تزریق ژل لب در تهران با قیمت مناسب | قیمت تزریق ژل لب در تهران

گروه زیبایی پردیس  دکتر زمانی با بیش از سی سال تجربه در زمینه زیبایی و جوانسازی پذیرای حضور گرم شما عزیزان در شعبه  فردیس کرج   و  زعفرانیه تهران  می باشد

برای مشاوره جهت انجام جدیدترین متدها و روش ها روی شماره های زیر کلیک کنید


   0990 639 79 59


 آدرس :  زعفرانیه مقدس اردبیلی خیابان ب ساختمان ب ط 1 واحد1


خدمات تخصصی گروه زیبایی دکتر زمانی

تزریق بوتاکس مصپورت و دیسپورت

لیزر موهای زاید با دستگاه الکساندریت و دایوت

جوانسازی پوست دست و صورت

پروفایلو

تزریق چربی

چانه و گونه  خط خنده

تزریق ژل   فیلر  کلاژن

لیفت با نخ

هایفوتراپی

میکرودرم ابریژن

میکرونیدلینگ

پاکسازی حرفه ای پوست با جدیدترین متد و دستگاه ها

پلاسما ژل

مزوتراپی

لایه برداری شیمیایی و .....

 

همه چیز درباره تزریق ژل لب در تهران

امروزه اکثر خانم‌های ایرانی برای زیباتر شدن لب های خود از ژل لب استفاده می کنند و سالن های مجهز و حرفه ای تزریق ژل لب در تهران وجود دارد که به صورت کاملا حرفه ای و استاندارد آماده ارائه خدمات می باشند.

 

https://blog.malltina.com/wp-content/uploads/2019/05/b5620341f4c35ae61aeb64cba90ba5ec-800x443.jpg

همه چیز در مورد تزریق ژل لب در تهران

دقت داشته باشید که با تزریق ژل لب، احتمال دارد که به بافت لب ها آسیب جدی برسد و یا حتی بافت به کلی بمیرد. نخستین و رایج ترین خطر تزریق هر نوع ژل به بدن نکروس به معنی خطر تزریق ژل به رگ های خونی و نهایتا مرگ بافت ناحیه مورد نظر می باشد.

از این رو بسیار حائز اهمیت است که تزریق ژل لب را نزد یک جراح زیبایی متخصص و مجرب انجام دهید.

نکته قابل ذکر دیگر اینکه عوارض جانبی تزریق ژل لب نظیر ورم، کبودی و سوزش در عرض چند روز پس از تزریق از بین می رود و جای نگرانی ندارد.بهتر است بدانید که  تزریق ژل به لب ها دارای تاثیر دائمی نخواهد بود و به دلیل تکان های زیاد و دائمی لب ها، اثر این ژل ها نهایتا تا 9 ماه باقی می ماند. البته این ماندگاری به میزان قابل توجهی به جنس و نوع ژل بستگی دارد و ضروری است که برای انتخاب نوع ژل با دکتر متخصص خود مشاوره ای داشته باشید. در چند سال اخیر تزریق ژل لب در تهران با به روز ترین متد و مجهزترین امکانات، توسط پزشکانی متخصص انجام میگیرد.
از آنجایی که تزریق زیاد از حد، تزریق نامتقارن و یا بیرون زدن ژل و ممکن است به جای پر و زیباتر کردن لب ها منجر به اردکی شدن آن ها گردد، انتخاب مناسب مرکز تزریق ژل لب در تهران می تواند نقش به سزایی در زیبایی لب ها پس از تزریق داشته باشد.
فراموش نکنید که امکان دارد دقیقا مثل هر ماده ی شیمیایی دیگر به ژل تزریق شده حساسیت داشته باشید. با این که این مورد کم پیش می آید اما به قدری حائز اهمیت و جدی هست که پیش از تزریق ژل از آن مطمئن شوید. اگر آلرژی داشته باشید احتمال دارد که لب هایتان ورم کرده، کبود یا زخم شود. در اینگونه موارد بهتر است قبل از هر کاری با پزشک متخصص خود در مراکز تزریق ژل لب در تهران مشورت نمایید. یکی از دلایلی که حتما لازم است با دکتر متخصص در مورد آن مشورت نمایید، این است که مواد تقلبی، تاریخ گذشته و قاچاقی به لب شما تزریق نشود و تنها آن دسته از مواد و ژل هایی که تاییدیه سازمان استاندارد غذا و دارو را دارند، مجاز برای تزریق به لب ها هستند.

 

https://www.1pezeshk.com/wp-content/uploads/2015/02/2019-03-01_18-32-54.jpg

زیباتر کردن لب ها با تزریق ژل

فاکتورهای مهم برای تزریق ژل لب
اصولا در برخورد با فردی که می خواهد به لب خود ژل تزریق نماید، پزشک متخصص چند فاکتور مهم را مد نظر قرار میدهد.

به طور مثال ژل را به اندازه تزریق کند، چرا که هر چه میزان تزریق زیادتر باشد، لب ها مصنوعی تر می شوند. کسانی که تقریبا لب های پر و قلوه ای دارند خواهان تزریق مقدار بسیار اندکی ژل فقط جهت فرم دادن به لبهایشان هستند.
هنگامی که سن بالاتر می رود، خط دور لب ها تا حدودی محو‌تر می شود. خانم‌های نسبتا مسن همواره از این موضوع که رژ لبشان از لب بیرون زده و بر روی پوست کشیده می شود گله مند هستند. لذا لازم است که پیش از تزریق، با پزشکان متخصص تزریق ژل لب در تهران راجع به سن خود مشورتی داشته باشید.

تزریق ژل لب در تهران عموما به سه روش موقتی، نیمه دائم و دائمی انجام میگیرد. جالب است بدانید که بهترین نوع تزریق ژل لب، به روش موقتی است که اثر آن در کوتاه مدت، از بین خواهد رفت. به هر حال با

تزریق فیلر یا ژل، کاهش حجم پوست، به مقدار زیادی جبران شده و تزریق، نقش تاثیرگذاری در رفع و از بین بردن چین و چروک ها دارد.

 

https://www.nedayesalamat.com/wp-content/uploads/2019/05/jel-injection-avaye-tehran-1024x502.jpg

تاثیرگذاری تزریق ژل لب

نوعی ماده روان کننده که در بدن همه ما وجود دارد اسید هیالورونیک است که موجب داشتن پوستی صاف و درخشان می شود. با گذشت زمان و افزایش سن، ترشح این ماده ضد پیری در بدن کاهش می یابد. با تزریق ژل حاوی اسید هیالورونیک می توان بقای کلاژن، رطوبت و همچنین انعطاف پذیری و کشش را دوباره به پوست خود بازگرداند. حفظ کلاژن از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که سبب جایگزینی سلولهای جوان تر و ارتجاعی شدن پوست می گردد. تزریق اسید هیالورونیک دائمی نیست و حداکثر تا یکسال باقی می ماند. عموما متخصصان تزریق ژل لب در تهران، تزریق به شکل نیمه دائمی و دائمی را توصیه نمی کنند به این دلیل که ممکن است عوارض بسیاری را به دنبال داشته باشند.

دلیل انتخاب تزریق ژل لب در تهران

لب یکی از اجزای صورت است که با بالا رفتن سن حجم آن کم شده  و بر جستگی و زیبایی آن به مرور کاهش می یابد. در این صورت تزریق ژل لب می تواند روش خوبی برای برطرف نمودن این تغییرات و بازگرداندن زیبایی به فرم لب ها و صورت باشد. می دانید که لب پایینی به صورت طبیعی از لب بالایی حجیم تر و بزرگ تر می باشد و همچنین نیمه چپ و راست هر یک از لب ها مشابه هم هستند که تقارن حجم این دو نیمه فاکتور بسیار مهمی در میان پزشکان تزریق ژل لب در تهران و سراسر جهان می باشد. لب بالایی ما از دو بخش لب قرمز و لب سفید تشکیل یافته است که از طریق حاشیه لب از هم جدا شده اند. با پدید آمدن چروک، قسمت سفید لب بالایی ظاهر نامطلوبی به خود گرفته و به هنگام استفاده از روژ لب به شکل خطوط عمودی قرمز رنگی در لب بالا خودنمایی میکند.

 

https://www.laserhajian.ir/wp-content/uploads/2019/02/%D8%AA%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%82-%DA%98%D9%84-%D9%84%D8%A8-770x450.jpg

دلیل انتخاب تزریق ژل لب

می توان اظهار کرد که لب پایینی تقریبا دو برابر لب بالایی است و متقارن بودن حجم نیمه های چپ و راست در هر کدام از لب ها از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است و پزشکی متخصص و کاربلد می خواهد. شما هم اگر خواهان تزریق ژل لب در تهران و بازگرداندن زیبایی و جذابیت به لب ها و صورت خود هستید، بهتر است قبل از انجام این کار، خوب تحقیق کرده و نزد پزشک متخصص و معتبری اقدام به تزریق ژل لب نمایید.

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید