بهترین مرکز لیزر مهرشهر کرج | مرکز لیزر مهرشهر | کلینیک آفرودیت


 مرکز لیزر موی زائد در " مهرشهــر "  

برای حذف دائمی مو های زائد بدن و صورت یکی از بهترین گزینه ها  لیزر موی زائد در بهترین مرکز لیزر مهرشهر است. لیزر موهای زائد نه فقط در ایران بلکه در اکثر کشور ها بسیار طرفدار دارد. برای دسیابی به نتیجه بهتر و ماندگاری و اثر گذاری بیشتر لیز مو های زائد نیاز است که بهترین و تخصصی ترین مراکز لیزر موی زائد در مهرشهر را بشناسید و با انجام مشاوره از روش کار و تخصص این مراکز شناخت بیشتری پیدا کنید.


مرکز لیزر مدس 

☎   0912 46 45 340

 جهانشهر ، بلوار مولانا ، رو بروی نوردیدگان

ساختمان سروش ،طبقه سوم واحد 306


► رفع موهای زائد با لیزر در مهرشهر چگونه عمل می کند

دستگاه لیزر موهای زائد بدن در بهترین کلینیک لیزر مهرشهر موج های نور را به گرما تبدیل میکند که باعث نفوذ به فولیکول های میشود در این حالت موهایی که در دوره رشد موئ هستند توسط رنگدانه های تیره این امواج را جذب می کنند که باعث تخریب پیازه مو میشود. در زمان لیزر تراپی موهای زائد دسته ای از مو ها در حالت استراحت به سر می برند که در این صورت لیزر نمیتوان به پیازه این موها آسیبی بزند. به همین علت نیاز است که جلسات لیزر در دوره های منظم تکرار شود تا بتوان پیازه تمام موها را مورد هدف قرار داد و از بین برد.

مراکز لیزر مو زائد در مهرشهر کرج
لیزر موهای زائد مهرشهر کرج

► مزایای رفع مو های زائد در مرکز لیزر موی زائد در مهرشهر

  • با با تمام شدن جلسه های لیزر مو در بهترین مرکز لیزر موی مهرشهر سرعت رشد موهای زائد کاملا کاهش میابد که تجمع مو های زائد در سطح پوست تا مدت زمانی طولانی اتفاق نمی افتد.

فیلم | لیزر بدن  | بهترین مرکز لیزر در مهرشهر کرج

► عوارض در مرکز لیزر موهای زائد مهرشهر کرج

  • لیزر مو های زائد در مرکز لیزر مهرشهر عوارض خیلی کمی دارد و نهایتا یک قرمزی خفیف روی پوست ایجاد میشود که به علت التهاب بعد از لیزر است و در عرض چندین دقیقه از بین میرود.
  • موزدایی موقت هم امری وقت گیر است که نیاز به تمدید دارد که همین امر باعث خشک شدن پوست یا شل شدن پوست میشود با رفع مو های زائد بدن در مرکز لیزر مهرشهر و اتمام جلسات برای مدت زمانی طولانی و چند ساله از مو های زائد بدن خلاص میشوید و از هدر رفتن هزینه و زمانتان نیز جلوگیری میکنید.
دستگاه لیزر مهرشهر از تکنولوژی های لیزر الکساندرایت و لیزر دایود است

► چه نواحی از بدن را در مرکز لیزر در مهرشهر کرج میتوان لیزر کرد

در بهترین مرکز لیزر مهرشهر تمام نواحی بدن به صورت فول بادی را میتوان لیزر کرد که هر کدان ازین نواحی به صورت جدا به شرح زیر است

  • لیزر مو های زائد نواحی پشت بدن (کمر) در مرکز لیزر مهرشهر
  • لیزر مو های زائد زیر بغل در مرکز لیزر مهرشهر
  • لیزر مو های زائد قفسه سینه در مرکز لیزر مهرشهر
  • لیزر مو های زائد صورت (به جز ناحیه چشم) در مرکز لیزر مهرشهر
  • لیزر مو های زائد گردن در مرکز لیزر مهرشهر
  • لیزر مو های زائد دست در مرکز لیزر مهرشهر
  • لیزر مو های زائد پا در مرکز لیزر مهرشهر
  • لیزر مو های زائد شانه ها در مرکز لیزر مهرشهر
  • لیزر مو های زائد بیکینی در مرکز لیزر مهرشهر

فیلم | لیزر صورت | لیزر موهای زائد مهرشهر کرج

 

► قیمت لیزر کامل بدن در مرکز لیزر در مهرشهر کرج

لیزر مو های زائد بدن و صورت هر کدام از قسمت های قیمت های متفاوتی دارد البته در کلینیک لیزر موهای زائد مهرشهر کرج پکیج های متفاوتی لیزر مو های زائد نسبت به درخواست های پرتکرار متقضایان لیزر مو های زائد وجود دارد که یکی ازین پیکیج های لیزر فول بادی و یا کل بدن در مرکز لیزر مهرشهر است که قیمت این پکیج به طور معمول به صرفه تر از این است که نواحی مختلف بدن و صورت را به صورت جدا جدا لیزر کرد. با توجه به متغیر بودن قیمت خدمات لیزر در کلینیک های مهرشهر قیمت واحدی برای لیزر بدن و صورت وجود ندارد.

لیزر مهرشهر
حذف مو های خط ریش | لیزر مهرشهر

لیزر مهرشهر
لیزر مو های زائد زیر بغل | لیزر مهرشهر

 

► ویژگی های بهترین کلینیک لیزر در مهرشهر کرج

  • وجود متخصص با تجربه در بهترین مرکز لیزر مهر شهر از ویژگی های مهم و مثبت کلینیک لیزر است زیرا با بهره گیری از مشاوره های پزشک متخصص میتوان مناسب ترین دستگاه و تعداد جلسات لازم را تعیین کرد و نتایج بهتری از لیزر مو زائد در مهرشهر داشت

  • تقریبا همه در این موضوع اتفاق نظر دارند که محیط؛ بسیار در تصمیم گیری های افراد تاثیرگذار است. به همین دلیل یکی از ویژگی های مهم برای بهترین مرکز لیزر مهرشهر کرج این است که از محیطی زیبا، مناسب و آرامشبخش بهره مند باشد زیرا همین  امر موجب حس اعتماد  در مراجعه کننده گان می شود  و باعث ترغیب بیشتری  برای استفاده از خدمات آن کلینیک لیزر مو زائد در مهرشهر میشود.

 

مرکز لیزر در مهرشهر کرج
لیزر زیر بغل در مرکز لیزر در مهرشهر کرج 

► هر آنچه در مورد لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در مهرشهر کرج باید بدانید

لیزر موهای زائد و گران قیمت هنوز هم راه حل طولانی مدت برای پایان دادن به اپیلاسیون و سایر روش های ریشه کنی مو است. عملکرد ، قیمت ها ، اقدامات احتیاطی برای استفاده ... شما همه چیز را در مورد لیزر مهرشهر می دانید!

لیزر موهای زائد پشت لب در مرکز لیزر مهرشهر

مرکز لیزر در مهرشهر کرج

لیزر موهای زائد در مرکز پوست و لیزر مهرشهر چیست؟

LASER مخفف "تقویت نور توسط شبیه سازی تابش" است ، "تقویت نور توسط تقویت تابش" را درک کنید. لیزر مهرشهر تابش گرفته شده توسط ملانین موجود در مو را ارسال می کند. این تشعشعات در امتداد مو به ریشه آن رسیده و با گرم کردن آن باعث از بین رفتن آن شده و از بین بردن دائمی مو (از جمله "طولانی مدت" ، یک یا دو جلسه بهبودی که هر 8 سال انجام می شود) اطمینان حاصل می کند .

تاثیرات لیزر زیر بغل به مرور خود را نشان می دهد | مرکز لیزر مهرشهر

لیزر تمام بدن در مهرشهر کرج

چه چیزی قبل از رفتن به بهترین مرکز لیزر مو در مهرشهر کرج باید بدانید

چه کسی می گوید روش استفاده از "ملانین" ، احتیاط های ویژه ای را برای استفاده می گوید! در کرج ،لیزر موهای زائد مهرشهر کرج یک عمل پزشکی محسوب می شود و بنابراین فقط توسط پزشکی که آموزش های اختصاصی دیده است می تواند انجام شود. متخصصین پوست متخصص هستند. خطرات مرتبط با لیزر متعدد هستند  از: سوختگی  در وهله اول، که می تواند در صورت تنظیم نادرست از دستگاه، و یا حتی بدتر رخ می دهد، تحت تاثیر قرار دهد اندام مانند چشم؛ رنگ آمیزی، پس ممکن است در اثر قرار گرفتن در معرض آفتاب یا استفاده از لیزر روی پوست خیلی تیره ایجاد شود. بر روی پوست بسیار روشن (نوع قرمز) استفاده می شود ، لیزر به درستی کار نمی کند (ملانین را پیدا نمی کند که دنبال شود) "رشد مجدد متناقض  " دوباره، اگر در منطقه ای که در آن مو بیش از حد کرکی است و یا اگر رنج بیمار از اختلالات هورمونی، لیزر می تواند رشد مو به جای از بین بردن آن را تحریک کند. سرانجام ، لیزر موهای زائد مهرشهر برای زنان باردار توصیه نمی شود .

لیزر موهای زائد ریش در مرکز لیزر در مهرشهر کرج

مرکز لیزر مهرشهر

اول از همه ، شما باید با یک متخصص پوست و یا با یکی از مدیران مرکز پوست و لیزر مهرشهر کرج مورد نظر خود قرار ملاقات بگذارید. او باید یک نقل قول اجباری ارائه دهدبرای مناطق تحت درمان و آزمایش دستگاه بر روی مناطق گفته شده. این تماس اول گاهی رایگان است ، گاهی اوقات پرداخت (به قیمت مشاوره کلاسیک) ؛ قیمت ها و خدمات ارائه شده از یک پزشک به پزشک دیگر بسیار متفاوت است و قبل از انتخاب باید چندین نقل قول انجام شود. متخصصان پوست که در طب خصوصی کار می کنند نسبت به مراکز بزرگ اختصاصی که شاهد گذراندن ده ها بیمار در روز هستند ، اطمینان بیشتری دارند اما قیمت آنها اغلب بالاتر است.


►لیزر موهای زائد مهرشهر کرج برای زنان باردار چقدر درست است؟

استفاده از روش لیزر موهای زائد مهرشهر برای زنان باردار توصیه نمی شود. با اینکه هنوز اطلاعات دقیق برای ضرر داشتن اشعه لیزر مو زائد برای جنین وجود ندارد ولی با این حال مراکز لیزر مو زائد مهرشهر هیچ زن بارداری را برای لیزر مو نمی پذیرند. در واقع  9 ماه بارداری و تا تمام شدن دوران شیردهی.زیرا به صورت کلی اشعه های نوری این ریسک را دارند که بر رشد جنین و نوزاد تأثیر منفی بگذارند

لیزر مو زائد تجمع و تراکم مو را از بین می برد | مرکز لیزر در مهرشهر کرج

لیزر بدن در مهرشهر کرج

لیزر مهرشهر  برای چه کسانی مناسب است؟

هرچه تضاد بین رنگ مو و پوست بیشتر باشد ، لیزر نیز موثرتر خواهد بود. بنابراین این روش حذف مو به ویژه برای افرادی که پوست روشن و موهای سیاه دارند مناسب است . با این حال ، در سال های اخیر ، نوع خاصی از لیزر برای درمان پوست تیره (اما نه سیاه!) وجود دارد ، لیزر ، که کمی دردناک تر مدل های دیگر است ، اما به همان اندازه موثر است. اگر به خصوص راحت هستید ، پزشکان ممکن است کرم بی حس کننده محلی را تجویز کنند. (باید 1 تا 2 ساعت قبل از اپیلاسیون ، در لایه های ضخیم استفاده شود ، به طوری که پوست همیشه تا زمان عمل خود با محصول در تماس باشد ، که همیشه عملی نیست).

لیزر مهرشهر

لیزر مهرشهر

چند جلسه برای دیدن نتایج لیزر موهای زائد مهرشهر کرج لازم است؟

تابش ساطع شده از لیزر مهرشهر عمدتاً بر روی موهای مرحله رشد (که نمایانگر 15 تا 20 درصد موها هستند) تأثیر می گذارد زیرا مقدار زیادی ملانین تولید می کنند. مرکز لیزر در مهرشهر کرج بنابراین چندین جلسه به فاصله 4 تا 8 هفته از یکدیگر (8 هفته برای رانها و مناطقی که موها به آرامی رشد می کنند ؛ به طور متوسط ​​4 هفته برای زیر بغل یا اپیلاسیون بیکینی) طول می کشد تا بر یک منطقه مشخص غلبه کنید. در فاصله این جلسات ، از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری شود

به طور خاص ، قبل از اپیلاسیون ناحیه با لیزر ، باید آنرا از نزدیک تراشید (روز قبل). پس از عبور از دستگاه (سر آن بین 2 سانتی متر و 8 سانتی متر مربع است) ، پوست ممکن است قرمز شود. موهای سوخته ، نقاط سیاه نسبتاً ناخوشایندی ایجاد می کنند. بعد از یک هفته آنها شروع به سقوط می کنند.مرکز پوست و لیزر مهرشهر

15 تا 20٪ آنها دوباره رشد نخواهند کرد. ما منتظر می مانیم که موهای جدید در مرحله رشد ظاهر شوند و دوباره این کار را انجام می دهیم ... و همینطور تا زمانی که موجودی موها تمام شود. قبل از داشتن پوست نرم و شفاف رویایی ، لازم است برای ماه های طولانی پنهان کاری و جستجو در مناطق تحت درمان برنامه ریزی کنید  : بهترین راه این است که یک همراه خوب داشته باشید و از بین بردن موهای زائد با لیزر مهرشهر دو ماه پس از آخرین تماس خود شروع کنید. زیر آفتابتابستان را در نظر بگیرید که تابستان بعدی قابل ارائه باشد.

بسته به ناحیه ای که باید درمان شود متفاوت است: حدوداً یک ساعت برای یک ناحیه بزرگ مانند ران ، 15 دقیقه برای یک ناحیه کوچک مانند لب بالا و برای یک منطقه متوسط مانند زیر بغل زمان بگذارید .


قیمت لیزر در مرکز لیزر در مهرشهر کرج  چند است ؟

بسته به متخصصین پوست قیمت لیزر مهر شهر متفاوت است. از بین بردن موهای زائد با لیزر مهرشهر به بودجه زیادی نیاز دارد اما در طولانی مدت بسیار سودآور است مرکز لیزر در مهرشهر کرج قیمت هر قسمت از بدن را جداگانه محاسبه می‌کند ولی اگر لیزر تمام بدن را در نظر دارید احتساب قیمت در لیزر مهرشهر متفاوت خواهد بود.

 

► موارد منع مصرف مرکز لیزر در مهرشهر کرج

لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در مهرشهر کرج  همیشه جواب نمی دهد. «به عنوان مثال ، در مورد مشکلات هورمونی مانند تخمدان پلی کیستیک ، نتیجه منفی انتظار می رود زیرا عدم تعادل هورمونی اساسی وجود دارد. اگر بیمار تحت معالجه باشد ، آزمایشات از قبل انجام می شود تا بفهمیم آیا شرایط لازم برای لیزر وجود دارد ، اگر در عوض معمولاً این مشکل در جلسه سوم یا چهارم لیزر مو زائد خود را نشان نمی دهد ، زیرا این دو مورد اول هستند که بیشترین رضایت و کاهش چشمگیر در یک فرد سالم "، توضیح می دهد

مرکز لیزر مدس 

☎   0912 46 45 340

 جهانشهر ، بلوار مولانا ، رو بروی نوردیدگان

ساختمان سروش ،طبقه سوم واحد 306

 ناهید نجابت اینستاگرام

@ medes.beauty.clinic

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید