انواع روش های درمانی افتادگی پلک | لیفت پلک

افتادگی پلک ها که معمولا یا اکتسابی است یا به صورت مادرزادی از قبل وجود داشته یکی از معضلاتی هست که هم در زیبایی و جوانی چهره تاثیر میگذارد و هم در بعضی مواقع در میدان دید تاثیر میگذارد. با روش های درمانی که امروزه وجود دارد به راحتی میتوان این مشکل را برطرف کرد و از چشمانی زیبا و سالم بهره مند شد.


  چگونه  افتادگی پلک را درمان کنیم  

بی شک میتوان گفت چشم ها مهم ترین عضو صورت هر شخص می باشد و در اولین لحظه دیدار اولین بخشی از صورت که مورد توجه قرار میگیرند چشم ها هستند. افتادگی پلک در افراد به دلایل مختلفی بستگی دارد که به صورت کلی میتوان گفت افتادگی پلک یا مادرزادی است یا اکتسابی.

نقش چشم ها در زیبایی و و جوانی  چهره بسیار زیاد است پس یکی از راههای که برای جوانی نیازمند انجام آن هستید درمان افتادگی پلک ها است

برای درمان افتادگی پلک روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به شرایط هر شخص متفاوت است 

این روش ها عبارتند از:

  • بلفاروپلاستی
  • لیفت پلک با نخ
  • پلاسماجت پلک
  • لیزرتراپی پلک
  • پلسکر پلک
  • جراحی پتوز

● بلافاروپلاستی: آنچه باید بدانید 

عمل بلفاروپلاستی نوعی جراحی زیبایی پلاستیک است که جهت ترمیم افتادگی پلک، درمان پف پلک ها و رفع چین و چروک ها در اطراف پلک ها انجام میشود. در این عمل پوست و بافت و چربی های اضافی در قسمت پلک ها برداشته میشود. افتادگی های شدید در قسمت پلک ها جدایی اینکه باعث پیر تر نشان دادن چهره میشود در بعضی مواقع باعث کاهش میدان دید میشود که مشکلات بینایی به همراه می آورد که میتوان این عیوب را به کمک عمل بلافاروپلاستی برطرف کرد. در متد های قدیمی تر بلفاروپلاستی مقدار زیادی از بافت و چربی های اطراف پلک را حذف میکردند که در بعضی موارد در نواحی اطراف چشم ها گودی ایجاد میکرد ما در سال های اخیر جراحان با پی بردن به اهمیت تاثیر حجم اطراف چشم در ایجاد جذابیت بیشتر برای چشم ها و جوانتر به  نظر رسیدن چهره، با روش های نوین بلفاروپلاستی برای حفظ این حجم در اطراف چشم تلاش میکنند.

جراحی زیبایی بلفاروپلاستی


● در مورد پلاسماجت چه میدانید 

اگر بخواهیم پلاسماجت را کامل شرح بدهیم پس در ابتدا لازم است کمی در مورد پلاسما بدانیم. معمولا اکثر ما با سه حالت ماده یعنی جامد، مایع و گاز آشنا هستیم در اصل ماده حالت چهارمی هم دارد که پلاسما نام دارد و از گرم شدن گاز، حالت پلاسما ایجاد میشود. در روش پلاسماجت گاز های که در هوا وجود دارند، یونیزه میشوند و یک قوس الکتریکی کوچک شبیه به رعد و برق ایجاد میشود. که برای پلک، غبغب و بینی کاربرد بسیار دارد. پلاسماجت از روش های جدید درمانی غیر تهاجمی که مانند بلفاروپلاستی برای درمان افتادگی پلک نیز بسیار تاثیر گذار است. در این روش نه نیاز به استفاده از لیزر است و نه به تیغ جراحی نیازی است. ازین رو نیازی به بخیه و یا بیهورشی نیز درین نیست.


نکاتی در مورد بلفاروپلاستی پلک

درمان افتادگی پلک بدون جراحی چگونه انجام میشود

مقایسه انواع روش های درمان افتادگی پلک

آیا افتادگی پلک مادرزادی قابل درمان است

در مورد جراحی بتوز چه میدانید

ماندگاری لیفت پلک با نخ چقدر است

ماندگارترین روش درمان افتادگی پلک کدام روش است

در مورد مزایا و معایب جراحی زیبایی پلک چقدر میدانید

همه چیز در مورد روش های های درمان افتادگی پلک

دوران نقاهت جراحی افتادگی پلک چقدر طول می کشد

تفاوت پلسکر وبلفاروپلاستی چیست


 1399/05/30 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید