کلینیک زیبایی در گوهردشت کرج | مدس


 $salons$


در مورد تزریق ژل چه میدانید

در عصر حاضر، زیبایی و نگهداری جوانی از اهمیت بسیاری برخوردار است. گوهردشت، با جاذبه‌های گردشگری خود، میزبانی مراکز زیبایی متعددی در کرج است. کلینیک مدس یکی از این مراکز است که خدمات متنوعی ارائه می‌دهد، از جمله تزریق ژل و بوتاکس ، لیزر و هایفوتراپی و ... برای بهبود زیبایی

مرکز لیزر مدس 

☎   0912 46 45 340

 جهانشهر ، بلوار مولانا ، رو بروی نوردیدگان

ساختمان سروش ،طبقه سوم واحد 306

 خدمات ارائه شده در کلینیک مدس
کلینیک مدس با بهره‌ گیری از تجهیزات پیشرفته و با استفاده از بهترین پزشکان  زیبایی کرج و تهران، خدمات متنوع پزشکی زیبایی را ارائه می‌دهد.  

 لیست خدمات کلینیک

  • تزریق ژل فیلر کلاژن
  • تزریق بوتاکس مصپورت و دیسپورت
  • لیزر موهای زائد 
  • جوانسازی پوست دست و صورت
  • پروفایلو
  • تزریق چربی چانه و گونه
  • تزریق ژل فیلر کلاژن
  • لیفت با نخ
  • هایفوتراپی
  • میکرودرم ابریژن
  • میکرونیدلینگ
  • پاکسازی حرفه‌ای پوست 
  • پلاسما ژل
  • مزوتراپی
  • و .......

ژل ها به چند دسته تقسیم میشوند؟

انواع ژل بر اسا س میزان ماندگاری به سه دسته ی دائم، نیمه دائم و موقت دسته بندی می شوند 

  • ژل هایی که به وسیله آنزیم های بدن تجزیه و اثرات آن نسبتا سریع ت از بین میروند به ژل های موقت معروف هستند.
  • ژل های نیمه دائم آن دسته از انواع هستند که مانند ژل موقت تزجیه میشود اما در تفاوتی که با ژل موقت دارد این است که این تجزیه در مدت طولانی تری صورت میگیرد پس در نتیجه اثرات آن تا بلند مدت است
  • و اما ژل های دائم که کلا تجزیه پذیر نیست و تا زمانی که در بدن باشد اثرات آن نیز باقی می ماند
بهترین دکتر تزریق ژل لب در کرج

► تزریق ژل چه کاربرد هایی دارد

 

تزریق ؤل در گوهردشت کرج

 

► تزریق ژل و بوتاکس در گوهردشت 

بسیاری از افراد روزانه به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند تا بفهمند ژل قابل تزریق است یا بوتاکس.

پزشکان معتقدند که تزریق همزمان ژل و بوتاکس گوهردشت کرج می تواند خطوط ریز و چین و چروک را تا حد زیادی از بین ببرد.
​​​​​​

► عوارض تزریق ژل در در بهترین مرکز تزریق ژل گوهردشت

اصولا وارد شدن هر موادی به بدن دارای عارضه هایی هست ولی این عوارض به صورت گذرا هست و اصلا جای نگرانی ندارد و واکنش نشان دادن بدن به مواد که خارج از بدن هستند در اصل نشانه سلامت سیستم ایمنی بدن است
 

►تزریق ژل در گوهردشت برای مقابله با اثرات افزایش سن

اگرچه عملکرد ژل برای کاهش چین و چروک پوست توصیه می شود
اما استفاده از تزریق ژل در گوهردشت برای مقابله با کم آبی پوست ، که باعث ایجاد رنگ کدر ، خشکی پوست یا حتی از دست دادن نشاط می شود ، توصیه می شود.
بنابراین استفاده از تزریق ژل (یا همان اسید هیالورونیک) باعث آبرسانی مداوم پوست در طول روز می شود.
آبرسانی اساس پوست سالم است ، بنابراین قدرت عملکرد پیشرونده اسید هیالورونیک سرمایه سلامتی زیبایی پوست را حفظ کرده و آن را درخشان می کند.

 

►تزریق بوتاکس در گوهردشت 

 از سم بلوتینیوم (یا همان بوتاکس) برای فلج کردن و محدود کردن حرکت عضلات صورت استفاده می شود .

با این حال ، برخی از  خطوط و چین و چروک ها هنوزدر روی صورت باقی می مانند.

بنابراین اگر به دنبال یک پوست صورت کامل هستید ، باید از تزریق ژل  نیز استفاده کنید. همچنین از بین بردن چین و چروک در قسمت های خاصی از بدن مانند خط اخم ضروری است ، زیرا به افزایش ماندگاری ژل کمک می کند.

►میشه تزریق  ژل و بوتاکس رو همزمان انجام داد؟

یکی از سوالات پرتکرار و رایج که ذهن بسیاری را مشغول خود می کنند تزریق همزمان ژل و بوتاکس است تحقیقات اخیر نشان میدهد تزریق همزمان ژل و بوتاکس را مورد تأیید قرار گرفته و مشکلی ایجاد نمیکنه . انواع مختلفی از ژل ها در بازار وجود دارد که کاربردهای مختلفی دارند و در نواحی مختلف صورت اعمال می شوند. لازم به ذکر است که تزریق بوتاکس و ژل دو عملکرد متفاوت دارند ، به این صورت که بوتاکس عضلات صورت را فلج می کند در حالی که تزریق ژل باعث از آبرسانی به بافت های صورت می شود و چین و چروک ها را از بین می برد. اگرچه استفاده از بوتاکس برای از بین بردن خطوط صورت کافی است ، اما چین و چروک عمیق پیشانی و خنده تنها با بوتاکس برطرف نمی شود و استفاده از تزریق ژل درگوهردشت امری ضروری است.

تزریق بوتاکس گوهردشت

►ماندگاری تزریق ژل 

در مورد تزریق ژل مهم است که بدانید ژل های تزریقی ماندگار نیستند و در نهایت تجزیه و جذب می شوند. تزریق ژل در ماهیچه های صورت هرچه سریعتر و سریعتر حرکت می کنند، سریعتر  تجزیه می شود و اثر آن به تدریج از بین می رود. اگر قبل از تزریق ژل از بوتاکس استفاده شود ، ماندگاری ژل تزریقی به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

بوتاکس پیشانی | قبل و بعد

►کاربرد تزریق بوتاکس

داروهای مبتنی بر سم بوتولینوم بر دو نوع هستند: بوتاکس و بوتاکس زیبایی. بوتاکس برای درمان برخی مشکلات پزشکی استفاده می شود ، در حالی که تزریق بوتاکس زیبایی برای کاهش چین و چروک صورت استفاده می شود. ولی هردو دارو هر دو دارو معمولاً بوتاکس نامیده می شوند. تزریق بوتاکس  معمولا برای جوانسازی و رفع خط خطوط طرفداران زیادی دارد

عکس قبل و بعد بوتاکس پیشانی

بعد از تزریق بوتاکس زیر بغل در مرکز بوتاکس گوهردشت چه انتظاری باید داشت؟

بلافاصله پس از تزریق بوتاکس می توانید فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. دو تا هفت روز طول می کشد تا تعریق در ناحیه تحت درمان را متوقف کنید. خشکی کامل ممکن است تا دو هفته طول بکشد.

اثرات بوتاکس موقتی است، به این معنی که در آینده به تزریق بیشتری نیاز خواهید داشت. خشکی برای تعریق زیر بغل می تواند از چهار تا چهارده ماه طول بکشد. نتایج ممکن است برای دست ها و پاها مدت زیادی دوام نیاورد و ممکن است لازم باشد درمان خود را برای حدود شش ماه تکرار کنید.

حدود دو هفته ی پس از درمان، پس از مشاهده تمام اثرات بوتاکس در مرکز بوتاکس گوهردشت ، باید با پزشک خود مشورت کنید. در این قرار ملاقات، پزشک شما می تواند هر گونه "لمس" روی نقاط از دست رفته انجام دهد. 

 

به عنوان مثال ، ابتدا می توان بوتاکس را برداشته و بلافاصله پس از برداشتن تزریق ژل خطوط عمقی پیشانی ، ماده پرکننده تزریق کرد. در این حالت، اگر فقط از تزریق ژل استفاده شود ، درمان فقط پنج تا شش ماه طول می کشد. در صورت استفاده همزمان با ژل و بوتاکس، مدت ماندگاری به حدود 6 ماه افزایش می یابد. در این شرایط ، تمام خطوط پیشانی زاویه دار و عمیق از بین می روند و ظاهر داوطلب جوان کاهش می یابد.

با تزریق بهترین همزمان ژل و بوتاکس دکتر می توان چین و چروک های اطراف لب تزریق را نیز از بین برد. اما ژل تزریق در این ژل ناحیه از صورت گوهردشت بیش از هر ناحیه دیگر تجزیه شده و از بین می رود زیرا عضلات دهان بیشترین حرکت را نسبت به سایر قسمتهای صورت دارند. بخاطر داشته باشید که نباید از بوتاکس برای از بین بردن خط خنده استفاده شود. بلکه مقادیر کمی بوتاکس رقیق شده با ژل می تواند به لب و اطراف دهان تزریق شود. البته این استثنا وجود دارد که خوانندگان و نوازندگان ساز بادی نباید بوتاکس را در اطراف دهان خود تزریق کنند ، بلکه باید تزریق ژل انجام دهند. استفاده از این ترکیب که فقط 5 دقیقه طول می کشد ، می تواند از پوست شما برای چندین سال محافظت کند. البته ، تزریق همزمان ژل و بوتاکس گران است اما نتایج بسیار ارزشمند و ماندگار است.

فیلم | تزریق ژل

عوارض جانبی تزریق ژل در گوهردشت:

ژل هایالورونیک اسید از آنجایی که کاملاً با بدن انسان سازگار است ، کمترین عوارض را دارد ، خصوصاً اگر ژل به درستی توسط پزشک واجد شرایط انتخاب و تزریق شود. با این حال ، تزریق ژل به داخل بینی ممکن است چندین اثر موقتی مانند کبودی ، قرمزی و تورم داشته باشد که در طی چند روز از بین می روند. عدم رعایت شرایط استریل در محل کار ممکن است منجر به عفونت جزئی شود که با آنتی بیوتیک های مناسب قابل درمان است. 

عارضه مهم دیگر تزریق ژل بینی سکته مغزی و ایسکمی است که نسبتاً خطرناک است اما در صورت تجویز توسط پزشک باتجربه و آشنا به آناتومی عروق ، بسیار نادر است. عوارض ناشی از تزریق آنزیم هایالاز از بین بردن ژل های تزریق شده و از بین بردن فشار روی رگ ها آسان است و اسید هیالورونیک یک آنزیم ژل محبوب و محبوب در سراسر جهان است. آیا هیالاز است و این خاصیت ژل های اسید هیالورونیک آنها را به ایمن ترین ماده پرکننده تزریقی تبدیل می کند.

سم بوتاکس با مسدود کردن استیل کولین ، واسطه عصبی که از انتهای عصب در محل اتصال عصب ترشح می شود ، باعث فلج موقتی عضله می شود و با این مکانیسم ، چین و چروک و چین و چروک و اسپاسم عضلات را از بین می برد.

اثر بوتاکس دو ساعت پس از تزریق آغاز می شود و طی 10 تا 14 روز به حداکثر اثر خود می رسد و بین چهار تا شش ماه ادامه دارد.

موارد منع مصرف بوتاکس شامل موارد زیر است:

حساسیت تزریق به بوتاکس ، جراحی ژل محیطی یا لب چشم در شش ماه گذشته  ، بارداری و شیردهی ، افرادی که فلج عضلات صورت مانند فلج بل یا بیماری های عصبی عضلانی پیشرونده مانند بیماری میاستنی گراویس ، اگزمای فعال ، عفونت و اگزمای فعال دارند افراد بسیار شل و افتاده پوست.

تزریق بوتاکس یک مهارت خاص است زیرا اگر دقت کافی در انتخاب محل تزریق دقیق نباشد می تواند عوارضی مانند قطرات پلک ، عدم تقارن ابروها ، پارگی دکترو آبیاری دهان ، تزریق ژل کج شدن نامتقارن بودن لب ها تزریق ژل و دو بینی را برای فرد ایجاد کند. این اثرات دائمی نیستند و با کاهش اثر بوتاکس طی چند هفته به تدریج از بین می روند. از طرف دیگر ، برخی از این اثرات مانند عدم تقارن ابرو ، می توانند به مدت دو هفته مجدداً تزریق شوند. پس از تزریق اولیه رفع شده و برخی از این عوارض جانبی ممکن است به داروهای خاص نیاز داشته باشند.


اسید هیالورونیک چیست؟

اسید هیالورونیک - صورت

تزریق ژل  اسید هیالورونیک L یک نوع ساکارید است که در تمام بافتهای پیوندی انسان از جمله پوست وجود دارد. این مولکول برای تشکیل ماتریس کلاژن و الیاف الاستیک و برای حفظ آبرسانی پوست ضروری است. تغییرات اسید هیالورونیک موجود در پوست ، با گذشت زمان ، به پیری پوست کمک می کند. اسید هیالورونیک Lاین ماده به طور طبیعی در همه موجودات زنده وجود دارد و یک جز universal جهانی از فضاهای بین سلولهای بافت های بدن است (فضای خارج سلول). این یک مولکول است که ساختار شیمیایی یکسانی دارد خواه در باکتری ها ، حیوانات یا انسان ها وجود داشته باشد. بنابراین ، اسید هیالورونیک از نظر شیمیایی در همه گونه ها و انواع بافت ها یکسان است و کاملاً سازگار است. استفاده از هیالورونیک اسید نه تنها در پزشکی و جراحی های زیبایی بلکه در سایر زمینه های پزشکی مانند جراحی چشم و ارتوپدی نیز کاملاً مستند است. طی بیست سال گذشته ، بیش از 30 میلیون نفر با موفقیت با محصولات اسید هیالورونیک درمان شده اند.


چند نوع اسید هیالورونیک وجود دارد؟

اسید هیالورونیک استفاده در زیبایی پزشکی نتیجه سنتز آزمایشگاهی پیچیده به دست آمده با کمک بیوتکنولوژی است. 2 خانواده بزرگ اسید هیالورونیک وجود دارد:

 نوع یک اسید هیالورونیک منشا مرغی، نوع دو اسید Hylaform هیالورونیک با منشا باکتریایی Streptococcus equi همچنین به نام NASHA اسید هیالورونیک تثبیت نشده غیر حیوانی و نوع Restylane یا Juvederm در پزشکی زیبایی این یک استریل ، ویسکوالاستیک ، بی رنگ و شفاف است که از مولکول های هیالورونات متقاطع تشکیل شده است. بهترین کیفیت و مدت زمان جذب مجدد اسید هیالورونیک به مقدار مولکول های هیالورونات و پیوندهای بین مولکولی موجود در 1 میلی لیتر محصول بستگی دارد.


اسید هیالورونیک برای کدام نقص زیبایی استفاده می شود؟

نفوذ بر اساس اسید هیالورونیک  لب:: برای اصلاح نشان پری و آماس و لبه قرمز. کانتور حجم و لب. تا می شود (به عنوان مثال چین های بینی). بازسازی کانتور صورت (به عنوان مثال گونه ها و چانه). چین و چروک (به عنوان مثال glabellar و کمیسیون شفاهی). چین و چروک های اطراف چشمی ("پاهای کلاغ"). نتایج اسکار  بعد از آکنه. زخم پس از سانحه. لکه های بافت نرم. بازسازی پستان و بدن. نتایج جراحی زیبایی بینی.


مرکز لیزر مدس 

☎   0912 46 45 340

 جهانشهر ، بلوار مولانا ، رو بروی نوردیدگان

ساختمان سروش ،طبقه سوم واحد 306


 

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید