بهترین مرکز لیزر در فردیس | لیزر موهای زائد فردیس

بهترین مرکز لیزر در فردیس

  بهترین مرکز لیزر در فردیس کرج

در مرکز لیزر فردیس با دستگاه الکس دایود و یا لیزر دستگاه الکس پلاس (الکس دایود اندیگ)  از نور برای هدف قرار دادن رنگدانه در موهای فرد استفاده می شود.

لیزر موهای زائد بهترین مرکز لیزر در فردیس کرج چگونه عمل می کند؟

نور از زیر شافت مو و به داخل فولیکول مو عبور می کند.

اگر فولیکول مو از بین می رود ، لیزر موهای زائد دائمی است.

گرمای ناشی از نور لیزر ، فولیکول موهای زائد  را از بین می برد و مو دیگر نمی تواند از آن رشد کند.

مو از چرخه رشد بی نظیری پیروی می کند که شامل استراحت ، ریختن و دوره های رشد است. 

موهایی که اخیراً برداشته شده است که در مرحله استراحت است ، برای تکنسین یا لیزر قابل رویت نخواهد بود ، بنابراین ممکن است فرد قبل از برداشتن ، مجبور به صبر کردن شود تا دوباره مرتب شود.

برای بیشتر افراد ، لیزر موهای زائد نیاز به چندین درمان در طول 2 تا 3 ماه دارد.

●  ●  ●  ●  ●  ●  ●  ●  ●  ●  
 

زنی که لیزر موهای زائد بر روی زیر بغل خود دارد
لیزر مو زائد در فردیس کرج
 

 

●  ●  ●  ●  ●  ●  ●  ●  ●  ●  
اگر دوست دارید کار لیزر رو تو شهر کرج انجام بدید به شما توصیه میکنیم با بهترین مراکز لیزر کرج بیشتر آشنا شوید.
●  ●  ●  ●  ●  ●  ●  ●  ●  ●  


بهترین مرکز لیزر در فردیس کرج
لیزر مو های زائد با  لیزر دستگاه الکس پلاس (الکس دایود اندیگ) در فردیس کرج

►آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

برداشتن مو از یک فولیکول مو نابود شده در دائمی می باشد . با این حال ، افرادی که  در جلسات لیزر موهای زائد قرار دارند ، می توانند این  انتظار را داشته باشند که در برخی نواحی بدن تعدادی از موهای دوباره رشد  کنند. با گذر زمان ، می توان مجدداً آن ناحیه از بدن را لیزر کرد تا تعداد موهایی که رشد دوباره دارند بعد از هر جلسه لیزر  روندی کاهشی داشته باشند. در بعضی موارد ، حتی ممکن است همه موها از بین بروند. رشد مو یا عدم رشد مو بستگی به عوامل بی شماری از جمله نوع موهایی که ریش می زنند و مهارت فرد در برداشتن مو بستگی دارد.

The cost of laser hair removal
لیزرموهای زائد با دستگاه الکس دایود در فردیس کرج

بیشتر افراد متوجه می شوند که وقتی موها دوباره رشد می کنند ، سبک تر و غیر قابل توجه تر از قبل است. این امر به این دلیل است که لیزر ممکن است به فولیکول مو آسیب برساند حتی اگر نتواند آن را از بین ببرد.اگر یک فولیکول مو آسیب دیده اما از بین نرود ، در نهایت مو مجدداً مجدداً مجدداً رشد می کند. از بین بردن هر فولیکول مو می تواند دشوار باشد ، بنابراین بیشتر افراد شاهد رشد مجدد مو هستند.هنگام ریزش مو ، امکان درمان مجدد آن وجود دارد ، بنابراین افرادی که می خواهند تمام موها را از بین ببرند ممکن است به چندین درمان نیاز داشته باشند. در بعضی موارد ، موها ممکن است خیلی سبک ، خیلی کوتاه یا در برابر درمان مقاوم باشند. در این موارد ، فرد ممکن است روش های دیگر موهای زائد مانند گرفتن موهای ولگرد را انتخاب کند.


►از بین بردن مو های زائد در مرکز لیزر فردیس 

افرادی که نگران موهای زائد هستند، نمی خواهند ساعت ها را صرف مراقبت کنند و می خواهند به این مشکل بگویند "بس کن" ، به لیزر موهای زائد علاقه مند می شوند. "بهترین نوع لیزر موهای زائد کدام است؟" ، "معایب لیزر موهای زائد چیست؟" ، "دیود یا الکساندرایت؟" یافتن پاسخ چنین سوالاتی و پرسیدن از آشنایان گاهی اوقات گیج کننده است.


►موهای زائد لیزر چه مدت طول می کشد؟

یکی از مواردی که در رابطه با لیزر موهای زائد در مرکز لیزر  بسیار سوال میشود، زمان جلسات لیزر مو های زائد است. پروسه زمانی لیزر مو زائد در لیزر به این بستگی دارد که  کدام منطقه از بدن شما هدف لیزر مو زائد است. هنگامی که فولیکول مو فقط آسیب دیده باشد، در نهایت مو مجدداً رشد می یابد. میزان زمان لازم برای رشد مجدد مو بستگی به چرخه منحصر به فرد رشد مو در فرد دارد. بعضی از افراد موهایی دارند که سریعتر از سایرین رشد می کنند. موهایی که در مرحله استراحت قرار دارند با کندتر از موهایی که در مرحله دیگری قرار دارند رشد می کنند.

بیشتر افراد می توانند در طی چند ماه انتظار رشد مجدد مو را داشته باشند. وقتی این اتفاق بیفتد ، آنها می توانند برای درمان های بیشتر حذف کنند.


 شهر های دیگری هم  در لیزر مو فعالیت میکنند. مرکز لیزر شیراز نیر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.


 

آدرس بهترین مرکز لیزر فردیس فلکه اول 

►آیا رنگ پوست یا مو تفاوت ایجاد می کند؟ 

ممکن است افرادی که دارای لایه های روشن و موهای تیره هستند ، به درمان های کمتری نسبت به سایرین نیاز داشته باشند.

برداشتن مو بهترین کار بر روی افراد مبتلا complexions نور که موهای تیره است. دلیل این امر این است که کنتراست رنگدانه باعث می شود که لیزر هدف قرار دادن مو ، مسافرت به فولیکول و تخریب فولیکول را آسانتر کند.

افرادی که پوست تیره دارند یا موهای سبکی دارند ممکن است نسبت به سایرین به درمان بیشتری نیاز داشته باشند و ممکن است متوجه شوند که موهای بیشتری رشد می کند.

برای از بین بردن دائمی موها ، تکنسین باید بداند که چگونه موها را هدف قرار داده و نوع مناسب لیزر را انتخاب کند. تحقیقات منتشر شده در سال 2013 نشان داد که لیزرهایی که طول موج بیشتری تولید می کنند ، روی پوست تیره بهتر کار می کنند.


►عوارض جانبی و خطرات لیزر مو زائد 

در طول درمان ، برخی از افراد دچار سوزش ، لک و ناراحتی می شوند. به همین دلیل ، بسیاری از تکنسین ها در منطقه ای که معالجه می کنند ، یک کرم بی حس کننده استفاده می کنند. با این حال ، برخی از افراد ممکن است در واکنش به کرم سوزش واکنشی آلرژیک یا سوزش پوستی داشته باشند.

لیزر مو های زائد عوارض جانبی جزئی رایج است و ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • تغییر در رنگ پوست ، به ویژه در افرادی که پوست تیره دارند ، که معمولاً موقتی هستند
  • قرمزی پوست
  • تاول یا پوسته پوسته شدن پوست

لیزر بدن با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

تجهیزات لیزر موهای زائد
بهترین دستگاه لیزر مو زائد در فردیس

►هزینه لیزر موهای زائد در فردیس 

متوسط ​​هزینه برداشتن مو در هر جلسه 293 دلار است. طبق آمار سال 2017 انجمن جراحان پلاستیک در آمریکا ، میانگین هزینه یک جلسه رفع مو 293 دلار است. بیشتر افراد نیاز به چندین جلسه دارند ، بنابراین افراد باید درمورد اینکه چند جلسه برای تأمین هزینه کلی نیاز دارند ، با ارائه دهنده خدمات درمانی خود صحبت کنند. از آنجا که لیزر موهای زائد تقریباً همیشه یک روش آرایشی است ، بیمه برای پوشش آن بعید است.

کل هزینه لیزر موهای زائد فردیس به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله چه کسی این روش درمانی را انجام می دهد. ارائه دهندگان ماهر مانند متخصصان پوست و جراحان پلاستیک ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند اما احتمال آسیب دیدن یا عوارض جانبی آن کمتر است.

سایر عوامل مؤثر در هزینه عبارتند از:

  • تعداد درمان های مورد نیاز
  • چه مقدار موی مجدد
  • تعداد موهای هدفمند
  • اندازه منطقه نیاز به درمان است

برداشتن مقدار کمی مو از ناحیه ای مانند لب فوقانی هزینه کمتری نسبت به از بین بردن موها از کل پا خواهد داد


► کدام قسمت های بدن را میتوان لیزر کرد

لیزر موهای زائد در فردیس برای همه بخش های صورت و بدن قابل استفاده است قسمت هایی مثل پیشانی، گونه ها، پشت لب، چانه ، غبغب،  گردن، دست ها، زیر بغل، قفسه سینه، شکم، کتف ها، کمر، بیکینی و پا ها میشود لیزر مو های زائد کرد


►  لیزر مو های زائد چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری تاثیرات لیزر فردیس به فاکتور های مختلفی بستگی دارد مانند جنس مو، و یا اینکه کدام قسمت بدن لیزر انجام شده است، دستگاه مورد استفاده و مواردی ازین دست که میتواند در ماندگاری لیزر مو های زائد  تاثیر بگذارد. ولی به صورت عمومی اگردو سه سال  اول بعد از اتمام دوره درمان در سال یک یا دو جلسه تمدید شود ماندگاری این تاثیرات تا سال ها ادامه دارد.

مراکز لیزر خوب در مناطق مختلف فردیس نیز مانند مارلیک فعالیت میکنند . در این صفحه میتوانید نمونه کار های بهترین مرکز لیزر در مارلیک را نیز مشاهده کنید

 


►لیزر موهای زائد صورت: موافقان و مخالفان 

لیزر موهای زائد دائمی  پرکاربردترین راه حل برای از بین بردن تمام موهای بدن است. این نه تنها موثر است ، بلکه از دوام بیشتری نسبت به سایر تکنیک ها برخوردار است. با این حال ، وقتی صحبت از چهره می شود ، باید بیشتر مراقب باشد. در این مقاله اطلاعاتی راجع به لیزر الکساندرایت کندلا چه چیزهایی پیدا کنید. 

برای اطلاع از خدمات لیزر موزائد آقایان با مرکز لیزر در فردیس تماس بگیرید

لیزر موزائد آقایان در مرکز لیزر فردیس

مرکز لیزر در مارلیک کرج
مرکز لیزر در مارلیک کرج
Caption
The cost of laser hair removal
The cost of laser hair removal
لیزر گردن | لیزر الکساندرایت کندلا در فردیس کرج
لیزر بدن در فردیس کرج
لیزر الکساندرایت کندلا در فردیس کرج

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید