مرکز ژل و بوتاکس در تهران | بهترین دکتر بوتاکس در تهران


روش های مختلفی برای زیبایی پوست صورت وجود دارد که یکی از آن‌ها بوتاکس است، بوتاکس با نفوذ در بافت های پوستی موجب از بین رفتن چین و چروک ها خواهد شد.

خدمات مرکز بوتاکس تهران

ما در کلینیک زیبایی زمانی با داشتن بهترین دکتر بوتاکس در تهران توانسته ایم ایمن ترین روش را برای تزریق بوتاکس با قیمت مناسب در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

در ادامه این مطلب ما تصاویر و  فیلم هایی از کلینیک دکتر زمانی را برای شما اماده کرده ایم که بتوانید تصمیم درست و دقیقتری را برای پیدا کردن بهترین مرکز تزریق بوتاکس بگیرید.


بوتاکس پیشانی

بوتاکس یکی از عمل های بسیار پرطرفدار و مقرون به صرفه ای است که بدون احتیاج به بیهوشی به صورت سرپایی انجام می گیرد.این بوتاکس خطوط پیشانی را که در طول سالیان به وجود امده از بین میبرد.

 فیلم تزریق بوتاکس پیشانی  ↓

کلینیک زیبایی دکتر زمانی

📍شعبه1:تهران 

☎️  09120600631

☎️  09200600631

زعفرانیه ، خیابان اعجازی ، روبروی خیابان سوداچی ،جنب بانک ملت ، پلاک 41

-------------------------------------
📍شعبه2:کرج

☎️  02636501230

☎️  02636540678

☎️  09303271906

کرج ، فردیس ، بعد از فلکه دوم ، خیابان شانزدهم ، روبروی درمانگاه به آفرین

عوامل بسیاری بر ماندگاری بوتاکس پیشانی تاثیر گذار است و حدودا تا 12 ماه ماندگاری دارد

نکته : بر اساس نوع بوتاکس انتخابی شما، هزینه و قیمت تزریق بوتاکس متفاوت است.برای اطلاع از اخرین قیمت ها با ما تماس بگیرید.

عکس تزریق بوتاکس پیشانی 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، پس از تزریق بوتاکس پیشانی تمامی خطوط اضافی از پیشانی محو شده.بوتاکس پیشانی بعد از تزریق بوتاکس لب یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی است که در کلینیک زمانی انجام میشود


بوتاکس لب

یکی دیکر از خدمات ما بوتاکس لب میباشد که در ان با تزریق بوتاکس و شل کردن عضلات نواحی دهان ، لب به سمت بیرون می‌چرخد. بعنی پس انجام بوتاکس لب های شما بدون افزایش حجم ساختار خود لب، لب‌ها را بزرگ و حجیم می‌کند.

تصویر تزریق بوتاکس لب 


بوتاکس چانه

یکی از راه های از بین بردن چین و چروک های چانه که در زمانی حرف زدن  بوجود می آید و با افزایش سن بیشتر میشود، تزریق بوتاکس به چانه میباشد. عضلات چانه به دلیل کشیدن پوست در طول سالیان، چروک هایی را به وجود میاورد که میتوانید با شل کردن نواحی اطرف چانه و عضلات مربوط به ان، پوستی صاف و شفاف داشت.

عکس تزریق بوتاکس چانه 


بوتاکس کف دست

مسئول کم کردن و یا توقف فعالیت غدد عرق، بوتاکس کف دست می باشند، جالب است بدانید که مراجعین ما پس از انجام این نوع بوتاکس علاوه بر رضایت آن اعلام میکنن که پس از تزریق کاملا مشکل تعریق زیاد از بین رفته و دیگر اثری از آن نبوده است.

فیلم تزریق بوتاکس کف دست  

بیشتر بدانید: بوتاکس و جوانسازی صورت


بوتاکس، بهترین راه برای رفع چین و چروک صورت

طبق آمارهای جهانی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین روش هایی که برای از بین بردن چین و چروک و جوانسازی پوست بکار گرفته می شود، تزریق بوتاکس است.بوتاکس از سم بوتولینوم ساخته می شود و چین و چروک موجود روی پوست را از طریق فلج کردن عضلات زیر آن از بین می برد.

اثر بوتاکس دائمی نیست و پس از چند ماه دوباره باید تمدید شود.

می توان گفت بوتاکس یک روش موثر و ایمن برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک های صورت است که از طریق آن می توان چین و چروک های عمودی و افقی صورت را از بین برد.

فیلم ماندگاری بوتاکس ↓

همانطور که در فیلم بالا که توسط دکتر زمانی در مرکز بوتاکس تهران انجام شده است، تاثیرات مثبت بعد از تزریق بوتاکس پیشانی و از بین رفتن چین و چروک کاملا محسوس است.

 

عرفی مرکز بوتاکس تهران - زعفرانیه دکتر زمانی در قالب ویدیو


معرفی یکی از بهترین مراکز و دکترهای بوتاکس در تهران

پوست بدن به تدریج و با افزایش سن، انعطاف پذیری و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. البته نمی توان مانع پیری پوست شد، اما با برخی از اقدامات می شود، سرعتش را کند کرد و اثرات منفی آن را تا اندازه ای کاهش داد.

مشاوره قبل از تزریق بوتاکس ↓

جالب است بدانید که سابقه استفاده از این ماده در پزشکی به پنجاه سال می‌ رسد؛ منتهی 15 سال است که از بوتاکس برای رفع چین و چروک پوست استفاده می شود. در این مقاله می خواهیم به سوالات متداول درباره این ماده معجزه آسا پاسخ دهیم.

ویدیو بوتاکس

 

آیا تزریق در مرکز بوتاکس ، یک روش ایمن است؟

شاید برخی افراد با شنیدن اسم سم بوتولینوم نگران سلامتی خود شوند، اما باید گفت تزریق بوتاکس در زیر پوست یک روش کاملا ایمن و بی خطر است و عوارض جانبی جدی ندارد. در مطالعات انجام شده، از بین افرادی که در مرکز بوتاکس اقدام به تزریق این ماده کرده اند، فقط 3 درصد با عوارض جانبی شدید مواجه شده اند که البته بسیاری از آن ها دارای بیماری های زمینه ای بوده اند.

افرادی که برای زیباسازی پوست خود نزد دکتر بوتاکس اقدام به تزریق این ماده می کنند، به مراتب کمتر دچار عوارض جانبی می شوند، زیرا میزان دوز مصرفی بوتاکس برای رفع چین و چروک پوست صورت بسیار کم است. برای یک تزریق ایمن و بهداشتی حتما به مراکز معتبر دارای مجوز های بهداشتی در تهران و یا کرج  مراجعه کنید و توسط یک دکتر بوتاکس خوب این کار را انجام دهید.

پزشک تیم ما با توجه به دانش زیبایی شناسی که دارد علاوه بر این که همه جوانب ایمنی را برای فرد در نظر می گیرد، میزان تزریق را هم با توجه به چهره و محل تزریق تعیین می کند، به طور مثال هر چه میزان تزریق افزایش یابد هزینه هم به طبع افزایش خواهد یافت ولی تیم ما نتیجه کار را همیشه در نظر داشته و الویت آخر را هزینه قرار می‌دهد.  پس این اطمینان را به شما می دهیم که در انتها زیبایی شما تضمین خواهد شد.

تزریق بوتاکس چه مزایایی دارد و چه کسانی نباید بوتاکس تزریق کنند؟

هر روش زیبایی با توجه به نوع انجام آن دارای مزایا و عوارضی است که بهتر است قبل از انجام از هر یک مطلع بوده و سپس اقدام به انجام آن نمایید. ما در مرکز زیبایی زمانی با توجه به مراجعینی که داشتیم به طور کلی مزایا بوتاکس بیشتر از عوارض آن بوده است ولی برای اطمینان هر چه بیشتر موظفیم که عللاوه بر مزایا، از عوارض آن هم برای شما توضیح دهیم.


مزایا تزریق بوتاکس

بوتاکس از مزایای زیاد و خاصی برخوردار است که علاوه بر زیبایی در برخی از موارد جنبه درمانی نیز دارد، به عنوان مثال همانطور که در ویدیو های بالا مشاهده کردید،بوتاکس زیر بغل یا کف دست میتواند تعریق را از بین برده و بود بد را کمتر کند.


تزریق بوتاکس چه عوارض و خطراتی دارد؟

از مهم ترین عوارض تزریق بوتاکس می توان به علایم مشابه سرماخوردگی و سردرد اشاره کرد. همچنین در مواقع نادر امکان دارد پلک یا ابرو دچار افتادگی شوند که توسط پزشک مورد بررسی قرار گرفته و تا حد امکان بر طرف می‌گردد.

اگر پزشک ماهر و با تجربه، این عمل تزریق  را انجام دهد، هیچ گاه فرد دچار عوارض جدی نخواهد شد. همانطور که گفتیم تزریق بوتاکس عوارض کمی دارد اما در مواقعی نادر امکان بروز علائمی چون بی اختیاری ادرار، مشکلات تنفسی، دشواری در بلع و تکلم، مشکلات بینایی و ضعف عضلانی وجود دارد. در صورت بروز هر یک از این علائم، در اسرع وقت با دکتر خود تماس بگیرید.


چه کسانی نباید بوتاکس تزریق کنند؟

در ادامه به تمامی شرایطی که نباید در آن‌ها تزریق بوتاکس انجام دهید، اشاره خواهیم کرد:

  • درصورتی که باردار هستید
  • اگر داروهای ضد انعقاد و داروهای نظیر وارفارین مصرف می کنید
  • اگر دچار بیماری هایی نظیر سرطان، نارسایی کلیوی و ... هستید 
  • درصورتی که حساسیت پوستی دارید
  • درصورتی که سیستم ایمنی بدن شما ضعف دارد

نکته مهم: مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم تنها برخی از مهم‌ ترین مواردی هستند که قبل از تزریق بوتاکس باید به آن ها توجه کنید؛ بنابراین بهتر است تمامی مشکلات و بیماری هایی که دارید را قبل از انجام بوتاکس با پزشک خود در میان بگذارید و حتما با او مشورت کنید. 


هزینه تزریق بوتاکس چقدر است؟

تزریق بوتاکس در مرکز بوتاکس تهران توسط دکتر بوتاکس خوب و بسیار حرفه ای انجام می‌پذیرد، با توجه به این که تزریق بوتاکس به عوامل مختلفی چون جنس پوست بستگی دارد، بنابراین میزان دوز مصرفی در هر فرد متفاوت خواهد بود.

از عوامل تاثیر گزار بر هزینه تزریق بوتاکس میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  • دستمزد پزشک و هزینه کلینیک ( از 200 هزار تومان به بالا)
  • هزینه های قبل و بعد از تزریق (احتمال انجام ازمایش به تشخیص دکتر هست)
  • برند بوتاکس (از 500 هزار تومان به بالا)
  • مقدار سی سی مصرفی

شما کاربران عزیز می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت تزریق بوتاکس و گرفتن مشاوره با شماره  09200600631 تماس حاصل نمایید.


برای انتخاب بهترین دکتر چه اقداماتی باید انجام داد؟

پزشکان زیادی در سراسر کشور و خصوصا تهران تزریق بوتاکس را برای جوانسازی و رفع چین چروک پوست صورت انجام می دهند، اما برای انتخاب بهترین دکتر بوتاکس در تهران می توان از افرادی که تزریق بوتاکس انجام داده اند پرس و جو کرد. یا با مراجعه به سایت های پزشکان زیبایی نظرات بیماران تحت درمان آن ها را مطالعه نمود و از توانایی آن ها در تزریق بوتاکس مطمئن شد.

مواردی که حتما باید برای انتخاب یک دکتر خوب مخصوصا برای بوتاکس در نظر بگیرید به شرح زیر می باشند:

1- از مجوز داشتن پزشک مورد نظر خود مطمئن شوید

2- از مراجعه کنندگان قبلی پزشک مورد نظر پرس و جو کنید و نظر آن ها را جویا شوید

3- به سابقه فعالیت پزشک توجه کنید

4- از طریق پیج اینستاگرام یا وب سایت پزشک، نمونه کارهای او را مشاهده کرده و بررسی کنید


ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

معمولا اثر بوتاکس بین 4 تا 6 ماه باقی می ماند. عواملی که می توانند مدت اثر بخشی یا ماندگاری بوتاکس را بیشتر یا کمتر کنند عبارتند از:

  • عمق خطوط و چین و چروک روی پوست
  • میزان انعطاف پذیری یا به اصطلاح الاستیسیته پوست
  • سن متقاضی
  •  میزان بوتاکس تزریق شده
  • ناحیه تحت درمان

لازم به ذکر است که پس از هر بار شارژ بوتاکس، ماندگاری آن بیشتر شده و خطوط صورت مدت زمان بیشتری از چهره فرد ناپدید می شوند.4

تیم حرفه ای کلینیک زمانی با داشتن تجربه بسیار بالا و سابقه 10 سال کار در زمینه تمامی خدمات زیبایی می تواند تجربه ای جدید را در زیبایی برای شما مشتریان عزیز فراهم نماید. ما مفتخریم که توانسته ایم عنوان بهترین مرکز بوتاکس تهران را از آن خود کنیم.

بیشتر بدانید : تزریق ژل


کلینیک زیبایی دکتر زمانی

📍شعبه1:تهران 

☎️  09120600631

☎️  09200600631

زعفرانیه ، خیابان اعجازی ، روبروی خیابان سوداچی ،جنب بانک ملت ، پلاک 41

-------------------------------------
📍شعبه2:کرج

☎️  02636501230

☎️  02636540678

☎️  09303271906

کرج ، فردیس ، بعد از فلکه دوم ، خیابان شانزدهم ، روبروی درمانگاه به آفرین

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید