کاشت مژه طبیعی در شیراز | مرکز تخصصی لیفت و لمینت مژه در شیراز


کاشت مژه یا به عبارتی درست تر اکستنشن مژه از راهکار هایی است که در جهت بلند و پرپشت کردن مژه ها انجام میشود در مراکز تخصصی اکستنشن و کاشت مژه در شیراز با استفاده از تار های مژه مصنوعی با استفاده از متد های جدید کاشت و اکستنشن مژه به اراخدمات به زیباجویان عزیز هستند

کاشت مژه


  اکستنشن ( کاشت ) مژه در شیــراز  

بیشتر خانم ها علاقه به داشتن مژه هایی پر و بلند با حالتی زیبا دارند در چند سال اخیر یکی از مد های روز داشتن مژه های زیبا و بلند است. مدل های مختلف مژه و میزان پرپشتی مژه در ایجاد حالت های متفاوت چشم ها نقش بسزایی دارد. به همین دلیل با توجه به این که در سال های اخیر با سبک های متفاوت از اکستنشن (کاشت) مژه میتوان بهترین حالت را برای چشم افراد متفاوت ایجاد کرد در مرکز اکستنشن (کاشت) مژه شیراز با توجه به حالت چشم هر کس تکنیک مخصوص به هر کس را انجام میدهند و با ایجاد حالت مناسب برا چشم ها کم پشتی و نامرتبی و کوتاهی مژه ها را نیز برطرف می کنند که در نهایت در چهره هم تقارن ایجاد میشود


► منظور از اکستنشن مژه چیست و چه تفاوتی با کاشت مژه دارد؟

در بهترین مرکز اکستنشن (و کاشت) مژه در شیراز استفاده کردن از اصطلاح اکستنشن مژه، در اصل اضافه کردن مژه های مصنوعی به مژه های طبیعی است که  به وسیله چسب های مخصوص اکستنشن مژه انجام میشود. تفاوت اکستنشن مژه با کاشت مژه در این است که اصطلاح کاشت مژه در اصل برای جراحی کاشت مژه است که در این عمل جراحی، مژه ها به همراه فولیکول آن  در داخل پلک جاگذاری یا کاشت میشوند. و مانند مژه های طبیعی ریزش و رشد دارند  کاشت مژه، روشی دائمی محسوب میشود ولی اکستنشن مژه نصب کردن مژه های مصنوعی روی مژه های طبیعی است و یک روش موقت است که هر ماه نیاز به ترمیم دارد. اما به دلیل اینکه بین عموم مردم به جای اکستنشن مژه اصطلاح کاشت مژه رایج است معمولا ازین اصلاح به جای اکستنشن مژه استفاده میشود.


► انواع روش های کاشت مژه در شیراز

روش های کاشت مژه در بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه در شیراز به دو روش موقت و دائم  انجام میشود البته منظور از اکستنشن یا کاشت مژه دائم به صورت همیشگی نیست بلکه به علت ماندگاری بیشتر آن به روش دائم کاشت مژه معروف است در روش کاشت مژه موقت دوام کاشت مژه حدود 1 هفته است و در این روش به علت ماندگار پایین ترمیم وجود ندارد. در روش کاشت مژه دائم حدوداً 6 ماه دوام دارد، که در این 6 ماه نیازمند ترمیم مژه است.


► با انواع مدل های اکستنشن ( کاشت ) مژه در شیراز آشنا شوید

در بهترین مراکز کاشت مژه در شیراز مدل ها متفاوتی برای کاشت مژه وجود دارد که هرکدام نیازمند تکنیک های خاص خود است. که با توجه به مدل چشم ها و همچنین سلیقه مشتری مناسب ترین مدل کاشت مژه انتخاب و  انجام میشود.


► تفاوت اکستنشن ( کاشت ) مژه با مژه مصنوعی

نصب مژه مصنوعی روی مژه از روش های موقتی و بسیار کوتاه مدت است که از چسب های بسیار ضعیفی استفاده میشود که فقط برای چند ساعت ماندگاری دارد و صرفا برای رفتن به مجالس و یا قرار های دیداری چند ساعته مناسب است. ولی کاشت مژه  در شیراز  که یک روشی دائمی تری است ماندگاری بسیار بالا تری دارد و با ترمیم به موقع آن میتوان تا چند ماه کاشت (اکستنشن) مژه را حفظ کرد.

کاشت مژه در شیراز


در ادامه میخوانید

کاشت یا اکستنشن مژه در شیراز

انواع روش های کاشت مژه 

کاشت کلاسیک چیست

کاشت والیوم چگونه انجام میشود

تکنیک کاشت مژه مکا والیوم

تکنیک کاشت مژه عروسکی

تکنیک کاشت مژه چشم گربه ای

چرا کاشت مژه انجام دهیم

مزایای کاشت مژه چیست

ماندگاری کاشت مژه چقدر است

آیا کاشت مژه عوارض دارد

مواد کاشت مژه چیست

مراقبت های لازم بعد از کاشت مژه 

اقدامات که قبل از کاشت مژه باید انجام دهیم


آرایشگاه برلیان و برنز

30 درصد تخفیف ویژه وبسایت آناهید

  09300 41 75 76

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید