آموزش کاشت گریم و انواع آن

آموزش کاشت گریم و انواع آن

کاشت گریم از جمله جدیدترین کاشت ها محسوب میشود که هم با ژل و هم با پودر انجام میشود و شیوه رایج ان در ایران بصورت پودر میباشد در این کاشت میتوان عیوب ناخن از جمله زردی،کبودی،قرمزی،کوچک بودن و نافرم بودن صدف و همچنین بدون صدف بودن ناخن را برطرف میکند کاشت گریم راهم میتوان با تیپ وهم با فرمر انجام داد.


آموزش کاشت گریم و انواع آن

پودری که برای صدفسازی انجام میشود پودر هلویی میباشد که برندهای مختلف با تنالیته های رنگی مختلف دارند میتوان برای بهتر دراوردن خط اسمایل یا خط لبخند میتوان هم از پینک کاتر استفاده کرد و هم بصورت چشمی با قلم تنظیم کرد این کاشت به خاطر صدف سازی و اینکه یک لایه تا دولایه کلییر دراخر روی کار زده میشود کمی برجسته تر از کاشت های معمولی میباشد و به طبع زیباتر و شکیل تر


انواع کاشت گریم 

فرنچ دائم : این کاشت مناسب برای کسانی است که صدف ناخن انها کشیده است وبرای افرادی که صدف انها کوتاه است مناسب نیست . تیپ های رنگی و طرح داری موجود است که به کار زیبایی میدهد.

توجه داشته باشید که این فرنچ بعد از سه جلسه ترمیم از بین میرود و کاشت به کاشت ساده تبدیل میشود.


روش کاشت فرنچ دائم :

بعد از انجام مانیکور خشک و زیر سازی ،تیپ های مخصوص کاشت فرنچ را میچسبانید خط تیپ را محو نمیکنید قد ناخن را زده فرم دلخواه میدهید ضد قارچ را به ناخن میزنید پس از خشک شدن پرایمر زده و مواد گذاری میکنید پس از اتمام مواد گذاری سوهان کشی و دور گیری را انجام میدهید و بافر کشی میکنید.


استیند گلس

این کاشت نویی کاشت گریم است که صدف سازی ان با پودر هلویی و فرنچ ان به رنگ دلخواه است استیند گلس کاشتیست که قسمت فرنچ ان شیشه ای و رنگیست برای انکه قسمته فرنچ شیشه ای باشد و نور از ان عبور کند و رنگی باشد احتیاج ب لیکویید رنگی داریم .

لیکویید خود را میتوانید با لاک  خاویار پیگمنت رنگی  رنگهای ویترای و... رنگی کنید

این کاشت هم با فرمر وهم با تیپ انجام میشود ولی تیپ مورد استفاده باید شیشه ای باشد.

 

روش کاشت استیند گلس :

بعد از انجام مانیکور خشک و زیر سازی فرمر یا تیپ هارا نصب کرده در صورت چسباندن تیپ خط تیپ را محو میکنید ، ضد قارچ زده و پس از انکه خشک شد با پودر هلویی مواد گذاری کرده و صدف سازی میکنید با استفاده از پینک کاتر خط اسمایل را درست میکنید حال با لیکویید رنگی و پودر کیلییر قسمت فرنچ را موادگذاری میکنید.

در اخر یک الی دو لایه کلییر بر روی تمام کار میکشید تا کار دوام داشته باشد و در اخر سوهان کشی سطحی و دور گیری را انجام میدهید.


کاشت فول گلس :

کاشت فول گلس کاشتی به طبع خاص و زیبا و سلیقه ای میباشد در این کاشت هیچگونه صدفسازی انجام نمیشود و از هیچ پودری به جز پودر کلییر یا کریستالی نیز استفاده نمیشود.

همانطور که از اسم این کاشت پیداست کاشتی است که تماما شیشه ای و شفاف میباشد هم میتوان با تیپ شیشه ای انجام داد هم فرمر که بهترین حالت فرمر هست میتوان در این کاشت بنا به سلیقه از دیزاین های مختلف نیز استفاده کرد ولی باید توجه داشت که کل کاشت را نگیرد که حالت شیشه ای خود را از دست بدهد.

 

مراحل کاشت فول گلس :

مراحل اولیه کاشت را که شامل مانیکور خشک ضدقارچ و پرایمر میباشد را انجام میدهیم همینطور فرمر را به طریقه درست که قبلا اموزش داده شد روی انگشت فیکس میکنیم سپس با پودر کلییر و لیکوئید مواد گذاری میکنیم.

بهتراست برای جلوه بیشتر اینکار کاشت رادر مرحله بافر کشی قرار دهید و پس از ان از تاپ شاین استفاده کنید در اکثر کارهای ژورنالی فول گلس از نگین اتریشی نیز استفاده شده است که زیبایی این کاشت را دوچندان نموده است .


کاشت اج :edge

اج به معنی لبه هست و این کاشت یه کاشت زاویه داره که نوع فورمر گذاری و مواد گذاری و سوهان کشیش فرق میکنه .کاشت اج این کاشت جزء کاشتهای فانتزی و زیر مجموعه کاشت گریم تفاوت این کاشت با کاشت ساده گریم در نحوه فرم فورمر و سوهان کشی هست ما فورمر رو تو این کاشت از وسط تا میکنیم و بعد زیر صدف ناخن قرار میدیم و مواد رو هم قاعدتا به موازات خط تا شده فورمر زاویه دار میزنیم سوهان کشی این کاشت هم خیلی مهمه که شما زاویه ایجاد شده رو با سوهان کشی از بین نبرید توی کاشت اج خط لبخند تیز و مثلثی و زاویه دار است بجای گرد و هلال .


کاشت ماربل درای :

کاشت ماربل درای یکی از زیر شاخه های کاشت گریم میباشد که میتوان با بیش از دورنگ انجام داد ماربل درای یعنی طرح دادن در حالت خیسی اگر اینکار را با پودر انجام دهید به ان کاشت ماربل درای میگویند واگر با لاک و در اب انجام دهید به ان دیزاین واتر ماربل میگویند بسیار جالب خاص و زیبا میباشد که با ترکیب رنگ های متناسب میتوانید زیبایی ان را دوچندان کنید .

مراحل کاشت ماربل درای : این کاشت رامیتوانید با تیپ یا با فرمر انجام دهید هیچ گونه محدودیتی برای انجام ان وجود ندارد مراحل اولیه کاشت را انجام میدهید سپس مانند بقیه کاشت های گریم صدفسازی را انجام میدهید سپس برای قسمت فرنچ از چند رنگ استفاده میکنید که باید انها را بصورت ابر و باد درهم تنیددقت کنید که ضخامت فرنچ در این کاشت باید بسیار بسیار نازک باشد پس از خشک شدن فرنچ یک لایه کلییر روی کل کار میزنید سپس سوهان کشی و بافر کشی را انجام میدهید برای زیباتر شدن هرچه بیشتر این کاشت بهتر است از تاپ شاین دراخر کار استفاده کنید .


کاشت گلاشیر یا کاشت موزاییک :

کاشت گلاشیر یا کاشت موزاییک را هم میتوان با تیپ انجام داد هم با فرمر که برای اینکه با فرمر انجام شود باید از فویل ضخیم مانند فویل گاز مچاله شده استفاده کرد همچنین برای زیبایی هرچه بیشتر این کاشت بهتر است از لیکویید رنگی که طرز تهیه ان را توضیح داده ایم استفاده کنید

 

مراحل کاشت گلاشیر یا موزاییک :

دراین کاشت نیز مانند بقیه کاشت های گریم نیاز به صدفسازی داریم در روش اول که با تیپ مخصوص انجام میشود مراحل اولیه کاشت را انجام میدهیم تیپ را چسبانده و صدفسازی را با پودرهلویی انجام میدهیم سپس با پودر کلییر و لیکویید رنگی فرنچ را مواد گزاری میکنیم در اخر یک لایه کلییر روی کل ناخن میکشیم سپس سوهان و بافرکشی را داریم.

درروش دوم که با فرمر انجام میشود مراحل اولیه کاشت را انجام میدهیم فرمر را به صورت صحیح زیر ناخن نصب میکنیم صدف سازی را انجام میدهیم سپس فویل ضخیم مچاله شده را روی فرمر زیر ناخن میگزاریم بدین صورت که خط های چروک ان در قسمت فرنچ قرار گیرد پس از فیکس کردن فرمر قسمت فرنچ را با پودر کلییر و لیکویید رنگی میگزاریم در اخر یک لایه کلییر روی کل ناخن میکشیم سپس سوهان و بافرکشی را انجام میدهیم بهتر است برای جلوه هرچه بیشتر این کاشت از تاپ شاین استفاده کنید لیکویید را میتوان با استفاده از لاک،خاویار یا رنگ ویترای رنگی کرد.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید