تفاوت های میکروبلیدینگ به روش فیبروز با سایه (شیدینگ) ابرو

تفاوت های میکروبلیدینگ به روش فیبروز با سایه (شیدینگ) ابرو

امروزه نام میکروبلیدینگ و سایه ی ابرو برای همه آشنا ست. با پیشرفت های صورت گرفته و ارائه ی ابزار ها و سوزن های بهداشتی، افراد با اطمینان بیشتری از این روش ها استفاده می کنند.


اگر شما نیز قصد دارید برای ترمیم عدم تقارن یا پر کردن جاهای خالی ابرو های خود از روش میکروبلیدینگ یا سایه (شیدینگ) استفاده کنید، حتما قبل از اقدام نیازمند کسب اطلاعاتی هستید که به شما برای انتخاب بهترین و مناسب ترین گزینه کمک کند تا ابرویی زیبا و متناسب با چهره ی خود به دست آورید.

سایه و میکروبلیدینگ ابرو به دو روش میکرو پیگمنتیشن و میکرو بلیدینگ قابل انجام است.

فیبروز نیز که شیوه ی جدیدی است که زیر مجموعه ای از میکروبلیدینگ به شمار می رود.

آناهید به عنوان یکی از بهترین مراکز تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در کرج  و  تهران  آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات تضمینی میباشد.


سالن زیبایی و مرکز تخصصی میکرو آناهید

 

به طور کلی برای انتخاب بهترین شیوه از مشاوره ی آرایشگر خود بهره بگیرید. یک آرایشگر حرفه ای با توجه به منظور و انتظار شما و با توجه به جنس پوست و وضعیت فعلی ابرو های طبیعی خودتان، بهترین شیوه را برای شما در نظر خواهد گرفت.

در کل چون این روش ها نیمه دائمی هستند و بعد از مدتی محو و پاک می شوند جای نگرانی خاصی نیست و در نهایت اگر از محصول نهایی کار راضی نباشید، مدت زیادی مجبور به تحمل آن نخواهید بود و خیلی زود می توانید مدل ابرویتان را عوض کنید.

در اینجا برخی از ویژگی های کلی میکروبلیدینگ فیبروز و سایه ی ابرو را به شما ارائه می دهیم که می تواند در انتخاب گزینه ی درست به شما کمک کند. در ابتدا به معرفی روش فیبروز می پردازیم.

فیبروز (Phi-brows) یا میکروبلیدینگ سه بعدی (میکرو بلیدینگ)

فیبروز از زیر مجموعه های میکرو بلیدینگ به شمار می رود. میکروبلیدینگ فیبروز یکی از محبوب ترین گزینه ها برای خانم هایی است که طبیعی بودن ظاهر ابرو برایشان حائز اهمیت است.

در فیبروز و به طور کلی در میکرو بلیدینگ برای کشیدن خطوط هاشور، از بلید (تیغ هایی با سر یو شکل یا سر مورب که در یک قلم دستی جای گذاری می شوند) استفاده می شود. این بلید ها یکبار مصرف هستند و فقط یک بار برای هر مشتری قابل استفاده اند و بعد از کار باید دور انداخته شوند، پس جای نگرانی در مورد بهداشت کار وجود ندارد. تاکید فیبروز بر طبیعی بودن و تناسب ابرو با چهره است. آرایشگر با هنرمندی چهره ی شما را در نظر می گیرد و ابرویی متناسب را طراحی و ابرو ها را قرینه سازی می کند. برای این کار از ابزار های مخصوصی استفاده می شود. یکی از ابزار های مورد استفاده در طراحی ابرو های قرینه، اپلیکیشن های مخصوصی است که در گوشی موبایل نصب شده و برای قرینه سازی ابرو ها استفاده می شوند. بعد در ابروی طراحی شده با استفاده از بلید خطوطی به شکل موهای طبیعی ابرو و در جهت رویش طبیعی ابرو ایجاد می شود. از آنجایی که کار به شکل دستی انجام می شود طول و پهنای خطوط همچون موهای طبیعی، مختلف و نامنظم هستند و همین امر ظاهری بسیار طبیعی به ابرو می دهد.

در این روش مهارت آرایشگر بسیار مهم است. در مرحله ی طراحی باید ابرویی متناسب با چهره طراحی شود که با سایر اجزا همخوانی و تناسب داشته باشد. نکته ی بعدی انتخاب رنگ است که باید با رنگ طبیعی ابرو متناسب باشد. مهم ترین مرحله کشیدن خطوط میکروبلیدینگ با استفاده از بلید است که باید فشاری مناسب به بلید وارد شود. اگر فشار کم باشد، عمق کافی ایجاد نخواهد شد و رنگ میکروبلیدینگ خیلی زود محو شده و از بین می رود. اگر فشار زیاد باشد به ابرو و ریشه ی مو ها آسیب وارد می شود. خطوط ایجاد شده در این روش شباهت زیادی به موهای طبیعی دارند و در جهت رویش طبیعی مو ها وارد می شوند و اگر در انتخاب رنگ دقت شود محصول نهایی بسیار طبیعی به نظر خواهد رسید.

آرایشگر هر بار قبل از ایجاد خراش، بلید را داخل رنگ فرو کرده و بعد خط میکروبلیدینگ را با خراش انداختن روی پوست ایجاد می کند. بعد از اتمام مرحله ی اول ایجاد خطوط، مقداری رنگ روی کل سطح ابرو زده می شود و چند دقیقه زمان داده می شود تا رنگ در خراش های ایجاد شده نفوذ کرده و خط ها پر رنگ شوند (مرحله ی مکث رنگ). ایجاد خطوط و مکث رنگ چند بار تکرار می شود تا نتیجه ی مطلوب به دست آید.

سایه  شیدینگ ابرو

در شیدینگ، رنگ با سوزن های مخصوص به کل محدوده ی ابرو نفوذ داده می شود. همان طور که اشاره شد شیدینگ ابرو را هم به روش میکرو پیگمنتیشن و با ابزار الکتریکی، و هم با ابزار دستی می توان انجام داد.

تفاوت شیدینگ های امروزی با تاتو های قدیمی در این است که هیچ قابی در اطراف ابرو انداخته نمی شود. در عین حال در نقاط مختلف ابرو شدت تیره و روشنی سایه متفاوت در نظر گرفته می شود تا حالتی طبیعی تر به ابرو داده شود.

سوزن های مورد استفاده برای شیدینگ با بلید های فیبروز تفاوت دارند.

ابزار شیدینگ به روش میکروبلیدینگ

ابزار شیدینگ به روش میکروبلیدینگ

با روش های جدید شیدینگ سایه ای که در ابرو ایجاد می شود نمایی بسیار ملایم و طبیعی دارد. معمولا تراکم نقاط در تاج ابرو و بالای ابرو کمتر در نظر گرفته می شود و در انتها و پایین ابرو پر رنگ تر کار می شود.

کدام روش بهتر است؟

هر دو روش زیبایی مختص به خود را دارند و انتخاب هر یک از آن ها در واقع به نوعی سلیقه ای است. البته بهتر است از مشاوره ی آرایشگر خود در این زمینه بهره مند شوید.

رنگ های مورد استفاده در هر دو روش یکسان است. دوام این دو روش نیز تقریبا مشابه یکدیگر است. در کل پوست های چرب زیاد رنگ نگه نمی دارند. پوست های خشک و نرمال برای میکرو پیگمنتیشن و میکرو بلیدینگ و شیدینگ مناسب تر هستند.

برای زیبا تر و طبیعی تر شدن ابرو می توان روش میکرو بلیدینگ و شیدینگ را با هم ترکیب کرد. این نوع ترکیب از بهترین گزینه ها به شمار می رود و به این ترتیب ابرویی بسیار زیبا و طبیعی خواهید داشت.

 

هاشور به روش میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ به روش میکروبلیدینگ

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید