بهترین دکتر کاشت مو در کرج

بهترین دکتر کاشت مو در کرج

  معرفی مراکز معتبر کاشت مو در کرج  

 

امروزه  افراد زیادی به دنبال بهترین دکتر کاشت مو در کرج رفته و جویای قیمت و هزینه  آن میشوند چراکه پدیده کاشت مو (Hair Transplant) مورد استقبال فراوان قرار گرفته است.

کاشت مو به روش های مختلفی انجام میشود که برای انجام آن ابتدا باید عوامل مهم که در ریزش مو و کم پشتی موی سر وجود دارند مشخص شوند.

عوامل ژنتیکی، کمبود ویتامین، بیماریها، اضطراب و استرس و نگهداری نامناسب از مو برخی از دلایل ریزش مو و کم پشتی موی سر بشمار می روند.در نهایت به هر علت اگر موهای خود را از دست دادید، نگران نباشید چون در کلینیک کاشت مو در کرج قطعا به حالت اول بر خواهد گشت.

کلینیک تخصصی کاشت مو

کرج 

ارسال پیام از طریق واتس آپ

 

► انواع روشهای کاشت مو کرج

کاشت مو در کرج  برای خانم ها و آقایان قابل اجراست. بهترین زمان کاشت مو و یا کاشت ریش و سبیل و ابرو در کرج برای آقایان پس از تثبیت سیستم هورمونی و متابولیسم بدن است. بدین ترتیب آقایان پس از 30 سالگی می توانند اقدام به کاشت مو نمایند. در واقع این محدوده سنی بهترین بازدهی را در انواع روشهای کاشت مو کرج به همراه خواهد داشت. نکته قابل ذکر این است که کاشت مو در کرج به عنوان آخرین راه حل برای درمان کم پشتی و طاسی سر افراد محسوب می شود. بطوریکه اگر افراد با انواع روشهای درمان مانند تجویز دارو، اصلاح روشهای مراقبت از مو و یا اصلاح روش تغذیه و زندگی موفق به درمان این مشکل نشوند، انواع روشهای کاشت مو کلینیک کاشت مو در کرج به عنوان درمان قطعی این عارضه پیشنهاد و بکار گرفته می شود. در ادامه به بررسی و تشریح انواع روشهای کاشت مو به شرح ذیل می پردازیم.

 

► بررسی و تشریح انواع روشهای کاشت مو

کاشت مو جهت رفع طاسی سر و کم پشتی مو در نواحی مختلف بکار می رود. در سالهای گذشته انواع روشهای کاشت مو مورد استفاده قرار می گرفتند که به مرور زمان به دلیل کارایی کمتر و عوارض بر جای مانده دیگر بکار نمی روند. در این بخش به تشریح روشهای مختلف کاشت مو می پردازیم.علاوه بر شهر کرج،طرفداران بسیاری به دنبال کاشت مو در کرج هستند و بسیاری از آقایان و بانوان که در تهران که از تاسی رنج میبرند به مراکز کاشت مو میروند تا برای خود پیوند مو انجام دهند.

 هزینه کاشت مو در کرج
 

کاشت مو به روش های مختلقی در کرج انجام میشود در ادامه مطالب با این روش ها آشنا شوید

► کاشت مو به روش FUT کرج

این روش یکی از قدیمی ترین انواع روشهای کاشت مو بشمار می رود. روش FUT در کرج بیشتر شبیه لایه برداری و پیوند پوست بوده و بدین صورت است که فرد باید دارای بانک موی مناسبی باشد. در این روش کاشت مو کرج منظور از بانک مو نواحی از بدن است که دارای موهای پرپشت و قوی بوده و قابل پیوند زدن به قسمت طاس سر می باشد. معمولا نواحی پشت سر افراد دارای فولیکول های مو قوی و پر تراکم هستند.

نحوه کار بدین صورت است که از قسمت پشت سر نوارهای باریک از پوست سر به همراه تارهای مو برداشته شده و محل مورد نظر بخیه زده می شود. این لایه های پوستی به قطعات کوچکتر تقسیم بندی و به محل مورد نظر پیوند زده می شوند. روش FUT جزو انواع روشهای کاشت مو است که به دلیل معایب و عوارض زیاد در حال حاضر بکار نمی رود.
 

09190920320  ☎

کرج فردیس شهرک نازبلوارسرونازنبش یکم غربی مجتمع پزشکی کاوه
کلینیک کاشت مو کاوه 


ارسال پیام از طریق واتس آپ

کاشت مو حرفه ای کرج

► کاشت مو به روش FIT در کرج

 روش کاشت مو FIT نیز در کرج انجام میشود. بدین صورت است که فولیکولهای مو از قسمت های مورد نظر برداشته شده و به قسمتهای کم پشت و طاس منتقل می شوند. در این روش در محل های مورد نظر برای کاشت توسط سوزنهای مخصوص حفره های کوچکی ایجاد می نمایند و عملیات انتقال تارهای مو به آن انجام می گیرد. روش FIT یکی از انواع روشهای کاشت مو در کلینیک کاشت مو کرج  بوده که نیاز به عمل جراحی ندارد و بصورت موضعی انجام می شود. در هر جلسه حدود 1500 تار مو قابلیت انتقال داشته و بسته به وسعت طاسی و کم پشتی سر ممکن است به چندین جلسه احتیاج داشته باشد.

کاشت مو به روش FIT در کرج

کاشت مو به روش BHT) Body Hair Transplant) در کرج

روش BHT یکی از انواع روشهای کاشت مو است که سالها در شهر کرج برای پیوند مو مورد استفاده قرار میگیرد. به معنی انتقال فولیکول و تارهای مو از نواحی مختلف بدن به قسمتهای طاس سر است. در این روش از قسمتهایی مانند سینه، کتف، ران، پشت و غیره که دارای بانک مو مناسبی هستند برای انتقال مو استفاده می شود.


این روش در زمانی که پشت سر افراد از وضعیت بانک مو مناسبی برخوردار نیست به عنوان روشی ترکیبی بکار برده می شود. با توجه به وضعیت ظاهری متفاوت تارهای مو در نواحی مختلف بدن با موی سر، نمی توان از این روش به تنهایی استفاده کرد. از اینرو روش BHT یکی از انواع روشهای کاشت مو ترکیبی بشمار می رود.

 کاشت مو به صورت اقساط در کدام کلینیک کرج انجام میشود؟

► کاشت مو به روش SUT در کرج

روش SUT یکی از انواع روشهای کاشت مو نوین و مدرن محسوب می شود. تفاوت عمده این روش در دقت بالا و کیفیت عالی به واسطه استفاده از دستگاه های اتوماتیک، مدرن و مجهز در کاشت مو است. کلیه مراحل از برداشتن تارهای مو، پانچ لیزری و کاشت مو در محل های مورد نظر توسط دستگاه صورت می گیرد.

در این روش بدلیل امکان کاشت حداقل 10.000 تار مو وجود داشته، لذا در اغلب موارد در یک جلسه اتمام می یابد. تارهای مو در روش SUT تا هنگام کاشت مو فریز شده لذا امکان تخریب آنها بسیار کم می شود. این روش یکی از انواع روشهای کاشت مو پیشرفته محسوب می شود.

البته انواع روشهای کاشت مو دیگری در کرج استفاده میشود مانند PRP، Punch Graft، Scalp Reduction  و MFIT نیز وجود دارند که جزو روشهای کاشت مو بشمار آمده ولی بطور گسترده مورد استفاده قرار نمی گیرند.

► هزینه کاشت مو در کرج

یکی از دغدغه های اصلی برای افرادی که از طاسی رنج مبیرند، هزینه کاشت مو در کرج است. باید توجه کنید بسته به تجربه متخصص و روش کاشت مو، قیمت کاشت مو کرج نیز متفاوت است.شما در نظر داشته باشید هزینه بین 8 تا 12 میلیون برای کاشت مو باید در نظر بگیرید.


► مزایا و معایب انواع روشهای کاشت مو کرج

هر کدام از انواع روشهای کاشت مو دارای مزایا و معایبی است. در ادامه به بررسی مزیت ها و عیوب هر یک از روشهای کاشت مو می پردازیم.


► مزایا و معایب کاشت مو به روش fut در کرج

روش کاشت مو FUT نیاز به بیهوشی کامل شخص دارد. امکان باقی ماندن جای زخم در پشت سر وجود داشته و دوره نقاهت طولانی مدت دارد. در این روش بدلیل برداشتن لایه های پوست سر امکان کشیدگی پوست گردن وجود دارد. مزیت این روش این است که امکان رویش موفقیت آمیز تارهای مو بالاست.


► مزایا و معایب کاشت مو به روش fit در کرج

روش کاشت مو FIT یکی از انواع روشهای کاشت مو است که دوره نقاهت کوتاهتری نسبت به روش FUT دارد. در این روش ممکن است جای سوراخهای کاشت مو در محل طاس سر باقی بماند.

 

► مزایا و معایب کاشت مو به روش bht در کرج

روش کاشت مو BHT یکی از انواع روشهای کاشت مو است که به تنهایی قابل استفاده نمی باشد. این روش به عنوان روش ترکیبی و استفاده از تارهای مو پشت سر، نتیجه خوبی خواهد داشت.


► مزایا و معایب کاشت مو به روش SUT کرج

روش کاشت مو SUT یکی از بهترین انواع روشهای کاشت مو در کرج بوده که مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش دوره نقاهت بسیار کوتاه بوده و جای پانچ لیزری و زخم روی سر خیلی کم دیده می شود. مراجعه به مراکز معتبر و انجام کار توسط کادر پزشکی متخصص و دستگاههای مدرن حائز اهمیت زیادی است. هزینه آن نسبت به سایر روشهای بیشتر و کیفیت کار بالاتر خواهد بود.  

کلینیک فوق تخصصی کاشت مو

► در کلیکنیک های کاشت مو در کرج میتوان کاشت مو دو روش FIT و FUT انجام شود؟

بله؛  در کلینیک کاشت مو در کرج امکان دارد برای بالا بردن کارایی از روش FUT استفاده شود ولی در جلسه های بعدی کاشت مو به علت سفت شدن بیش از حد نرمال یا اسکار در قسمت های اهدا کننده بیش از حد بزرگ شده باشد که در صورت اتفاق اول از روش FIT برای ادامه درمان در جلسه های  بعدی استفاده می شود و در اتفاق دوم با تشخیص جراح برای برداشتن واحد های فولیکول از روش FIT برای جلسات بعدی استفاده میشود


► برای کاشت مو در کرج چقدر باید هزینه کرد؟

برای کاشت موی سر در کرج با توجه به نواسانات قیمت ها در سال های اخیر هزینه ثابتی را نمی توان عنوان کرد ولی حدودا هزینه کاشت موی سر در کرج بالا تر از 10 میلیون تومان میشود از طرفی با توجه به موارد زیر این هزینه ها افزایش خواهد داشت

هزینه های نهایی کاشت موی سر با توجه به موارد متغیر است:

  • میزان طاسی یا وضعیت ریزش مو
  • میزان تجربه  و تبحر جراح کاشت موی سر
  • منطقه ی کلینیکی به آن مراجعه میکنید
  • روش جراحی که برای کاشت موی سر انتخاب شده
  • داروهایی که برای مراقبتهای بعدی کاشت مو نیاز به استفاده باشد

کاشت مو اقساطی کرج

در بعضی از کلینیک کاشت مو کرج خدماتی مبنی بر کاشت مو اقساطی ارائه می شود با جستجو در این صفحه میتوانید این مراکز کاشت مو اقساطی در کرج را پیدا کنید

 

► آمادگی لازم برای کاشت مو در مراکز کاشت موی کرج

یک جلسه قبل از عمل کاشت مو در کرج پزشک معالج با انجام یکسری مشاوره میزان کیفیت مو را تحت بررسی قرار میدهد همچنین شرایط متقاضی کاشت موی سر را آنالیز میکنید و با توجه به انتظارت شخص در مورد نتایجی که  عمل کاشت مو سر دارد اطلاعاتی لازم را می دهد. قبل از جراحی بهتر است از مصرف دخانیات پرهیز کنید زیرا بعضی دخانیات مثل تنباکو میتواند فولیکول های جدید مو را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین از مصرف هرگونه دارو تا چند روز قبل از جراحی کاشت مو خودداری کنید. و در زمانی که ضوروت است با پزشک معاج خود مشورت کنید.

کاشت مو

► کاشت موی مناسب چه کسانی نیست

 - ریزش موهایشان به صورت سکه ای است

 - ریز ش موهایشان الگوی مشخصی ندارد

 - ریزش موهایشان به دلیل بیماری هایی درمان نشده است

 - ریزش موهایشان به صورت پراکنده است  


► کاشت مو به روش FUT  به نسبت روش های جدید تر چقدر کیفیت دارد؟

در سال های گذشته کاشت مو در کرج به روش FUT انجام میشد و هر وقت حرف از کاشت مو میشد زخم های نواری یادآوری میشد. برای کاشت مو به روش Fut  در کلینیک کاشت مو کرج پزشک معالج از قسمت پشت سر و یا بالا گوش پوستی نواری برداشت می کرد و فولیکول های این نوار پوستی را در زیر میکروسکوپ جداسازی میکرد و در قسمت خالی سر جاگذاری می کرد. وقتی روش FIT و به دنبال آن روش های SUT و MICRO FIT نیز ابداع شدند طرافداران روش FUT به نسبت گذشته کمتر شد اما با این حال بازهم روش FUT از تاثیرگذارترین روش های کاشت مو در بسیاری از کشور های دنیا محسوب می شود.


► کاشت مو در کرج به روش FIT چگونه است؟

روش کاشت موی Fit در کلینیک کاشت مو در کرج و مثل روش هایی همچون   MicroFit و Sut نیازمند استفاده از ابزاری است تا روی سر حفره هایی خیلی ریز با قطر 1 میل و یا کمتر ایجاد کند تا بتواند یک واحد فولیکول را از پوست سر برداشت کند. این ابزار در هر روش دارای اشکال مختلفی هستند  که در روش کاشت مو FIT  در کرج پانچ میلیمتری نامیده میشود.

نمونه کار کاشت مو کیلینک کرج

► کاشت مو در کرج  بدون نیاز به جراحی 

کاشت مو به روش Fit دربهترین کلینیک کاشت  مو در کرج به دلیل دقت بالای ابزار با ایجاد حفره های میکروسکوپی،  نیازی به برش ایجاد کردن روی سر نیست پس طبیعتا بدون خونریزی و عدم نیاز به بخیه انجام میشود که حفره ها خود به خود بهبود میابند. ازین رو این روش کاشت مو کرج چون یک روش کم تهاجمی است به کاشت مو بدون جراحی معروف است. ولی این کاشت به دلیل نیاز به پزشک جراح به همراه تیم درمان، اتاق جراحی و با ابزار مورد نیاز انجام میشود هنوز یک روش جراحی به شمار میرود.

 

► ویژگی های بهترین مرکز کاشت مو کرج

قبل از مراجعه به هر کلینیک کاشت مو بسیار مهم است که اطلاعاتی در مورد این مراکز به دست آورید تا بهترین مرکز کاشت مو در کرج را انتخاب کنید. در زیر به چند ویژگی مهم بهترین کلینیک کاشت مو کرج اشاره شده است.

  • داشتن فضایی آرام در کلینیک

دکور مناسب برای مکان های عمومی مخصوصا کلینیک ها بسیار مهم است که مراجعه کننده با ورود به کلینیک فضای مثبتی را احساس کنند به همین جهت در بهترین کلینیک کاشت مو در کرج بسیار به ایجاد یک فضای آرامبخش و پاکیزه اهمیت می دهند.

  • برخورد مناسب و مشتری مداری
  • استفاده از تجهیزات پیشرفته
  • کادر درمان متخصص و مجرب
  • رعایت پروتکل های بهداشتی
  • ارائه خدمات
  • هزینه های منطقی
  • داشتن مجوز های رسمی

کاشت مو چیست؟

کاشت مو روشی است که در آن یک جراح کاشت مو در کرج پلاستیک یا پوست مو را به ناحیه طاس سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر می برد. کاشت مو معمولاً در مطب پزشکی تحت بی حسی موضعی انجام می شود.

طاسی الگو بیشتر کاشتعامل ریزش مو است. این به ژنتیک برمی گردد. موارد باقی مو مانده به عوامل مختلفی در کرج از جمله:

  • رژیم غذایی
  • فشار
  • بیماری
  • عدم تعادل هورمونی
  • داروها

آیا کاشت مو انواع مختلفی دارد؟

روش های پیوند دو نوع است: پیوند شکاف و ریز پیوند.

گرافت شکافی حاوی 4 تا 10 تار مو در هر پیوند است. میکرو گرافت ها بسته به میزان پوشش مورد نیاز ، در هر پیوند حاوی 1 تا 2 تار مو هستند.


چه کسانی ممکن است از کاشت مو سود ببرند؟

با کاشت مو می توانید ظاهر و اعتماد به نفس شما کاشت مو کرج را بهبود ببخشیم. کاندیداهای مناسب برای کاشت مو عبارتند از:

  • مردان با طاسی الگوی مردانه
  • زنانی که موهای کم پشت دارند
  • هر کسی که در اثر سوختگی یا آسیب پوست سر مقداری مو از دست داده باشد

کاشت مو کرج گزینه خوبی برای موارد زیر نیست:

  • زنانی که الگوی ریزش موی گسترده ای در سر دارند
  • افرادی که به اندازه کافی مکان موی "اهدا کننده" ندارند که بتواند موها را برای کاشت از آن جدا کند
  • افرادی که پس از جراحت یا جراحی ، زخم های کلیویایی (زخم های ضخیم و رشته ای) ایجاد می کنند
  • افرادی که ریزش مو به دلیل داروهایی مانند شیمی درمانی است

در حین کاشت مو چه اتفاقی می افتد؟

بعد از تمیز کاشت کردن کامل پوست سر ، مو کرج  یک جراح با استفاده از یک سوزن کوچک ناحیه ای از سر شما را با بی حسی موضعی بی حس می کند. برای بدست آوردن فولیکول های پیوند از دو روش اصلی استفاده می شود: FUT و FUE.


در پیوند واحد فولیکولار (FUT):

جراح از چاقوی جراحی کاشت مو اقساطی کرج برای بریدن نواری از پوست سر کاشت از پشت سر استفاده خواهد کرد.مو اقساطی طول برش کرج  به طور معمول چندین هزینه کاشت مو در کرج اینچ است. سپس با بخیه بسته می شود.

سپس جراح با برداشتن عدسی بزرگنمایی و چاقوی تیز برش ، قسمت برداشته شده پوست سر را به بخشهای کوچک جدا می کند. هنگام کاشت ، این بخش ها به رشد طبیعی مو کمک می کند.

در استخراج واحد فولیکولی (FUE) ، فولیکول های مو مستقیماً از پشت سر از طریق صدها تا هزاران برش کوچک مشت می شوند.

جراح سوراخ های کوچکی با تیغه یا سوزن در ناحیه پوست سر شما که کاشت مو را انجام می دهد ایجاد می کند. آنها به آرامی موها را در این سوراخ ها قرار می دهند.

در طی یک جلسه درمانی ، یک جراح ممکن است صدها یا حتی هزاران مو را پیوند دهد.

بعد از آن ، پیوند ، گاز یا باند برای چند روز پوست سر شما را می پوشاند.

یک جلسه کاشت مو کرج می تواند چهار ساعت یا بیشتر طول بکشد. بخیه های شما حدود 10 روز پس از جراحی برداشته می شود.

برای دستیابی به سر کامل موی مورد نظر خود ممکن است به سه یا چهار جلسه جلسه نیاز داشته باشید. جلسات با فاصله چند ماه اتفاق می افتد تا هر پیوند بهبود یابد.


بعد از کاشت مو در کرج چه اتفاقی می افتد؟

ممکن است پوست سرتان دردناک باشد و ممکن است لازم باشد پس از جراحی کاشت مو کرج از داروهایی استفاده کنید ، مانند:

داروی ضد درد

آنتی بیوتیک برای کاهش خطر ابتلا به عفونت و داروهای ضد التهاب برای پایین نگه داشتن تورم بیشتر افراد می توانند چند روز پس از جراحی به محل کار خود برگردند.

ریزش موهای کاشته شده دو تا سه هفته پس از عمل امری طبیعی است. این امر باعث رشد موهای جدید می شود. بیشتر افراد 8 تا 12 ماه پس از جراحی مقداری از رشد موهای جدید را مشاهده می کنند.

بسیاری از پزشکان برای بهبود رشد مجدد مو ، ماینوکسیدیل ( Rogaine ) یا داروی رشد مو فیناستراید (Propecia) را تجویز می کنند. این داروها همچنین به کاهش یا جلوگیری از ریزش مو در آینده کمک می کنند.


عوارض ناشی از کاشت مو چیست؟

عوارض جانبی کاشت مو در کرج معمولاً جزئی بوده و طی چند هفته برطرف می شوند.

آنها می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • خون ریزی
  • عفونت
  • تورم پوست سر
  • کبودی دور چشم
  • پوسته ای که در مناطقی از پوست سر ایجاد می شود که موهای آن برداشته شده یا کاشته شده است
  • بی حسی یا عدم احساس در مناطق تحت درمان پوست سر
  • خارش
  • التهاب یا عفونت فولیکول های مو ، که به عنوان فولیکولیت شناخته می شود
  • از بین رفتن شوک یا ریزش ناگهانی اما موقت موهای کاشته شده
  • موهای ظاهری غیر طبیعی
  • چشم انداز بلند مدت چیست؟
  • به طور معمول ، افرادی که کاشت مو اقساطی کرج انجام داده اند به رشد مو در مناطق کاشته شده پوست سر ادامه خواهند داد.
  • موهای جدید بسته به موارد زیر ممکن است کم و بیش متراکم به نظر برسند.
  • شلی پوست سر ، یا میزان شل بودن پوست سر شما
  • تراکم فولیکولها در منطقه پیوندی - سایپرز ، باشگاه دانش
  • کالیبر مو یا کیفیت
  • فر کردن مو

اگر از دارو (مانند ماینوکسیدیل یا فیناستراید) استفاده نمی کنید و یا تحت لیزر درمانی سطح پایین قرار ندارید ، ممکن است همچنان در مناطق درمان نشده پوست سر خود دچار ریزش مو شوید.

مهم این است که نتیجه مورد انتظار را با جراح خود در میان بگذارید و انتظارات واقع بینانه را ایجاد کنید

 کاشت مو SUT در تهران


کلینیک تخصصی کاشت مو
کرج

ارسال پیام از طریق واتس آپ

 

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید