کلینیک تخصصی زیبایی دکتر زمانی | مرکز تزریق ژل و بوتاکس در تهران | بهترین کلینیک زیبایی در زعفرانیه تهران

 

$salons$

 بهترین مرکز بوتاکس در تهران


 در بوتاکس تهران از این ماده برای معالجه ی برخی از مشکلات عضلانی و درد ها و از نظر زیبایی برای از بین بردن چین و چروک ها ی صورت استفاده می شود.بوتاکس در کلینیک تزریق ژل و بوتاکس کاربرد های بسیاری دارد.

 


 


خدمات تخصصی گروه زیبایی دکتر زمانی

تزریق بوتاکس مصپورت و دیسپورت

لیزر موهای زاید با دستگاه الکساندریت و دایوت

جوانسازی پوست دست و صورت

پروفایلو

تزریق چربی

چانه و گونه  خط خنده

تزریق ژل   فیلر  کلاژن

لیفت با نخ

هایفوتراپی

میکرودرم ابریژن

میکرونیدلینگ

پاکسازی حرفه ای پوست با جدیدترین متد و دستگاه ها

پلاسما ژل

مزوتراپی

لایه برداری شیمیایی

و .....


 


 

خانم های باردار یا شیرده و یا افرادی که به دارو یا هر یک از مواد تشکیل دهنده ی بوتاکس آلرژی نشان داده اند، نباید در مرکز بوتاکس درتهران این روش درمان را انجام دهند.

این ماده از یک نوروتوکسین که همان سم بوتولینوم است ساخته شده است. این سم توسط باکتری کلستریدیوم بوتولیوم Clostridium botulinum تولید می شود.

بوتاکس سم بسیار قدرتمندی است اما در صورت استفاده ی صحیح از آن، دارای کاربرد های بسیاری می باشد.

بوتولیسم، یک بیماری ناشی از سم بوتولینوم است که می تواند باعث نارسایی تنفسی شود و کشنده باشد.

کاربرد های بوتاکس

از این ماده برای معالجه ی برخی از مشکلات عضلانی و درد ها و از نظر زیبایی برای از بین بردن چین و چروک ها ی صورت استفاده می شود. این روش محبوب ترین روش درمان بدون جراحی می باشد و هر ساله بیش از 6 میلیون درمان در مرکز بوتاکس و بوتاکس در تهران انجام می شود.

از سم بوتولینوم برای از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک های صورت با فلج کردن عضلات زیرین صورت استفاده می شود.

رفع دیستونی چرخش گردنی ایدیوپاتیک (اسپاسم شدید عضلات گردن و شانه): هنگامی که عضلات گردن به طور نا خود آگاه منقبض می شود تزریق بوتاکس باعث شل شدن عضلات و رفع درد و ناراحتی می شود.

درمان تنبلی چشم استرابیسموس: شایع ترین علت ایجاد تنبلی چشم، عدم تعادل در عضلات چشمی می باشد که با این روش پزشک ماهیچه ها را اصلح می کند.

انقباضات عضلانی و اسپاسم اندام فوقانی پس از سکته مغزی: در برخی از شرایط مانند فلج مغزی و آسیب ها ی نخاعی، اندام بیمار به سمت مرکز بدن دچار کشیدگی و انقباض می شود. در بعضی موارد، این عضلات منقبض شده زا می توان با تزریق بوتاکس رها سازی نمود.

هایپرهیدروز: به عرق کردن بیش از حد گفته می شود و با فلج کردن اعصاب تولید عرق، مشکل حل می شود.

میگرن مزمن: اگر بیش از 15 روز در ماه سردرد میگرنی را تجربه کنید، تزریق بوتاکس به کاهش دفعات سردرد  و درد کمک می کند.

اختلال عملکرد مثانه: همچنین تزریق بوتاکس می تواند باعث کاهش بی اختیاری ادرار ناشی از مثانه بیش فعال شود.

پیچش چشم: تزریق بوتاکس در مرکز بوتاکس و بوتاکس در تهران به تسکین انقباضات یا پیچش های عضلات اطراف چشم کمک خواهد کرد.

بلفارواسپاسم (اسپاسم پلک ها)

رفع خطوط اخم بین ابروها

رفع خطوط اطراف چشم

 

بوتاکس در تهران


عملکرد بوتاکس

سم بوتولینوم را می توان در غلظت های بسیار کم تولید و در مرکز بوتاکس و بوتاکس در تهران به انسان تزریق کرد. این ماده با جلوگیری از رسیدن سیگنال به سلول های عصبی عضلات آن ها را غیر فعال می کند.

سم بوتولینوم تزریقی مانع از انتشار استیل کولین می شود (یک انتقال دهنده عصبی) و از انقباض سلول های ماهیچه ای جلوگیری می کند. سم بوتولینوم باعث کاهش انقباض عضلات می شود و باعث می شود عضلات سفت تر شوند.


روش تزریق بوتاکس

ابتدا سم بوتولینوم رقیق شده و در مرکز بوتاکس و بوتاکس در تهران آن را مستقیم به بافت عصبی عضلانی تزریق می کنند. بین 24تا 72 ساعت طول می کشد تا سم بوتولینوم اثر کند. در شرایط بسیار نادر، ممکن است اثر آن تا 5 روز طول بکشد.


قبل از تزریق

اگر در چهار ماه گذشته هر نوع تزریق در مرکز بوتاکس و بوتاکس در تهران داشته اید، پزشک خود را حتما مطلع سازید. همچنین در صورت استفاده از داروخای شل کننده ی عضلات یا داروهای ضد حساسیت به پزشک خود اطلاع دهید. اگر از داروهای رقیق کننده ی خون استفاده می کنید، ممکن است پزشک بخواهد تا چندین روز قبل از تزریق آن ها را قطع کنید تا خطر خونریزی یا تورم در شما کاهش یابد.

بوتاکس در تهران


هنگام تزریق

در اکثر افراد ناراحتی زیادی هنگام تزریق احساس نمی شود. اما ممکن است قبل از عمل بخواهید که پزشک از بی حسی استفاده کند. به خصوص هنگامی که قصد تزریق در ناحیه ی کف دست یا کف پا به دلیل تعریق زیاد دارید. در مرکز بوتاکس و بوتاکس در تهران، پزشک شما ممکن است از یک یا چند روش مختلف برای بی حس کردن استفاده کند.  بی حسی موضعی، یخ و یا به ندرت بیهوشی از جمله روش ها هستند.

تزریق بوتاکس در مطب پزشک و مرکز بوتاکس و بوتاکس در تهران انجام می شود. پزشک با استفاده از یک سوزن نازک مقدار کمی از سم بوتولینوم به پوست یا عضلات شما تزریق می کند. تعداد تزریق های مورد نیاز بستگی به عوامل زیادی از جمله میزان و نوع محل تحت درمان دارد.


بعد از تزریق

بعد ار تزریق در مرکز بوتاکس و بوتاکس در تهران، مناطق درمان شده را به مدت 24 ساعت نباید مالش یا ماساژ داد. تا از انتشار سم به نواحی دیگر جلوگیری شود. همچنین فرد می تواند بلافاصله بعد از تزریق به فعالیت های عادی خود بازگردد.


نتایج تزریق در مرکز بوتاکس و بوتاکس در تهران

نتایج تزریق بوتاکس معمولاً به مدت یک تا سه روز پس از درمان حاصل می شود. با توجه به نوع مشکلی که بیمار دارد ممکن است سه ماه یا بیشتر نتیجه ی تزریق آشکار شود. همچنین برای حفظ اثر بوتاکس، باید طی فواصلی که پزشگ تعیین می کند مجددا بوتاکس تزریق نمایید.



عوارض احتمالی بوتاکس

سم بوتولینوم احتمال دارد که اثرات ناخواسته ای در مرکز بوتاکس و بوتاکس در تهران ایجاد کند. این موارد می تواند شامل موارد زیر باشد:

درد خفیف در ناحیه ی تزریق

ورم موضعی و یا قرمزی پوست در محل تزریق

حس تهی بودن

سردرد

حالت تهوع ملایم

ضعف / فلج ناخواسته موقت عضلات مجاور محل تزریق

افتادگی موقت ابرو

ضعف پلک پایین یا عضله ی کنترل کننده ی حرکت چشم

مشکل در بلعیدن

ضعف گردن

بیماری آنفلوانزا

پلکسیوپاتی بازویی، شرایطی که بر اعصاب طرفین گردن و قفسه سینه تأثیر می گذارد.

اختلال عملکرد کیسه ی صفرا

دیپلمیا (دو بینی)

خون ریزی

تاری دید و کاهش بینایی

خشکی دهان

خستگی

راش پوستی

خطرات احتمالی بوتاکس

بسیار مهم است که پزشک و مرکز بوتاکس و بوتاکس در تهران را با دقت انتخاب کنید. تزریق بوتاکس فقط باید تحت نظر پزشک انجام شود. تزریقات باید دقیق انجام شوند تا عوارض جانبی ایجاد نشوند. اگر بطور نادرست انجام شود، بوتاکس می تواند بسیار خطرناک باشد.

در صورت عدم انتخاب پزشک متخصص و مرکز بوتاکس دارای مجوز، عوارض جانبی و عوارض احتمالی آن عبارتند از:

درد، تورم یا کبودی در محل تزریق

سردرد یا علائم آنفلوانزا

افتادگی پلک

لبخند کج

خشکی چشم

در مواردی نادر ممکن است سم بوتاکس در بدن شما پخش شود. در صورت مشاهده ی هر یک از این عوارض ساعت ها یا هفته ها پس از تزریق بوتاکس بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید:

ضعف عضلانی

مشکلات بینایی

مشکل در صحبت کردن یا بلعیدن مشکلات تنفسی

از دست دادن کنترل مثانه

 

 

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید