نکاتی که در مورد هایفو تراپی نمیدانید

با گذشت سن و تاثیر عوامل محیزی پوست به تدریج شادابی و جوانی خود را از دست میدهد, چروکهای عمقی و سطحی در سطح پوست پدیدار میشود و در بعضی نواحی صورت و گردن, پوست دچار شل شدگی و افتادگی میشود. امروزه روش های متنوعی برای بازگرداندن جوانی به پوست وجود دارد. هایفوتراپی از پیشرفته ترین و جدیدترین تکنولوژی های قرن برای جوان سازی پوست به شمار می آید.


موارد استفاده از تکنولوژی هایفو

هایفوتراپی (تکنیک اولتراسوند متمرکز با شدت بالا) یک روش جوان سازی است که برای لیفتینگ ابرو و گونه و رفع افتادگی و شلی پوست صورت و گردن کاربرد دارد. در این روش امواج اولتراسوند در زیر پوست متمرکز شده و موجب سفتی و قوام آن ناحیه از پوست میشوند. نتایج حاصل از هایفوتراپی چشمگیر و ماندگار خواهد بود.
در واقع در این روش از انرژی میکرو موج های فرا صوت متمرکز برای تحریک و انقباض الیاف کلاژن داخل بافت پوست و رشد کلاژن جدید به منظور لیفت طبیعی استفاده میشود.
هایفو علاوه بر لیفتینگ صورت مصارف دیگری همچون ایجاد لاغری موضوع در بدن نیز دارد.

مکانیزم عمل

در هایفوتراپی از امواج مافوق صوت (اولترا سوند) با تکنولوژی بسیار مدرن و پیشرفته ای به صورت تجمع کانونی به سطح مورد نظر تابنده میشوند. پس از تابش این امواج گرمایی در سطح مورد نظر ایجاد شده و باعث تخریب کنترل شده ی کلاژن در آن محل میشود. این امر باعث تحریک بسیار زیاد کلاژن سازی و در نتیجه تولید بیشتر و سریعتر کلاژن در محل مورد نظر می شود. بافت های کلاژن قابلیت ارتجاعی و کشسانی پوست را تامین میکنند در داشتن ظاهری جوان و زیبا و پوستی سفت و بدون چروک نقش اساسی را ایفا میکنند.

مزایای هایفو نسبت به سایر روش های لیفتینگ صورت

مهمترین مزیت هایفو نسبت به دیگر روشهای جوان سازی پوست ایمنی و بی خطر بودن آن است که مورد تایید سازمان غذا داروی آمریکا (FDA) است. چون این روش کاملا غیر تهاجمی و بدون جراحی می باشد بعد از انجام هیچ اثری از کبودی, برش, زخم و التهاب بر روی پوست دیده نمیشود. همچنین چون نیازی به دوران نقاهت ندارد فرد میتواند بلافاصله پس از انجام به کارهای روزمره خود ادامه دهد.
دومین مزیت این روش این است که برخلاف دیگر روشهای لیزری جوان سازی پس از یک جلسه, تاثیر آن به مدت بسیار طولانی بر روی پوست میماند.
سومین مزیت هایفو قیمت بسیار مناسب آن در مقایسه با دیگر روشهای موثر مانند جراحی میباشد.

هایفوتراپی به طور کلی در موارد زیر به کار میرود:

رفع چین و چروک اطراف چشم
بالا کشیدن ابروها
لیفت چانه
درمان تیرگی و سیاهی دور چشم
رفع افتادگی پلک
لیفت و ضد افتادگی گونه ها و خط لبخند
درمان منافذ باز پوست
لیفت گردن و غبغب و مشخص کردن زاویه فک
لیفت پیشانی و از بین بردن خط اخم

می توانید همین حالا با شماره 09123271906 تماس بگیرید و با مشاورین پزشکی ما  در ارتباط باشید

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید