مقایسه بوتاکس مو با کراتینه: کدام روش برای شما مناسب است؟

بوتاکس مو یا کراتینه| کدام روش بهتر است؟

بوتاکس مو یک درمان بدون مواد شیمیایی برای ترمیم موهای وز، کدر و آسیب دیده از طریق حالت دهنده عمیق است تا آنها را نرم، براق و سالم تر کند. درمان کراتینه از فرمالدئید (و برخی مواد شیمیایی دیگر) برای صاف کردن موهای شما استفاده می کند و آن را نرم، براق و صاف می کند.


بوتاکس مو یا کراتینه: کدام روش را انتخاب کنم؟

دو روش درمانی محبوب که در حوزه مراقبت از مو بسیار پرطرفدار هستند، بوتاکس مو و کراتین است و می توانند شما را به این فکر وادار کنند که تفاوت بین آنها چیست و کدام روش برای شما مناسب است! اگرچه بوتاکس مو و کراتین، درمانی برای بیشتر شدن سلامت، درخشندگی و صافی موهای شما هستند، اما تفاوت های چشمگیری با یکدیگر دارند.

اگر می خواهید آن را در مورد این دور روش بیشتر بدانید تا به درک واضحی از تفاوت بین بوتاکس و کراتین مو برسید و تصمیم بگیرید که کدام درمان، درخشندگی و نرمی مو را به موهای شما باز می گرداند؛ ادامه مطلب را بخوانید.


بوتاکس مو چیست و عملکرد آن چطور است؟

برخلاف آنچه این اصطلاح به نظر می رسد، بوتاکس مو یک درمان شیمیایی مو با استفاده از سموم بوتولینوم نیست. هیچ ماده شیمیایی در بوتاکس مو وجود ندارد.

بله، چیزی که شنیدید درست است! بوتاکس مو یک درمان بدون مواد شیمیایی است که برای از بین بردن اثرات استرس و گرما که به موهای شما آسیب وارد کرده است، مانند تارهای مو شکسته، خشکی بیش از حد، و تیرگی استفاده می شود. این درمان با استفاده از کنسانتره ای که ترکیبات اصلی آن روغن خاویار، ویتامین E، B5 و کمپلکس کلاژن است، به تزریق رطوبت به تارهای مو کمک می کند.

اثرات بوتاکس مو تقریباً فوری است و بلافاصله بعد از درمان؛ موهای خود را سالم‌تر، نرم‌تر و براق‌تر خواهید دید. تکنیک حالت دهنده عمیق که در بوتاکس مو استفاده می شود، ساقه های مو را با ترمیم شکستگی ها و شکاف ها بازسازی می کند، آنها را قوی تر، وز کمتر و در مجموع زیباتر می کند.


بوتاکس با موهای شما چه می کند؟

هدف اولیه از درمان بوتاکس مو این است که موهای شما فوری تقویت کند، اما بدون مواد شیمیایی مضر که می تواند عوارض جانبی طولانی مدت داشته باشد. اگر قصد دارید با موخوره مبارزه کنید و موهایتان را دوباره سالم نشان دهید، بوتاکس مو راه خوبی است. مزایای ضد سفیدی را برای موهای شما فراهم می کند و درخشندگی و صافی را به تار موهای شما می برمیگرداند.


در حال بروزرسانی...

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید