روش های موثر و دائمی برای از بین بردن موهای زائد

از بین بردن موهای زائد  | لیزر موهای زائد و روش های موثر

امروزه کمتر کسی هست که در زندگی روزمره خود دغدغه رفع موهای زائد خود را نداشته باشد. موهای زائد یک مسئله هورمونی است که در غالب اوقات ریشه در مسائل ژنتیکی افراد دارد البته تعذیه و بالا رفتن سن نیز از عواملی هستند که به علت تاثیر گذاری بر هورمون های بدن در سرعت رشد و ضخیم تر شدن موهای زائد نقش بسزایی دارند. امروزه با پیشرفت علم برای حل این مسئله با روش های پزشکی تاثیر گذاری قابل قبولی شاهد بودیم در این مقاله با این روش ها تفاوت ها مزایا و معایب این روش آشنا میشوید


  روش های موثر برای رفع دائم موهای زائد  

افراد مختلف چه خانم ها و چه آقایان بسته به شرایط فصلی، بهداشتی یا با هدف  زیبایی در صدد حذف مو های زائد در نقاط مختلف بدن برمی آیند،  که در بخش زیادی از مردم این مسئله یک امر روتین به شمار میرود و البته در بانوان که با هدف زیبایی نیز اقدام به اصلاح بخش اعظمی از مو های بدن  و صورت میکنند این امر بسیار زمانبر و خسته کننده است که برای حل این مسئله نمیتوان فقط به روش های خانگی و روش های موقت بسنده کرد و بهتر است برای خلاصی از موهای صورت و بدن  از روش هایی پزشکی که دائمی تر هستند و به مرور زمان باعث کم پشت و نازک تر شده موها نیز میشود، کمک گرفت.


► لیزر مو های زائد همه آن چیزی که باید بدانید

روش های زیادی برای رفع مو های زائد وجود دارد ولی مؤثرترین و دائمی ترین روش رفع مو های زائد، لیزر مو زائد بدن است که امروزه این روش در میان اکثر کشور های دنیا روشی محبوب و مورد استقبال است. این روش که روشی پزشکی محسوب می شود مورد تایید بسیاری از سازمان های بهداشتی است و روشی ایمن و کم عوارض به شمار می آید.

رفع مو های زائد


► نکته ای مهم در مورد لیزر مو های زائد

لیزر مو های زائد به علت اینکه روشی جدید محسوب میشود طبیعتا گروهی هستند که با سوء استفاده از ناآگاهی بعضی از مردم تبلیغات دروغینی در مورد لیزر مو زائد میکنند و انتظارات واهی ازین روش برای عده ایجاد کردند که علاوه بر خسارت های مالی، در بعضی موارد برای سلامت افراد نیز مشکلاتی ایجاد میکنند. بدین منظور در این مقاله سعی بر آن شده که با در اخنیار گذاشتن اطلاعات کافی به زبان ساده و دادن آگاهی لازم در مورد لیزر مو های زائد که برای همگان مفید واقع شود؛ سهمی در ایجاد نگاه واقع گرایانه تری در مورد لیزر مو های زائد داشته باشیم تا بتوانید انتخاب آگاهانه تری برای رفع مو های زائد به کمک این روش داشته باشید.


► آیا با لیزر میتوان به صورت دائم و همیشگی مو های زائد را از بین برد؟

جواب این سوال قطعا خیر است. متاسفانه به علت تبلیغات که کلینیک های پوست برای لیزر مو های زائد انجام دادند برخی فکر میکنند بعد از اتمام جلسات لیزر مو دیگر هیچ مویی رشد نخواهد کرد اما در واقع لیزر میتواند تا در تعداد جلسات مشخص باعث از بین رفتن میزان زیادی از فولیکول های مو بشود و همچنین با تاثیر بر یکسری از فولیکول ها باعث میشود ضخامت مو و سرعت رشد مو بسیار کاهش یابد؛ به همین رو دیگر مثل دیگر روش نیاز به شیو مو ها به صورت روزانه یا ماهانه نیستید به همین علت که تاثیرات لیزر ماندگاری بسیار بالایی دارد باعث شده که به عنوان روشی دائمی شناخته شود. اما بعد از اتمام جلسات لیزر نیاز است که بعد از یک سال یا کمی بیشتر از یکسال دوباره یک جلسه لیزر مو زائد انجام شود تا ماندگاری تاثیرات لیزر ادامه یابد.


 1399/05/20  

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید