کدوم مارک خط چشم بهتره

بهترین مارک خط چشم

کدوم مارک خط چشم بهتره ؟


مغازه های لوازم آرایشی همیشه پر از خانم هایی هست که دنبال جنس خوب ولی با کیفیت عالی میگردند هر چند شاید اگه نظر فروشنده ها بپرسند اغلب موارد به مشکل بر میخورن چون فروشنده ها ، خواسته یا ناخواسته ،اجناسی رو معرفی میکنند که  یا موجود دارن و رودستشون باد کرده و یا بی اطلاع از کیفیت محصول هستند. 

در اینجا چند تا از مارک هایی که استفاده شده و مناسب بوده رو برای دوستان عزیزم آماده کردم . البته مارک های بهتری هم وجود داره اما در کشور ما به سختی پیدا میشه( توفیسد ، بنفیت ،نارس ، بابی برون و خیلی برند های دیگه)یا اگه باشه اکثرا تقلبی هستند و گرون، چون تو ایران نمایندگی ندارن . پس فریب قیمت بالای بعضی محصولات رو نخورید.لزوما قیمت بالا نشانگر کیفیت محصول نمیتونه باشه البته در ایران.

  • -خط چشم پاریس PARIS بافتی ماندگار و سبک دارد و تا مدت ها بدون تغییر بر روی چشم باقی میماند و محو نمیشود به کمک خط چشم پاریسPARIS میتوانید یک آرایش چشم و ابرو کلاسیک و زیبا داشته باشید. 
  • خط چشم تری دات کلارنس فضای بین مژه‌ها را پر نموده، دارای کاربرد آسان می‎باشد. این محصول خطی طبیعی برای چشم‌های شما ایجاد می‌نماید. از ویژگی‎های قابل توجه این محصول کمک به تحریک رشد مژه‌ها می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • خط چشم مویی فارماسی، دارای فرمولاسیونی بسیار سبک و هم چنین فرچه بسیار نازک است تا به راحتی قادر به ایجاد خطوط بسیار ظریف بر روی پوست باشد. خط چشم مویی حاوی رنگ دانه های قوی می باشد که باعث جلوه ی بیشتر چشم ها می شود. این محصول ماندگاری مناسبی بر روی چشم دارد و موجب آسیب پوستی نمی گردد.

 

 

  • خط چشم ماژیکی ترنیت دارای بافت سبک و از مرغوبیت بالایی برخوردار است که برای خانم‌هایی که از خط چشم به‌صورت روزانه استفاده می‌کنند ایده‌آل است

خط چشم لچیک 
خط چشم پوپا میلانو
خط چشم بورژوا

در ضمن  قیمت این محصولات تو ایران بین 10 تا 20 تومن هست به جز پویا که گرونتره

لینک اینستاگرام nejabat_phibrows
 
کانال تلگرام anahidsalon@

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید