مرکز تخصصی لیپوماتیک در تهران | جراح لیپوماتیک در تهران

 

  مرکز تخصصی لیپوماتیک در تهران   

دکتر رقیه جلیلی

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی 

جراحی سرطان سینه

جراحی زیبایی سینه

جراحی سینه آقایان (ژنیکوماستی)

جراحی شکم

لیپوماتیک

تزریق چربی

021 880 322 54

0939 73 77 913

 

آیا اندامتان شما را آزار می دهد از آینه قدی اجتناب میکنید؟ آیا دوست دارید لباس زیبا و بدن نما بپوشید اما جرات نمی کنید؟ آیا از بدن خود ناراحت هستید و می خواهید نقایص کوچکی را که زندگی شما را خراب می کند از بین ببرید؟ شاید زمان آن فرا رسیده باشد که شما به لیپوماتیک در تهران فک کنید. یک رژیم غذایی سالم و انجام یک ورزش همیشه برای اصلاح عادات ظاهری شما کافی نیست. افزایش سن ،تغذیه ، بیماری ها و ... همه عواملی هستند که می توانند منجر به تغییرات فیزیکی شوند. خوشبختانه چندین راه حل کم تهاجمی برای بازسازی بدن و ناپدید شدن نواحی تجمع چربی شما وجود دارد.

لیپوماتیک در تهران

►لیپوماتیک در تهران ، چرا و برای چه کسانی؟

کانتورینگ بدن که در مرکز لیپوماتیک تهران انجام میشود ظاهر زیبایی به بدن می بخشد. مناطقی که بیشتر مورد هدف قرار می گیرند عبارتند از باسن ، سینه ، باسن ، ران ، بازوها و غیره. چه برای از بین بردن محل های تجمع چربی یا هرگونه برآمدگی ناخوشایند ، راه حل های خوبی وجود دارد.

 بعد از بارداری یا کاهش وزن ، پوست شما شل شده است و می خواهید ظاهر قوی تر و جوان تری به دست آورید؟ شما کاندیدای ایده آل برای لیپوماتیک در تهران هستید. با توجه به سن ، مردان یا زنان می توانند به مراکز مختلف لیپوماتیک در تهران مراجعه کنند. با این حال ، اول از همه ، تعیین اهداف خاص ضروری است. در مان های لاغری با روش های جراحی زیبایی اغلب موثرتر و ماندگارتر و سریع تر از درمان بدون جراحی است.

لیپوماتیک در تهران

►لیپوماتیک در تهران برای کدام نواحی از بدن انجام میشود

لیپوماتیک معمولا برای بیشتر نواحی بعد قابل اجرا است ازجمله:

لیپوماتیک غبغب در تهران

لیپوماتیک شکم پهلو در تهران

لیپوماتیک باسن در تهران

لیپوماتیک ران در تهران

لیپوماتیک بازو در تهران

جراحی سینه : بزرگ کردن سینه ، کاهش سینه و لیفت سینه در تهران

لیپوماتیک در تهران

►برای لیپوماتیک در تهران با چه کسی مشورت کنیم؟

کلینیک های زیادی در تهران وجود دارد که جراحی لیپوماتیک را انجام می دهند. با این حال ، این جراحی باید کاملاً تحت نظارت متخصصین انجام شود زیرا می تواند منجر به عوارض شود.

ممکن است مشمول موارد منع مصرف باشید ، چه با روش جراحی و چه با روش غیر جراحی. بنابراین ضروری است که یک معاینه کامل پزشکی توسط پزشک یا جراح لیپوماتیک در تهران انجام شود. متخصص مراقبت های بهداشتی شما با شما همکاری می کند تا اهداف خود را مورد بحث قرار داده و روش هایی را که مناسب نیازهای شما هستند پیشنهاد دهد. جراحی لیپوماتیک بی اهمیت نیست، لازم است که پزشک شما در این زمینه متخصص باشد. بنابراین ، تا آنجا که ممکن است از عوارضی که در صورت عدم انجام صحیح چنین عملی ممکن است ایجاد شود ، جلوگیری خواهید کرد.

دکتر رقیه جلیلی

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی 

جراحی سرطان سینه

جراحی زیبایی سینه

جراحی سینه آقایان (ژنیکوماستی)

جراحی شکم

لیپوماتیک

تزریق چربی

 

021 880 322 54

0939 73 77 913

 

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید