پاکسازی پوست صورت در فردیس | کلینیک پاکسازی پوست در فردیس

جهت دریافت قیمت پاکسازی پوست در فردیس  با شماره زیر در تماس باشید


مرکز تخصصی  آناهید

   0910 880 96 60

☎  026 34 48 24 90

بالاترین کیفیت 

 مواد اصل و اورجینال فیبروز


کرج  جهانشهر - بلوار مولانا - نبش کسری شمالی  - جنب فروشگاه جانبو - ساختمان یاسین - ط 2 -  واحد 2 


دارای مدرک رسمی از سازمان فنی حرفه ای


دارای مدرک بین المللی


عضو رسمی آکادمی فی اروپا

 تهران

   0990 639 79 59


  زعفرانیه  - خیابان اعجازی - روبروی سوداچی - جنب بانک ملت پلاک 41

 

برای مشاهده نمونه کارها میتوانید پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید 

 

@anahid.salon

 


روش درمان با میکرودرم ابریژن در فردیس

در این روش با استفاده از دستگاهی مخصوص نوعی کریستال از جنس اکسید آلومینیوم را بر روی سطح پوست با فشار تنظیم شده ای می پاشند و خراش هایی بسیار سطحی بر روی پوست ایجاد می کنند، که این امر باعث می شود لایه های مرده پوست برداشته شده و لایه ی جدیدی از پوست با سلول های تازه و میزان بالاتری از کلاژن تولید شود و پوستی مقاوت تر و سفت تر خواهید داشت. در ضمن یک مکش نیز بر روی پوست اعمال می کند که به این طریق هم کریستال ها از سطح پوست جمع می شود هم جریان خون در سطح پوست افزایش پیدا می کند. که به این ترتیب باعث شادابی و طراوت پوست می شود.


این درمان برای چه افرادی مفید است؟

رفع جای جوش: اغلب ما در دوران های مختلفی از زندگی بر اثر تغییرات هورمونی در بدنمان تجربه ی جوش زدن داشته ام. بعضی افراد بیشتر بعضی کمتر. اما مسئله ی قابل ملاحظه چگونگی رفتار با جوش هاست که در آینده شاهد جای جوش بر روی پوست خود نباشیم. خیلی از ما نگرانی زیادی نسبت به جای جوش های خود داریم، میکرودرم ابریژن یک راه عالی و شناخته شده برای رفع جای جوش ها و فرو رفتگی های باقی مانده بر روی سطح پوست است. فراموش نکنید بسته به میزان عمق جای جوش ها تعداد دفعاتی که باید میکرودرم ابریژن انجام دهید متفاوت است.


جوانسازی و زیباسازی پوست

مهمترین و پرکاربردترین تاثیر میکرودرم ابریژن در زیباسازی و جوانسازی پوست است. همانطور که توضیح دادیم با برداشتن لایه ی مرده پوست ،پوست جدید با طراوت و شفافیت بیشتری بازسازی می شود. همچنین این روش باعث روشن شدن پوست صورت به شکل چشمگیری نیز می شود.


کک مک و لک های پوستی

لک های پوستی به دلایل متفاوتی ایجاد می شوند. خشکی بیش از حد پوست، زیر آفتاب بودن، استفاده نکردن از ضد آفتاب، تغییرات هورمونی، مشکلات کبدی، افزایش سن و ژنتیک از عوامل ایجاد لک های پوستی هستند. که تمامی این لک و کک مک ها اگر خیلی عمیق نباشند با چند جلسه میکرودرم قابل درمان و یا بهبود هستند.


اسکار و یا جای زخم

بدن انسان به خودی خود قدرت ترمیم پذیری دارد. ولی گاهی اوقات وقتی عمق یک زخم زیاد باشد بدن برای ترمیم آن گاها چندین سال زمان احتیاج دارد که میکرودرم سرعت بازسازی این زخم ها را به واسطه ی افزایش کلاژن تراپی در سطح پوست بالا می دهد.


کوچک کردن منافذ پوست

منافذ باز پوست یکی از مشکلات بانوان و آقایان است. این منافذ ظاهر ناخوشایندی را برای پوست ایجاد می کنند که اغلب افراد با آنها بسیار مشکل دارند. یکی از دلایل اصلی جوش ها سر سیاه بر روی گونه ها یا بینی منافذ باز صورت است. این روش درمانی بعد از چند جلسه به بستن و یا کوچک کردن منافذ باز نیز کمک میکند.


چین و چروک های سطحی صورت و گردن

چین چروک های ریز صورت اگر عمق کمی داشته باشند و یا ابتدای ایجاد شدن آنها باشد به سادگی با این روش برطرف می شوند. البته برای کمک به این روش بهتر است که حتما پوست خود را همیشه مرطوب نگه دارید. خشکی پوست و استفاده نکردن از ضد آفتاب یکی از عوامل اصلی به وجود آمدن چین و چروک پوست هستند.


ترک های پوستی( استریا)

ترک های پوستی به مرور زمان و در راستای رشد اعضای بدن اتفاق می افتد. این رشد ممکن است در اثر سن بلوغ و یا چاقی و افزایش وزن و یا ترک های ناشی از حاملکی باشد. که میکرودرم ابریژن می تواند به کمرنگ شدن این خصوط کمک می کنند.


به یاد داشته باشید که این روش ترک های پوستی را کامل از بین نمی برد ولی به مرور و بعد از چند جلسه کمی آن را کمرنگ تر می کند. روش میکرودرم ابریژن نفوذ مواد و کرم ها و پماد ها را بر سطح پوست چندین برابر می کند. بنابراین می توانید بعد از انجام میکرودرم ابریژن از کرم هایی که برای برطرف کردن استریاها هستند و یا روغن های ترمیم کننده پوست استفاده کنید.


ویژگی های برترین های کلینیک زیبایی در تهران را اینجا بخوانید.

این درمان برای چه سنینی مناسب است؟

در واقع محدودیت سنی و جنسی برای میکرودرم ابریژن وجود ندارد ولی بهتر است که افراد زیر 12 سال و بالای 65 سال از انجام این روش خودداری کنند. در افراد بالای 65 سال ممکن است در سطح پوست دچار خراشیدگی و کبودی در سطح پوستشان شوند، و به این دلیل که ترمیم پذیری در سنین بالا کمتر است ممکن است بهبود کبودی آنها مدت ها زمان ببرد. و در افراد زیر 12 سال نیز باید با توصیه پزشک انجام پذیرد.


عوارض احتمالی

عوارض میکرودرم ابریژن کم است و یک روش تقریبا بی خطر محسوب می شود. زیرا تاثیر این روش بر بیرونی ترین قسمت پوست تاثیر می گذارد. ولی از عوارش احتمالی این روش درمانی می توان به کبودی پوست، سفتی پوست، ایجاد حساسیت، قرمزی و التهاب پوست، سایش و خراش پوست، تغییر رنگ پوست، پارگی رگ های خونی نازک و ایجاد تب خال در اطراف لب اشاره کرد.


مراقبت های بعد از میکرودرم

بعد از انجام میکرودرم پوست کمی نازک و قرمز می شود. که باید از کرم های ترمیم کننده ای که پزشک معالج شما تجویز می کند استفاده کنید. بعد از انجام میکرودرم ابریژن زیر نور آفتاب قرار نگیرید و حتما از ضد آفتاب استفاده کنید. اگر التهاب پوست از بین نرفت از پمادهای ضد التهاب اکسید زینک استفاده کنید. حتما توجه داشته باشید که اگر از کرم های حاوی AHA و رتینول استفاده می کنید از 3 روز قبل از میکرودرم و 3 روز بعد از آن مصرف این داروها را متوقف کنید.

 

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید