تزریق ژل شیراز | بهترین دکتر ژل و بوتاکس در شیراز | دکتر بوتاکس خوب در شیراز


تزریق ژل ( فیلر ) ، بوتاکس و چربی در شیراز  از جمله خدماتی هستند که زیرمجموعه درمان زیبایی محسوب می شود و در کلینیک های تخصصی تزریق فیلر،  توسط بهترین دکتر ژل و بوتاکس شیراز این تزریق ها قابل انجام است.

تزریق ژل و بوتاکس هردو روشی غیر تهاجمی هستند. این دو روش با اینکه در ظاهر نتایجی شبیه به هم دارند ولی تفاوت مهمی با هم دارند. در این صفحه علاوه بر اینکه با مزایا و معایب تزریق ژل و بوتاکس شیراز آشنا میشوید میتوانید نمونه کار های بهترین دکتر ژل و بوتاکس در شیراز نیز مشاهده میکنید

کلینیک تخصصی ژل و بوتاکس شیراز

هزینه و قیمت تزریق ژل و بوتاکس

در کلینیک آریان 

👈👈

    093 530 30 801  ☎

    071 36 49 16 05  ☎

   071 36 49 16 04  ☎


آدرس : شیراز- ستارخان نبش کوچه 9 - ساختمان آریان


► بهترین دکتر ژل و بوتاکس در شیراز

قطعا مطالب زیادی راجع به تزریق ژل خوانده اید و کم کم تصمیم دارید بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس در شیراز پیدا کنید.تزریق فیلر ( gel injection )  روشی موثر و بی ضرر برای زیبایی صورت است و از بین بردن چین و چروک است.


به همین دلیل مطالب زیادی میتوان راجع به تزریق بوتاکس و ژل، معایب و مزایای آن در اینترنت خواند.در نظر داشته باشید یکی از پرطرفدار ترین عمل های زیبایی تزریق ژل لب در شیراز  ( Lip gel injection ) است که در مراکز تزریق ژل در شیراز انجام میشود که شما میتوانید لیستی از بهترین مراکز تزریق بوتاکس در شیراز را در این صفحه ملاحظه کنید.

تزریق بوتاکس در شیراز

یکی از روش های های جوانسازی پوست که بر اساس آمارهای جهانی بسیار طرفدار دارد تزریق بوتاکس در شیراز است. استفاده از ماده بوتاکس تاریخچه ای طولانی دارد که در پانزده سال اخیر برای رفع چین و چروک ها و جوانسازی پوست تزریق بوتاکس کاربرد بسیاری پیدا کرده است.

با زیاد شدن کلینیک های تزریق بوتاکس در شیراز پیدا کردن دکتر بوتاکس خوب در شیراز نیاز به تحقیق بیشتری دارد. 


► تزریق بوتاکس برای چه افرادی مناسب نیست؟

در صورتی که تصمیم به تزریق بوتاکس در شیراز را دارید و جزء یکی از گروه های زیر هستید حتما با پزشک معالج خود مشورت کنید

  • افرادی که در دوره های بارداری و شیردهی خو به سر می برند توصیه میشود که تا اتمام این دوره از تزریق بوتاکس خودداری کنند
  • اگر جزء آن دسته افرادی هستید که از دارای چین و چروک های عمیقی هستید تزریق بوتاکس شیراز تاثیر زیادی برای رفع این خطوط ندارد و بهتر از روش های موثر تری استفاده کنید
  • کسانی که دچار مشکلات عضلانی و بیماری های عصبی هستند بهتر است از تزریق بوتاکس صرف نظر کنند
  • کسانی که در حال استفاده از دارو های ضد انعقاد خون هستند، حتما به پزشک مشاور این موضوع را مطرح کنند

فیلم |تزریق بوتاکس

► مزایای تزریق بوتاکس شیراز

یکی از مهمترین مزیت های تزریق بوتاکس توسط بهترین دکتر بوتاکس شیراز این است که چین و چروک های که بر اثر حرکت های عضله های صورت بوجود آمده است با فلج کردن یا نیمه فلج کردن این عضلات رفع می شوند و که همین امر موجب بازگشت جوانی پوست می شود.


از دیگر نکات مثبت  بوتاکس  برای کسانی است که در قسمت های از بدن مثل زیر بغل و کف دست ها تعریق بسیار شدید و آزار دهنده ای دارند که با تزریق بوتاکس میتوان این تعریق شدید جلو گیری کرد


یکی از کاربرد بوتاکس  که شاید کمتر کسی با آن آشنا است زاویه سازی صورت است که با تزرق به عظله های ماستر باعث باریک تر شدن خط فک میشود. 


فیلم | بوتاکس پیشانی | بهترین دکتر بوتاکس در شیراز

تزریق ژل در شیراز

► تزریق ژل و بوتاکس در مرکز تخصصی ژل لب 

یکی از قسمت های صورت که با بالا رفتن سن از دچار کاهش حجم میشود لب است. به مرور زمان و با افزایش سن از برجستگی و ارتفاع لب کم میشود . امروزه به کمک علم برای رفع این مسئله راه های زیادی است که یکی از آن ها تزریق ژل لب درکلنیک زیبایی است. لب های پایین به نسبت لب بالا حجم بیشتری دارد و قسمت چپ و راست لب ها نیز متقارن هستند در تزریق لب در بهترین مرکز تخصصی ژل لب در شیراز با برجسته کردن حاشیه های لب حجم لب را افزایش داده و با ایجاد تقارن؛ زیبایی و تعادل چهره نیز افزایش می یابد

 قیمت تزریق ژل لب در کرج 

بهترین دکتر ژل لب در شیراز

► مزایای تزریق ژل لب 

  • از مزایای تزریق ژل لب توسط بهترین دکتر تزریق ژل در شیراز به راحتی میتوان حجم ژل را کنترل شود و شاهد نتایج دلخواه باشیم
  • اگر به علت تحرک لب ها، هنگام غذا وردن و حرف زدن و مواردیس ازین قبیل ژل لب موجب تجمع توده در قسمتی از لب شودبه راحتی میتوان این توده را از بین برد
  • تاثیرات ژل ماندگاری بیشتری دارد و تا حدود 6 ماه این اثرات باقی می ماند
  • به علت این که ترکیبات ژل های تزرقی بسیار شبیه به عناصر و ماده های داخل بدن است احتمال اینکه موجب واکنش های آلرژیک شود بسیار کم است  
  • در تزریق ژل به لب ها شاهد میزان کمی از ورم و کبودی نسبت به دیگر فیلر ها هستیم

عوارض تزریق ژل لب در شیراز

مراحل تزریق ژل لب در شیراز


►اولین ساعات و روزها بعد از تزریق ژل لب در شیراز

تزریق ژل باعث کشش بافت ها و آسیب رساندن به عروق خونی می شود  به همین دلیل در ساعات و روزهای اول بعد از تزریق ژل پوست لب حساس و لطیف است. قبل از تزریق ژل  لب در شیراز از کرم بی حسی استفاده می شود ، اما تزریق باز هم  تا حدودی باعث ناراحتی می شود. در هفته اول پس از تزریق ژل ، شما باید تأثیر درجه حرارت بالا و پایین را روی لب ها به حداقل برسانید و از لوازم آرایشی استفاده نکنید. 


خدمات ارائه شده در مرکز پوست و زیبایی :

• رفع موهای زائد صورت و بدن با نوین‌ترین دستگاههای روز دنیا

• تزریق بوتاکس خط اخم، پیشانی، دور چشم، زیر بغل( جهت رفع تعریق)

• تزریق فیلر (ژل) جهت حجم‌دهی به خطوط عمیق صورت

• برجسته‌کردن لبها، گونه گذاری و زاویه سازی صورت

• جوانسازی، رفع پین و چروک صورت با روش میکرودرم، مزوتراپی، میکرونیدلینگ آر اف فراکشنال و پلاسما جت جهت افتادگی پلک و چروک زیر چشم

• از بین بردن لک‌ها و کک و مک‌ های صورت

• از بین بردن اسکارهای آکنه (جوش)، آبله‌مرغان، جای بخیه

• برداشتن انواع خال

• درمان ریزش مو ( پرپشت کردن موهای سر)

• ارائه رژیم غذایی جهت چاقی و لاغری

تزریق ژل و بوتاکس در شیراز

► از تزریق ژل در شیراز چه می دانید؟

ژل ماده مصنوعی خاصی است که می تواند از آن برای پر کردن بعضی از برآمدگی های عمیق صورت استفاده شود. این ماده برای درمان شیارهای عمیق زاویه بینی که به خطوط لبخند معروف هستند ، بسیار مناسب است. تزریق ژل ( gel injection ) همچنین برای مقاصد دیگر استفاده می شود ، از جمله محدود کردن و افزایش حجم لب و افزایش لب محدود نمی شود. اصلاح شیارهای عمیق زیر چشم و در معالجه برخی از ابروهای عمیق در پیشانی و بین ابرو. نوع ژل مورد استفاده و تکنیک تزریق آن جنبه های بسیار مهم درمان مربوطه به منظور دستیابی به نتیجه مطلوب است. انواع ژل موجود در بازار وجود دارد که متأسفانه بیشتر آنها تنظیم و استاندارد نشده اند که من در عمل خود از آنها استفاده نمی کنم.

تزریق ژل در شیراز

بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران

► قیمت تزریق ژل و بوتاکس در شیراز چقدر است؟

قیمت تزریق بوتاکس یا تزریق ژل با توجه به اینکه در بهترین مرکز تزریق بوتاکس در شیراز انجام میشود متغیر است و هزینه ای حدود 800 هزار تومان تا 1.500.000 برای هر سی سی می تواند باشد ولی به دلیل نوساناتی که در سال های اخیر در بازار اتفاق افتاده احتمال تغییر کردن  قیمت ژل و بوتاکس در شیراز نیز وجود دارد.پس بهتر است برای گرفتن آخرین قیمت ها با شماره بهترین مراکز تزریق ژل و بوتاکس تماس بگیرید

هیچ گروه سنی خاصی برای تزریق ژل در شیراز وجود ندارد. این معالجه در کلینیک من انجام می شود و من متعهد هستم که یک خط چشم و لب بسیار زیبا و طبیعی را برای شما ایجاد کنم. بسته به نیاز شما ، فقط یک نوع ژل استاندارد شده و شناخته شده را تزریق می کنم که مهاجرت نمی کند و بدون هیچ گونه سخت شدن بسیار صاف است. 


اگر از خطوط لبخند خود ناراضی هستید ، اگر می خواهید لبهای زیبا و جذاب تری داشته باشید ، و اگر به روش بسیار ایمن و استاندارد و بدون هیچگونه روش جراحی نیاز به تقویت گونه دارید ، با مراکز تزریق بوتاکس در شیراز تماس گرفته و اطلاعت مورد نظر را دریافت کنید.

مراکز تزریق بوتاکس در شیراز

► بهترین دکتر تزریق ژل لب در شیراز

تزریق ژل و بوتاکس در شیراز درمانی غیر جراحی است.ابتدا پزشک نیاز های بیمار را بررسی کرده و بنا به تشخیص خود، تزریق ژل به نواحی مورد نظر را انجام میدهد.در جلسه مشاوره ای که با پزشک زیبایی در شیراز گزاشته میشود، بیمار باید مشکلات و عوارض پوستی یا بیماری هایی که دارد را برای دکتر شرح داده تا بهترین دکتر تزریق ژل لب در شیراز بهترین تصمیم را برای او بگیرد.

دکتر تزریق ژل و بوتاکس

ابتدا بهتر است بهترین دکتر تزریق ژل لب در کلینیک را با جست و جو در ای صفحه پیدا کرده، پس از مشاوره و تاییده پزشک، ابتدا ناحیه مورد نظر برای درمان را ضد عفونی و سپس بیحس کنید تا درد احتمالی در طی تزریق ژل و بوتاکس به حداقل برسد.جراح زیبایی، توسط سرنگ مخصوص، مقداری از مواد را در زیر پوست تزریق میکند.

پس از تزریق ژل تو سط پزشک، احتمال کبودی در ناحیه مورد نظر هست اما کاملا موقتی است و پس از چند روز کاملا خوب میشود.

برای اطلاع از قیمت بوتاکس در شیراز در این صفحه مطالعه کنید

 

► کاربردهای تزریق ژل در شیراز

برای اینکه بتوانید از تزریق ژل بهترین نتیجه را بگیرید، ابتدا از دکتر تزریق ژل مشاوره گیرید و سپس یکی از موارد زیر را انتخاب کنید.باز تاکید میکنیم یکی از کاربرد های تزریق ژل در شیراز، از بین بردن چین و چروک (Get Rid of Wrinkles) و زیبا سازی پوست ( Skin beautification ) میباشد.

  • فرم دهی به لب و چانه
  • از بین بردن چین و چروک پیشانی و لب
  • رفع خطوط زخم
  • کاشت گونه
  • در برخی مواقع زاویه دار کردن صورت
  • جوانسازی پوست و دست 

بهترین دکتر تزریق ژل در شیراز

تزریق ژل لب در شیراز

► مزایای تزریق ژل در شیراز

  1. امکان بازگشت پذیری تزریق ژل در صورت عدم رضایت

  2. بدون نیاز به استراحت طولانی مدت

  3. انجام تزریق ژل بدون بیهوشی

  4. تزریق ژل در شیراز کمتر از نیم ساعت

  5. نتایج کاملا عالی و طبیعی


► عوارض تزریق ژل در شیراز

نمیتوان عوارض جدی پس از تزرق ژل در نظر گرفت مگر اینکه از مواد ناموغوب یا تغلبی استفاده شود و دکتر تزریق ژل تخصص کافی نداشته باشد.اما در حالت کلی میتوان از معایب تزریق ژل در شیراز به  موارد زیر اشاره کرد.

  1. کبودی و خون مردگی پس از تزریق
  2. عفونت در صورت استریل نبود سوزن
  3. گلوگه شدن ژل در صورت استفاده از جنس نامرغوب

فیلم | ژل گونه | هزینه تزریق ژل گونه در شیراز

 

انواع ژل های تزریقی در شیراز

ژل هایی برای تزریق در مرکز تزریق ژل شیراز وجود دارند دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند و ماندگاری و دوام هرکدام از انوع ژل نیز متفاوت است. انواع ژل های تزریقی شامل ژل اسکالپترا، هیلافرم، کاتپیک، رستیلن، رادیس و ژوییدرم است.

ژل رستیلن ها که ساخته شده از مواد غیرحیوانی است، برای جوانسازی پوست مورده استفاده میشود و  ماندگاری حدود 6 ماه تا 12 ماه دارد.

ژل ژوویدرم نیز جهت جوانسازی استفاده میشود که حدود 1 تا 2 سال اثرات این ژل ماندگاری دارد.


► تزریق ژل لب در شیراز

یکی از قسمت های صورت که با بالا رفتن سن از دچار کاهش حجم میشود لب است. به مرور زمان و با افزایش سن از برجستگی و ارتفاع لب کم میشود .یکی از متداول ترین نوع تزریقات زیبایی، تزریق ژل لب میباشد که بسیاری از کلینیک های زیبایی در شیراز این خدمات را ارائه میدهند.انواع مختلفی از تزریق ژل لب در شیراز وجود دارد که بسته به پزشک شما و نوع پوست شما انتخاب میشود ولی در هر صورت سعی کنید بهترین دکتر تزریق ژل در شیراز را پیدا کنید تا از عوارض احتمالی آن جلوگیری شود.حتما قبل از شروع تزریق پیرامون برند ژل از دکتر تزریق ژل سوال کنید.  لب های پایین به نسبت لب بالاحجم بیشتری دارد و قسمت چپ و راست لب ها نیز متقارن هستند با  تزریق لب در بهترین مرکز تخصصی ژل لب در شیراز با برجسته کردن حاشیه های لب حجم لب را افزایش داده و با ایجاد تقارن؛ زیبایی و تعادل چهره نیز افزایش می یابد

فیلم | تزریق ژل | تزریق ژل شیراز 

 

► تزریق ژل گونه در شیراز

طبعا قسمتی از چهره که توجه کمتری به آن میشود، گونه است. باید توجه کنید که تزریق ژل گونه تاثیر فوق العاده ای بر بروی چهره شما خواهد گزاشت و بسیاری از نواقص را بر طرف خواهد کرد ولی تزریق ژل گونه در شیراز کمی حساس تر از لب میباشد و حتما پیدا کردن متخصص باتجربه در این حرفه بسیار مهم است. با انجام این کار توسط بهترین دکتر تزریق ژل در شیراز میتوانید با خیال راحت این تزریق انجام داده و از نتیجه کار مطمئن باشید.

تزریق ژل گونه در شیراز

► تزریق بوتاکس چیست؟

بوتاکس در مراکز تزریق بوتاکس شیراز در اصل دارویی تزریقی ساخته شده از سم بلوتولونیوم نوع A است که با تزریق در نواحی مورد نظر عضله را به صورت موقتی فلج میکند. یکی از دلایل به وجود آمدن چین و چروک ها، حرکت عضله هاست که با فلج شدن آنها این چین و چروک های نیز محو میشوند


► تزریق بوتاکس در شیراز

دو نوع رایج در تزریق بوتاکس شیراز، بوتاکس مصپورت و دیسپورست است که بنا به سلیقع میتوانید هر کدام را انجام دهید.طبق نظرات دوستان بوتاکس مسپورت اندکی براق است و دیسپورت طبیعی تر است.نوع تزریق بوتاکس مصپورت و دیسپورت در شیراز با یکدیگر متفاوت نمیباشد و فقط مقدار آن در زمان تزریق متفاوت است.برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مراکز تزریق بوتاکس در شیراز تماس بیگیرد.

تزریق بوتاکس در شیراز


► برای جوانسازی و لیفت بوتاکس بهتر است یا تزریق ژل؟

برای انتخاب بین ژل یا بوتاکس برای لیفت و جوانسازی صورت در شیراز بهتر به صورت حضوری از دکتر متخصص زیبایی مشورت  گرفت ، به دلیل اینکه شرایط هر فرد با دیگری متفاوت است و نتایج بوتاکس و تزریق ژل در شیراز در افراد مختلف متفاوت است
در ادامه به صورت مختصر تفاوت های تزریق ژل و بوتاکس  در شیراز بیان میکنیم

تزریق ژل و بوتاکس

تزریق بوتاکس به عنوان یکی از روش‌های مورد تایید پزشکی در دنیا برای بهبود ظاهر و زیبایی پوست و کاهش چین و چروک‌ها با استفاده از مواد معتبر و توسط پزشکان ماهر در شیراز انجام می‌شود تا به مردم این شهر امکان افزایش اعتماد به نفس و به دست آوردن یک پوست جوان‌تر و سلامت‌تر را با اعتماد به تخصص و تجربه درمانی بهره‌ور و ایمنی کامل را ارائه دهد.


 

 

 

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید