پاکسازی پوست صورت در تهران | کلینیک پاکسازی پوست در تهران

قیمت پاکسازی پوست در تهران

مرکز پاکسازی پوست در تهران

اکسیژن رسانی پوست چیست؟

اکسیژن رسانی: در دنیای امروز و با وجود آلودگی های فراوانی که در سطح شهر ها وجود دارد، داشتن پوستی شفاف و زیبا به یک رویا تبدیل شده است. جوانسازی پوست در تهران و سایر کلان شهر ها به دلیل وجود دود ماشین ها، دود و بخارهای کارخانه ای، گرد و غبار، استرس روزمره ی مردم، دود سیگار و حتی امواج صادره از تلفن ها و ماهواره ها کاری بس دشوار شده است. که البته امروزه با وجود روش ها و متندهای مدرن می توانید درصد زیادی از زیبایی و شادابی را به پوست خود بازگردانید. اکسیژن رسانی یکی از این روش ها است.

فواید استفاده از اکسیژن رسانی

اکسیژن رسانی یا اکسیژن درمانی پوست دارای فواید بسیاری برای جوانسازی و زیباسازی پوست است. که انواع کلینیک زیبایی در کرج تا تهران تا سایر شهر ها این درمان را انجام می دهند. این روش روشی کم ضرر است که فواید فراوانی با خود به همراه دارد:

کلاژن سازی پوست: برای از بین بردن خطوط و چین و چروک های ریز سطح پوست لازم است که پوست توانایی کلاژن سازی داشته باشد. اکسیژن تراپی یکی از روش هایی است که به پوست کمک می کند تا بتواند بهتر کلاژن سازی انجام دهد.

افزایش سم زدایی پوست: پوست ما شبانه روز در معرض آلودگی های فراوان قرار دارد. پوست صورت برای بازسازی و جوانسازی خود احتیاج به اکسیژن دارد. کمبود اکسیژن سطح سم در پوست را افزایش می دهد، باعث تیره شدن و نفوذ میکروب به پوست می شود.

عدم وجود عارضه درمانی: اکسیژن درمانی جزو دسته درمان هایی است که هیچ گونه عارضه ی پس از درمانی ندارد و می توان به عنوان یکی از راه های پر اثر و در عین حال امن و بی عارضه از آن یاد کرد.

از دیگر فواید اکسیژن درمانی میتوان به کاهش افتادگی و شلی پوست، ایجاد کشیدگی در سطح پوست و مقاوم شدن پوست، کاهش چین و چروک و خطوط سطحی پوست اشاره کرد. جدایی از تمام این عوامل اکسیژن درمانی برای افرادی که زخم هایشان طولانی مدت بهبود می یابد نیز مناسب است. همچنین افرادی که دارای سوختگی های پوستی یا بیماری های پوستی و یا پیوند پوستی هستند می توانند به سادگی و بدون دغدغه از اکسیژن درمانی استفاده کنند.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید