بهترین مرکز لیزر در کرج کجاست؟

بهترین مرکز لیزر در کرج

 در مراکز لیزر (Laser hair removal) از پرتوهای لیزر با دمای بالا به عنوان نوعی خفیف تابش استفاده می شود  تا بهترین نتیجه ممکن را بدست آید. قبل از انجام لیزر، بهتر است با متخصصین مربوطه، در مورد نوع مو و پوست خود صحبت کنید وتوصیه های لازم را دریافت کنید. در مرکز لیزر همواره یک پزشک متخصص در طول فرایند بر نحوه عملکرد اپراتور دستگاه و انجام دهنده کار، نظارت دارد.

بهترین مرکز لیزر کرج

بهترین مرکز لیزر در کرج کجاست ؟

درمان با لیزر برای حذف موهای ناخواسته بسیار عالی است. از آنجایی که پزشک متخصص در مرکز لیزر کرج مستقر است، حتی حذف موی ناحیه بیکینی در کلینیک ما نیز بدون ترس خواهد بود. ناحیه بیکینی می‌تواند بسیار حساس باشد، بنابراین ما تلاش می‌کنیم تا فرآیند حذف مو راحت  باشد. آنچه باعث می‌شود حذف موی ما با لیزر نسبتاً بدون درد باشد، کیفیت کرم بی‌حس کننده حرفه‌ ای ما است. فرآیند حذف موی ما همچنین شامل توانایی تنظیم تنظیمات لیزر برای حداکثر امنیت و رضایت است. پس از انجام درمان در ناحیه، ما یخ را برای کاهش هر گونه ناراحتی جزئی اعمال می‌کنیم.

ما اینجا هستیم تا به شکستن چرخه مشکلات موی ناشی از اپیلاسیون و اصلاح کمک کنیم - ما  بهترین لیزر موهای زائد را در کرج ارائه می دهد.

لیزر موهای زائد مشکل موهای زائد را حل می کند. ما از پیشرفته‌ ترین فناوری لیزر در همه جای دنیا استفاده می‌کنیم: Candela Gentle Max Pro، که ترکیبی از دو لیزر مختلف - GentleYag برای پوست‌های تیره‌ تر و Alexandrite برای رنگ‌های پوست روشن‌تر است. Candela Gentle Max Pro دارای یک سیستم خنک کننده منحصر به فرد است که این روش را راحت و بدون درد می کند.

امروزه پوست صاف و مخملی فقط یک رویا نیست، بلکه یک واقعیت است. فناوری های پیشرفته و اشتیاق به زیبایی با هم ادغام می شوند تا راه حل نهایی موهای ناخواسته را برای شما به ارمغان بیاورند: لیزر موهای زائد. با چرخه بی پایان تراشیدن و اپیلاسیون خداحافظی کنید و زندگی زیبا و  بدون زحمت را در تجربه کنید.

لیزر موهای زائد بیش از یک درمان است. در مرکز لیزر ، ما درک می کنیم که هر فردی نیازهای منحصر به فرد پوست و مو دارد. فناوری پیشرفته لیزر ما موها را در ریشه هدف قرار می دهد و به آرامی آنها را از بین می برد در حالی که پوست شما را نرم و صاف می کند. با تیم متخصص ما در کنار شما، شما نه تنها خدماتی را دریافت می‌کنید، بلکه شریکی برای دستیابی به اعتماد به نفسی که لایق آن هستید دریافت می‌کنید.

✨ فناوری استثنایی: سیستم‌های لیزری پیشرفته ما با دقت انتخاب شده‌اند تا رنگ‌های پوست و انواع مو را برآورده کنند و درمان‌های ایمن و مؤثر را برای همه تضمین کنند.

✨ تخصص در هر مرحله: تکنسین های خبره ما تخصص خود را در هر جلسه ارائه می دهند و دقت، راحتی و ایمنی را در طول سفر شما تضمین می کنند.

✨ رویکرد شخصی: ما به توانمندسازی شما با دانش اعتقاد داریم. حتی قبل از شروع، ما برای یک مشاوره دقیق می نشینیم، به نگرانی های شما رسیدگی می کنیم و یک برنامه درمانی مناسب ایجاد می کنیم.

✨ راحتی تعریف مجدد: راحتی شما برای ما مهم است. فناوری پیشرفته ما ناراحتی را به حداقل می رساند و تیم دلسوز ما در هر مرحله از شما پشتیبانی می کند.

✨ از زیبایی ماندگار پرده برداری کنید: رهایی را تصور کنید که دیگر نگران حذف مداوم موهای زائد نباشید. با هر جلسه، کاهش رشد مو را تجربه خواهید کرد و پوست درخشانی را که همیشه آرزویش را داشتید، آشکار می کند.

  هدف ما این است که به شما اعتماد به نفسی بدهیم تا هر لحظه را بدون محدودیت موهای زائد تجربه کنید. چه بخواهید نواحی خاصی را درمان کنید یا یک لیزر کل بدن را انجام دهید، ما اینجا هستیم تا شما را در هر مرحله  راهنمایی کنیم.

مشاوره لیزر موهای زائد خود را همین امروز رزرو کنید:


قبل از لیزر موهای زائد به چه نکاتی باید فکر کنید

لیزر موهای زائد ممکن است عوارض جانبی داشته باشد، محدودیت هایی دارد و ممکن است گران باشد.

لیزر موهای زائد بی خطر است، اما گاهی اوقات می تواند عوارض جانبی مانند درد و ناراحتی و قرمزی پوست را ایجاد کند که ممکن است مدتی طول بکشد.

همچنین ممکن است برای همه، از جمله زنان باردار و افرادی با انواع پوست خاص، مناسب نباشد.

هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد لیزر موهای زائد باعث سرطان پوست می شود.

مهم است که مطمئن شوید فردی که لیزر موهای زائد شما را انجام می دهد با تجربه و دارای صلاحیت مناسب است.

بررسی کنید که آنها در یک ثبت نام هستند تا نشان دهند استانداردهای تعیین شده در آموزش، مهارت و بیمه را رعایت می کنند.

از تمرین‌کنندگانی که فقط یک دوره آموزشی کوتاه را گذرانده‌اند خودداری کنید.

لیزر مو در کرج برای مردان 

 

لیزر موهای زائد در کرج برای زنان  

 

لیز موهای زائد پا با لیزر

 

لیزر موهای زائد شامل چه مواردی می شود

یک روز قبل از انجام لیزر  باید ناحیه پوست را بتراشید.

در روز، برای محافظت از چشمان خود از عینک های مخصوص طراحی شده استفاده می کنید.

پزشک معمولاً یک ژل خنک یا اسپری هوای خنک کننده را روی ناحیه پوست اعمال می کند.

سپس یک دستگاه دستی را روی پوست شما فشار می دهند و لیزر را فعال می کنند. این ممکن است شبیه یک نوار الاستیک باشد که روی پوست شما می زند.

هر جلسه ممکن است بین 15 دقیقه تا بیش از یک ساعت طول بکشد.

تعداد جلسات مورد نیاز بستگی به ناحیه مورد لیزر و سیستم مورد استفاده دارد.

پس از آن
ناحیه آسیب دیده ممکن است به مدت چند ساعت تا چند روز قرمز با راش برجسته باشد.

نگه داشتن منظم کیسه یخ روی پوست ممکن است کمک کننده باشد (یک بسته نخود فرنگی یخ زده را در یک حوله چای بپیچید).

پوست شما بعد از لیزر موهای زائد به نور خورشید حساس تر می شود. بهتر است تا پایان دوره درمان از قرار دادن ناحیه تحت درمان در معرض نور خورشید خودداری کنید.

صرف نظر از آب و هوا، از کرم ضد آفتاب (حداقل SPF30) برای حداقل 4 هفته در مناطق در معرض درمان استفاده کنید.

به ندرت، لیزر موهای زائد می تواند منجر به موارد زیر شود:

درد، ناراحتی یا حساسیت
پوست قرمزی که ممکن است مدتی باقی بماند
پوسته پوسته شدن، تاول زدن، کبودی یا تورم پوست شما
روشن یا تیره شدن پوست شما
جای زخم
از گرمای لیزر می سوزد
عفونت های باکتریایی

 

چه تعداد جلسه حذف مو با لیزر نیاز دارم؟

برای جلوگیری از رشد مجدد مو به جلسات منظم نیاز دارید. تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد متفاوت است. به عنوان مثال، ممکن است هر 4 هفته یک بار و برای موهای بدن هر 6 تا 8 هفته یک جلسه نیاز داشته باشید.هیچ تضمینی وجود ندارد که لیزر موهای زائد از شر تمام موهای زائد خلاص شود.

لیزر مو زائد چانه با لیزر کرج


هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

فرآیند حذف موهای زائد با استفاده از لیزر می تواند گرانتر از اپیلاسیون و اصلاح باشد. با این حال، مزایا می‌توانند بیشتر دوام داشته باشند و در تلاش و هزینه شما صرفه‌جویی کنند.

هزینه لیزر موهای زائد به عوامل مختلفی بستگی دارد:

ناحیه ای مورد نظر 
تخصص پزشکان
موقعیت جغرافیایی و
زمان لازم برای انجام لیزر
در حالی که هزینه متوسط ​​یک جلسه درمانی فردی می تواند برای هر درمان متغیر باشد، ممکن است بر اساس ناحیه  مورد نظر بدن  به 4 تا 6 درمان نیاز داشته باشید.

متوسط ​​هزینه لیزر موهای زائد بر اساس ناحیه بدن تحت پوشش می تواند به شرح زیر باشد:

درمان با لیزر برای نواحی بزرگ مانند پاها یا پشت می توان  یا بیشتر در هر درمان باشد.
در کلینیک ما در کرج، لیزر برای نواحی کوچک‌ تر مانند نواحی صورت، از جمله چانه و لب‌های بالایی،  برای هر درمان است و به 3-6 ویزیت نیاز دارد.
مناطقی مانند خطوط بیکینی برای هر درمان  هزینه دارد، در حالی که برداشتن مو از زیر بغل می تواند    برای هر درمان به شما کمک کند.


مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد دائمی چیست؟

ممکن است بعد از لیزر موهای زائد دچار قرمزی یا تورم شوید. برای کاهش ناراحتی می توانید یخ را روی ناحیه تحت درمان قرار دهید. در صورت داشتن هر گونه واکنش پوستی، پزشک می تواند استفاده از کرم استروئیدی را برای درمان آن توصیه کند.

شما باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و روزانه پس از درمان از کرم ضد آفتاب با SPF وسیع 30 استفاده کنید. همچنین، حداقل شش هفته پس از آن طبق دستور پزشک از برنزه کردن خودداری کنید.

معمولاً برای پیروی از روال ریزش و رشد مجدد مو، درمان های مکرر ضروری است. لیزر درمانی زمانی موثرتر است که مو در مرحله رشد جدید باشد.

نتایج چنین روشی می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. حذف موهای زائد می تواند چندین ماه و گاهی تا سالها ادامه داشته باشد. اما ممکن است موها را برای همیشه از بین نبرد و نیاز به درمان های بعدی برای کنترل رشد مو داشته باشد.

مزایای انجام لیزر موهای زائد

در اینجا تنها به برخی از مزایای لیزر موهای زائد اشاره می کنیم:

1. سریع است
اگر راه حل سریعی است که به دنبال آن هستید، لیزر موهای زائد سریع ترین راه برای خلاص شدن از شر موهای زائد است.

شما باید چندین جلسه درمانی داشته باشید، اما بیشتر جلسات فقط چند دقیقه طول می کشد. هرچه ناحیه درمان کوچکتر باشد، زمان کمتری را زیر لیزر می گذرانید.

2. درد کمتری نسبت به سایر روش های حذف مو دارد
حذف موهای زائد با لیزر بسیار کمتر از آن چیزی است که بیشتر مردم فکر می کنند. بسیاری از مردم آن را با احساس کوبیدن یک نوار لاستیکی به پوست برابر می دانند.

بسته به آستانه درد، ممکن است آن را کمی ناراحت کنید، اما جلسات آنقدر سریع هستند که اکثر افراد تحمل آن را آسان می دانند.

3. دقیق است
فناوری لیزر فوق العاده دقیق است و لیزر موهای زائد را برای افرادی که به دنبال هدف قرار دادن و حذف چند تار موی خاص هستند ایده آل می کند.

این آن را به گزینه ای عالی تبدیل می کند، حتی اگر به دنبال حذف نواحی کوچک مو از اطراف ابرو ، لب بالایی،  بینی ،  خط بیکینی یا خط مو هستید.

4. می تواند موها را از هر قسمتی از بدن حذف کند
به جز مژه ها، لیزر موهای زائد را می توان در هر قسمتی از بدن انجام داد.

مخصوصاً برای ناحیه پشت و بیکینی که دسترسی به آن با تیغ سخت است و اپیلاسیون آن بسیار دردناک است، ایده آل است.

5. از رشد موهای زائد جلوگیری می کند
تراشیدن، اپیلاسیون و سایر روش‌های حذف موهای زائد می‌تواند باعث  رشد موهای زائد شود . اگر مستعد موهای زائد هستید، لیزر موهای زائد یک گزینه عالی است.

با از بین بردن موها در ریشه، هرگز نگران رشد مجدد موهای مزاحم یا حلقه شدن دوباره آن به داخل بدن و رشد نخواهید بود.

6. شما را از تحمل رشد مجدد نجات می دهد
برخی از روش ها، مانند اپیلاسیون و کندن، مستلزم آن است که در بین جلسات کمی رشد مجدد را تحمل کنید. با لیزر موهای زائد می توانید همیشه از پوستی صاف و بدون مو لذت ببرید.

7. این یک راه حل بلند مدت است
اکثر مردم با لیزر موهای زائد، نتایج دائمی و ماندگاری را مشاهده می کنند. در برخی موارد، ممکن است چند ماه یا سال بعد نیاز به تعمیر داشته باشید، اما این یکی از بهترین راه حل های دراز مدت موجود باقی می ماند.

حداقل، شاهد کاهش دائمی رشد مو خواهید بود که با گذشت زمان حفظ آن آسان تر می شود.

از آنجا که این یک راه حل بلند مدت است، مقرون به صرفه نیز می باشد. در طول عمر خود، می توانید صدها یا حتی هزاران دلار پس انداز کنید، زیرا نیازی به واکس ماهیانه یا پر کردن مجدد تیغه نخواهد بود.

به خاطر داشته باشید که در حالی که لیزر موهای زائد روی تمام رنگ‌های پوست کار می‌کند، اما در افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند بیشترین تأثیر را دارد. افرادی که رنگ پوست تیره‌تری دارند ممکن است دچار هیپرپیگمانتاسیون موقت پوست در ناحیه تحت درمان شوند.

لیزر کل بدن در کرج

سوالات متداول و پرسش وپاسخ هایی در مورد لیزر 

 

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید