میکرونیدلینگ در کرج

 

لیزر موهای زاید با دستگاه الکساندریت و دایوت

جوانسازی پوست دست و صورت

پروفایلو

میکرودرم ابریژن

میکرونیدلینگ

پاکسازی حرفه ای پوست با جدیدترین متد و دستگاه ها

لایه برداری شیمیایی و .....

بهترین مرکز میکرونیدلینگ کرج


میکرونیدلینگ القاء کلاژن است . 

بیشترین روشهای درمانی دستگاه های میکرونیدلینگ مجهز به سوزن است که از سوزن های ریز برای ایجاد میکرو کانال ها یا آسیب دیدگی در پوست استفاده می کنند تا تحریک کلاژن و الاستین ، بلوک های ساختاری بافت پوست باشد. در WIFH از Rejuvapen استفاده می کنیم .

میکرونیدلینگ به یک روش ضد پیری رایج تبدیل شده است ، و ممکن است برخی از شما با "صورت خون آشام" ، که کارداشیان معروف کرده اند ، آشنا باشید. Vampire Facial به سادگی با PRP یا پلاسمای غنی از پلاکت میکرونیدل شده است.

 نکته مهم: PRP یک افزودنی برای میکرونیدلینگ است و به هیچ وجه ارائه نمی شود. اگر ارائه دهنده مراقبت از پوست PRP را ارائه نمی دهد ، در عوض این عمل ممکن است به دنبال روش میکرونیدلینگ شما ، که از همان نظریه PRP استفاده می کند ، یک عامل درمان رشد را ارائه دهد. در PRP ، پلاسما دارای فاکتورهای رشدی است که اساساً بهبودی فوق شارژ و تحریک کلاژن است. سرم فاکتور رشد بدون نیاز به جذب خون نتیجه مشابهی را ایجاد می کند.

 

مزایای میکرونیدلینگ

چندین مزیت شگفت انگیز از میکرونیدلینگ با رجواپن وجود دارد.

  • خطوط ریز و چین و چروک های عمیق تر را بهبود می بخشد
  • جای زخم آکنه را کاهش می دهد
  • علائم کشش را نرم می کند
  • یکنواخت تن پوست
  • پراکندگی و لکه های خورشید را روشن می کند
  • ظاهر منافذ را کاهش می دهد
  • بافت پوست را محکم و صاف می کند
  • زخم ها را بهبود می بخشد
  • مویرگهای شکسته و رگ های عنکبوتی را کاهش می دهد
  • درخشش خاصی را برای پوستهای جوان تر و جوان تر به ارمغان می آورد

میکرونیدلینگ بعد از مراقبت

Microneedling مزایای شگفت انگیزی برای زیباسازی و زیبایی پوست شما ارائه می دهد ، اما مانند هر روش پوستی مناسب ، دستورالعمل های مراقبت های مهمی نیز وجود دارد که برای به دست آوردن بیشترین استفاده از درمان پوست خود باید دنبال کنید .

از آنجا که میکرونیدلینگ Rejuvapen باعث ایجاد زخم های میکرو در پوست می شود ، بیماران نمی توانند بلافاصله به روال طبیعی پوست خود برگردند. در حقیقت ، بلافاصله پس از درمان ، به نظر می رسد که آفتاب سوختگی خفیف تا متوسط ​​دارید و ممکن است پوست شما گرم و سفت تر از حد معمول باشد. به خاطر داشته باشید ، این اثرات طبیعی هستند و به طور معمول در طی چند ساعت پس از درمان فروکش می شوند ، اما برای حل کامل می توانند تا 24-48 ساعت طول بکشند.

نگران نباشید: متخصص پوست شما درمورد درمان پس از عمل ، برای تسکین ، آرامش و محافظت از پوست صحبت خواهد کرد. به مدت سه روز پس از میکرونیدلینگ ، به آرامی پوست را درمان کنید و ممکن است بعد از روز سوم بعد از درمان ، روال طبیعی پوست خود را از سر بگیرید .

توصیه ما در WIFH برای بهترین مراقبتهای از میکرونیدلینگ:

  1. تمیز - برای تمیز کردن صورت به مدت 72 ساعت بعد از درمان از پاک کننده ملایم و آب ولرم استفاده کنید و پوست درمان شده را به آرامی خشک کنید. همیشه هنگام لمس محل درمان ، اطمینان حاصل کنید که دستان شما تمیز است و حداقل یک هفته بعد از درمان از برس های تمیز کننده یا Clarisonic یا دیگر برقی استفاده نکنید.
  2. HEAL - ما آنتی اکسیدان های سرم را بعد از درمان توصیه می کنیم ، زیرا خواص آن برای بهبودی پوست با تسکین دهنده و کاهش تحریک ، ایده آل است.
  3. هیدراته - به دنبال درمان مجدد با Rejuvapen ، ممکن است پوست شما خشکتر از حد نرمال باشد. اسید هیالورونیک یک ماده ایده آل است که می توانید از آن برای آبرسانی و بازگرداندن پوست به تعادل کامل استفاده کنید.
  4. تحریک - در روزهای بعد از تجویز مجدد Rejuvapen و با شروع مجدد پوست ، پپتیدهای تحریک کننده کلاژن برای به حداکثر رساندن تأثیر تحریکاتی که قبلاً توسط میکرونیدلینگ شروع شده اند ایده آل هستند.
  5. MAKEUP - توصیه می کنیم از 24 تا 72 ساعت بعد از عمل آرایش استفاده نکنید. علاوه بر این ، هیچ گونه آرایش را با یک برس آرایش نکنید ، به خصوص اگر برس تمیز نیست.
  6. محافظت - بلافاصله پس از عمل ، متخصص پوست شما طیف گسترده ای از ضد آفتاب UVA / UVB ، SPF 25 یا ضد آفتاب را به پوست شما وارد می کند. ما ضدآفتاب بدون مواد شیمیایی را توصیه می کنیم. به خاطر داشته باشید که باید به عنوان بخشی از کارهای روزمره برای مراقبت از پوست خود در برابر آفتاب و پیری زودرس ، هر روز - نه تنها روزهای پس از عمل ، از ضد آفتاب استفاده کنید.

اقدامات احتیاطی اضافی پس از مراقبت از میکرونیدلینگ

  1. برای اطمینان از بهبودی مناسب محیط ، از اسکراب های Alpha Hydroxy Acid ، Beta Hydroxy Acid ، Retinol (ویتامین A) ، ویتامین C (با یک فرمول کم pH) یا هر چیز دیگری که به عنوان یک درمان طبیعی فعال در نظر گرفته شده است استفاده نکنید.
  2. از یک برس تمیزکننده مانند Clarisonic برای یک هفته بعد از درمان استفاده نکنید.
  3. به مدت 72 ساعت از تابش عمدی و مستقیم آفتاب خودداری کنید.
  4. بدون تخت برنزه.
  5. همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید.
  6. حداقل 72 ساعت بعد از درمان ، شنا نکنید.
  7. برای 72 ساعت اول بعد از درمان ، ورزش و مشارکت در فعالیت شدید نداشته باشید. عرق کردن و محیط های بدنسازی به طور کلی مضر و پر از باکتری است که ممکن است باعث ایجاد عوارض جانبی در پوست شما شود.

کیت درمان میکرونیدل WIFH

در WIFH ، ما یک کیت پس از درمان ارائه می دهیم که توصیه می کنیم برای بهترین نتیجه 72 ساعت بعد از درمان میکرونیدلینگ خود استفاده کنید. بیشتر امکانات احتمالاً یک کیت درمانی مشابه ارائه می دهند ، اما ممکن است شما را ملزم به خرید کیت کنید ، در حالی که کیت ما با این روش همراه است. این کیت از محصولاتی است که توسط iS Clinical ساخته شده است ، از جمله: یک کمپلکس تمیز کننده ملایم ، مرهم ریختن Sheald و غبار محکم کننده مس.

ما امیدواریم که شما در مورد مراقبت های بعدی Microneedling و آنچه که بعد از درمان Rejuvapen در WIFH انتظار دارید ، اطلاعات بیشتری کسب کنید! بازدید از دفتر ما برای شما مشاوره رایگان برای پیدا کردن اگر Rejuvapen روش مناسب برای رسیدن به اهداف مراقبت از پوست خود است.

دستورالعمل های قبل و بعد از درمان

تهیه پوست زیبا به مناطق شارلوت و مناطق نزدیک کارولینای شمالی

 

میکرونیدلینگ و PRP صورت

اطلاعات درمان

میکرونیدلینگ یک دستگاه کسری الکترونیکی مورد تأیید FDA است که برای جوان سازی پوست و بهبود سطح پوست با کاهش خطوط ریز ، خطوط بیان ، چین و چروک ، منافذ بزرگ شده و جای زخم آکنه استفاده می شود. مفهوم میکرو سوزن بر اساس توانایی طبیعی پوست در ترمیم خود در هر زمان که با صدمات جسمی مانند بریدگی ، سوختگی و سایر ساییدگی ها مواجه باشد ، پایه گذاری شده است. با حرکت دستگاه میکرو سوزن در سطح پوست ، باعث می شود سوراخ هایی برای ایجاد آسیب های جزئی جزئی ایجاد شود. »در پاسخ به" آسیب دیدگی "، آبشاری از فاکتورهای رشد منتشر می شود که به نوبه خود باعث تولید کلاژن جدید می شود. این فرایند دو فایده مهم دارد - به طور مؤثر تشکیل کلاژن را تحریک می کند و کانال روشنی را برای جذب سرم موضعی از طریق سطح پوست فراهم می کند. با تحریک مداوم این روند بهبود با یک سری از درمان های میکرو سوزنی ، بدن مرتباً ترمیم پوست را به صورت تدریجی و تجمعی انجام می دهد تا نتیجه ای مشابه درمان های لیزر کسری یا لایه برداری های شیمیایی را ارائه دهد ، اما بدون عوارض جانبی و خرابی طولانی مدت. نتیجه آن پوستی نرمتر ، محکم تر و جوان تر به نظر می رسد. پس از دستیابی به نتیجه مطلوب ، حفظ تحریک کلاژن با بازگشت به درمان های نگهداری سه ماهه مهم است. در حالی که بیشتر در صورت استفاده می شود ، میکرو سوزن نیز می تواند برای ترمیم و بازسازی پوست روی گردن ، قفسه سینه و دست ها استفاده شود. میکرو سوزن برای همه رنگ های پوست و انواع پوست بی خطر است. هنگام انجام RejuvaPen برای زخم های آکنه ، اندازه منافذ و ضد پیری توصیه می کنیم 5-8 جلسه ، هر کدام حدود 4 هفته از هم فاصله داشته باشید.

روش:

میکرو سوزن به روش ایمن و دقیق با استفاده از یک نوک استریل و یکبار مصرف انجام می شود که به درمان مؤثر در مکان های سخت (مانند اطراف چشم ، بینی و لب) امکان می دهد. قبل از انجام عمل ، برای راحتی بیمار از کرم بی حسی موضعی استفاده می شود. درمان اصلی Micro needling شامل استفاده از ژلهای درمانی و سرم در طی روش است. هنگامی که Micro Needling به عنوان بخشی از PRP صورت تجویز می شود ، فاکتورهای رشد خون بیمار و پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) در طی عمل اعمال می شود. کل روش بسته به درمان مورد نیاز و محل آناتومیک طی 30-45 دقیقه به طور کامل انجام می شود. پوست سالم جدید حدود 4 هفته پس از درمان ظاهر می شود و تا 4-6 ماه تولید کلاژن ادامه می یابد.

ناراحتی و خطرات:

احساس میکرو سوزن سوزننده ناراحت کننده است ، به ویژه در مناطقی از برجستگی استخوانی و در جایی که پوست نازک تر است مانند گردن و اطراف چشم. بلافاصله پس از انجام این عمل ، پوست لمس ، خشک ، متورم و حساس خواهد شد. همچنین به نظر می رسد و احساس آفتاب سوختگی می کنید. در طی 24 ساعت حساسیت و قرمزی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. از دیگر عوارض جانبی کوتاه مدت آن می توان به خارش ، ناراحتی ، خونریزی ناگهانی یا کبودی ، زخم و تاریک شدن ناحیه تحت درمان اشاره کرد. علاوه بر این ، ممکن است پوست مانند کاغذ ماسه ای به نظر برسد و احساس شود. این اثرات به طور کلی 2-7 روز به طول می انجامد به عنوان پوسته پوسته پوسته پوسته شده و با بافت جدید جایگزین می شود. اگرچه عوارض جانبی بسیار نادر است ، احتمال بروز عوارض جانبی موقت از جمله اما محدود به این موارد وجود ندارد: عفونت ، جای زخم ، نکروز پوستی و بافتی ، شیوع تبخال هرز سمپلکس ، هایپرپیگمانتاسیون (تیره شدن پوست) و کاهش فشارخون (روشن شدن پوست). تیره یا روشن شدن پوست معمولاً طی 6 ماه از بین می رود ، اما در موارد نادری می تواند دائمی باشد. این واکنش بیشتر در بیمارانی که برنزه هستند یا تن های پوستی تیره دارند وجود دارد. ممکن است در اثر قرار گرفتن در مناطق تحت درمان در معرض آفتاب خیلی زود پس از درمان ، نتیجه یا بدتر شود. این خطر را می توان با جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آفتاب به مدت 4 هفته قبل و بعد از درمان و با رعایت دستورالعمل های قبل و بعد از درمان به حداقل رساند. این واکنش بیشتر در بیمارانی که برنزه هستند یا تن های پوستی تیره دارند وجود دارد. ممکن است در اثر قرار گرفتن در مناطق تحت درمان در معرض آفتاب خیلی زود پس از درمان ، نتیجه یا بدتر شود. این خطر را می توان با جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آفتاب به مدت 4 هفته قبل و بعد از درمان و با رعایت دستورالعمل های قبل و بعد از درمان به حداقل رساند. این واکنش بیشتر در بیمارانی که برنزه هستند یا تن های پوستی تیره دارند وجود دارد. ممکن است در اثر قرار گرفتن در مناطق تحت درمان در معرض آفتاب خیلی زود پس از درمان ، نتیجه یا بدتر شود. این خطر را می توان با جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آفتاب به مدت 4 هفته قبل و بعد از درمان و با رعایت دستورالعمل های قبل و بعد از درمان به حداقل رساند.

پیش فرآوری

شما می توانید به قطع استفاده از رتین A، Retinols، ویتامین A کرم ها و داروهای دیگر موضوع برای خواسته 3-5 روز قبل از درمان سوزن میکرو خود را. لازم است روزانه از ضد آفتاب استفاده کرده و از محصولات موضعی مناسب برای مراقبت از منزل استفاده کنید. نمونه هایی از کرم های پوستی Urban Rx Even Tone یا پدهای رتینول هستند.

دستورالعمل پس از رویه:

  • برای 12 ساعت بعد از درمان ، بدون ضد آفتاب و یا آرایش انجام نشود.
  • چند ساعت بعد از درمان یا قبل از زمان خواب صورت را بشویید. از پاک کننده های ملایمی مانند نمونه موجود در کیت Urban Skin Rx Post Procedure استفاده کنید. به آرامی صورت را با آب ولرم ماساژ دهید (دوش گرفتن می تواند توانایی راحت تر ماساژ صورت را در حین شستشو همزمان) و تمام سرم و خون خشک شده را از بین ببرد.
    • این امر باعث بهبود ظاهر پوست می شود و همچنین باعث جذب بهتر بعدی سرم HydraFirm می شود.
  • 12-72 ساعت می توان از مواد آرایشی معدنی پس از درمان استفاده کرد ، اما همچنان از کیت Urban Skin Rx Post Procedure یا یک پاک کننده ملایم ، سرم اسید هیالورونیک و ضد آفتاب جسمی با SPF 25 یا بالاتر استفاده کنید. اگر درمان تهاجمی تری انجام شد ، به آنها نیز توصیه می شود از مومیایی مسدود تر مانند Aquaphor استفاده کنند.
  • بعد از 48 تا 72 ساعت بعد از درمان ، مشتری می تواند به رژیم منظم مراقبت از پوست بازگردد. محصولات رتینول اکیداً برای استفاده از نتایج بهینه پیشنهاد می شود.
  • از تونرهای حاوی الکل به مدت 10-14 روز و همچنین قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از حد به مدت 10 روز خودداری کنید. *

* برای درمان زخم های آکنه و جوان سازی پوست معمولاً 5-8 درمان توصیه می شود و همچنین ترکیب با TCA CROSS (3 درمان) برای جای زخم آکنه 4 تا 4 هفته جدا).

* برای مدیریت علائم کششی و زخم های جراحی یا کلوئید معمولاً 8 تا 8 هفته درمانی لازم است که هر 5-6 هفته از هم فاصله دارند. به دلیل آسیب دیدگی تهاجمی به پوست ، زمان بیشتری در بین درمانها پیشنهاد می شود و به زمان بهبودی مناسب ، از تحریک بیش از حد جلوگیری می شود. اگر زخم ها / علائم کشش 6 ماه یا جوان تر باشد ، زمان کمتری بین درمان ها خوب است.

برای جلوگیری از چه مواردی:

برای اطمینان از محیط درمانی مناسب ، موارد زیر را رعایت کنید:

  • حداقل به مدت 2 ساعت بعد از درمان ، از هیچ گونه اسید آلفا هیدروکسی ، بتا هیدروکسی اسید ، رتینول (ویتامین A) ، ویتامین C (با فرمول pH پایین) یا هر چیز دیگری که به عنوان پوست فعال استفاده می شود استفاده نکنید.
  • به مدت 24 ساعت از تابش عمدی و مستقیم آفتاب خودداری کنید. بدون تخت برنزه.
  • حداقل 24 ساعت بعد از درمان ، شنا نکنید.
  • هیچ فعالیت ورزشی یا شدید برای 24 ساعت اول بعد از درمان. محیط های عرق کردن و ورزشگاه مضر هستند ، باکتری ها زیاد است و ممکن است باعث واکنش های جانبی شود.

IPL / درمان فتوشیمیایی

با افزایش سن پوست ، آسیب های ناشی از خورشید ، عناصر و پارگی زندگی روزانه را منعکس می کند. جوان سازی عکس ، یکی از محبوب ترین روشهای آرایشی امروز پاسخ ایده آل را ارائه می دهد. در نتیجه ، پوست پس از یک سری از درمانها با ظاهری جوان تر ، حتی بیشتر رنگ می شود. درمان IPL اغلب تحت همان چترهای درم پزشکی به عنوان درمان با لیزر طبقه بندی می شود ، اما یکسان نیست. طبق تعریف علمی ، IPL از فناوری لیزر استفاده نمی کند ، بلکه در عوض از نور باند پهن استفاده می کند که در طول موج های متعدد و همزمان (بر خلاف لیزر) چشمک می زند.

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید