره خود را با رنگ قرمز توت فرنگی عمیق تر ببینید تا ظاهری قهوه ای ساده مانند بازی کودک به وجود بیاید.

رنگ مو قهوه ای توت فرنگی - رنگ مو سال 99


رنگ مو بلوند ماسه ای

رنگ موی بلوند ماسه­ای، سایه روشن­های زرق و برق دار از بلوند بژ متوسط با لایت­های طلایی است. به نظر می­رسد شباهت بسیاری به بلوند عسلی دارد، اما طلایی­تر بوده دقیقا مانند رنگ طبیعی ماسه در طول روز است.

رنگ مو بلوند ماسه ای - رنگ مو سال 99

رنگ مو موکا براق

رنگ موی موکا یکی از رنگهای جذاب است که همانطور که از نامش مشخص است نمایانگر رنگ موکا است، ترکیبی از شکلات و قهوه –  رنگی که به خوبی با انواع رنگهای مختلف پوست، از پوست روشن گرفته تا تیره و چشم های روشن یا قهوه ای – جور می شود. یکی از دلایلی است که این رنگ بین هنرمندان مشهور هالیوود طرفداران زیادی دارد، همین است.

رنگ مو موکا براق - رنگ مو سال 99


رنگ مو بلوند عسلی

رنگ عسلی روشن برای عروس با دکلره خیلی زیباتر حاصل می شود. می توانید از مش سوزنی یا فویلی عسلی روی زمینه شاه بلوطی یا شکلاتی نیز بهره ببرید. در ضمن نباید این رنگ را با کاراملی و یا شامپاینی و یا بژ اشتباه گرفت. اگر خواهان بلوندهای سردتر هستید. بژ و یا بلوند استخوانی همراه با رنگ دودی باید در ترکیب رنگ عسلی به کار برده شود. در ضمن رنگ مسی نیز کمتر به کار برده شود.

بلوند عسلی - رنگ مو سال 99


رنگ مو نسکافه ای

رنگ موی نسکافه ای با تنوعی که در درجه ی روشن و تیره دارد به یکی ازبهترین و زیباترین  رنگ مو های سالهای اخیر در بین خانم ها تبدیل شده است.اما همانطور که می دانیم رنگ مو های شیمیایی حاوی ترکیبات بسیاری است که ممکن است ایجاد واکنش هایی نماید، بنابراین توصیه اکید می شود 48 ساعت قبل از رنگ کردن موهایتان به رنگ مو نسکافه ای، تست آلرژی نیز انجام دهید.

رنگ مو نسکافه ای


رنگ موی استخوانی

امروزه رنگ مو‌های زیاد و متنوعی در بازار ایران موجود است که در سال 99 قطعا هر کدام به به اندازه ای زیبایی و جذابیت های مخصوص به خود را دارد. رنگ موی مش استخوانی یکی از رنگ‌های محبوب میان خانم‌های ایرانی است. البته در گذشته اینگونه تصور میشد که این رنگ زیبا و رنگ هایلایت استخوانی سن را بیشتر نشان میدهد، به همین دلیل خانم ها کمتر از این رنگ استفاده میکردند.

مش استخوانی 2020


رنگ موی قهوه ای روشن

موهای قهوه ای روشن بسیار زیباست.سایه مناسب برای این دوره از سال است زیرا این یک راه عالی برای عمیق تر و غنی تر شدن برای هوای سرد پیش رو است و در عین حال لمس گرما را نیز فراهم می کند.

رنگ موی قهوه ای روشن


 

رنگ موی کاپوچینو کاراملی

رنگ موی کاپوچینو کاراملی


رنگ موی شکلاتی طلایی

رنگ موی شکلاتی طلایی


شامپاینی بیسکوییتی

شامپاینی بیسکوییتی


رنگ موی شامپاینی صورتی

رنگ موی شامپاینی صورتی


تاریخ 1398/12/08

 

تاریخ 1398/12/14

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید