کاشت ابرو در کرج | بهترین مرکز کاشت ابرو در کرج

مشاوره رایگان برای کاشت مو


کاشت مو وهمینطور کاشت ابرو و ریش  یکی از خدمات مهم کلینیک های تخصصی زیبایی است که هر روز تعداد بسیاری مراجعه کننده به این کلینیک  میروند.

 کلینیک تخصصی کاشت مو و ابرو

09190920320  ☎

کرج فردیس شهرک نازبلوارسرونازنبش یکم غربی مجتمع پزشکی کاوه
کلینیک کاشت مو کاوه 


ارسال پیام از طریق واتس آپ

مشاوره حرفه ای، قیمت مناسب و کیفیت بالا تخصص ماست


FUE  پیوند ابرو با روش 


  همه چیز در مورد کاشت ابرو در کرج  

غالباً گفته می شود که چشمان ما احساسات و افکار ما را آشکار می کنند زیرا آنها یکی از مهمترین راه هایی برای بیان خودمان هستند. با این حال ، چشمان ما تنها وسیله ابراز خود نیستند .
ابروها همچنین به عنوان یک عملکرد اجتماعی مهم عمل می کنند ، زیرا به مردم در بیان خود برای دیگران کمک می کند. با کمک ابروهای خود می توانیم به مردم بگوییم که وقتی چهره مان را قاب می کنند ، هیجان زده ، گیج ، دلسوز یا حوصله می کشیم ، احساسات ما را منعکس می کند.  کاشت ابرو در کرج

همه آنچه باید در مورد کاشت ابرو در کرج بدانید
بهترین کلینیک کاشت ابرو کرج، روش های کاشت ابرو در کرج، قیمت کاشت ابرو در کرج


► نقش ابرو ها در تشخیص ریزش مو

ابروها نقش مهمی در تعیین اینکه فردی که ریزش مو را تجربه می کند یا خیر ، به نظر می رسد ، نقش مهمی ایفا می کند. آقایان و خانمهایی که ابروهای متراکم تری دارند ، در مقایسه با افرادی که ابروهای نازک و پراکنده دارند ، به نظر می رسد بهتر به نظر می رسند.

 آیا پیوند ابرو یا همان کاشت ابرو در کرج برای افرادی که ریزش ابرو قابل توجهی یا جزئی دارند و گزینه تغییر شکل در ابرو است، گزینه مناسبی است؟

کلینیک کاشت ابرو در کرج

► ابرو ها به چه علت ریزش پیدا می کنند

ریزش ابرو ها معمولا به دنبال عملی مثل مشکلات هورمونی، کمبود ویتامین، مشکلات تیروئیدی اتفاق می افتد که اکثر اینها به خاطر تغذیه بد و مسائل ژنتیکی است. خوشبختانه در عصر حاضر به کمک علم و تکنولوژی روش های برای ترمیم ابرو های از دست رفته وجود دارد و میتوان دوباره زیبایی ابرو ها را برگرداند.

اینجاست که می توانید پیوند ابرو یا همان کاشت ابرو در کرج را برای یک راه حل دائمی برای دستیابی به ابرو مناسب در نظر بگیرید.

► کاشت ابرو در کرج با چه روش های انجام میشود

کاشت ابرو کرج روش های بسیار مشابهی با کاشت موی سر دارد ولی مرسوم ترین روش های کاشت ابرو در مراکز کاشت ابرو کرج روش های زیر است

  • کاشت ابرو با روش FUE
  • کاشت ابرو با روش FUT
  • کاشت ابرو با روش FIT
  • کاشت ابرو با روشSUT

در مناطق مختلف کرج کاشت ابرو انجام می شود در فردیس کرج نیز میتوانید در مورد کلینیک های کاشت ابرو تحقیق کنید

 

► کاشت ابرو با ابرو های طبیعی

برای انجام این عمل ، پزشکان متخصص کاشت مو در کرج از پیوندهای واحد فولیکول استخراج شده از ناحیه گردن استفاده می کنند. مو در این ناحیه نازک تر می شود و رشد کندتر را نسبت به سایر نواحی سر نشان می دهد. به همین دلیل آنها به عنوان یک مسابقه مناسب برای پیوند ابرو ایستاده اند.

دکتر خوب کاشت ابرو در کرج

 روش مورد استفاده در پیوند ابرو تکنیک استخراج واحد فولیکول (FUE) است که قبل از پیوند نیاز به پیوند واحد فولیکول از محل دهنده دارد. هر فولیکول مو با دقت و یک بار تحت همان زاویه و جهت همان موهای ابرو موجود در پشت کاشته می شود. حدود 8 ماه پس از عمل ابرو طبیعی به نظر می رسد. پیوند ابرو برای آقایان و خانم ها طراحی شده است.

پیوند ابرو فرایند پیوند فولیکول های مو است ، که می تواند از همه مناطق اهدا کننده موجود ، در درجه اول از ناحیه در پشت سر ، به مناطقی که ریزش ابرو در آن رخ داده است ، استخراج شود.

در هزینه کاشت ابرو مسائل مختلفی می تواند تاثیر بگذارد کرج نیز ازین قاعده جدا نیست در ادامه با این مسائل آشنا شوید


► روش DHI برای پیوند ابرو

در بین روشهای ترمیم مو ، دقیق ترین و خواستارترین عمل پیوند ابرو است. در پیوند ابرو در کرج رسیدن به ظاهری طبیعی بسیار مهم است. برای این کار ، زاویه و جهت پیوند پیوند باید طبیعی باشد و خط ابرو باید با دقت طراحی شود. 


مراحل پیوند ابرو

می توان فرض کرد که نگرانی های زیبایی شناختی در درجه اول در کاشت ابرو در مرکز کاشت ابرو در کرج قرار دارد. این امر مستلزم تهیه یک برنامه عملیاتی سفارشی بر اساس نیازهای منحصر به فرد بیمار است.

کلینیک کاشت ابرو در فردیس

کاشت ابرو حرفه ای

► چهار مرحله اساسی کاشت ابرو کرج

  • مشاوره و برنامه ریزی
  • برداشت گرافت
  • پیوند پیوند با استفاده از لانه گزینی چوی
  • پانسمان بعد از عمل

کاشت ابرو به روش SUT

در زیر توضیحات مختصری از این مراحل آورده شده است.

مشاوره: منطقه مورد نظر جهت پیوند و طراحی ابرو در طی معاینه جسمی مشخص می شود. در این مرحله پزشک با در نظر گرفتن ویژگی های صورت بیماران و نیازهای فردی ، یک برنامه عملیاتی تهیه خواهد کرد.

● مراحل بهره برداری

برداشت گرافت: روش بدون ریش تراش که عموماً برای افراد دارای موهای بلند اعمال می شود ، روشی است که برای پیوند ابرو نیز کاربرد دارد. تعداد کمی از پیوندهای مورد نیاز نیز این عمل را به راحتی انجام می دهد. برداشت گرافت با استفاده از روش بدون ریش تراش فقط به یک ناحیه کوچک در قسمت پشت سر احتیاج دارد. ناحیه تراشیده شده که پیوند استخراج می شود قابل مشاهده نخواهد بود ، زیرا با موهای موجود پوشانده می شود. هنگام استخراج فولیکول های مو ، فقط موهای تک برداشت می شود. زیرا تنها موهای مجرد می توانند زیبایی زیبایی به ابروها دهند.

قبل از فرایند استخراج ، بی حسی موضعی در ناحیه اهدا کننده انجام می شود. در پیوند ابرو که با روش DHI انجام می شود ، ناحیه ای که باید پیوند زده شود نیز توسط بی حسی موضعی بیهوش می شود. با استفاده از ایمپلنت چوی ، فولیکول های مو با در نظر گرفتن زاویه دقیق و جهت رشد مو پیوند می کنند. این فرایند برای دستیابی به زیبایی ظاهری قابل توجه است.

کاشت ابرو در کرج

● بعد از عمل

در روز بعد از عمل ، از پانسمان استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که فولیکول های مو لنگر انداخته شده به بافت پوستی و همچنین برای جلوگیری از بروز سایر عوارض پزشکی.


از آنجا که کاشت ابرو فقط به میزان متوسط ​​200-300 پیوند نیاز دارد ، این عمل به طور کلی حدود 2-3 ساعت طول می کشد.

کاشت ابرو روی افرادی که ریزش جزئی یا کامل مو در ابرو دارند ، قابل انجام است.


مشاهده نتایج پس از کاشت ابرو

قیمت کاشت ابرو در فردیس


► هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

روند رشد ابروهای تازه پیوند شده همان روش کاشت مو است. در طی 15 روز پس از انجام عمل ، بیمار ممکن است یک وضعیت موقتی به نام شوک زدگی را تجربه کند. در 3 ماه آینده ، بیمار متوجه رشد قابل رویت مو می شود. مشاهده نتایج در 8-12 ماه آینده پس از این روش ممکن است.

 


► مزایای کاشت ابرو در در بهترین کلینیک کاشت ابروی کرج

  • قرینه شدن ابروها
  • حالت دادن آسان و دلخواه به ابرو 
  • ایجاد حالت طبیعی نسبت به سایر روش ها
  • ماندگاری بیشتر نسبت به روش های دیگر ترمیم ابرو
  • عدم نیاز به پر کردن و کامل ابرو با مداد و و خلاصی مشکلات حاصل از آن خلاص شدن 

► کاشت ابرو در کرج چه عوارضی دارد؟

همانطور که جراحی کاشت ابرو در مرکز کاشت ابرو در کرج مزایایی دارد در کنار این مزایا طبیعتا عوارضی هم برای هر فرد دارد که البته با رعایت کردن یکسری نکات میتوان عوارض کاشت ابرو را کنترل و کاهش داد.


آیا بعد از کاشت ابرو خارش ایجاد میشود

شستشو بعد از کاشت ابرو چگونه است


آیا می خواهید طرحی جدید برای ابروهای خود انتخاب کنید؟ آیا می خواهید منحنی هماهنگ تری به ابروهای خود بازگردانید؟ آیا آرزو دارید که ابروهای پرپشت  داشته باشید یا فقط می خواهید ابروهای کم پشت را دوباره پر کنید؟ کاشت ابرو برای همه افرادی که می خواهند کاشت ابرو در کرج  ظاهر ابروهای خود را تغییر دهند ، نشان داده شده است.


تکنیک کاشت ابرو در کرج

همانند کاشت مو ، کاشت ابرو کرج روشی را دنبال می کند که شامل برداشتن مو از ناحیه ای است که کاشت رشد مجدد ابرو آن دائمی کرج است ، برای پیوند زدن در جایی که بیمار از کمبود مو رنج می برد. تکنیک مورد استفاده مشابه پیوند ریش است: این روش FUE (استخراج واحد فولیکولیک) است. موها از ناحیه واقع درقیمت کاشت ابرو در کرج  قسمت بالای گردن که قبلا تراشیده شده (تاج بقراط) با لامپ دست نخورده برداشته می شوند. حتی هنگام کاشت مجدد ، موهایی که در این ناحیه رشد می کنند هرگز نمی ریزند.

تکنیک FUE برای ابروها به دلیل کم کاشت ابرو اقساطی کرج بودن تعداد گرافت های جمع شده کاملاً دستی است. علاوه بر این ، این مزیت را دارد که هیچ جای زخمی بر جای نمی گذارد.


مراحل کاشت ابرو کرج

اول از همه ، بیمار پشت جمجمه کاشت ابرو خود را از  اقساطی پشت گردن کرج  تراشیده تا بتواند فولیکول هایی را که برای کاشت ابرو استفاده می شود ، استخراج کند. سپس جراح موهای خود را یکی یکی می گیرد.

سپس ، پزشک در توافق با بیمار ، رسم ابروها را درک خواهد کرد. کاشت مو در ابروها به صورت دستی و با استفاده از یک مشت فوق العاده ظریف انجام می شود که قطر آن از یک میلی متر بیشتر نشود.


هر آنچه در مورد روش کاشت ابرو باید بدانید: مدت زمان ، بیهوشی ، بستری شدن در بیمارستان

روش کاشت ابرو کوتاه تر از روش کاشت مو یا ریش خواهد بود. در حقیقت ، در هنگام کشیدن مو روی تاج بقراط ، فولیکول های کمتری وجود دارد که به صورت دستی در گردن گردن استخراج می شوند و مجدداً در سطح ابروها کاشته می شوند. مداخله کاشت ابرو تحت بی حسی موضعی انجام می شود. بیمار کاملا احساس گزگز نمی کند. مداخله به صورت سرپایی انجام می شود (هیچ شبی در کلینیک نمی گذرد) و بین 1 تا 30 و 3 ساعت طول می کشد.


کاشت ابرو در کرج : نتایج

از ماه های اول پس از عمل ، به بیمار توصیه می شود ژل مدل سازی استفاده کند تا رشد مجدد به صورت هماهنگ اتفاق بیفتد. نتیجه کاشت ابرو از شش ماهگی و نهایی بعد از یک سال قابل مشاهده است. خط ابرو جدید باعث تقارن و هماهنگی بیشتر چهره می شود.

از آنجا که موهای کاشته شده مانند موها رفتار می کنند ، باید هر دو تا چهار هفته یا همین حدود با قیچی برش داده شوند. نگهداری از ابروهای جدید ضروری است.


قیمت کاشت ابرو در کرج

با توجه به خواسته بیمار ، قیمت ها بسته به مقدار گرافت های استخراج شده متفاوت خواهد بود

 

 کلینیک تخصصی کاشت مو و ابرو

09190920320  ☎

کرج فردیس شهرک نازبلوارسرونازنبش یکم غربی مجتمع پزشکی کاوه
کلینیک کاشت مو کاوه 


ارسال پیام از طریق واتس آپ

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید