تزریق ژل و بوتاکس زعفرانیه | بهترین دکتر زیبایی در زعفرانیه

 تزریق ژل و بوتاکس زعفرانیه | بهترین دکتر زیبایی در زعفرانیه

گروه زیبایی پردیس  دکتر زمانی با بیش از سی سال تجربه در زمینه زیبایی و جوانسازی پذیرای حضور گرم شما عزیزان در شعبه      فردیس کرج   و       زعفرانیه تهران     می باشد

$salons$

 

تجربه شیرین بازگشت جوانی با تزریق ژل

تزریق ژل با جبران کاهش حجم و پرکردن نواحی فرو رفته پوست، شما را سالها جوانتر و زیباتر نشان می دهد.

بوسیله تزریق ژل، چین و چروک صورت را که نشانی آشکار از گذر عمر است رفع نمایید تا جوانتر به نظر بیایید.

 

 

تزریق ژل روشی مؤثر در جوان تر نشان دادن ظاهر شما است. این کار اغلب با روش برجسته نمودن و پرکردن قسمتی از صورت که دارای فرورفتگی است، انجام می شود. البته از بین بردن چین و چروک بوسیله تزریق ژل، در افراد نسبتاً مسن جای خود دارد. ولی گاهی افراد جوان نیز برای تزریق ژل، به کلینیک های زیبایی پوست و مو مراجعه می نمایند. آنان خواهان برجسته نمودن لب یا گونه های خود هستند.

 

 

تزریق ژل در سه گروه موقتی، نیمه دائمی و دائمی انجام می شود. شایان ذکر است که بهترین نوع تزریق، در حالت موقتی است که در کوتاه مدت، اثر آن از بین خواهد رفت. در هر صورت با تزریق فیلر یا پر کننده که شما آن را با نام تزریق ژل می شناسید، کاهش حجم پوست، تا اندازه ای جبران شده و تزریق، نقش مؤثری در از بین بردن چین و چروک ها دارد.

 

اسید هیالورونیک، ماده ای روان کننده است که به طور طبیعی، در بدن شما وجود دارد. شما بوسیله این ماده دارای پوستی درخشان و شفاف خواهید شد. در طی زمان مقدار این ماده ضد پیری، کم می شود.  تزریق ژل  اسید هیالورونیک باعث افزایش رطوبت، بقای کلاژن، همچنین موجب انعطاف پذیری و کشش در پوست می گردد. البته باید بدانید که حفظ کلاژن، دارای اهمیت زیادی است. زیرا باعث جایگزینی سلولهای جوان و ایجاد خاصیت ارتجاعی پوست می شود. تزریق اسید هیالورونیک دائمی نبوده و  در نهایت تا یکسال دوام دارد. معمولاً تزریق فیلر به صورت دائمی و نیمه دائمی توسط پزشکان توصیه نمی شود زیرا، احتمال ایجاد عوارض در افراد بالا است.

 

 

تزریق ژل در چه مناطقی از بدن کاربرد دارد؟

ژل ها در انواع مختلف، باید مورد تأیید سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) قرار بگیرند، تا تزریق مشکلی ایجاد نکند. از تزریق ژل  جهت  نواحی مختلف بدن استفاده می شود .اغلب تزریق ژل بخاطر پر کردن چین و چروک و چاله های عمیق در صورت انجام می گردد. از تزریق ژل می توان در جهت کاهش خطوط خنده و غم، وجود چین و چروک در پیرامون چشم ها و خطوط عمیق در نواحی اخم استفاده کرد. همچنین تزریق ژل برای افرادی که دارای لاغری مفرط در ناحیه صورت می باشند، حجیم نمودن لب ها و  بهبود ظاهر زخم های فرو رفته و عمیق بکار می رود. باید بدانید که تزریق ژل در نواحی پیشانی، گونه، زیر چشم، زانو، باسن، پشت دستها، پشت پلک و ... مؤثر و مفید می باشد.

 

 

بزرگترین مزیت تزریق ژل را می توان در غیر تهاجمی بودن، آن دانست. هرگاه شما برای تزریق ژل به یک کلینیک معتبر زیبایی و پوست مراجعه کنید، در این صورت نیازی به عمل جراحی نخواهید داشت. همچنین از بیهوشی حین تزریق خبری نیست. جای زخم یا اسکار، بخیه کردن، بستری شدن و حتی دوران نقاهت و مراقبت های شدید پس از عمل، نیز در تزریق ژل وجود ندارد.

برگشت سریع به محیط کاری از مزایای دیگر تزریق ژل می باشد. همچنین مشاهده نتایج فوری پس از عمل تزریق نیز، به نوعی خوشحال کننده است.

 

 

مرکز تزریق ژل

 

عوارض جانبی تزریق ژل اغلب اوقات شدید نمی باشد. عوارض محدود معمولاً تا مدت کوتاهی حدود دو هفته، پس از تزریق بهبود می یابند. بعضی از معایب این روش به شرح زیر می باشد.

محل تزریق در بدن ممکن است، منجر به ایجاد کبودی، ورم یا حتی قرمزی بشود.

وجود حساسیت و خونریزی از موارد دیگر قابل رویت می باشد.

 

 

سخن آخر:

باید به این مسئله توجه داشته باشید که علی رغم عوارض بسیار محدود در تزریق ژل یا بوتاکس، همانند همه فعالیتهای دیگر پزشکی، امکان وقوع عوارض در این تزریق ها نیز وجود دارد. بنابراین اگر دارای بیماری خاص یا وضعیت ویژه ای هستید، بهتر است که قبل از تزریق ژل یا بوتاکس حتماً پزشک خود را از موقعیت یا بیماری خود آگاه سازید. تا علناً بتوانید با تمهیدات لازم، یک تزریق ژل مناسب را برای دیدن نتایج دلخواه، مورد انتظار تجربه نمایید. 

 

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید