ترکیب رنگ موی مرجانی

ترکیب رنگ موی مرجانی

رنگ مو مرجانی بسیار شیک و بی نظیر است و به همین دلیل بیشتر خانم هایی که از این رنگ استفاده می کنند ظاهری شیک و تفاوت خواهند داشت.


در مورد ترکیب رنگ مو مرجانی بیشتر بدانیم

یکی از جذاب ترین رنگ موهایی که خانم ها به دنبال آن هستند ترکیب رنگ موی مرجانی می باشد. زیبایی ترکیب رنگ موی مرجانی بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل در زیبایی صورت هم بسیار نقش دارد. ترکیب رنگ موی مرجانی از جمله رنگ های گرم به شمار می رود که افراد بسیاری به آن علاقه دارند، چرا که رنگ های گرم محبوبیت بسیاری دارند. بسیاری از خانم هایی که تمایل دارند ظاهر بسیار زیبا و متفاوت داشته باشند از ترکیب رنگ موی مرجانی استفاده می کنند.

ترکیب رنگ موی مرجانی

همه ما به خوبی می دانیم یکی از مهمترین اعضای صورت موی سر می باشد که تاثیر بسیاری در زیبایی چهره دارد، بنابراین اگر شما می خواهید ظاهری بسیار شیک و بی نظیر داشته باشید باید از رنگ های خاص استفاده کنید. ترکیب رنگ موی مرجانی یکی از رنگ های خاص و بی نظیر می باشد که می توانید آن را انتخاب کنید.

ترکیب رنگ موی مرجانی

تناژی که در این نوع رنگ وجود دارد مایل به صورتی و مسی می باشد، به همین دلیل است که از جمله رنگ های خاص به شمار می رود. بسیاری از افرادی که در دنیای آرایشگری می باشند این رنگ مو را تایید کرده اند و به همین دلیل افراد بسیاری از این رنگ مو استفاده می کنند. ترکیب رنگ موی مرجانی با مدل های مختلفی روی مو قرار می گیرد و نیازی به دکلره های بالا ندارد. حتی شما می توانید بدون دکلره این رنگ مو را روی موی خود قرار دهید، فقط موهای شما نباید رنگ داشته باشد و یا اینکه رنگ مسی، قهوه ای و ... روی موهای شما باشد.

ترکیب رنگ موی مرجانی

فرمول ترکیب رنگ موی مرجانی :

شما باید بدانید فرمول ترکیب رنگ موی مرجانی باید تابع رنگ مرجانی باشد، ولی از رنگ های دیگری هم برای آن استفاده می کنند. رنگ هایی مانند طلایی، قرمز، سفید و ... این رنگ ها را آرایشگران که در این زمینه تخصص دارند به نحو بهتری انجام می دهند. به یکی از نکاتی که بسیار باید دقت داشته باشید این است که از برای ترکیب رنگ موی مرجانی از دکلره باید استفاده کنید، البته دکلره 10 برای این رنگ نیازی نیست. در ادامه برخی از فرمول های ترکیب رنگ موی مرجانی را بیان می کنیم تا آشنایی بیشتری با آنها داشته باشید.

ترکیب رنگ موی مرجانی

1. رنگ مرجانی با تناژ یاسی یا پوست پیازی :

یکی از رنگ های زیبای ترکیب رنگ موی مرجانی این رنگ مو می باشد. برای این رنگ مو باید پایه دکلره رنگ هشت باشد، از رنگ صحرایی باید به اندازه یک پنجم تیوپ استفاده کنید. رنگ هایلایت مسی به اندازه سی میلی متر، به اندازه یک بند انگشت از واریاسیون بنفش، 30 میلی لیتر از سوپر بلوند سوئدی، سه چهارم تیوپ از رنگ کاراملی و 30 میلی لیتر از رنگ پوست پیازی از جمله دیگر موادی می باشد که باید برای این رنگ با یکدیگر ترکیب کنید.

ترکیب رنگ موی مرجانی

2. رنگ مرجانی با تناژ ماگما یا صورتی :

یکی دیگر از زیباترین ترکیب رنگ موی مرجانی که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره دارد این فرمول می باشد. شما برای تهیه کردن این فرمول به رنگ دکلره هشت، 40 میلی لیتر رنگ قرمز ماگما، 4 میلی لیتر از رنگ بلوند سوئدی، یک بند انگشت واریاسیون بنفش، بیست میلی لیتر از رنگ مسی پایه 6 و اکسیدان 6 درصد نیاز دارید.

ترکیب رنگ موی مرجانی

3. رنگ مرجانی با توناژ صحرایی :

یکی دیگر از رنگ های زیبایی که در مجموعه ترکیب رنگ موی مرجانی قرار می گیرد این رنگ می باشد. شما برای تهیه این رنگ به رنگ پایه 7 دکلره، یک چهارم تیوپ از رنگ صحرایی، نصف تیوپ رنگ بلوند پوست پیازی، به اندازه یک بند انگشت از واریاسیون بنفش و اکسیدان 6 درصد نیاز دارید. ترکیب این رنگ بسیار زیبا می شود و چهره خاصی را در شما ایجاد می کند.

به یکی از نکاتی که بسیار باید دقت داشته باشید، این است که ترکیب رنگ موی مرجانی را بهتر است در آرایشگاه ها انجام دهید، چرا که آنها به بهترین روش ممکن می توانند مواد را با یکدیگر ترکیب کنند و از آنجایی که در زمینه شناخت رنگ ها آشنایی بسیاری دارند به بهترین نحو ممکن می توانند رنگ موی دلخواه شما را به وجود آورند.

آنها از آنجایی که دوره های خاصی را آموزش دیده اند به خوبی می توانند ترکیب رنگ موی مرجانی را بدون دکلره به وجود آورند. برای به وجود آوردن رنگ مرجانی بدون دکلره به پودر دکلره مسی، نصف تیوپ از رنگ هایلایت یاسی، نصف تیوپ از رنگ عسلی پایه 8 و اکسیدان 9 درصد نیاز دارید.

ترکیب رنگ موی مرجانی

4. رنگ مرجانی با تناژ شکلاتی مسی :

این رنگ یکی از رنگ هایی می باشد که بسیاری از خانم هایی که مشکل پسند هستند آن را می پسندند و انتخاب می نمایند. چرا که در این رنگ تناژ قرمز رنگ و نارنجی رنگ بسیار کمتر به چشم می خورد و بیشتر حالت آن شبیه بلوند فندقی مسی می باشد. یکی از رنگ هایی که در این ترکیب رنگ موی مرجانی باید وجود داشته باشد رنگ زرد است، به همین علت پایه دکلره در این رنگ باید 7 یا 8 باشد.

از جمله موادی که در ترکیب این رنگ باید استفاده کنید پایه 7 تا 8 پودر دکلره، 60 میلی لیتر از رنگ بلوند فندقی، از رنگ بلوند مسی بیست میلی لیتر، 10 میلی لیتر از رنگ قرمز فالونی، 50 میلی لیتر از رنگ هایلایت پوست پیازی . اکسیدان 6 درصد نیاز است.

ترکیب رنگ موی مرجانی

5. رنگ مرجانی با تناژ رزگلد :

یکی دیگر از رنگ های زیبای ترکیب رنگ موی مرجانی که بسیار زیبا و چشم نواز می باشد این رنگ است، در این نوع از رنگ باید بیشتر از رنگ های صورتی استفاده کنید. از جمله موادی که در این نوع از رنگ مو باید وجود داشته باشد، پودر دکلره پایه 8، نصف تیوپ از رنگ یاسی، یک چهارم تیوپ از رنگ عسلی، یک تیوپ کامل از رنگ کاراملی و به اندازه یک بند انگشت واریاسیون بنفش می باشد.

ترکیب رنگ موی مرجانی

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید