مزایا و معایب اکستنشن مو | کدام روش ایمن تر است؟

اگر شما هم خواب موهای بلند را میبینید، پس حتما به اکستنشن مو فکر کرده اید. با این حال، بسیاری از مردم در دوراهی در مورد اینکه آیا اکستنشن مو را انتخاب کنند یا نه، دچار دوراهی هستند. قبل از تصمیم گیری، اجازه دهید در مورد انواع مختلف اکستنشن مو به همراه مزایا و معایب آنها صحبت کنیم.


اکستنشن مو چه مزایا و معایبی دارد؟

اکستنشن مو برای اولین بار می تواند یک تصمیم دشوار برای هر کسی باشد. ممکن است بترسید که موهایتان طبیعی به نظر نرسد، رنگ ها با هم هماهنگ نباشند یا مدل آن متفاوت و عجیب باشد. اینها نگرانی های بجایی هستند. همه ما فردی را دیده‌ایم که اکستنشن موی وحشتناکی دارد و نمی‌خواهیم  خودمان نیز چنین تجربه ای داشته باشیم. قبل از تصمیم گیری باید همه چیزهایی را که نیاز دارید بدانید. دراین مطلب به انواع روش ها همچنین مزایا و معایب اکستنشن مو می پردازیم.


مزایای اکستنشن مو

مزایای اکستنشن مو بی پایان است. برای آن دسته از شما که موهایی زیبا مانند پرنسس های دیزنی برخوردار نیستید، استفاده از اکستنشن مو یک راه حل عالی برای بدست آوردن موهایی است که همیشه آرزویش را داشتید. در ادامه مزایای اکستنشن مو را بخوانید که چرا بهتر است از اکستنشن مو استفاده کنید:

مزایای اکستنشن مو: افزایش سریع طول مو

یکی از مزایای اکستنشن مو این است که باعث افزایش طول موهای شما می شود. چه موهای کوتاه یا بلندی داشته باشید، می توانید ظاهر خود را تغییر دهید و گهگاه با اکستنشن های گیره دار یا به طور دائمی با اکستنشن های گرم ، سرد یا بافت ، طول موهای خود را تغییر دهید.. بنابراین در عرض چند ساعت می توانید از موهای بلند تا کمر داشته باشید بدون اینکه منتظر رشد موهایتان باشید. شما فقط باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید آنها را برای چندین ماه طولانی نگه دارید یا فقط گاهی اوقات و یا اینکه چقدر برای اکستنشن مو میخواهید هزینه کنید زیرا تکنیک ها و اندازه های اکستشن مو یکسان نیستند. بنابراین این شما هستید که باید ابتدا سؤالات درست را از خود بپرسید تا نیازها و خواسته های خود را بدانید. اما در هر صورت، طول مو های بلند اولین عاملی است که افراد را به سمت اکستنشن مو سوق می دهد.


مزایای اکستنشن مو: افزایش حجم مو

انجام اکستنشن مو به شما امکان می دهد حجم بیشتری به دست آورید. بنابراین می توانید چند تار مو به همان طول موهای خود اضافه کنید تا حجم مو هایتان افزایش یابد و در نتیجه به مدل موهای جدید برسید. برخی از خانم ها فقط برای حجیم کردن موهای نازک از اکستنشن استفاده می کنند. حتی گاهی اوقات، اکستنشن مو به شما این امکان را می دهد که به یک مدل موی خاص برسید، به خصوص برای عروسی. در واقع، برای شینیون مو، آرایشگر به حجم زیاد مو نیاز دارد و اغلب به اکستنشن های گیره دار متوسل می شود.


مزایای اکستنشن مو: از رنگ کردن مو خودداری کنید

اکستنشن مو فقط برای افزایش طول یا حجم دادن مو نیست. با اضافه کردن اکستنشن های رنگ شده میتوانید هایلایت، مش و آمبره، سامبره و ...رنگ موی دلخواه را ایجاد کنید. بنابراین اکستنشن مو به شما این امکان را می دهد که نیازی به استفاده از محصولات رنگ مو روی موهای طبیعی خود نداشته باشید و در نتیجه به موهای خود آسیب نرسانید. علاوه بر این، وقتی اکستنشن‌های خود را حذف می‌کنید، رنگ طبیعی خود را پیدا می‌کنید و دیگر نیاز به ریشه گیری مو برای هماهنگ شدن رنگ مو نداشته باشید.


در حال بروزرسانی...

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید