راز داشتن چشمانی شگفت‌انگیز با استفاده از اکستنشن مژه

راز داشتن چشمانی شگفت‌انگیز با استفاده از اکستنشن مژه

اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی اما از جنس مو می‌سازند و میان مژه‌ها قرار می‌دهند. به هر یک از چشم های شما می‌توان مژه مصنوعی چسباند. جنس این ترکیبات معمولاً .........


اکستنشن مژه عروسکی | کاشت مژه عروسکی

معیار اول برای داشتن چنین مژه های پر پشتی، ابتدا عامل ژنتیکی است و در صورت نداشتن آن، برخورداری از مژه‌هایی پر پشت و زیبا، در حالت طبیعی بسیار مشکل و در برخی موارد غیر ممکن است. در چنین مواقعی می‌توان به روش‌هایی مانند استفاده از ریمل، مژه مصنوعی و اکستنشن مژه روی آورد.

 

اکستنشن مژه

زیبایی را به چشمان خود هدیه دهید

اکستنشن مژه

استفاده از ابزار آرایشی ریمل محدویت‌های خاص خودش را دارد. مثلاً تصور کنید صبح از خواب بیدار شده‌اید و باید به سرکار بروید و زمان کافی برای اینکه جلوی آینه بایستید و به آرایش چشم‌های خود بپردازید، نداشته باشید. ممکن است، دارای پوست چربی باشید و پس زده شدن آرایش چشم در طول روز کاری برایتان دردسرساز شود، و یا شاید اصلا علاقه‌ای به استفاده از لوازم آرایش در بیرون از منزل نداشته باشید یا به استفاده از آنها حساسیت داشته باشید. همه این دلایل سبب می‌شود که گزینه ریمل را کنار بگذاریم و سراغ روش‌های ماندگار‌تر و اثربخش‌تر برویم. استفاده از مژه مصنوعی نیز دوام مورد نظر را ندارد و به عنوان راه‌کاری موقت برای مهمانی‌ یا عروسی کاربرد دارد. پس بهترین گزینه برای داشتن مژگانی خوش حالت و زیبا، اکستنشن مژه است.

noتلفن های تماس no

  آموزش       60 96 880 0910 

شعبه فردیس

36 90 23 34 026        59 79 639 0990

شعبه جهانشهر

90 24 48 34 026      92 68 739 0919

مدیریت : نجابت

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی اما از جنس مو می‌سازند و میان مژه‌ها قرار می‌دهند. به هر یک از چشم های شما می‌توان مژه مصنوعی چسباند. جنس این ترکیبات معمولاً تهیه شده از الیاف مصنوعی و ابریشم می باشد که در اندازه‌ها و سایز‌های مختلف تولید شده و به فروش می‌رسند، اکستنشن‌های مژه، معمولاً ضخامت‌های متفاوتی دارند و این که کدام نوع مناسب چشمان شما است وظیفه‌ای است که متخصص اکستنشن‌ مژه بر عهده دارد. او بسته به حالت پلک و توان چشم برای تحمل وزن مژه اضافه، بهترین گزینه را برای کار گذاشتن اکستنشن مژه در چشم‌ها انتخاب کند.

بهترین مرکز اکستنشن مژه

عملکرد اکستنشن مژه به چه صورت است؟

در اکستنشن، مژه‌های اضافه تک در تک در لابلای مژه‌های پلک بالایی فرد قرار شده و با چسب چسبانده می‌شود. و در تنیجه مژه‌های شما پرپشت نشان داده شده و دیگری نیازی به آرایش بیش از حد چشم‌ها و استفاده از مژه مصنوعی نیست. معمولاً کل کار اکستنشن مژه ، به مدت دو ساعت زمان می‌برد و بعد از آن، می‌بایست به صورت ماهیانه اقدام به ترمیم آن کنید.

اکستنشن مژه

با اکستنشن مژه استایلی متفاوت داشته باشید

شیوه‌های متفاوتی برای اکستنشن مژه وجود دارد، همچنان که انواع مژه‌های مختلف برای استایل‌های مختلف چشم وجود دارند، متدهای مختلفی نیز برای اکستنشن مو وجود دارند فرم‌های مختلفی به چشم‌های شما می‌بخشند. به طور مثال، با بکارگیری مژه‌های نازک و کم رنگ شکل طبیعی‌تری به فرم چشم‌ها و به طور کلی چهره خود خواهید بخشید در حالیکه می‌توانید با بکارگیری مژه مصنوعی‌های ضخیم‌تر و تیره‌تر چهره‌ای کاملاً زنانه، جذاب و فانتزی پیدا کنید.

روش‌های دیگری نیز برای متفاوت به نظر رسیدن چشم‌ها وجود دارند. مثلا با پر کردن نواحی انتهایی پلک بالا یا همان گوشه بیرونی چشم و خالی‌تر گذاشتن ابتدا یا گوشه داخلی چشم، ظاهری گربه‌ای، مرموز و زیبایی خیره‌کننده به چشمان خود ببخشید.



مطلب مرتبط : روشن کردن موها بدون دکلره 



اکستنشن مژه و راه‌های مراقبت از آن

قطعا نگهداری و تمیز و سالم نگه داشتن مژه‌های اکستنشن شده، نکات مراقبتی خاص خود را دارد که می‌بایست حتماً مورد توجه قرار گیرد. با توجه به صرف زمان و هزینه‌ای که برای داشتن مژه‌هایی پر پشت و زیبا داشته‌اید، حفاظت و مراقبت از آنها، اهمیتی در خور توجه دارد. اولین توصیه که برای تمیز نگه داشتن آنها به شما دارم این است که برای شستشوی مژه‌های اکستنشن شده، از شامپو بچه استفاده کنید. این شامپو‌ها به دلیل درصد قلیایی پایینی که دارند، ضمن تمیز نگه داشتن مژه‌ها، آنها را کمتر در معرض آسیب قرار می‌دهند. در هنگام شستشو نیز آنها را به آرامی و با آب ولرم بشویید. توجه داشته باشید که بهداشت و شستشوی مژه‌ها، تأثیر بسیار زیادی در زیباتر نشان دادن و درخشان‌تر نشان دادن مژه‌ها دارد.

 
 

بهترین مرکز اکستنشن مژه

برای محو و یا پاک کردن آرایش چشمتان نیز، هیچگاه از کرم‌ها و شیر پاک‌کن‌های روغنی استفاده نکنید چرا که در هنگام تماس با مژه‌ها، باعث از بین رفتن دوام و استحکام آن ها می‌شوید. زمان پیشنهادی و مناسب جهت ترمیم اکستنشن مژه به طور متوسط هر 6 هفته یکبار است. انجام ترمیم‌های منظم اکستنشن مژه ، هم نقش بسزایی در ماندگاری و زیبایی آنها خواهد داشت.

اکستنشن مژه

پس از کاشت اکستنشن مژه از مصرف ریمل خودداری کنید

بعد از اینکه اکستنشن مژه را انجام دادید، قطعاً نیازی به استفاده از لوازم آرایشی چشم مانند ریمل نخواهید داشت. اما اگر هم بر حسب عادت و برای جلوه‌ی بیشتر، دوست دارید از لوازم آرایشی چشم استفاده نمایید، سعی کنید میزان مصرف خود را به حداقل ممکن برسانید. به توصیه کارشناسان اکستشن مژه ، بعد از انجام اکستنشن مژه و همچنین بعد از عملیات ترمیم به مدت 24 ساعت از مصرف ریمل خودداری فرمایید.

به طور کلی نیز اگر واقعاً نمی‌توانید از استفاده از ریمل پرهیز کنید، حداقل سعی کنید که از ریمیل‌های چرب استفاده نکنید، بلکه از ریملی استفاده کنید که دارای ترکیبات ارگانیک با مواد شیمیایی کمتری باشد.

بهترین مرکز اکستنشن مژه

 

مزایای استفاده از اکستنشن مژه برای زیبایی چشم‌ها

گذشته از زیبایی همیشگی حالت مژه های شما در موقعیت‌های مختلف و عدم نیاز به آرایش‌های غلیظ و استفاده از ریمل، اکستنشن مژه ، چشمان شما را شاداب‌تر و گیرا‌تر نشان می‌دهد. حتی با گذشت سن و افت طبیعی چهره، اکستنشن مژه سبب جوان‌تر ماندن چهره شما، حالت پلک‌ها و چشمانتان می‌شود.

اکستنشن مژه در هر سنی مزایا و معایب خاص خودش را دارد. اگر خواهان چهره‌ای جذاب با چشمانی الهام‌بخش هستید می‌توانید انجام اکستنشن مژه را امتحان کنید.

 

اکستنشن مژه

بهترین مرکز اکستنشن مژه

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید