رنگ مو شیراز | بهترین آرایشگاه رنگ مو در شیراز

 رنگ مو شیراز

شما می توانید در مرکز رنگ مو سارا میرزایی بهترین سالن رنگ مو شیراز، زیباترین و باکیفیت ترین رنگ موهای دلخواه خودتان را با اطمینان داشته باشید بدون هیچ گونه آسیب رسیدن به مو. سلامت موهای شما اولویت اصلی ماست.

رنگ مو ها انواع متنوعی دارند که بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در شیراز می تواند هر نوع رنگی را که شما بخواهید روی مو های شما اجرا نماید. ما در این مقاله ضمن معرفی مرکز رنگ موی سارا میرزایی، سعی بر آن داریم در مورد قیمت هایلایت مو در شیراز نیز با شما مطالبی را مطرح کنیم.

.سالن رنگ مو در شیراز ما با بهره‌گیری از بهترین مواد و متخصص رنگ مو در شیراز ضمن استفاده از تکنیک های روز دنیا ، با کیفیت‌ترین خدمات را به شما ارائه میدهد.

در ادامه  نمونه کارهای رنگ  مو که در سالن رنگ موی سارا میرزایی انجام شده است را  میتوانید مشاهده فرمایید.

تمام این رنگ موها در مرکز رنگ مو سارا میرزایی به طور دقیق و زیبا روی هر نوع مویی ایجاد میشود.

رنگ مو شیراز
رنگ مو شیراز 

آموزش تخصصی و خدمات رنگ مو
مدرس رنگ و لایت ، ارائه مدرک فنی حرفه ای
قهرمان مسابقات فرانسه omc
مدرک دانشگاه ایدین استانبول

رنگ مو شیراز
رنگ مو شیراز 
 آموزشگاه رنگ مو در شیراز
 آموزشگاه رنگ مو در شیراز

مرکز تخصصی رنگ مو سارا میرزایی

آدرس : شیراز چهر راه ستارخان مرکز تجاری شیراز مال ط 4 واحد 411

برای رزرو وقت با شماره زیر تماس بگیرید:

 0936 031 41 21  ☎

$salons$ 

@saramirzaie_haircolor



 آموزشگاه رنگ مو در شیراز
 آموزشگاه رنگ مو در شیراز
Caption

 

انواع رنگ مو از نظر ماندگاری 

اصولا رنگ ها در ماندگاری به اندازه ی هم نیستند برخی رنگ هایی که در آرایشگگاه رنگ مو در شیراز انجام میشود به زودی و با حمام رفتن پاک می شوند و بعضی از رنگ ها هم تا چندین ماه باقی می مانند.

به همین جهت رنگ مو را به سه دسته موقت، نیمه موقت و دائم تقسیم نموده اند. وب سایت آناهید به معرفی بهترین مراکز رنگ مو در شیراز پرداخته که توانایی ارائه تمام خدمات رنگ ، مش ، لایت ، آمبره ، سامبره ، بالیاژ ، صافی احیا و کراتین  را روی مو های شما خواهند داشت.


به همین دلیل قبل از مراجعه به این وب سایت ما به شما توصیه می کنیم که ابتدا این مقاله را به خوبی مراجعه کنید و بدانید که شما چه نوع رنگ مویی را دوست دارید و بعد برای داشتن بهترین رنگ مو در شیراز به وب سایت آناهید مراجعه نمائید.


رنگ مو موقت: ماندگاری این رنگ ها، فاصله ی زمانی یک حمام تا نوبت بعدی حمام است. به این منظور که این رنگ مو موقت با استحکام به طور کامل از بین می رود و شما نمی توانید به طور دائم و با مدت زمان طولانی آن را داشته باشید. این رنگ مو، مو های شما را روشن تر و درخشان تر می کند. در واقع تغییری زیادی در رنگ مو های شما ایجاد نمی کند. در بازار دو نوع رنگ موی موقت وجود دارد که به شرح زیر می باشند:قیمت هایلایت مو در شیراز


رنگ مو موقت رقیق: این نوع رنگ ها به صورت مایع وجود داشته و طریقه ی مصرف آن به این صورت است که موهای خود را باید به ای رنگ آغشته کنید و حالت دهید. این نوع رنگ، یک هاله ی ملایم از رنگ روی مو های شما ایجاد می کند. وب سایت آناهید به عنوان بهترین ایجاد کننده رنگ مو در شیراز، ارائه دهنده انواع رنگ مو موقت هم می باشد و از بهترین برند های رنگ مو موقت در زیبا سازی شما استفاده می کند.


رنگ مو موقت غلیظ: این رنگ ها، پر رنگ تر نسبت رنگ مو موقت رقیق است همان طور که از نامش پیدا است غلیظ بوده، و ممکن است که موجب رنگی کردن لباس شما شود. از رنگ مو های موقت می توان به اسپری ها اشاره نمود. رنگ های موقت به صورت فانتزی بوده و به رنگ های صورت، قرمز، آبی و سبز می باشند.


 

 بهترین رنگ مو در شیراز حتی رنگ مو دائم

این رنگ ها به مدت چند ماه دوام داشته ولی باعث آسیب رساندن به مو می شود البته اگر از برند های معتبر این رنگ ها استفاده شود مو های شما آسیب کم تری خواهد دید.


این نوع از رنگ ها در درصد کمی از افراد ایجاد حساسیت کرده و موجب سوزش و خارش در سطح پوست می شود. برخی از مصرف کنندگان این رنگ مو دچار عارضه های تنفسی می شوند.


وب سایت اناهید با معرفی بهترین آرایشگاه زنانه شیراز برای رنگ مو سعی دارد که با مصرف بهترین نوع رنگ مو های دائمی از ایجاد این عارضه ها جلوگیری نماید.


رنگ مو پایه شماره یک و دو، خیلی تیره: این رنگ را معمولا کسانی استفاده می کنند که نمی خواهند مشخص کنند که مو های خود را رنگ زده اند و تنها به منظور رفع سفیدی مو از آن استفاده می شود.


رنگ پایه شماره 3: این رنگ کمی روشن تر از شماره پیشین است و افرادی که می خواهند مو های مشکی خود را کمی روشن کنند ولی طوری که قابل توجه نباشد از این رنگ استفاده می کند.


رنگ پایه 4، 5، 6 : این دسته از رنگ ها قهوه ای روشن تر هستند و رنگ دانه های کمتری در آن ها وجود دارد.


رنگ پایه 7، 8، 9: این رنگ ها روشن هستند و معمولا از این رنگ ها برای زمینه ی مش استفاده می کنند.


Caption

رنگ مو نیمه موقت به عنوان برترین ایجاد کننده رنگ مو در شیراز

رنگ های نیمه موقت مقدار بیشتری نسبت به رنگ های موقت دوام دارند به همین خاطر تنها با یک بار شست و شو از بین نمی روند شما می توانید تا چند هفته از آن ها استفاده کنید و با هفت هشت بار شست و شو آن را از بین ببرید. البته برای از بین رفتن تنها با یک بار شست و شو می توانید از شامپو های مخصوص استفاده نمائید. این رنگ ها کمتر حساسیت ایجاد می کنند و نسبت به رنگ های دائمی بهتر هستند. تنها بدی این رنگ ها این است این رنگ ها بسیار تیره هستند و نمی توانند رنگ های خیلی روشن را ایجاد کنند.با استفاده از رنگ های نیمه موقت، زیبا ترین رنگ مو در شیراز را برای شما به ارمغان آورد.اکثر رنگ های نیمه موقت مایع بوده و به راحتی قابل استفاده می باشند بر عکس رنگ های موقت بعد از استفاده از این رنگ ها باید آن ها را شست و شو داد تا به خوبی تثبیت شوند. این رنگ ها هیچ گونه پس زدگی رنگ روی لباس یا بالش را ندارند. اکثر رنگ های نیمه موقت طیف گسترده ای از رنگ های خاکستری تا مشکی و حتی نقره ای هستند.

 

Caption
Caption
Caption

 

مرکز تخصصی رنگ مو سارا میرزایی

آدرس : شیراز چهر راه ستارخان مرکز تجاری شیراز مال ط 4 واحد 411

برای رزرو وقت با شماره زیر تماس بگیرید:

 0936 031 41 21  ☎

@saramirzaie_haircolor

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید