بهترین دکتر تزریق چربی در تهران | دکتر خوب برای تزریق چربی صورت

$salons$


پرکننده پوستی یک روش آرایشی غیر تهاجمی تزریقی است که  اگر توسط  بهترین دکتر تزریق چربی در تهران انجام شود می تواند با پر کردن غوطه ها و کانتورهای سطح پوست از آن برای بازگرداندن ظاهری جوانتر به پوست استفاده شود. با افزایش سن پوست ، لایه های اپیدرم ضعیف تر می شوند و تولید کلاژن در لایه زیرین پوست (درم) کاهش می یابد. این منجر به ایجاد علائم بصری پیری می شود زیرا شبکه پروتئین و کلاژن پایدارتر می شود. با تزریق فیلر کلاژن طبیعی را که با فرآیند پیری موثرتر شده است دوباره پر می کنند. فیلر  و کلاژن  خاصیت حجمی دارند که عموماً لک و لک و صاف کننده پوست را کاهش می دهد و باعث کاهش علائم مشهود پیری روی پوست می شود. ضخامت و مواد پرکننده در بین هر نوع پرکننده متفاوت است زیرا میزان چین و چروک آنها نیز می تواند مبارزه کند.

تزریق به زیر چشم و روی گونه


آیا می دانید بسیاری از علائم بارز پیری را می توان در کاهش حجم مشاهده کرد؟ با کشیده شدن بافت های صورت ، خطوط اطراف بینی و دهان پیچیده می شوند و گونه ها کمی توخالی به نظر می رسند. پرکننده های پوستی می توانند باعث از بین رفتن حجم از دست رفته شوند تا بتوانند چین و چروک های صاف را برطرف کنند ، لب ها را لک بزنند و ظاهری جوانتر به دست آورند. در مورد درمان های پرکننده تزریقی در زیر اطلاعات کسب کنید.


فیلرهای پوستی تزریقی چیستند و چگونه عمل می کنند؟

پرکننده های پوستی موادی مانند ژل هستند که برای بازگرداندن حجم از دست رفته ، خطوط صاف و چین و چروک های نرم یا تقویت محورهای صورت در زیر پوست تزریق می شوند. سالانه بیش از 1 میلیون زن و مرد این روش درمانی محبوب جوان سازی چهره را انتخاب کرده اند ، که می تواند روشی مقرون به صرفه برای جوان تر به نظر رسیدن بدون جراحی یا خرابی باشد.


چگونه پرکننده های پوستی می توانند ظاهر ما را تقویت کنند؟

در حالی که پرکننده های پوستی به طور اتفاقی به عنوان "پرکننده های چین و چروک" شناخته می شوند ، آنها می توانند کارهای بیشتری را جز صاف کردن چین و چروک انجام دهند ، اگرچه در این مورد نیز عالی هستند! در اینجا چند مورد از رایج ترین مواردی که پرکننده های پوستی می توانند به شما کمک کنند

  • خطوط اطراف بینی و دهان را صاف کنید (خطوط ماریونت ، خطوط لبخند و پرانتز)
  • تقویت و بازگرداندن حجم به گونه ها یا معابد فرو رفته
  • خطوط لب عمودی را کاهش دهید
  • لب ها را بریزید و تقویت کنید
  • چین و چروک را صاف کنید
  • تقارن را در بین ویژگی های صورت بهبود بخشید

تزریق چربی  ( تزریق چربی صورت )

تزریق چربی اتولوگ تنها درمان پرکننده تزریقی است که نیاز به جراحی دارد ، اما نتایج می تواند برای سالهای طولانی ادامه یابد. چربی خود شما از ناحیه دیگری برداشت می شود ( به معنی اتولوگ از "همان شخص") ، به طور معمول با استفاده از لیپوساکشن . سپس چربی خالص شده و به صورت تزریق می شود تا به بازگرداندن حجم در گونه ها ، معابد ، پلک های پایین یا مناطق دیگر کمک کند. تزریق چربی برای انجام ایمن و رسیدن به نتایج عالی به تمرینات تخصصی احتیاج دارد و فقط باید توسط یک جراح زیبایی و متخصص مجوز در هیئت مدیره انجام شود.

$salons$

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید