بهترین دکتر جراح لیپوماتیک در تهران |  بهترین دکتر جراح ابدومینوپلاستی در تهران


اگر به دنبال از بین بردن چربی های شکم و پهلوی خود  توسط بهترین دکتر جراح ابدومینوپلاستی در تهران  و بهترین دکتر جراح لیپوماتیک در تهران هستید ، ما تخصصی ترین مرکز لیپوماتیک در ایران را به شما  پیشنهاد می کنیم.

دکتر رقیه جلیلی
فلوشیپ تخصص جراحی

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی 

جراحی سرطان سینه

جراحی زیبایی سینه

جراحی سینه آقایان (ژنیکوماستی)

جراحی شکم

لیپوماتیک

تزریق چربی

021 880 322 54

0939 73 77 913

 

 

بهترین دکتر جراح لیپوماتیک در تهران

اگر از خدمات تخصصی ترین مرکز لیپوماتیک تهران lipomatic استفاده می کنید و یک جراح پیکرتراشی این عمل رابرای شما انجام میدهد می توانید امیدوار باشید  نهایتا  تا یک هفته بعد از این عمل ، بهبودی کامل را خواهید یافت.تعداد کمی از افراد کاملاً از بدن خود راضی هستند. 


بعضی از آنها به دلیل اضافه وزن نگران هستند ، برخی دیگر به علت کارمندی و پشت میز نشینی نگران هستند و سوم مشکلات پس از زایمان است. در مرکز لیپوماتیک تهران همه موارد بهداشتی رعایت می‌شود همچنین نگران قیمت لیپوماتیک در تهران نباشید.


 

مرکز لیپوماتیک تهران | قیمت لیپوماتیک در تهران

ماستکتومی

پروتز سینه

ماموپلاستی

پیکرتراشی

رینوپلاستی

ماستوپکسی

براکیوپلاستی

ایجادلاین ورزشی وطراحی سیکس پک

لیفت شقیقه یاهمون چشم گربه ای

سانترال لب یاهمان لیفت لب

لیفت ران وباسن

تزریق چربی به صورت وبدن وباسن

سیلیکون شیت

لیپوویزر

رینوپلاستی

فیلرزیرچشم

سانترال لیفت لب

ساکشن غبغب

لیفت اندوتاین

زاویه سازی

جوانسازی

فیلرلب


دیر یا زود همه به فکر حل سریع این مسئله هستند.بهترین دکتر جراح لیپوماتیک در تهران روشی برای اصلاح خطوط بدن است که طی آن رسوبات اضافی چربی توسط بهترین جراح لیپوماتیک از قسمتهای جداگانه آن خارج می شود.هر جراح بدون تردید تأیید می کند که دقیقاً این عمل از سال به سال یکی از محبوب ترین ها در ایران و در سراسر کشور های جهان است و روشهای جدید و با حداقل تهاجمی این امکان را می دهد که تقریباً در همه جا ، حتی بر روی صورت و با حداقل آسیب ها و پیامدهای ارگانیسم انجام شود.

 برای اطلاع هزینه لیپوماتیک در تهران مطالب این صفحه را تا آخر مطالعه کنید

هرکدام از ما روی بدن دارای اصطلاحاً "تله چربی" هستیم که رسوبهای زیر پوستی موضعی هستند که با کمک رژیمهای غذایی و فشارهای بدنی تقریباً غیرممکن است.معمولاً در ناحیه تحتانی شکم ، در پهلوها ، در زخم های سواری ، زانوها یا در گردن رحم شکل می گیرند ، اما تقریباً در هر نقطه - حتی بر روی صورت ، به صورت گونه های چاق بیش از حد ظاهر می شوند.


►لیپوماتیک تهران برای کدام قسمت های بدن کاربرد دارد؟

چاقی باعث میشود تجمع چربی در قسمت های مختلف بدن زیاد شود که با لیپوماتیک میتوان این چربی های زیر پوست را از بدن خارج کرد. لیپوماتیک تهران به جز شکم  برای قسمت های مختلف بدن که دچار تجمع چربی شده کاربرد دارد بافت های چربی که در غبغب جمع شده و یا در بازو ها و پهلو ها، چربی های جمع شده در باسن و ران قابل خارج شدن هستند 


با کمک لیپوماتیک تهران می توانید از چنین چربی های "دشوار برای از بین بردن" خلاص شوید و شکل و زیبایی ایده آل به چهره خود بدهید.

لیست بهترین دکتر های لیپوماتیک در تهران | لیپوماتیک در تهران

همچنین نظریه هایی وجود دارد که نشان می دهد پس از آن سطح کلسترول خون کاهش می یابد و در نتیجه خطر حمله قلبی و دیابت وجود دارد اما امروزه هیچ پایه و اساس جدی وجود ندارد.بنابراین ، نتیجه اصلی که بیماران دریافت می کنند زیبایی شناسی است. در عین حال ، تصورات غلط زیادی در مورد اینکه و چرا باید این عملیات انجام شود وجود دارد. بیایید موارد اصلی را تجزیه و تحلیل کنیم


► کاهش وزن با لیپوماتیک در تهران

لیپوماتیک راهی برای کاهش سریع و بدون دردسر نیست.پس از جراحی در بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران با کمک آن ، خلاص شدن از شر یکباره از 15 یا 10 کیلوگرم اضافی (22 پوند 3/4 اونس - 33 پوند 1 اونس.) ، حد نسبتاً ایمن - حدود 5 کیلوگرم (11 پوند) امکان پذیر نخواهد بود.

علاوه بر این ، افرادی که چاق هستند ، کاملاً منع مصرف دارد. و بهترین نتایج توسط بیماران با وزن بسیار متفاوت از حد طبیعی حاصل می شود.

بهترین مرکز لیپوماتیک غرب تهران

 

دکتر رقیه جلیلی

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی 

جراحی سرطان سینه

جراحی زیبایی سینه

جراحی سینه آقایان (ژنیکوماستی)

جراحی شکم

لیپوماتیک

تزریق چربی

021 880 322 54

0939 73 77 913

 

► لیپوماتیک شکم و پهلو در تهران چگونه انجام میشود؟

لیپوماتیک تهران جدیدترین روش از متد لیپوساکشن هست که با استفاده از ارتعاشات و حرکات چرخشی بسیار سریع  لوله ای به نام کانولا ،  بدون وارد کردن هرگونه آسیبی به عروق بیمار و اندام های مجاور ، چربی های انباشته شده در شکم و پهلو را تخریب کرده و رقیق می سازد.

سپس چربی های رقیق شده، توسط دستگاه ساکشن ازشکم و پهلوی فرد مورد نظر خارج می شود.

در روش لیپوماتیک ، معمولا  قابلیت تزریق چربی استخراج شده به نواحی دیگر بدن ، امکان پذیر می باشد.

لیپوماتیک شکم پهلو در تخصصی ترین مرکز لیپوماتیک در ایران

► هزینه لیپوماتیک در تهران چقدر است؟

قیمت لیپوماتیک در تهران برای این عمل در کلینیک لیپوماتیک تهران بین 10 الی 30 میلیون تومان برآورد میشود .

البته این قیمت تقریبی بوده و برای تعیین قیمت دقیق تر ،می بایست توسط جراح متخصص لیپوماتیک معاینه شده و حجم چربی نواحی مورد نظر شما توسط پزشک بررسی گردد.

● عوامل دخیل در هزینه لیپوماتیک در تهران  شامل:

  • موقعیت و مکان
  • اندامهای تحت درمان
  • استفاده از بیهوشی
  • هزینه های اختصاصی برای پزشک یا مطب
با این حال ، لیپوساکشن ( لیپوماتیک ) به عنوان ابزاری برای کاهش وزن توصیه نمی شود.
اگر چاق هستید ، لیپوماتیک برای درمان چاقی شما ، چندان موثر نخواهد بود.

 

► عمل جراحی لیپوماتیک در تهران چگونه انجام خواهد شد؟

جراحی در مرکز لیپوماتیک تهران تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. پس از اتمام مراحل بیمار ، فرد می تواند با رضایت پزشک به خانه برود و بعد از 24 ساعت حمام برود.
لیپوماتیک با تکنیک قابل اعتماد و مورد تأیید علمی قرار دارد که توسط مراکز معتبر دنیا ترجیح داده می شود. همچنین لیپوماتیک بسیاری از عوارض جانبی منفی را برطرف می کند. لرزش بالا ، چربی بیشتری را در یک جلسه تضمین می کند و درد بعد از عمل را به حداقل می رساند.

تخصصی ترین مرکز لیپوماتیک در تهران با از بین بردن رسوبات چربی با دوام با لوله و دستگاه خلاء و شکل دادن به بدن است. با استفاده از تکنیک Tumescent ، محلول حاوی شور با استفاده از بی حسی موضعی در سلولهای چربی هدفمند قبل از لیپوماتیک اجرا می شود. این باعث کاهش کبودی و تورم بعد از جراحی لیپوماتیک می شود.

لیپوماتیک در بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران  می تواند به ویژه در اندامی که به رژیم و ورزش کارساز نیستند،  مفید باشد.

►کسی که قبلا لیپوماتیک در تهران انجام داده باشد میتواند دوباره انجام دهد؟

جراحی لیپوماتیک را می توان دوباره انجام داد. با این حال ، حداقل 6 ماه طول می کشد تا بتوان لیپوماتیک در تهران را برای بار دوم انجام داد. همچنین مناسب است که بعد از دوره های طولانی تر انجام شود. اگر مشکلات افتادگی پوست وجود داشته باشد ، لیپوماتیک به تنهایی کافی نیست. در این مورد ، زیبایی کششی نشان دهنده کاربرد اصلی است. شما باید در مورد روش لیپوماتیک تهران، تکنیک ها و آنچه می توان انجام داد، با پزشک خود مشورت کنید. شما می توانید برای هرگونه شرایطی که مانع جراحی لیپوماتیک ، هر بیماری با عوارض منفی و غیره شود ، از پزشک خود وقت بگیرید.

► مزایای لیپوماتیک در تهران

  • بالا بودن سیتم امنیتی عمل لیپوماتیک که هنگام  تماس با بافت های که چربی نیستند فعال میشود و امکان توقف را ایجاد میکند
  • در جراحی لیپوماتیک باعث ایجاد سوختگی در بافت های پوست نمی شود . 
  • ایجاد تورم و کبودی ها در عمل لیپوماتیک در تهران به نسبت بقیه روش کمتر است
  • ریسک ایجاد عفونت درعمل لیپوماتیک بسیار کم است
  • احتمال بروز آمبولی در جراحی لیپوماتیک وجود ندارد
  • انقباض پوشتی ایجاد شده در عمل لیپوماتیک از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری می کند
  • تغییرات ایجاد شده بعد از پایان عمل کاملا مشهود است.
  • زمان جراحی لیپواتیک در مقایسه با سایر روش ها زمان کمتری صرف می شود .
  • در عمل لیپماتیک نیاز به بستری شدن نیست و میتوان بعد از به کار های عادی روزانه خود ادامه دهید (البته فعالیت های سنگین مدتی که پزشک معالج مشخص کرده قابل انجام نیست)
  • عمل لیپوماتیک در تهران با بی حسی های موضعی قابل انجام است و نیاز به  بیهوشی در این عمل نیست.

► بعد از جراحی لیپوماتیک در تهران

پس از عمل جراحی در مراکز لیپوماتیک تهران، ممکن است چندین هفته طول بکشد تا تورم شما پایان یابد. هر روز بدن شما با کانتور جدید خود سازگار می شود و شما شکل می گیرید. اگر زندگی سالم را در زمینه کنترل وزن حفظ کنید ، لیپوماتیک درهای یک زندگی مناسب را برای شما باز می کند. نکته مهم این است که وزن خود را ثابت نگه دارید و شیوه زندگی خود را با ورزش زیاد تغییر دهید.
هنگامی که در خانه هستید ، به شما توصیه می کنیم اطلاعاتی راجع به روشهایی که باید دنبال کنید ، از بیمارستان خارج کنید.

یکی از سوالاتی که در هنگام مشاوره معمولامیشود در مورد لیپوماتیک اقساطی تهران است. با اینکه ارئه این خدمات به صورت قسطی فعلا وجود ندارد اما تخفیف لیپوماتیک تهران در برخی از مراکز لیپوماتیک تهران با توجه به مناسبت ها وجود دارد

 

► انواع لیپوماتیک تهران

● لیپوماتیک شکم در تهران

یکی از بیشتر جراحی لیپوماتیک در تهران مربوط به شکم میباشد.این قسمت از بدن با تجمع بیش از حد چربی، علاوه بر از بین بردن زیبایی ظاهری بانوان، انواع بیماری قلبی را به وجود میآورد.

برای اطلاع از قیمت لیپوماتیک در تهران مطالپ را لیپواتیک تهران را دنبال کنید

● لیپوماتیک بازو در تهران

در برخی از بانوان و آقایان، زیبایی دستها و قسمت بازو که به دلایل مختلف شل و افتاده شده است و اندام آنهای را زشت کرده است را دوست ندارند.چربی های موجود در قسمت بازو آنها را اذیت میکند و هرچی زودتر میخواهند با عمل لیپوماتیک بازو، این مشکل را رفع کنند.شما با جراحی لیپوماتیک بازو در تهران میتوانید افتادگی و شل بودن بازو های خود را در کوتاه ترین زمان رفع کنید.

در مرکز لیپوماتیک غرب تهران با لیپوماتیک بازو موجب سفت شدن این عضلات می شود

● لیپوماتیک ران پا در تهران

وجود چربی های زیاد در اطراف ران پا که به مدت طولانی در انجا وجود داشته را میتوانید با عمل لیپوماتیک ران در تهران، خارج کرده و زیبایی را به پاهای خود بازگردانید..

لیپوماتیک ران در مرکز لیپوماتیک تهران فرم دهی ران 

● لیپوماتیک پهلو در تهران

قسمت بسیار مهم در بدن، که چربی های آن به راحتی با ورزش از بین نخواهد رفت، پهلو هاست.پهلوی شما محل تجمع چربی هایی است که که با لیپوماتیک پهلو تهران به راحتی از شر ان خلاص خواهید شد.در برخی از مواقع میتوانید از چربی پهلو برای جوانسازی پوست خود نیز استفاده کنید.

در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که پس از جراحی در بهترین دکتر جراح لیپوماتیک در تهران، در صورت نداشتن رژیم غذایی مناسب، دوباره چربی ها باز خواهند گشت.

لیپوماتیک شکم پهلو در بهترین دکتر جراح لیپوماتیک در تهران زیر نظر پزشک متخصص


فیلم | جراحی ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن | بهترین جراح لیپوساکشن در تهران

 


لیپوماتیک درتهران گزینه خوبی برای تجمع چربی در قسمت های خاصی از بدن است که با ورزش و رژیم گرفتن نمی توان از شر آن خلاص شد.این یک جراحی کاهش وزن نیست.لیپوماتیک مکش چربی از نواحی از پیش تعیین شده بدن است.با پیشرفت تکنولوژی طی سالها ، روند لیپوماتیک با روشهایی مانند لیزر و وازر در تهران آسانتر شده است.آخرین تحول در این زمینه لیپوماتیک تهران است.پزشک شما قطعاً باید در مورد لیپوماتیک تصمیم بگیرد.اگر بعد از لیپوماتیک پوست در بعضی از قسمت های بدن دچار افتادگی شود ، می توان روش های جراحی دیگری را برای اصلاح آن انجام داد.


لیپوساکشن یا لیپوساکشن عملی است که در دنیا بیشتر از همه انجام می شود. اما مداخله چگونه پیش می رود؟ در چه مواردی می توان به لیپوساکشن متوسل شد؟

  • قبل از لیپوساکشن
  • عمل لیپوساکشن
  • بعد از لیپوساکشن
  • چقدر هزینه دارد؟

جراحی کوچک کردن سینه در تهران چگونه انجام می شود؟

جراحی کوچک کردن سینه عملی است که همیشه تحت بیهوشی عمومی و اغلب به صورت سرپایی انجام می شود. بهترین جراح سینه در تهران تصریح می کند: "بعد از عمل کوچک کردن سینه توصیه می کنیم اگر بیمار دور از مکانی که قرار است جراحی شود زندگی می کند ، یک شب در بیمارستان بستری بماند."

این عمل بسته به تکنیک مورد استفاده بین 2 ساعت تا 2 ساعت 30 طول می کشد.


سه روش جراحی برای کوچک کردن سینه در تهران

سه روش اصلی جراحی برای جراحی کوچک کردن سینه در تهران وجود دارد که بسته به میزان برداشتن سینه استفاده می شود:

اگر کوچک باشد ، بدون پتوز همراه: یک برش ساده در اطراف آرئول کافی است.

اگر متوسط ​​باشد ، با پتوز خفیف ، دو برش ایجاد می شود: یکی در اطراف آرئول و دیگری عمودی ، بین نوک سینه و قسمت تحتانی سینه.

اگر بزرگ باشد و با پتوز قابل توجهی همراه باشد ، سه برش لازم است: یک حفره آلوئولار ، یک عمودی و دیگری زیر پستان ، که در قسمت مادون پستان مخفی است. گفته می شود که این زخم به شکل T معکوس است.

غده پستانی برداشته شده در حین عمل به طور سیستماتیک برای آناتوموپاتولوژی ارسال می شود تا دقیقاً مورد تجزیه و تحلیل و توزین قرار گیرد.

دکتر رقیه جلیلی

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی 

جراحی سرطان سینه

جراحی زیبایی سینه

جراحی سینه آقایان (ژنیکوماستی)

جراحی شکم

لیپوماتیک

تزریق چربی

 

021 880 322 54

0939 73 77 913

 

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید