بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

دوره های آموزش رنگ مو از مبتدی تا پیشرفته توسط آموزشگاه رنگ ومش آناهید در تهران، با مدیریت خانم نجابت برگزار میشود.

مرکز رنگ و لایت آناهید به عنوان یکی از برترین آموزشگاه های رنگ و مش در تهران سرفصل های تخصصی آموزش حرفه ای  را همراه با ارائه جزوات تکمیلی در اختیار هنرجویان میگذارد و در نهایت مدرک سازمان فنی و فنی حرفه ای با قابلیت ترجمه رسمی به هنرجویان تقدیم می گردد.

در ادامه نحوه برگزاری دوره آموزش تخصصی رنگ مش لایت در تهران ، سرفصل های آموزشی و بسیاری از مواردی که در جستجوی آن هستید را بررسی خواهیم کرد.تا پایان همراه ما باشید

آموزش تخصصی رنگ مو در تهران

 آموزش تخصصی رنگ و مش حرفه ای برای هنرجویان نیازمند به یک مدرس دوره دیده و ماهر و با تجربه بالا میباشد.

ترکیب رنگ مو چیزی است که تفاوت بین آرایشگاه های حرفه ای و مبتدی را مشخص می کند.

در آموزش تخصصی رنگ مو می آموزید که آرایشگر حرفه ای  برای بدست آوردن رنگ و انعکاس مناسب برای مشتری خود، رنگ مو های های مختلف را ترکیب میکند ، اما ابتدا،  وضعیت فعلی موی مشتری باید بررسی گردد

این موارد شامل تجزیه و تحلیل وضعیت مو برای درک میزان رنگ موی ترکیبی ، سایر روش های درمانی قبلی ، وجود یا عدم وجود رنگدانه های مصنوعی ، درصد موهای سفید ، رنگ طبیعی مو است.


سرفصل های آموزشی در آموزشگاه آناهید

آمبره روسی و برزیلی

بالیاژ برزیلی

بالیاژ3&3

ایرتاچ

کانتورینگ

انواع اسلایسها و لایت ها

چانگی لایت

بکتوبک

لایت روسی

هورس شو

بیبی لایت.

کاموفلاژ

پیگمنتاسیون

دیپ لایت

بیبی بومر

روت شدو

فیس فرم

فیس کانتورینگ

مانی پیسز

تکنیک پلاژ

تونرها

انواع بسترسازی

لایت کلاهی روبسون

ترمیم دکلره و ترمیم لایت وترمیم آمبره وترمیم بالیاژ

گرفتن سفبدی مو بارنگهای روشن

گلوسینگها

ری اکشن

کالرملتینگ

سه بعدی سازی لایتها وتمام بلوندها

ترکیب رنگ روکالیته

کاتالوگ خوانی

ژورنال خوانی

ماهیت شناسی

فرمول مخصوص ساده برای ترکیب رنگ ها

پیگمنت شناسی

معرفی محصول ایرانی و خارجی

معرفی پیگمنتهای  شرکتهای تولید کننده رنگها

آموزشها از صفر تا فوق تخصصی بامدرک فنی و حرفه‌ای


نحوه برگزاری دوره آموزش رنگ و مش

در آموزشگاه‌های رنگ مو آناهید ، تشکیل کلاس‌ها به شکلی استراتژیک و مطابق با نیازهای هنرجوها انجام می‌شود.

کلاس‌های خصوصی:

تجربه شخصی: برای فردی‌تر شدن آموزش و اخذ نتایج بهتر، افراد می‌توانند کلاس‌های خصوصی را انتخاب کنند. در این کلاس‌ها، مدرس مستقیماً با یک یا چند هنرجو کار می‌کند و برنامه درسی به صورت شخصی‌سازی شده است.

کلاس‌های نیمه خصوصی:

گروه‌های کوچک: برای افرادی که از تعامل با گروه استقبال می‌کنند، کلاس‌های نیمه خصوصی با تعداد هنرجوهایی از 3 تا 5 نفر برگزار می‌شوند. این کلاس‌ها توسط مدرس کنترل می‌شوند و تعاملات گروهی را ترویج می‌کنند.

دوره‌های آپدیت:

آموزش به‌روز: برای حرفه‌ای‌تر شدن و آشنایی با تکنیک‌ها و ابزار جدید، دوره‌های آپدیت یک روزه و 2 روزه برگزار می‌شوند. این دوره‌ها فرصتی عالی برای به‌روزرسانی مهارت‌ها و اطلاعات هنرجوهاست.

با این رویکرد‌های مختلف، آموزشگاه‌های رنگ مو آناخید با مدیریت خانم نجابت تلاش می‌کنند تا به هر نیاز و ترجیحی پاسخ داده و تجربه آموزشی بهینه را ارائه دهد.

بهترین استاد رنگ مو در بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران
بهترین استاد رنگ مو در بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران
تکنیک هورس شو

ابزار و وسایل مورد نیاز برای دوره آموزشی رنگ      

شناخت کاربرد ها و یادگیری کار با این ابزار و مواد به صورت اصولی بسیار در انجام  حرفه ای رنگ مو تاثیر گذار است که باعث میشود نتیجه کار انواع روش های رنگ مو بسیار زیبا، خاص و بدون عیب و نقص بشود.

ابزار مورد استفاده در رنگ مو

کاسه رنگ / همزن رنگ / کلیپس / شانه / برس گرد

 پیش بند یک بار مصرف / بیگودی فر / کلاه مش

قلم موی رنگ / سشوار کلاهی / سشوار دستی / فویل

قلاب / دستکش لاتکس / کلاه رنگ یک بار مصرف

ماسک یک بار مصرف / حوله یک بار مصرف

توانایی های کسب شده بعد از اتمام دوره

پس از گذراندن دوره ی  آموزش رنگ و مش مو در مرکز زیبایی آناهید، شما نحوه  زنگ شناسی را به طور کامل یاد گرفته و همچنین، استفاده درست از ابزار الات، شیوه ی ساخت درست رنگ را فرا میگیرید.
شما بلافاصله بعد از یادگیری نحوه رنگ و مش مو می توانید کار حرفه ای خود را آغاز کنید. اما پیشنهاد آناهید به شما این است که حتما مدرک خود را از سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت نماییدهارمونی بین رنگ پوست و مو ،ترکیب رنگ ها ،شناخت مواد مرغوب ،کراتینه مو ، مش ها ، دکلره ،لایت ها ،شناخت رنگ ها و تکنیک های مربوط به اجرای روش های فوق  همه و همه نیاز به تجربه و دانش فراوان و ذوق و سلیقه خاص دارد.

استاد مصطفی باتور مدرس رنگ و لایت  استانبول

 

 

آمبره روسی  بارنگ شیر نسکافه ای 
ایرتاچ یه رنگ بژ مرواریدی

برای اینکه یه رنگ کار حرفه ای بشه لازمه که کلاس های آموزش تخصصی رنگ مو در تهران ثبت نام کنید

► آموزش رنگ های ترکیبی در تهران

یکی از آموزش های مهم در آموزشگاه تخصصی رنگ و مش تهران آموزش درست کردن رنگ های ترکیبی است نیازمند رنگ شناسی و شناخت تناژ های رنگ و پایه های رنگ و آموزش های ازین قبیل است. یادگیری ترکیب رنگ های به صورت تخصصی بسیار حرفه رنگ مو مهم و درآمد زا است.

آموزش انواع لایت در آموزشگاه رنگ و مش تهران

لایت مو به معنای ایجاد رشته یا دسته های روشن تر و ملایم تر در میان مو هاست. لایت مو روش های مختلفی دارد که هر کدام نیازمند اطلاعات و تخصص خاصی است. دردر دوره های آموزشی رنگ و مش در غرب تهران همه این روش ها به صورت تئوری عملی آموزش داده میشود 


آموزش لایت لولایت سان لایت هاف لایت

 بالیاژ برزیلی بارنگ زیتونی

آموزش انواع لایت مو در آموزشگاه رنگ و مش تهران


► بازار کار و درآمد رنگ و مش در تهران

شکی نیست که یکی از پردرآمدترین هنر های آرایشی، رنگ مو است.شما پس از طی دوره رنگ مو مبتدی و پیشرفته، آماد گی لازم برای بازار کار رنگ مو تهران را بدست خواهید اورد.همچنین شما با اساتید خود در ارتباط هستید و میتوانید سوالات و مشکلات خود را با انها درمیان بگزارید.علاوه بر این جزواتی که در این دوره آموزش رنگ مو از مبتدی تا پیشرفته به شما داده میشود یک منبع بسیار عالی است که با رجوع به آن، دروس و اطلاعات دوره خواهد شد. 

► در انتهای دوره آموزشگاه تخصصی رنگ و مش در تهران چه توانایی هایی کسب خواهید کرد ؟

پس از گذراند دوره رنگ مو در بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران، شما توانایی انجام بالیاژمو، امبره، سامبره، کالرملتینگ، انواع لایت های به روز دنیا ( لولایت ، هایلایت ، سان لایت و ... ) را فرا خواهید گرفت و در انتها با داشتن مدرک فنی حرفه ای میتوانید در بازار کار شروع به فعالیت کنید.

 


► آموزش تکنیک بالیاژ در آموزشگاه تخصصی آناهید

بالیاژ در معنای لغوی رنگ کردن است  که از زبان فرانسه گرفته شده است در تکنیک بالیاژ مو با ایجاد هایلاتی در ساقه مو ها و با فاصله از ریشه مو  با عث هایلایتی زیبا و طبیعیدر مو ها می شود هنرجویان  با شرکت در دوره های آموزشی رنگ و مش در تهران زیر نظر اساتید این حوزه میتوانند مهارت های لازم را کسب نمایید

► دوره های آموزشی رنگساژ مو در آموزشگاه آناهید

برای بازگرداندن زیبایی و درخشندگی موها رنگ شده رنگساژ مو بسیار مهم است و داشتن مهارت در زمینه رنگساژ مو برای  بازگشت جلوه مو ها تاثیرگذار است آموزش رنگساژ مو از خدماتی است که در آموزشگاه رنگ و مش تهران به هنرجویان این حرفه داده میشود

► آموزش های متد های آمبره و سامبره در بهترین آموزشگاه رنگ مو در تهران

تکنیک های آمبره و سامبره در سال های اخیر بسیار پر طرفدار شده است. متد سامبره و آمبره در کلیت با هم شباهت دارند با این تفاوت که ظرافت کار در سامبره بیشتر است و رنگ تیره و روشن در سامبره بهتر ترکیب میشود که باعث میشود جلوه مو به نسبت آمبره طبیعی تر شود در بهترین آموزشگاه رنگ مو در تهران زیر نظر اساتید با تجربه آموزش های این تکنیک ها به صورت حرفه ای به هنرجویان گرامی ارائه میشود. 

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران در مناطق مختلفی هستنن زعفرانیه  نیز از مناطقی هست که میتونی بهترین مرکز آموزش رنگ و مش در تهران اونجا پیدا کنید.

بالیاژ تلفیقی بافید زیاد بارنگ صدفی نسکافه ای
استاد الا از روسیه

آموزش رنگ مو از مبتدی تا پیشرفته تهران | بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

 

 

 

مرکز رنگ مو آناهید

☎  0992 10 60 474

 

 

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید