نانو بروز چیست

نانو بروز چیست

یکی از جدید ترین متد های هاشور ابرو تکنیک نانوبروز است که در سال های اخیر در میان دختران جوان اروپایی طرفداران بسیاری پیدا کرده نانو بروز با عنوان هایی مثل میکروپیگمنتیشن و یا نانو سوزن نیز شناخته میشود. این تکنیک بسیار مناسب افرادی است که علاقه به داشتن مدل ابرو های نچرال و طبیعی هستند.


   نانو بروز: همه آنچه باید بدانید  

► تکنیک نانو بروز چیست

شاید بتوان گفت هر پیگمنتری دوست دارد که مشکلات میکروپیگمنتیشن حل شود و این تکنیک را خیلی با کیفیت تر به مشتریان ارائه کند. میکروپیگمنتیشنی که در عین داشتن ماندگاری بالا، مثل میکروبلیدینگ فیبروز ظریف هم باشد و بدون پخش شدن رنگ بتوان خطوط کاملا ظریفی را ایجاد کرد. بهترین پاسخ تمامی سوال های بالا تکنیک نانو بروز است. روشی که حتی محدویت هایی که میکروبلیدینگ فیبروز، بولدبروز و بریزی دارند را نیز ندارد و میتواند تمام انتظارات تاتو آرتیست ها و مشتریانشان را برآورده کند.


این آرزوها با معرفی تکنیک نانو بروز توسط امیل ایلهام اغلو، گرند مستر کمپانی فی به جهان محقق شد. بر عکس تکنیک میکروبلیدینگ فیبروز ، تکنیک نانو بروز مناسب پوستهای چرب است. نتیجه کار نانو بروز بسیار شبیه به فیبروز است با این تفاوت که نانو بروز با دستگاه میکروپیگمنتیشن انجام می شود.


  • اگر مشتری با پوست چرب به شما مراجعه کند و خواستار خطوطی ظریف همانند میکروبلیدینگ فیبروز باشد، پیشنهاد شما به او چیست؟
  • اگر مشتری به شما مراجعه کند و ابرویی با تتوی قدیمی داشته باشد اما کاری ظریف بخواهد، پیشنهاد شما به او چیست؟
  • اگر مشتری هاشوری با رنگ روشن اما ظریف بخواهد، پیشنهاد شما به او چیست؟
  • اگر مشتری دچار بیماری‌هایی نظیر بیماری دیابت باشد، پیشنهاد شما به او چیست؟
  • اگر بدن مشتری اسکارساز باشد، پیشنهاد شما به او چیست؟
  • اگر پوست مشتری چرب و دیررنگ‌پذیر باشد، پیشنهاد شما به او چیست؟

► تفاوت نانو بروز با هاشور ابرو

در تکنیکهای هاشور ابرو فشار دست از ابتدا تا انتهای ابرو یکسان بود. با زاویه ی دست یکسان عمل کاشت رنگ را انجام می‌دادیم اما در تکنیک نانوبروز دیگر از آن روشها و نکات متداول هاشور ابرو خبری نیست. همانند میکروبلیدینگ ابرو در هر نقطه از ابرو ما فشار دست ، چرخش دست و زاویه دست متفاوتی است. در هاشور ابرو خطوط بسیار ضخیم است. اما در نانو بروز ابرو خطوط بسیار ظریف و هماهنگ با موهای ابرو و کاملا طبیعی است.


► مزیت های نانو بروز

  • با دستگاه میکروپیگمنتیشن انجام می شود و ماندگاری خوبی دارد
  • مناسب پوست های خشک ، نرمال ، چرب و مختلط است
  • برای افراد بد زخم نیز مناسب است
  • همانند میکروبلیدینگ فیبروز ظریف است
  • نتیجه کار نانو بروز بسیار طبیعی و نچرال است
  • ظاهر چهره را جوان تر میکند
  • نانو بروز ماندگاری بالایی دارد
  • لک پوستی ایجاد نمیکند
  • همیشه صورتی زیبا و آراسته خواهید داشت
  • نیاز به صرف وقت برای تمدید آرایش ندارید

► فیبروز بهتر است یا نانو بروز

  • فیبروز را نمی‌توان برای افرادی که تتوهای قدیمی پررنگ دارند استفاده نمود.
  • علاوه براین فیبروز ابرو مناسب افرادی که پوستی اسکارساز دارند نیست.
  • تکنیک فیبروز ابرو برای افراد بد زخم مناسب نیست.
  • نانو بروز به علت استفاده از دستگاه و عمیق تر بودن کار ماندگاری بیشتری به فیبروز دارد.

علاوه براین که میکروبلیدینگ مناسب هر فرد و هر پوستی نیست اگر مشتری به دنبال ابرویی پررنگ و با انسجام رنگ بالا باشد، تکنیک میکروبلیدینگ فیبروز یا بولد بروز هم مناسب او نیست


► الگوهای ابروی نانوبروز

برای نانو بروز می‌توان تمام الگوهای فیبروز ، الگوهای بولدبروز ابرو ، بریزی، سیکو بروز و … را پیاده کرد. تکنیک نانو بروز ابرو به راحتی با تکنیک شیدینگ ابرو تلفیق می‌شود.


► رنگ نانو بروز

در این تکنیک علاوه بر استفاده از دستگاه نانو بروز که ویژگی‌های خاص خود را دارد ما از رنگ‌های ارگانیکی استفاده می‌کنیم که فاقد هرگونه فلز سنگین است و هیچ آسیبی به بدن نمی‌رساند.
رنگ‌های ارگانیک هماهنگ با ساختار بدن است و در تقابل با سیستم دفاعی و ماکروفاژها به مرور کمرنگ شده و از روی پوست مشتری محو می‌شود و هیچ اثری از آن باقی نمی‌ماند.
بنابراین بهتر است که در تکنیک نانوبروز علاوه بر استفاده از دستگاه نانوبروز از پیگمنت‌های مخصوص نانو بروز نیز استفاده کنیم. رنگ‌های ده میل نانو بروز که با برند فیکانتور عرضه می‌شود حدودا یک میلیون و پانصد هزار تومان است. البته می‌توان با رقیق کردن رنگ ‌های میکروبلیدینگ فیبروز از این رنگ‌ها نیز برای نانو بروز ابرو استفاده کرد.


► روش پر کردن ابرو با تکنیک نانوبروز

با تکنیک نانو بروز میتوان به 3 روش برای پر کردن و بازسازی ابرو ها اقدام کرد. این روش ها عبارتند از:

  • پرکردن ابرو با هاشور

در این روش پیگمنتر با خطوط هاشوری خیلی ظریف شبیه تار های ابرو ترسیم کرده که با تار مو های ابرو ترکیب میشوند و ظاهری بسیار طبیعی ایجاد میکند.

عکس هاشور ابرو با تکنیک نانو بروز
نانو-بروز-چیست؟

  • پر کردن ابرو با سایه

تکنیک سایه زدن یا شید ابرو بیشتر برای افرادی استفاده میشود که قبلا تاتو های تیره داشتند و یا اینکه رنگ پوست های بسیار تیره و چرب دارند. همچنین برای کسانی که پوست بسیار ضخیمی دارد از شید ابرو استفاده میشود. روش شید ابرو ایجاد ظاهری آرایش کرده به چهره میدهد. ماندگاری این روش نسبت به سایر روش ها بالا تر است.

عکس شید ابرو
شیدینگ ابرو (سایه زنی ابرو) با تکنیک نانو بروز


  • پرکردن ابرو با روش ترکیبی

در این روش از ترکیب دو روش هاشور و سایه برای پر کردن ابرو استفاده میشود. با ایجاد سایه کمرنگ به صورت یک دست مناطق خالی  پر میشود و در قسمت تاج قوس ابرو و یا مناطقی که خیلی خالی باشد با زدن خطوط هاشوری به ابرو حالت طبیعی تری داده میشود. در بعضی مواقع هم برای طبیعی تر شدن نتیجه کار در قسمت تاج ابرو از روش سایه زنی استفاده نمیشود و فقط با هاشور اقدام به پر کردن ابرو میکنند و هرچه به سمت وسط و دم ابر برود از روش سایه زنی استفاده میشود

عکس هاشور ابرو عکس شیدینگ ابرو
روش ترکیبی شیدینگ و سایه زنی ابرو با تکنیک نانو برو


► تفاوت تتو ابرو با روش کلاسیک با نانو بروز ابرو در چیست؟

کسانی که تجربه تاتو ابرو با روش های قدیمی را داشته باشند میدانند که در این روش تاتو کار همه ابرو را حذف میکند و با رنگ تتو و سوزن به صورت دستی ابروی جدیدی را روی پوست ایجاد میکند. که همین امر باعث میشود ابروی تاتو شده بسیار مصنوعی و غیر طبیعی باشد. همچنین قابل ذکر است در روش تاتو ابرو با روش کلاسیک درد و خونریزی بیشتری دارد و برای ترمیم خراش های ایجاد شده روی پوست نیاز به صرفت زمان بیشتری است. در حالی که نانو بروز  ابرو با هدف بهبود قسمت هایی از ابرو که کم پشت و یا دچار آسیب شده اند انجام میشود. ایجاد خطوط بسیار ظریف با روش نانو بروز بسیار شبیه به تار های ابرو است که همین امر موجب مدل ابرو با نانو بروز بسیار طبیعی به نظر برسد و تشخیص این خطوط از فاصله بسیار نزدیک قابل مشاهده است.


► رقیق کردن رنگ فیبروز

رنگ‌های غلیظ میکروبلیدینگ فیبروز و بولد بروز را می‌توان بوسیلۀ تینر فیکانتور رقیق کرد. اگر برای شما تهیۀ تمام رنگ‌های فیبروز و فیکانتور امکان پذیر نیست، می‌توانید با داشتن سه رنگ Black ، Red و Yellow و یک تینر فی تمام رنگ‌های مورد نیازتان را بسازید. پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ فیبروز اصل یعنی بهترین رنگ‌های دنیاست. در مقاله‌ای مجزا توضیحات کاملی در مورد رنگ‌ فیبروز خواهم داشت.


 1399.07.07 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید