بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج

بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج

پیکرتراشی که توسط بهترین جراح لیپوماتیک در کرج انجام میشود جزو عمل های زیبایی است که با  روش مکش چربی های نواحی خاص بدن همچون باسن، پهلو ها، شکم ، ران ، گردن، غبغب، بازوها و .. موجب تغییر سایز و کم شدن حجم این مناطق بدن میشود.

با انجام این فرم دهی با لیپوماتیک باعث ایجاد کانتورهای اصولی در بدن میشود.

لیپوماتیک معمولاً یک روش کلی کاهش وزن یا یک جایگزین کاهش وزن محسوب نمی شود. اگر اضافه وزن دارید ، احتمالاً در مقایسه با لیپوساکشن از طریق رژیم غذایی و ورزش یا از طریق روشهای بارشی (مانند عمل بای پس معده) وزن بیشتری را از دست خواهید داد.

ساکشن شکم  برای از بین بردن چربی از مناطقی از بدن که به رژیم و ورزش پاسخ نداده اند ، استفاده می شود.

دکتر رقیه جلیلی

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی 

جراحی سرطان سینه

جراحی زیبایی سینه

جراحی سینه آقایان (ژنیکوماستی)

جراحی شکم

لیپوماتیک

تزریق چربی

021 880 322 54

0939 73 77 913


  برای مشاهده نمونه کارها به سایت مراجعه بفرمایید 

www.drjaliliroghieh.com

 


هزینه لیپوماتیک و قیمت لیپوماتیک شکم و پهلو در کرج

هزینه لیپوماتیک و قیمت لیپوماتیک شکم و پهلو در کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  1. تجربه دکتر لیپوماتیک یا جراح  متخصص عمل لیپوماتیک 
  2. کلینیک تخصصی لیپوساکشن یا مرکز تخصصی لیپوماتیک در کرج که عمل جراحی صورت می‌گیرد.
  3. تیم جراحی عمل لیپوماتیک.
  4. نواحی مهمی که برای شما نیاز است تحت عمل لیپوماتیک قرار بگیرد و مقدار چربی موجود بیمار که نیاز به استخراج دارد.
  5. مدت زمانی که در صورت تشخیص پزشک نیاز به بستری شدن شما در بیمارستان نیاز است.

بهتر است برای اینکه هزینه پیکر تراشی به روش لیپوماتیک در کرج را دقیق تر بدانید با انجام مشاوره در بهترین مرکز لیپوماتیک کرج به صورت حضوری از قیمت های کلینیک های لیپوماتیک مطلع شوید

برای آگاهی از تخفیف لیپوماتیک در کرج مطالب وبسایت آناهید را دنبال کنید

  لیپوماتیک در کرج

►هزینه ابدومینو پلاستی در کرج 

هزینه و قیمت ابدومینو پلاستی در کرج با توجه به دامنه روش و تخصص پزشک متفاوت است. هزینه ابدومینو پلاستی در کرج  یک موضوع بسیار کنجکاوانه است. متأسفانه ارائه رقم دقیق حقوق و دستمزد بسیار دشوار است. زیرا هزینه ای که باید برای این جراحی پرداخت شود با توجه به موقعیت فرد متفاوت است. برای اطلاع از قیمت می توانید  از طریق واتساپ با مرکز ابدو در کرج  در تماس باشید.


►چرا هزینه ابدومینوپلاستی در کرج اینقدر بالا است؟ 

همه ما می دانیم که بسیاری از تجهیزات پیشرفته پزشکی از کشور های اروپایی و  امریکایی وارد میشود همچنین تخصص و تجربه ی پزشکانی که عمل ابدو را  انجام میدهند از عوامل مستقیمی است که میتواند به هزینه ابدومینوپلاستی در کرج تاثیر بگذارد


تبلیغات بعضی مطب ها مبنی بر تخفیف لیپوماتیک در کرج موجب شده کسانی که به دلیل مشکلات اقتصادی نمیتواند هزینه این عمل جراحی را بدهد رو به این مطب بیاورند که امکان عیر مجاز بودن فعلیت مطب یا یا تجهیزات قدیمی و مسائلی ازین دست میباشد. بسیار بهتر در اینگونه موارد حتما در درجه اول به سلامتی اهمیت بدهیم و فریب تبلیغات اینچنیی را نخوریم

 

لیپوساکشن شکم و پهلو در کرج

لیپوماتیک شکم و پهلو در کرج
پیکرتراشی قسطی در کرج

اگر بیش از حد چربی بدن در نقاط خاص وجود داشته باشد اما در غیر اینصورت دارای وزن پایدار هستید ممکن است کاندیدای لیپوساکشن باشید. با این وجود ، اگر بیمار بعد از عمل شیوه زندگی سالم نداشته باشد ، این خطر وجود دارد که سلولهای چربی باقی مانده بزرگتر شوند.

با افزایش سن ، زنان و مردان در برخی از مناطق بدن دارای ذخایر چربی میشوند. شما می خواهید چین های زشت و چربی اضافی را از بین ببرید ، خودتان تصور می کنید که نتیجه لیپوماتیک در کرج چه خواهد بود.

در هنگام مراجعه به بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج برای حل این مشکل ، هر زن آرزو می کند لاغرتر ، جوان تر و جوانتر از خطوط بیانگر بدن باشد. اغلب سوالی وجود دارد ، آیا فرصتی برای آشنایی با نمونه هایی از نتایج لیپوماتیک پزشکان مختلف وجود دارد؟

در صفحه عکس شما این فرصت را دارید که قبل از عمل لیپوساکشن در کرج عکسهایی از تحولات واقعی بعد از جراحی پلاستیک ، تصاویر مربوط به بیمارانم را ببینید. در اینجا می توانید ایده بصری در مورد اینکه اثر لیپوساکشن آینده چه خواهد بود ، بدست آورید.

 

قیمت ساکشن شکم در کرج

هزینه ساکشن شکم  با توجه به تخصص و مهارت پزشک، تجهیزات مورد استفاده، خدمات کلینیک و مواردی ازین قبیل نیز در میزان  قیمت ساکشن شکم در کرج  نیز تاثیر گذار است .

بازو از قسمت هایی است که با بالا رفتن سن شروع به شل شدن و تجمع چربی میکند که با ورزش و رژیم تاثیر زیادی نمیتوان روی آن گذاشت بدین رو راه حلی آن پیکرتراشی بازو در کرج اشت که با انتخاب یک بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج می توانید به نتیجه دلخواه برسید هزینه پیکرتراشی بازو حدودا بین 9میلیون الی17 میلیون میتواند متغیر باشد

لیپوساکشن شکم پهلو در کرج

لیپوماتیک شکم کرج
پیکرتراشی قسطی در کرج

امیدواریم که با آشنایی با عکس های نتایج خاص لیپوساکشن ، بیشتر الهام بگیرید و تصمیم بگیرید که بله را به نفع لیپوساکشن بگویید. بدون شک ، نتایج برای بیماران من خوشایند است و احساسات زیادی به شما می دهد.

لیپوماتیک ارزان در کرج

لیپوماتیک غبغب کرج

► انواع روش های عمل  لیپوساکشن در کرج

1) لیپوساکشن به کمک سونوگرافی ( اولتراسونیک) (UAL)

جراح میله فلزی قرار می دهد که انرژی مافوق صوت را در زیر پوست شما ساطع می کند. این دیواره سلولهای چربی را پاره می کند و چربی ها را برای از بین بردن آسان تر تجزیه می کند

لیپوماتیک شکم و پهلو در کرج

2) لیپوساکشن با کمک لیزر( لیپولیز ) ( LAL )

در روش لیپوساکشن با لیپولیز در شهر کرج از نور لیزر با شدت بالا برای تجزیه چربی برای از بین بردن استفاده می شود و در طول عمل LAL  جراح،  فیبر لیزری را از طریق برش کوچک در پوست وارد کرده و رسوبات چربی را امولسیون  می کند. سپس چربی از طریق یک کانول ( لوله پلاستیکی منعطفی ) مکش میشود.

3) لیپوماتیک ( لیپوساکشن به کمک نیروهای ارتعاشی)

در این نوع لیپوساکشن از کانول استفاده می شود که با یک حرکت سریع عقب و جلو حرکت می کند. این لرزش به دکتر لیپوماتیک در کرج اجازه می دهد چربی های سخت را راحت تر و سریع تر بیرون بکشد.

این روش گاهی اوقات باعث درد و تورم کمتری شود و به پزشک جراح اجازه دهد چربی را با دقت بیشتری از بین ببرد. در صورت نیاز به برداشتن حجم زیادی از چربی یا در صورت انجام روش قبلی لیپوساکشن ، ممکن است جراح شما این روش را انتخاب کند.

عوامل متعددی متواند روی هزینه پیکر تراشی در کرج تاثیر بگذارد در این مطلب در مورد این عوامل آگاهی پیدا کنید

 


 

دکتر رقیه جلیلی

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی 

جراحی سرطان سینه

جراحی زیبایی سینه

جراحی سینه آقایان (ژنیکوماستی)

جراحی شکم

لیپوماتیک

تزریق چربی

021 880 322 54

0939 73 77 913


  برای مشاهده نمونه کارها به سایت مراجعه بفرمایید 

www.drjaliliroghieh.com

 

 

  لیپوماتیک در کرج  

پیکرتراشی و حذف بافت های چربی با عمل لیپوماتیک دربهترین کلینیک لیپوماتیک  کرج  جزو روش های نوین جراحی های زیبایی در حوزه پیکرتراشی به شمار می آید. جراحی لیپوماتیک در کرج در کاهش وزن تاثیر گذاری بالایی دارد. 
لیپوماتیک در مقایسه با لیپوساکشن در طول درمان دارد ناراحتی کمتری دارد. همچنین عمل  لیپوماتیک حتی  سریع تر و ایمن تر از روش هایی است  که عموما در لیپوساکشن که با لیزر انجام میشود.


► لیپوماتیک در کرج چگونه انجام می شود؟

در اندامی که Lipomatic انجام می شود ، سوراخی با قطر 2-5 میلی متر ساخته می شود ، پس از آن دستگاه از طریق سوراخ وارد بافت چربی بدن می شود و با استفاده از امواج ماوراء بنفش ، بافت چربی را از بین می برد و تزریق می کند.

محلول برای بی حسی و جلوگیری از خونریزی در بدن و درنهایت چربی و محلول بیهوشی از طریق منافذ خارج می شود. این دستگاه دارای سیستم ایمنی فعال است که در هنگام مواجهه با بافت بدون چربی متوقف می شود. خطر پارگی اندام ها و سوختگی پوست به کمترین مقدار خود می رسد.

بعد از لیپوماتیک شکم و پهلو در کرج میتوان چربی های خارج شده را به نواحی دیگر بدن انتقال داد

لیپوماتیک دستگاهی مناسب جهت حذف چربی های اضافی بدن است. لیپوماتیک یکی از روش هایی است که به شما این امکان را خواهد داد تا در زمان کوتاه به تناسب اندام ایده آل خود دست یابید.
لیپوماتیک جدید ترین روش برای تخلیه کردن چربی استکه توسط بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج و نتیجه ی چشمگیری در مقایسه با سایر روش‌های تخلیه چربی مثل ساکشن و یا لیپولیز دارد.

در اصل لیپوماتیک با ایجاد لرزش در در سلول های چربی ، آن ها را در هم می‌شکند و در نهایت تخلیه می‌کند، این چربی‌ها بعد از لیپوماتیک کاملا زنده و سالم هستند و امکان پیوند چربی در سینه‌ها و یا باسن وجود دارد.

► نکات مهم قبل از انجام لیپوماتیک کرج

  1. اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید.
  2. به یک مرکز درمانی معتبر مراجعه کنید.
  3. قبل از انجام هر کاری یک جلسه مشاوره داشته باشید
  4. اگر دارویی مصرف می کنید به پزشک خود بگویید.
یکی از مواردی که بسیاری به دنبال آن هستند لیپوماتیک اقساط در کرج است تا بتوانند راحت تر هزینه لیپوماتیک در کرج را پرداخت کنند. ولی متاسفانه تا کنون هیچ کلینیکی خدمات پیکر تراشی به صورت قسطی ارائه نداده است

 

► لیپوماتیک و مزایای آن کلینیک تخصصی کرج

  1. یکنواختی چربی در زیر پوست و مانند سایر دستگاه های مکش باعث چربی زیر پوست نمی شود.
  2. میزان روزهای پوشیدن بدن در این جراحی بسیار کوتاه است و به مدت 2 هفته ادامه دارد.
  3. جمع کردن پوست و شکل دادن به پوست به مراتب بهتر از سایر جراحی هاست.
  4. در این عمل جراحی از بی حسی موضعی استفاده می شود.
  5. تورم و ترشحات در این عمل جراحی بسیار کم است.
  6. احتمال عفونت بسیار کم است.
  7. آمبولی چربی کم بود و تاکنون هیچ موردی گزارش نشده است.
  8. نیازی به بستری شدن ندارد و فرد بعد از معالجه مرخص می شود.
  9. خستگی و آسیب دیدگی بدن در این عمل جراحی کمتر است بنابراین نسبت به سایر جراحی ها راحت تر است.

هزینه پیکر تراشی در کرج

► لیپوماتیک در کرج و عوارض آن

  1.  دکتر جراح لیپوماتیک در کرج متخصص شما باید وقت خود را برای معالجه صرف کند زیرا این دستگاه مبتنی بر لرزش است و ممکن است پزشک خسته شود و در نتیجه اشتباه کند.
  2. لرزش شدید که باعث آسیب دیدگی هر دو بیمار و پزشک می شود.
  3. در مناطق وسیع موجود است.
  4. در ران ها می توان از بازو و شکم استفاده کرد.
  5. التهاب
  6. بی حسی موضعی منطقه تحت درمان
  7. عفونت که نادر است
  8. مشکلات کلیوی یا قلبی
  9. واکنش آلرژیک
  10. سوختگی پوست
  11. کوک
  12. خارش
  13. افزایش درجه حرارت بدن
  14. حالت تهوع
  15. احساس ضعف و سرگیجه می کنید

همیشه به این نکته توجه داشته باشید که اگر به دنبال لیپوماتیک ارزان در کرج هستید قبل از تصمیم به عمل در مورد مرکز لیپوماتیک تحقیق کنید تا توسط افراد غیر متخصص و بی تجربه دچار مشکلات جدی بعد از انجام عمل لیپوماتیک نشوید

 

► لیپوماتیک غبغب در کرج

غبغب یکی از مشکلات بانوان و آقایان است که در زیر چانه قرار دارد و چربی های صورت در آن ذخیره میشود.مخصوصا در سن بالا. البته این مشکل بیشتر ژنتیکی است تا اضافه وزن.راه حل این مشکل را میتوان با لیپوماتیک غبغب در کرج بر طرف کرد.در عمل لیپوماتیک غبغب توسط دستگاه و تخصص پزشک، چربی های اضافی از زیر چانه خارج میشود.

در بعضی از کلینیک ها تخفیف لیپوماتیک در کرج برای پکیج های خود ارائه میدهند

► لیپوماتیک بازو در کرج

کم شدن سوخت ساز بدن که موجب تجمع چربی میشود و از طرفی کم شدن کلاژن در زیر پوست موجب افتادگی در قسمت بازو می شود از عارضه هایی است به طور معمول با بالا رفتن سن اتفاق می افتد. افتادگی در بازو در زنان در مقایسه با مردان بیشتر است و متاسفانه با ورزش و رژیم نمی توان تاثیر زیادی برای حل مسئله گذاشت بدین رو بهترین و سریع ترین راه حل  پیکر تراشی در کرج است.

روش های مختلفی برای پیکر تراشی در قسمت بازو وجود دارد اما در این میان شاید بتوان گفت لیپوماتیک بازو در کرج بهترین نتیجه را برای بازو در بر دارد

بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج


هزینه پیکر تراشی در کرج با  بقیه شهر ها یکی هست؟

هزینه های  پیکرتراشی  اکثر شهر ها تقریبا نزدیک هم هستند ولی در کلان شهر های مثل کرج عواملی مثل هزینه های کلینیک و همچنین هزینه پزشکان متخصص میتوانند تا حدی در میزان هزینه پیکر تراشی در کرج تاثیر بگذارد و نسبت به شهرهایی که هزینه های جانبی کمتری دارند در کرج بیشتر شود ولی این هم باید در نظر گرفت که استفاده از تجهیزات روز دنیا و در دسترس بودن پزشکان باتجربه و مهارتی بالا تر نیز از مزیت های لیپوماتیک در کرج است

 تجمع چربی در ساق پا و مچ پا اغلب تحت تأثیر ژنتیک است و ثابت می شود که در مقابل ورزش و رژیم غذایی کاملاً مقاوم است. خارج کردن چربی های این قسمت در مرکز لیپوماتیک کرج تاثیر چشمگیری را به دنبال دارد: باریک شدن بین ساق پا و مچ پا بیشتر نمایان می شود و کل بدن باریک تر به نظر می رسد.


لیپوساکشن: تمام آنچه باید بدانید!لیپوساکشن: تمام آنچه باید بدانید!

در ایران همانند دیگر کشور ها ، لیپوساکشن یا لیپوساکشن یک روش جراحی است که ساکشن شکم در کرج هنوز هم محبوب است. با این حال ، این عملیات ، که هدف آن تغییر شکل شبح است ، بی اهمیت نیست. از جراح مناسب گرفته تا پیشرفت عمل ، همه چیز را برای شما توضیح می دهیم.


اولین مشاوره برای لیپوساکشن در کرج

بهترین جراح لیپوساکشن در کرج از شما می پرسد چه چیزی ، سابقه پزشکی و جراحی شما را آزار می دهد تا از این طریق موارد منع مصرف مانند اختلال انعقاد ، مشکلات قلبی را رد کند.

وی سپس سایه و کیفیت پوست را بررسی می کند ، که باید به اندازه کافی رنگ شده باشد تا در هفته های بعد از عمل به خوبی بهبود یابد. از طرف دیگر ، در صورت عدم کیفیت پوست ،قیمت لیپوساکشن در کرج کاملا منع مصرف دارد. ریسک ؟ بی نظمی ، امواج یا آرامش مشخصتر بعد از عمل نسبت به قبل.

سپس جراح توصیف می کند که چه کاری می تواند انجام دهد و چگونه عمل انجام می شود ، خطرات و عوارض احتمالی از کوچکترین (عدم تقارن ، سوراخ) ، که ممکن است تحت تغییراتی باشد ، تا استثنایی ترین موارد مانند آمبولی. یا فلبیت. سرانجام ، وی برآوردی را شامل می شود که شامل هزینه های اتاق عمل ، بیهوشی و همچنین هزینه های وی ، همراه با رضایت آگاهانه است. دو سند برای برگرداندن که در جلسه دوم مشاوره یا روز مداخله امضا شده است.

 

اطلاعات درست

در این جلسه اول باید عناصر لازم برای تصمیم گیری آگاهانه فراهم شود. با دوره تأمل قانونی اجباری پانزده روز ، تاریخ مداخله فراتر از این ، اغلب در طی یک مشاوره دوم لیپوساکشن تعیین خواهد شد. همیشه بهتر است با یک دکتر خوب لیپوساکشن در کرج دوم مشورت کنید تا نظر دیگری بدهید.

جراح خوب لیپوساکشن

او یکی از دوستان یا آشنایان خود را که از نتیجه کار خوشحال شده بود ، جراحی کرد. مگر اینکه جریان از آن عبور نکند و شما باید بدانید که چگونه به شهود خود اعتماد کنید

 

او اعتماد به نفس شما را القا می کند ، آنچه را که می خواهید گوش می دهد و می فهمد ، نشانه این است که او همچنین می داند پس از مداخله چگونه پاسخ دهد و به او اطمینان دهد.

 

عمل لیپوساکشن چگونه پیش می رود؟

به صورت سرپایی ، عمل صبح انجام می شود و در پایان روز بیرون می رویم. وقتی لیپوساکشن مهم است ، صبح روز بعد بعد از یک شب بستری شدن در بیمارستان بیرون می رویم. دکتر لیپوساکشن در کرج  تأکید می کند: "هرچه حجم چربی موجود در آن بیشتر باشد ، خطر عوارض نیز بیشتر خواهد بود. به همین دلیل است که توصیه نمی شود بیش از 4 تا 5 لیتر برداشت کنید. "

اغلب تحت بیهوشی عمومی. بیهوشی می تواند موضعی برای ناحیه کوچکی مانند داخل زانوها یا هنگام لمس باشد. مشاوره با متخصص بیهوشی باید حداقل 48 ساعت قبل از عمل انجام شود.

هزینه پیکر تراشی در کرج

حال شما پس از لیپوساکشن چطور است؟

ما چند ساعت تحت نظر هستیم ، یعنی زمان بهبودی. و اطمینان خاطر این است که بدانید در صورت افت فشار خون یا ناراحتی واژن از ما مراقبت خواهیم شد. بعد از عمل: به مدت دو یا چهار هفته جوراب های فشاری و آستین یا لباس فشاری می پوشیم. ناحیه تنفس در همان مدت زمان بسیار متورم است و از بین رفتن کبودی گاهی بیش از یک ماه طول می کشد. برخی از جراحان جلسات تخلیه را برای کاهش ورم تجویز می کنند. چند روز اول ، داروهای ضد درد برای تسکین درد استفاده می شود. سپس ، منطقه برای چندین هفته حساس باقی می ماند. بخیه ها در حدود روز دهم برداشته می شوند ، مگر اینکه قابل جذب باشند. از آنجا که برش ها حداقل هستند ، جای زخم ها معمولاً بسیار کوتاه است.

 

آیا باید برای لیپوساکشن در کرج مرخصی بگیرید؟

بله ، از چند روز تا دو هفته بستگی به اندازه مداخله و نوع شغل دارد. همچنین قبل از شروع ورزش باید یک ماه خوب صبر کنید.

 

چه زمانی نتیجه را می بینیم؟

"هرچه ناحیه تنفس به قلب نزدیکتر باشد ،لیپوساکشن شکم پهلو در کرج نتیجه سریعتر دیده می شود ، یک ماه بعد برای معده ، دو ماه برای کیسه های زین ، 3 ماه برای زانوها و چهار تا پنج ماه برای مچ پا" ، مشخص می کند دکتر ماتئولی یک سرنخ ؟ "این منطقه دیگر نباید در لمس دردناک باشد. "

 

نتیجه قطعی لیپوساکشن ؟

در وزن برابر ، نتیجه با دوام است. تا 5 کیلوگرم بیشتر طول نکشد ، هماهنگ باقی می ماند. از طرف دیگر ، اگر وزن زیادی اضافه کنیم ، در منطقه تحت درمان نیز از سر خواهیم گرفت زیرا سلولهای چربی همیشه برای ذخیره وجود دارد. و اکنون خطر افزایش وزن در سایر نقاط نشان داده شده است.

  

دکتر رقیه جلیلی

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی 

جراحی سرطان سینه

جراحی زیبایی سینه

جراحی سینه آقایان (ژنیکوماستی)

جراحی شکم

لیپوماتیک

تزریق چربی

 

021 880 322 54

0939 73 77 913

 

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید