انچه که باید در مورد پماد ها بعد از فیبروز بدانید

پماد ها بعد فیبروز ابرو | نکات مهم استفاده از پمادهای بعد از میکروبلیدینگ

انواع پماد برای بعد از میکروبلیدینگ یا هاشور ابرو در بازار موجود است.این پماد ها باید به گونه ای باشد که باعث ریزش رنگ نشود در حالی که بافت های پوست را ترمیم دهد


  آنچه که باید در مورد پماد ها بعد از میکروبلیدینگ و فیبروز باید بدانید  

امروزه پماد های بسیاری را میتوان در داروخانه ها یافت با قیمت های متفاوت و البته تاثیر متفاوت.اما این نکته باید حتما مد نظر قرار گیرد که زخم تاتو و هاشور ابرو میبایست به نحوی ترمیم یابد که رنگ مورد نظر را از پوست به بیرون نکشد. بنابراین هر پماد ترمیم کننده ای نمیتواند برای زخم هاشور مورد استفاده قرار بگیرد.


► چرا باید از کرم های ترمیم کننده بعد از تتو و هاشور استفاده کنیم

برای انجام  میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن به منظور وارد کردن رنگ های مخصوص تتو و هاشور به زیر پوست، سطح پوست با توجه به عمق کار خراشیده میشود.

ازین رو بعد از اتمام کار تتو هاشور قسمت های کار شده حالت زخمی و خراشیدگی دارند که این زخم ها و خراش ها نیاز به مراقبت دارد تا هم از بروز عفونت ها جلوگیری شود هم زودتر با ترمیم پوست ظاهر زیبای تتو و هاشور ایجاد کرده نمایان شود.

استفاده از کرم های ترمیم کننده  که مخصوص بعد از تاتو است،  باعث میشود ضمن حفظ رطوبت پوست زمان ترمیم زخم و خراش نیز کاهش یابد.  هرچه سطح پوست زود تر  ترمیم یابد رنگ اصلی تتو نیز زودتر ظاهر میشود.

کرم های ترمیم کننده بعد از تاتو

ما در اینجا چند نمونه از پماد هایی که جنبه عمومی دارند را به شما معرفی میکنیم.

► پماد تتراسایکلین و جنتا مایسین :

این پمادها آنتی بیوتیک بوده و استفاده بیش از 2 بار روی تاتو و هاشور  ابرو ، باعث ترک خوردن پوست شده و پوسته ریزی رو زیاد میکندو باعث بیرون کشیدن رنگ از داخل پوست شده، در نتیجه تاتو یا هاشور مورد نظر کمرنگ  وحتی در مواردی کاملا محو میشود.
در ضمن جنتامایسین با محلول بوتاکس اختلال دارویی میاره بنابراین برای همه نمیشود استفاده کرد  

به طور کلی از این پماد ها بیشتر در مواردی که احتمال عفونت میرود میبایست استفاده کرد.


آموزش فیبروز ابرو

► پماد بتامتازون

ضد حساسیت هست و کورتون زیادی دارد اگر کسی کلاژن بدنش بالا باشد و یا بدنش اسکار ساز باشد تاتو برجسته و یا گوشت اضافه می آورد از اونجایی که از داخل بدن مشتری خبری نداریم بهتر هست تنها بعد از تاتو در سالن زده شود تا به بهبود زخم کمک کنه و سوزش و خارش همان لحظه خوب شود.

استفاده از این پماد چندان توصیه نمیشود مگر در موارد خاص.


► پماد آ د و وازلین

هر دو چربی زیادی دارند و نمی گذارد اکسیژن به پوست رسیده و  پس زخم سله بسته  و  بلند شود.
البته این در مورد تاتو صورت هست درتاتو  بدن مشکلی نیست .


► کرم مراقبتی پریل گلاید اینکنز

کرم پرپل گلاید از برند اینکیز با فرمولاسیونی قوی برای حفاظت از پوست در حین کار تاتو است در این کرم از هیچگونه ترکیبات نفتی به کار نرفته است. کرم پریل گلاید اینکنز حاوی ویتامین های مغذی پوست و روغن های مناسب پوست است

کرم-مراقبتی-بعد-از-تاتو-پرپل-گلاید-اینکیز

 


 پماد های مخصوص تاتو و هاشور  بهترین میباشد که استفاده از آن هم در حین تاتو و هاشور و هم بعد از آن تاثیر بسیار  مطلوبی در جهت کاهش التهابات و قرمزی ، دارد.

 در صورت موجود نبودن ، پماد آ چشمی  گزینه ای مناسب برای تاتو  و هاشور صورت هست  که تا پنج روز ، روزی یک بار استفاده میشود در صورتی که مشتری احساس خارش .سوزش .کشش داشت تکرار میکنید.

نکته مهم : این مورد نباید فراموش شود که چرب کردن بیش از اندازه و همچنین قراردادن مقدار زیاد پماد روی زخم احتمال ریزش رنگ را شدت میدهد. تا یک روز پس از انجام تاتو به هیچ وجه نباید از پماد ها استفاده کرد و پس از آن روزی یک مرتبه آن هم به مقدار کم 

بنابراین کافیست لایه بسیار نازکی از پماد مورد نظر روی زخم قرار گیرد طوری که به هیچ عنوان  پوست حالت براقیت نداشته باشد.


► کرم مراقبتی رجوی

از کرم های بسیار پر کاربرد که هم برای بعد از تاتو و هاشور، هم بعد از ریموو تاتو قابل استفاده کرم تسکین دهنده رجوی است.این کرم غلیظ و غنی سرعت بازیابی پوست را تسریع می کند و ورم وقرمزی پوست را کاهش می دهد.تسکین دهنده پوست آلوئه ورا ، شیرین بیان ، عصاره سوما و ویتامین E به طور موثری ناراحتی و التهاب  های پوستی را آرام می کند و به بهبود سریع پوست کمک می کند. از کرم مراقبتی رجووی  برای محافظت و التیام پوست بعد از خال کوبی و کمک به بهبودی و کاهش جای زخم پس از برداشتن تاتو مورد استفاده قرار گیرد

کرم مراقبتی بعد از ریموو تاتو رجووی

 


► کرم ترمیم کننده پورپیگمنت

یکی از کرم های مراقبتی که بعد از تتو و هاشور  به ترمیم خراش ها و و زخم های بعد از تاتو کمک میکند کرم ترمیم کننده پورپیگمنت است. پورپیگمنت یکی از برند هایی است که در زمینه محصولات تاتو فعالیت میکند. بدین رو میتوان گفت فرمولاسیون ترمیم کننده پورپیگمنت به گونه است که به رنگ های تاتو آسیبی نمیرساند و باعث ریزش رنگ و ایجاد تغییر در تناژ رنگ تاتو نمی شود.

 

کرم مراقبتی بعد از تاتو پورپیگمنت

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید