رنگ موی مناسب

رنگ موی مناسب

شما باید بدانید که رنگ موی شما باید از پوست شما تیره تر باشد .اگر پوست متمایل به زرد دارید باید ...


 

رنگ موی مناسب با رنگ پوست

یکی از مهم ترین روش های آرایش موها رنگ کردن موهاست و یکی از مهمترین فاکتور ها در انتخاب رنگ مو ، رنگ پوست فرد است .

در این مقاله ما  شما را راهنمایی می کنیم تا رنگ موی مناسب با رنگ پوستتان را انتخاب کنید .

در کل شما باید بدانید که رنگ موی شما باید از پوست شما تیره تر باشد .اگر پوست متمایل به زرد دارید باید از رنگ های گرم استفاده کنید وافرادی که پوست روشن دارند می توانند از رنگ موی قهوه ای متمایل به سرخ استفاده کنند .

 پوست_سرخ

رنگ های گرمی مثل قرمز یا شرابی برای شما مناسب نیست و پوست شما را قرمز تر به نظر می رساند .رنگهای مناسب شما عبارتند از : سبز تیره ، بنفش تیره ، قهوه ای تیره و یا بور تیره .                                          

 پوست_زرد 
رنگ مویی که برای افراد با این رنگ پوست مناسب است عبارتند از : شرابی ،  قهوه ای تیره ، زیتونی روشن . استفاده از رنگ موهای بور ویا نارنجی برای این پوست ممنوع است                                             

 پوست_تیره
برای  شما رنگ موی قهوه ای روشن ومش انتخاب مناسبی هستند

مناسبترین رنگ موها برای  پوست_سبزه

اگر پوست سبزه‌ی معمولی دارید، این رنگها برای شما مناسب است: قرمز قهوه ای روشن، بلوند روشن و شاه بلوطی روشن

اگر پوست سبزه ی تیره دارید، این رنگها به شما می آید : شاه بلوطی تیره و متوسط، قهوه ای روشن و بلوند روشن، ولی روشن تر از این رنگها برای شما مناسب نیست(مثلا قرمز) چرا که پوستتان را تیره تر نشان می‌دهد.

می توانید مثل جنت جکسون با آن ظاهر فوق العاده‌اش از رنگ قهوه‌ای شروع کنید. قاعده‌ی اساسی، قهوه ای گرم با های‌لایت به رنگ کاراملی و عسلی می باشد؛ اگر صاحب پوست زیتونی مایل به زرد هستید، این رنگ مو برای شما واقعا فوق العاده است و چه 16 ساله باشید چه بالای 40 سال، بهتان می آید.

رنگ مشکی جذابیت بیشتری به شما می بخشد، این رنگ مورد علاقه‌ی ریانا خواننده‌ی معروف است.

رنگ مویی را که با پوستتان تناسب دارد، با دقت انتخاب کنید. پیشنهاد ما مشکی است، انتخابی مطمئن و شگفت انگیز.

 در هر شرایطی اگر دنبال یه تغییر اساسی در ظاهر خود هستید کافی است این چند قانون را در نظر بگیرید و رنگ درست را برای خودتان انتخاب کنید.

 قوانینی برای انتخاب رنگ مو وجود دارد که اگر به آنها عمل کنید از به وقوع پیوستن خیلی از اشتباهات جلوگیری خواهید کرد.


 قوانین انتخاب رنگ مو را بشناسید

 قانون اول:
 افراد بسیار کمی وجود دارند که با مشکی پر کلاغی بسیار زیبا به نظر می رسند. این رنگ معمولا برای خیلی ها منجر به این میشود که سنشان ازآنچه هستند بیشتر نشان داده شود و برای کسانی که پوست بسیار روشن دارند باعث یک تضاد بسیار زیاد می شود که فقط عیب‌های صورتشان را بزرگ نمایی می کند. اما اگر سبزه هستید و چشم های تیره دارید حتماً این رنگ را امتحان کنید اما به جای مشکی پر کلاغی بهتر از قهوه ای بسیار تیره با توناژ قرمز استفاده کنید.

 قانون دوم:

موی سفید و خاکستری اصلا برای پوست‌های روشن و تیره یکسان به نظر نمی‌آیند. در مورد پوست‌های روشن ممکن است ظاهری بی‌روح به وجود آورد و در مورد پوست های تیره ممکن است تضاد شدیدی در چهره شما ایجاد کند.

*قانون سوم:

رنگ موهای روشن و قوی باید بر اساس رنگ موهای شما انتخاب شوند. هارمونی مناسب جذابیت موهای شما را صد چندان می‌کند. اگر چشم‌های خاکستری یا آبی دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از رنگ‌های روشن و کمی متمایل به رنگ‌های سرد استفاده کنید.

 قانون چهارم:

برای انتخاب رنگ مو حتماً سن خودتان را در نظر بگیرید. هرچقدر که چهره شما با تجربه تر باشد رنگ‌های زرق و برق دار روشن را اصلا قبول نمی‌کند و برای چهره زیبایی به همرا نخواهد داشت.در این شرایط بهتر است که از سایه روشن استفاده کنید.

 قانون پنجم:

و آخرین اما نه کم اهمیت ترین قانون این است که رنگ موی جدید باید به شما بیاید و شما با تصویر خودتان و با چهره جدیدتان راحت باشید وارتباط مناسبی برقرار کنید

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید