رنگ مش استخوانی | رنگ موی هایلایت استخوانی

رنگ موی مش استخوانی و رنگ موی هایلایت، رنگی بسیار خاص و متفاوت است که امروزه یکی از پر طرفدارترین رنگ موها بین خانم ها در داخل ایران است


رنگ مو استخوانی

این رنگ بسیار خاص, به اندازه رنگ موی طلایی زردی ندارد و حتی شبیه نقره ای و دودی نیز نیست. پس ما می توانیم این گروه رنگی زیبا را تاحد زیادی در خانواده رنگهای بژ روشن قرار دهیم.

امروزه رنگ مو‌های زیاد و متنوعی در بازار ایران موجود است که هر کدام به به اندازه ای زیبایی و جذابیت های مخصوص به خود را دارد.

رنگ موی مش استخوانی یکی از رنگ‌های محبوب میان خانم‌های ایرانی است. البته در گذشته اینگونه تصور میشد که این رنگ زیبا و نگ هایلایت استخوانی سن را بیشتر نشان میدهد، به همین دلیل خانم ها کمتر از این رنگ استفاده میکردند.

رنگ موی مش استخوانی

البته باید در نظر داشت رنگ موی استخوانی مانند بهتر است با پوست شما مطابقت داشته باشید پس ابتدا به این مسئله توجه کرده و سپس اگر این رنگ مو با چهره شما سازگار بود، موهای‌خود را به رنگ استخوانی کنید.

در این مقاله میخواهیم فرمول ترکیبی مهمی از رنگ استخوانی به همراه تصاویری از این رنگ مو را برای شما به نمایش بزاریم.


فرمول ترکیب رنگ مو کرم استخوانی

رنگ مو کرم استخوانی

روش های اصلی ساخت رنگ موی استخوانی

برای ساخت رنگ مو استخوانی میتوان از روش های زیر استفاده کرد :

1. روش اول

در ابتدا حتما پایه‌ اصلی مو‌ها  را از روش دکلره به عدد 9 رسانده و پس از دکلره کردن از فرمول ترکیبی زیر بین 30 تا 40 دقیقه بر روی موهای‌تان استفاده کنید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

  • رنگ موی شماره 11.00 -> 1/2 تیوپ
  • رنگ موی شماره 10.1 -> 1/2 تیوپ
  • رنگ موی 0 -> 10 سانت
  • اکسیدان مورد استفاده -> 6 درصد

رنگ موی مش استخوانی


3. روش دوم

سه فرمول مهم برای این روش وجود دارد:

فرمول A : رنگ مو Wella Professional Color Touch شماره 8 + Wella Illumina 6/16

فرمول B : استفاده از 15 گرم رنگ مو شماره Wella Color Touch 8/81 + 15 گرم رنگ مو Wella Color Touch 7/89 + 10 گرم از رنگ مو Wella Illumina + مقداری از رنگ مو Wella Color Touch Relights /18 برای هایلایت مو‌ها + 80 گرم رنگ مو Wella Color Touch شماره 6 + اکسیدان

فرمول D : استفاده از 20 گرم تونر Kenra Professional Rapid Toner Silver Violet + 40 گرم رنگ مو شماره 9 + اکتیواتور رنگ مو

 

این رنگ مو باید در سه جلسه انجام شود:

1. در اتدا و مرحله اول باید مو‌ها و به خصوص ریشه‌ها با فرمول رنگ موی A رنگ شوند. بعد از این کار دو الی سه روز صبر کنید تا رنگ مو ثابت شود.

2. در مرحله دوم باید روی مو‌های خشک شده، فرمول رنگ B را انجام دهیم و این کار حتما باید به این صورتی انجام شود که ابتدا از ریشه‌ها شروع کرده و سپس ساقه مو و در آخر انتهای مو‌ها را رنگ بزنید. این رنگ مو نیز باید 20 الی 25 دقیقه روی مو‌هایتان مانده و بعد شسته شود.

3. در مرحله نهایی بعد شستن مو‌ها و خشک شدن آن، فرمول رنگ C را روی موهای خود گذاشته و پس از 15 دقیقه که روی مو‌ها ماند، آن را کامل بشویید. حتی می‌توانید مرحله C را بعد از چند ساعت یا یک روز بعد نیز انجام دهید. توجه داشته باشید اتفاده از اب سرد برای شستن مو‌ها مهم است و حتما نرم کننده هم استفاده کنید.

رنگ مش استخوانی


2. روش سوم یک راه میانبر )

یک راه میانبر برای رسیدن به رنگ موی استخوانی به طور کلی وجود دارد و آن شامپو ضد زردی است. ابتدا مو‌ها خود را تا پایه 8 یا 9 روشن کرده و سپس یکی دو بار موهای خود را با شامپو بنفش یا همان شامپو سیلور (شامپو ضد زردی) بشوئید تا زردی موها رفع شود. سپس توسط رنگ موی بژ شماره 8 و اکسیدان نیم موهای خود را رنگساژ کرده تا به رنگ  استخوانی مورد نظر دست یابید.

4. رنگ موی کنفی استخوانی

پایه 8 برای این ترکیب رنگ مو مورد نیاز است. سپس ترکیب زیر را به مدت 30 تا 45 دقیقه روی موها بگذارید.

  1. بژ 8: 30 میلی‌لیتر
  2. کاراملی 8: 10 میلی‌لیتر
  3. رنگ طبیعی 8: 20 میلی‌لیتر
  4. مسی 7: 1 بند انگشت
  5. اکسیدان 1: به میزان لازم

بهترین مرکز رنگ مو در کرج | متخصص رنگ و مش در کرج


 

مش استخوانی


5. رنگ موی کرم استخوانی

پایه‌ مو را به 10 برسانید.

  • رنگ مو طبیعی ده به مقدار شصت میل
  • رنگ دودی سوپر پلاتین دوازده به همان اندازه
  • واریاسیون 000 به اندازه چهار سانت
  • اکسیدان 1

رنگ مو کرم استخوانی


تصاویر رنگ موی استخوانی

مش استخوانی


مش استخوانی

رنگ موی استخوانی

مش استخوانی

اگر علاقمند به انجام کوتاهی باکیفیت و بدون نقص برای موهای خود هستید توصیه میکنیم نمونه کارهای آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در گوهردشت کرج را حتما مشاهده کنید. 

مش استخوانی

مش استخوانی

مش استخوانی

رنگ موی کنفی استخوانی

رنگ و مش مو استخوانی

رنگ مش استخوانی

رنگ مش استخوانی

رنگ مش استخوانی

رنگ مش استخوانی

رنگ مش استخوانی

رنگ مش استخوانی

در ادامه بخوانید:  41 ترگیب رنگ مو بلوند، از طلایی تا کاراملی

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید