مرکز تزریق ژل لب در تهران | بهترین کلینیک زیبایی در تهران

 


خدمات مرکز تزریق ژل لب و فیلر

کلینیک دکتر زمانی در تهران مفتخر است خدماتی چون تزریق ژل لب (تزریق فیلر لب)، تزریق فیلر گونه، تزریق فیلر زیر چشم و تزریق فیلر خط خنده را با قیمت بسیار مناسب به شما زیبا جویان عزیز ارانه دهد.

 

تصویر تزریق ژل و تزریق فیلر ↓

 

 


تزریق ژل لب

در مقایسه با سایر روش های حجیم کردن لب ها،تزریق ژل لب دارای عوارض جانبی کمتری بوده و ممکن است به مدت 2 تا 7 روز کبودی جزئی در لب ها ایجاد شود که با گذشت این زمان از بین خواهد رفت.

فیلم تزریق ژل لب ↓

لازم به ذکر است که استفاده از مواد، ژل با فیلر مرغوب و با کیفیت برای تزریق ژل لب، سبب پایداری حجم لب ها می‌شود به طوری که لب های شما بین 6 تا 9 ماه به حالتی خوش فرم و زیبا درمی‌آیند.

پس از این مدت در صورتی که مایل باشید می توانید لب های خود را ترمیم کنید و حتی مدل لب های خود را به شکل جدیدی تغییر دهید.

کلینیک زمانی با جدیدترین متد و بهترین برندها، خدمات ارزنده ای را با هزینه و قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه میدهد.در ادامه نمونه کار های بهترین کلینیک تزریق ژل لب در تهران را مشاهده میکنید

عکس تزریق ژل لب - قبل و بعد از تزریق 

احتمال دارد قرمزی، تورم و کبودی خفیفی در محل تزریق به وجود آید، همچنین لب های شما کمی در شب پس از تزریق متورم خواهد شد

 نکته مهم : اگر تا یک هفته بعد از نخستین تزریق  نتیجه زیبایی حاصل نشد 3 هفته بعد، تزریق مجدد قابل انجام است، حواستان باشد که تا 3 هفته هیچ ماساژی روی صورت انجام نشود.

ما در مرکز تزریق ژل تهران با تاییده از وزارت بهداشت از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده می‌کنیم و مفتخریم که جزو بهترین کلینیک تزریق ژل لب با به صرفه ترین قیمت شناخته شده ایم.  


تزریق فیلر گونه

یکی از محبوب ترین نوع تزریق ها تزریق فیلر گونه به حساب می‌آید که در سنین جوانی موجب جوان تر و شاداب تر شدن چهره می‌شود و در سنین بالاتر علائم پیری که شامل چین و چروک و افتادگی گونه هاست را به طور کامل رفع می‌کند.

قیلم تزریق فیلر گونه 

کلینیک زیبایی دکتر زمانی

📍شعبه1:تهران 

☎️  09120600631

☎️  09200600631

زعفرانیه ، خیابان اعجازی ، روبروی خیابان سوداچی ،جنب بانک ملت ، پلاک 41

-------------------------------------
📍شعبه2:کرج

☎️  02636501230

☎️  02636540678

☎️  09303271906

کرج ، فردیس ، بعد از فلکه دوم ، خیابان شانزدهم ، روبروی درمانگاه به آفرین

همانطور که در ویدیو بالا میشاهده کردید، تزریق فیلر به قسمت های مختلف صورت دقیقا برای رفع چین و چروک و افتادگی گونه ها به وجود آمده است. این روش تعیین سن خاصی ندارد و همه سنین می‌توانند از این روش بهره‌مند گردند.

توصیه های ما پس از تزریق ژل به گونه : این است که نباید تا سه روز به محل آن آب بزنید و بهتر است از تمرینات ایروبیک برای 24 ساعت خودداری کنید و برنامه کاری یا اجتماعی مهمی را برای چند روز بعد از درمان طرح ریزی نکنید.

عکس های زیر:
تزریق ژل به گونه - قبل و بعد از تزریق 

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، یکی از برند های معتبر در تزریق فیلر گونه، پرفکتا کامپلیمنت یا فیلر Perfectha Complement میباشد.تیم زیبایی زمانی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و همچنین برندهای معروف ژل و فیلر آماده ارائه خدمات به شما همراهان عزیز است.

 

تزریق فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم یک تزریق زیر بافتی می باشد که بر پایه ی اسید هیالورونیک طبیعی است، تیم زیبایی زمانی از فیلر زیر چشم به منظور حجم دادن و بالا آوردن بخش هایی از پوست که فرو رفته اند استفاده می‌کند.

تصاویر زیر:
تزریق فیلر زیر چشم

 

همانطور که در تصاویر بالا مشاهد کردید، از مزایای تزریق فیلر زیر چشم منعطف کردن چروک های عمیق، ایجاد پوست جوان و درخشان می‌باشد.

ما افتخار این را داریم که با بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم همراه شما عزیزان باشیم و به شما این اطمینان را بدهیم که تزریق این ناحیه حساس به نحو احسن و با هزینه مناسب انجام می‌شود.


تزریق فیلر خط خنده

فرقی نمیکند، شاید در سنین پایین به دلیل اسیب های چون تابش نور افتاب یا استعمال دخانیات و یا دلایل دیگر، چین و چروک هایی در اطراف لب ایجاد شده و به اصلاح خط خنده را تحت تاثیر قرار دهد. میتوان با تزریق فیلر، با افزایش حجم پوست خط خنده را محو کرد.

تصاویر زیر:
تزریق فیلر خط خنده  

 


تزریق فیلر بینی

تزریق فیلر بینی در جهت از بین بردن قوز بینی و لیفت نوک بینی انجام میشود.این روش یکی از راه های مهم برای نتیجه گیری سریعتر قبل یا بعد از عمل جراحی بینی میباشد.

قیلم تزریق فیلر بینی  ↓


تزریق فیلر چانه 

تزریق فیلر چانه برای کسانی که به دنبال زاویه دار کردن و اصلاح ظاهر چانه خود هستن تا زیبایی خود را دوچندان کنند بسیار کاربرد دارد.البته قبل از تزریق فیلر چانه دکتر تصمیم نهایی را برای نوع و نحوه تزریق میگیرد.

قیلم تزریق فیلر چانه 

 همانطور که در فیلم بالا مشاهده کردید، پس از تزریق فیلر، چانه حجم گرفته و لیفت به بالا انجام شده است.


مراقبت های بعد تزریق ژل

.دکتر زمانی در ویدیو زیر به سوالات شما پاسخ میدهد:


بهترین مرکز تزریق ژل تهران کجاست؟

در دنیای امروز، افراد اهمیت زیادی برای زیبایی خود قائل هستند و به همین دلیل از عمل های زیبایی استقبال زیادی می شود. خانم هایی که لب های باریک و نازک دارند یا آنهایی که با افزایش سن حجم لب خود را از دست داده اند، با مراجعه به کلینیک های زیبایی اقدام به تزریق ژل لب می کنند. اما اگر این تزریق به درستی و با مواد با کیفیت انجام نشود، می تواند عوارض خطرناکی به همراه داشته باشد.

دکتر زمانی با استفاده از به روز ترین و جدید ترین متد تزریق ژل لب، همراه با مشاوره تخصصی قبل و بعد از تزریق، شرایط مناسبی را در جهت اطمینان شما زیباجویان عزیز فراهم کرده است تا در بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران بدون داشتن استرس و هزینه بالا برای تزریق ژل به هدف خود دست یابید.

نمونه کار مرکز تزریق ژل دکتر زمانی

بهتر است قبل از هر اقدامی از شرایط و چگونگی تزریق ژل لب آگاهی پیدا کنید تا بتوانید معتبرترین مرکز تزریق ژل را انتخاب نموده و زیر نظر بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران این عمل را انجام دهید. لازم به ذکر است که کلینیک زمانی جزو معدود کلینیک هایی است که تجربه تزریق ژل در نواحی مختلف همچون ( پیشانی، شقیقه، خط اخم، بینی، گونه، خط فشن، فک، چانه، گردن و...) را به صورت حرفه ای دارد.


ماندگاری ژل لب به چه عواملی بستگی دارد؟

فاکتورهای زیر می تواند در ماندگاری ژل لب تاثیر گذار باشد:

  • متابولیسم بدن: اگر بدن فرد سوخت و ساز بیشتری داشته باشد، روند جذب ژل لب حاوی اسید هیالورونیک سریع تر است.
  • میزان ژل تزریق شده: هرچه ژل بیشتر به لب تزریق شده باشد، فرم لب حجیم تر شده و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.
  • برند ژل مورد استفاده: انتخاب برند مناسب ژل لب از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا برخی از آن ها مخصوص تزریق به لب هستند و برندهای دیگر برای تزریق به بخش های دیگر صورت مناسب می باشند. این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام مراجعه به مرکز تزریق ژل حتما این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.
  • نوع ژل مورد استفاده: همانطور که گفتیم، بهترین نوع ژل لب، ژلی است که حاوی اسید هیالورونیک باشد. این نوع ژل ها دوام بیشتری دارند و ماندگاری آن ها بین 6 تا 9 ماه است.

تزریق ژل لب چه مزایایی دارد؟

هر روش زیبایی مزایای مختص خود را دارد، تزریق ژل لب نیز دارای مزایایی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • حجیم کردن لب ها توسط بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران، موجب می شود که لب های شما بین 6 تا 9 ماه به خوش فرم ترین حالت ممکن درآیند. جالب است بدانید که اگر پس از گذشت این مدت تمایل داشته باشید می‌ توانید لب های خود را ترمیم کنید یا حتی مدل آن ها را تغییر دهید. 
  • با تزریق ژل، هیچگونه وزن و فشار اضافی روی لب ها احساس نمی شود و لب ها دچار بی حسی دائمی نمی شوند. همچنین لب ها حالت طبیعی خود را حفظ می کنند و فرم چهره به هم نمی ریزد.

جالب است بدانید که فرد پس از تزریق ژل نیازی به استراحت ندارد و تنها کافی است به توصیه های پزشک خود در مرکز تزریق ژل عمل کند.


قیمت تزریق ژل در تهران 

قیمت ها با توجه به تنوع در نوع ژل، برند و همچنین مقدار آن که در هر شخص با توجه به سلیقه فرد متفاوت است، امکان تعیین دقیق هزینه وجود ندارد.

هزینه و قیمت تزریق ژل در تهران حدودا از  800 هزار  تومان به بالا  بسته به مقدار سی سی و قسمت مورد تزریق میتواند تغییر کند.

بنابراین برای اطلاع دقیق از قیمت تزریق ژل در بهترین کلینیک زیبایی در تهران با شماره  09200600631 تماس حاصل نمایید.

کلینیک زیبایی دکتر زمانی

📍شعبه1:تهران 

☎️  09120600631

☎️  09200600631

زعفرانیه ، خیابان اعجازی ، روبروی خیابان سوداچی ،جنب بانک ملت ، پلاک 41

-------------------------------------
📍شعبه2:کرج

☎️  02636501230

☎️  02636540678

☎️  09303271906

کرج ، فردیس ، بعد از فلکه دوم ، خیابان شانزدهم ، روبروی درمانگاه به آفرین

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید