کاشت مو در تهران | بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در تهران


  مراکز معتبر کاشت مو در تهران  

کاشت مو نوعی جراحی زیبایی است که در روش های SUT و FIT و FUE   توسط بهترین دکتر کاشت مو در تهران انجام میشود.قیمت کاشت مو  بسته به کلینیک  کاشت مو و نوع روش کاشت  متفاوت است که در ادامه هزینه کاشت مو در انواع روش ها را برای شما بیان میکنیم

ما با معرفی مراکز معتبر کاشت مو در تهران شما را برای یافتن بهترین کاشت مو تهران  یاری خواهیم کرد.

تهران یکی از مراکز مهم برای کاشت مو است و شما میتوانید در وب سایت آناهید  بهترین کلینیک کاشت مو تهران  را بیابید.

کاشت مو تهران

کاشت مو تهران

روش انجام کاشت مو هم اینگونه است که  کلینیک ها ریشه‌های مو را تک به تک برای کاشت از ناحیه های دیگر به ناحیه در حال ریزش و یا خالی برده می‌شوند.البته این نوع درمان ریزش مو بیشتر بین مردان در تهران استفاده می‌شود اما در بهترین مرکز کاشت مو در تهران، برای خانم‌ها نیز امکان کاشت مو وجود دارد.

کاشت مو در تهران

در پروسه کاشت مو در این برخی از ریشه‌ها که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم است، به ناحیه کم مو برده می‌شوند و بعلاوه از این روش حتی برای کاشت ابرو، مژه، ریش و پوشاندن محل زخمهای ناشی از جراحت مانند کشیدن پوست و کاشت موهای قبلی استفاده می‌شود. توجه داشته باشید وب سایت اناهید به شما کلینیک کاشت مو تهران را معرفی میکند که بتوانید با مشاوره رایگان، بهترین هزینه و قیمت کاشت مو در تهران را پیدا کنید.

کاشت مو به روش sut تهران

کاشت مو sut توسط دستگاهای اتوماتیک در تهران برای خروج گرفت های مو از روی پوست انجام میشود.به گونه ای مه هم سرعت کاشت مو بالاتر میرود و هم دقت بسیار بیشتری در روش SUT وجود دارد. این دستگاه ها فلوکیلهای مو را میتواند پیوند بزند.درحالی که اسیب جدی به ریشه های مو وارد نشده و خطر از بین رفتن مو بسیار کاهش پیدا میکند.در روش sut برش هایی کمتر از 1 میلی متر برای بیوند زدن مو ایجاد میشود.بهترین کلینیک کاشت مو در تهران یکی از تخصصی ترین مراکز برای کاشت مو در ایران میباشند

کاشت مو تهران در بهترین مرکز کاشت مو در تهران

کاشت مو به روش sut تهران

مزایا و معایب کاشت مو در تهران به روش sut

  • سرعت کاشت مو SUT بیشتر شده و در یک مرحله تمامی کاشت انجام میشود
  • خطر از بین رفتن گرفت های مو نسبت به روش های دیگر به علت استفاده از دستگاه اتوماتیک کمتر شده است.
  • قیمت کاشت و هزینه تغریبی کاشت مو به روش sut در تهران بالاتر از روش FIT و FUT است

کاشت مو در تهران در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

کاشت مو به روش sut تهران

قیمت کاشت مو به روش sut تهران

در شهر تهران قیمت عمل کاشت مو به روش sut مانند خیلی از دیگر خدمات کلینیک های زیبایی تهران، قیمت مشخص ندارد. شما برای کاشت مو باید هزینه بین 8 تا 12 تومن در نظر داشته باشید. این تفاوت قیمت بین مراکز کاشت مو تهران به دلیل قدمت و تجربه جراح متفاوت است.


کاشت مو اکنون برای بسیاری از مردان در تهران به گزینه ای قابل قبول تبدیل شده است تا سرنوشت ریزش مو را تسلیم نکنند. در حقیقت ، کاشت مو می تواند لکه های کچلی ، خطوط موی عقب افتاده پیشرونده یا لکه های طاس را با موهای خود جبران کند.
مهم است که بدانید: با کاشت مو تهران ، هیچ موی جدیدی اضافه نمی شود ، اما موی قدیمی دوباره روی سر توزیع می شود. 


برای آگاهی از قیمت کاشت مو تهران  به روش fut ادامه مطالب را مطالعه کنید

کاشت مو به روش FUT در تهران

این روش از پیوند مو از روش ها پر طرفدار است که بنا به تشخیص پزشک در تهران انتخاب میشود.در روش کاشت مو Fut یک نواری از مو که عموما از پشت سر است، به عنوان ناحیه اهدا کننده انتخاب مبشود، ریشه های مو از انجا برداشته شده و به مناطق خاص پیوند زده میشود.قیمت کاشت مو FUT در تهران به نسبت روش های دیگر ارزانتر است.

برای اطلاع از آخرین لیست بهترین دکتر کاشت مو در تهران مطالب وبسایت آناهید را دنبال کنید

کاشت مو به روش FUT در تهران

مزایا و معایب کاشت مو FUT در تهران

از معایب این روش میتوان به :

  • پس از کاشت مو در روش FUT، خارش سر شاید به مدت 2 تا 3 ماه طول بکشد که موقت است.
  • بعد از کاشت مو، موهای کاشته شده میریزد که کاملا طبیعیست و بعد از چند ما دوباره رشد میکند.
  • امکان ایجاد التهاب در سر پس از جراحی وجود دارد که موقت است
  • بهتر است تا 1 ماه پس از جراحی از انجام ورزش های سنکین اجتناب شود

ازمزایای این روش میتوان به :

  • بازدهی سریع 
  • پیوند مو به تعداد گرفت زیاد
  • رشد طبیعی و زیبا
  • قیمت مناسب و به نسبت ارزان تر از دیگر روش ها

مراحل کاشت مو در مراکز معتبر کاشت مو در تهران

کاشت مو FUT در تهران

قیمت کاشت مو FUT در تهران

همانطور که میدانید، بسته به مقدار کاشت مو، هزینه کاشت مو متفاوت است.قیمت کاشت مو به روش fut نسب به روش های دیگر ازانتر است.اما برای یک کاشت مو معمولی حدود هزینه 7 تا 10 میلیون تومان نیاز است تا یک کاشت مو خوب در تهران انجام دهید.


کاشت مو به روش FUE در تهران

روش FUE جدیدترین و پیشرفته ترین تکنیک کاشت مو است که در کلینیک های تخصصی کاشت مو تهران با پیشرفته ترین دستگاه ها در حال انجام است.در کاشت مو به روش fue تراکم بالایی از کاشت مو بر روی سر بیمار انجام میشود.در نظر داشته باشید روش fue مکمل کاشت مو به روش SUT است و دیگر مشکل بجا ماندن اسکار و کم بودن تراکم یا از بین رفتن فولیکولهای مو وجود ندارد.

کاشت مو به روش FUe در تهران

 

در فیلم زیر میتوانید کاشت مو به روش fue را مشاهده کنید

مزایای کاشت مو به روش FUE در تهران

از مزایای کاشت مو fue میتوان به موارد زیر اشاره کرد

- تراکم بالا در کاشت مو
- عدم مشکل به جا ماندن اسکار سر
- پایین امدن تعداد فولیکولهایی که در حین جراحی از بین میرود


هزینه کاشت مو به روش FUE در تهران

این روش که یکی از پرطرفدارترین روش های کاشت مو هست، بسته به مقدار کاشت مویی که باید انجام شود، هزینه بین 5 تا 8 میلیون باید در نظر گرفته شود.با این حال بهتر است برای استعلام دقیق برای هزینه کاشت مو به روش fue در تهران، با کلیلنیک کاشت مو در ارتباط باشید.


  کلینیک کاشت مو غرب تهران  

در غرب تهران کلینیک های مجهز و بسیار با کیفیت وجود دارد که میتوان بهترین آنها را نسبت به نوع و روش کاشت مو انتخاب کرد.از مراکز کاشت مو غرب تهران میتوان به کلینیک پارس، کلینیک رز و کلینیک بهشت اشاده کرد که در محدوده غرب تهران قرار گرفته اند.در این مراکز میتوان علاوه بر کاشت مو، کاشت مژه و ابرو نیز انجام داد

بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران

کلینیک کاشت مو غرب تهران


  کاشت مو تهرانپارس  

منطقه تهرانپارس از مکان هاییست که افراد زیادی را از تهران و شهرستانها به انجا برای کاشت مو ترغیب میکند.مراکز مهم کاشت مو در محدوده تهرانپارس میتوان به کلینیک ایرانیان و کلینیک دکتر نوریان اشاره کرد.در این مراکز کاشت مو نیز علاوه بر کاشت مو به ترمیم و کاشت ابرو و مژه نیز پرداخت.

بهترین کلینیک کاشت مو در شرق تهران

کاشت مو تهرانپارس


مناسب ترین روش برای کاشت مو در تهران کدام روش است؟

انتخاب مناسبترین روش کاشت مو در کلینیک های کاشت مو تهران  به عوامل متعددی بستگی دارد
ازجمله  میزان تراکم موها، مقدار طاسی، میزان بانک مو، بیماری های خاص، انعطاف پذیری پوست سر، زمان ترمیم زخم ها و مواردی ازین قبیل است که با تشخیص پزشک متخصص مشاوره برای انتخاب بهترین روش انجام می شود

در این صفحه با خدمات بهترین مرکز کاشت مو در تهران آشنا شوید

کاشت مو تهران


نکاتی که قبل از عمل کاشت موی سر در تهران باید بدانید

برای آماده شدن عمل کاشت موی سر در تهران پزشک معالج با متقاضی کاشت مو مشاوره ای انجام می دهد تا بتواند با توجه به شرایط شخص در مورد نتایج عمل و انتظاراتی که قرار است برآورده شد یک آنالیز کامل داشته باشد. در این جلسه پزشک معالج همچنین میزان کیفیت مو را بررسی می کند

لازم است بدانید که قبل از جراحی کاشت موی سر در تهران

  • تا حد ممکن از دخانیات دوری کنید.فولیکول های جدید مو میتواند تحت تاثیر عواملی مثل تنباکو کاهش یابد
  • تا چند روز قبل از جراحی کاشت موی سر تهران از هیچ دارویی استفاده نکنید. و در صورت ضرورت با پزشک خود مشورت کنید


مراحل کاشت موی سر در معتبرترین مراکز کاشت مو در تهران

بعد از پاکسازی پوست سر پزشک معالج به وسیله یک سوزن نواحی مورد نظر سرا شما را بیحس میکند و  با دو روش FUT و FUE فولیکول هایی برای پیوند به دست می آورد.

برای پیوند واحد فولیکول FUT جراح از پشت سر چندین سانتیمتر از پوست سر را به صورت نواری برش داده سپس آن قسمت را بخیه زده تا بسته شود .

درین مرحله جراح  به کمک لنز ذره بین و یک چاقوی جراحی نوار پوست سر را به قسمت های کوچک تقسیم می کند. در زمان کاشت موی سر این قسمت ها باعث کمک به رشد طبیعی موها می شوند.

کاشت مو


مشاوره قبل از کاشت مو در تهران

متخصصین پوست و مو در کلینیک کاشت مو در تهران در جلسات مشاوره قبل از کاشت مو عوامل ریزش مو را بررسی می کنند همچنین کیفیت جنس مو، سلامت موها، بانک مو، سن و عوامل ازین درست را نیز آنالیز میکنند تا  تشخیص دهد  متقاضی کاندیدای مناسبی برای کاشت مو هست و سپس روش های مناسب برای کاشت مو را با توجعه به الگوی ریزش مو را معرفی کند.


روش کاشت موی FUT  مثل روش های جدید کیفیت دارد؟

در کلینیک های کاشت مو در تهران روش FUT که در سال های گذشته بسیار مورد استقبال بود واین روش همیشه یادآورزخم های نواری بود که پزشک معالج از بالای گوش یا پشت سر، پوستی به شکل نواری برمیداشت و با جداسازی فولیکول ها از پوست در قسمت هایی از سر که خالی بود این فولیکول ها را می کاشت. با ابداع کاشت مو به روش FIT در تهران و روش های کاشت موی جدید مانند روش های SUT و MICRO FIT از علاقه مندان کاشت مو با روش FUT کاسته شد ولی در عین حال  هنوز هم در دنیا کاشت مو با روش FUT جزء موثر ترین روش های کاشت مو به شمار می آید

کاشت مو تهران


کاشت مو به روش FIT در مراکز کاشت موی تهران چگونه انجام می شود؟

در کاشت مو به روش Fit در تهران و باقی روش هایی همانند روش های  MicroFit و Sut پزشک معالج از ابزاری برای ایجاد حفره هایی بسیار کوچک با قطر 1 میل و یا کمتر استفاده می کند تا فقط یک واحد فولیکول را از پوست سر جدا کند. این ابزار و وسایل در روش های مختلف اشکال متفاوتی دارند و در روش FIT با نام پانچ میلیمتری شناخته می شود.


در کاشت مو به روش Fit در بهترین مراکز کاشت موی تهران به علت اینکه از ابزار های دقیقی استفاده میشود دیگر لازم نیست که روی پوست سر برش ایجاد کرد. پس در نتیجه موجب خونریزی نمی شود و نیازی به بخیه زخم نیست. این روش که با ایجاد سوراخ های  بسیار ریز میکروسکوپی بدون نیاز به بخیه ترمیم میشوند به نام کاشت موی بدون جراحی در تهران شناخته میشود. هرچند باز هم این کاشت مو جزء روش های جراحی کاشت محسوب می شود به دلیل اینکه نیاز به تیم درمان و اتاق جراحی و پزشکان معالج متخصص و ابزار و وسایل دارد. با این همه روش FIT در میان روش های کاشت موی سر روش کم تهاجمی است.


کاشت مو: تمام آنچه در مورد عمل کاشت مو در تهران لازم است بدانید

کاشت مو در تهران یک راه حل بسیار قابل اعتماد در برابر ریزش مو است. این جراحی که یک جراحی جزئی محسوب می شود ، تقریباً بدون درد است ، با بی حسی موضعی ، با آسایش کامل و تحت نظارت پزشکی خاص انجام می شود.

با این حال ، اگر روند این عمل توسط بهترین دکتر کاشت مو در تهران انجام شود ، نکته خوبی است که یک بیمار آینده می تواند درک کاملی از کاشت مو و نحوه عملکرد آن داشته باشد.


کاشت مو در بهترین کلینیک تهران چگونه است؟

کاشت مو در بهترین کاشت مو در تهران روشی است که شامل پیوند مو در پوست سر است. اصل ساده است: انتخاب مو از ناحیه بانک مو در پشت سر گرفته می شود ، ناحیه ای که به طور معمول هرگز از آن نمی ریزد و سپس در نواحی طاس سر توزیع می شود. هدف از جراحی کاشت مو در تهران  ارائه یک راه حل زیبایی و قطعی برای بخش عمده ای از کم پشتی و طاسی موی برخی از مناطق موی سر است.

کاشت مو تهران

بیمارانی که به دنبال کاشت مو تهران هستند اغلب در انتخاب خود گیج می شوند . در واقع ، انتخاب بین FUE و FUT می تواند دشوار باشد. انتخاب روش مناسب کاشت مو در تهران کاملاً متفاوت است. در این مقاله ، ما می خواهیم تمام روش های موجود را پوشش دهیم. بنابراین ، ترس و سردرگمی شما در رابطه با FUE از بین می رود.

کاشت مو تهران


 

کاشت مو در تهران و آخرین پیشرفت ها

وقتی طاسی مشخص می شود کاشت مو تهران یا شرم آور می شود ، کاشت مو به عنوان یک راه حل ، مسلماً کمی گران کاشت مو ، اما مهمتر از در تهران همه زیبایی ، دوام و محتاطانه به نظر می رسد. امروزه ، دو روش اصلی توسط پزشکان استفاده می شود: روش به اصطلاح "نوار" و FUE. دکتر عمار ، متخصص پوست متخصص کاشت مو ، همه چیز را در مورد کاشت مو به ما می گوید تا انتخاب خود را با اطمینان انجام دهیم.

در حالی که طاسی یک مشکل معمول مردانه است ، برخی کاشت مو از زنان نیز از ریزش مو تهران رنج می برند. در سالهای اخیر ، جراحی پیشرفت های بی درد ، تحت بی حسی موضعی و بدون محرومیت اجتماعی قابل توجهی را ایجاد کرده است.

اما خواه یکی روش دیگری را انتخاب کند ، در هر دو مورد هدف قرار دادن کاشت مو است. کاشت مو تهران دکتر عمار توضیح می دهد: " آنچه تفاوت ایجاد می کند ، روش جمع آوری لامپ ها است ." نمونه هایی که همیشه از همان مکان ، در پشت جمجمه در ناحیه پس سری ، جایی که مو غنی ترین و پر است گرفته می شود. " در این ناحیه ، طول مو برنامه ریزی شده است. طول عمر آن بیشتر از بقیه جمجمه است 


روش نواری

جراحی برای طاسی

اصل: یک نوار افقی به عرض 1 سانتی متر با بی حسی موضعی و در طول 12 تا 23 سانتی متر گرفته می شود ، یعنی حداکثر از یک گوش به گوش دیگر. سپس ، نوار برش داده می شود تا پیازهایی که دوباره  کاشت مو در تهران کاشته می شوند و بنابراین در مناطق طاس توزیع می شوند ، بازیابی شود. متخصص پوست ناحیه نمونه را با بخیه می بندد که یک اسکار خطی باریک و افقی به عرض یک میلی متر در پشت سر باقی می گذارد. این متخصص می گوید: " این روش توسط 90٪ پزشکان استفاده می شود زیرا مقدار زیادی کاشت با کیفیت خوب را ارائه می دهد ".

برای کی ؟ این تکنیک برای زنان و مردان مناسب است. ظرفیت پوشش بیشتر از FUE کاشت مو تهران است و نوار مخصوصاً برای طاسی بزرگ مناسب است.


مدت زمان عمل:

به طور متوسط ​​2 تا 3 ساعت طول می کشد که طی آن 1200 تا 1500 فولیکول مو برداشته می شود و مجدداً در نواحی طاس کاشته می شود ، یعنی مقداری مو از 3000 تا 5000 تار مو متغیر است (هر کاشت 1 حامل است به 4 تار مو با توجه به توزیع آناتومیکی طبیعی انسان).


درد و عواقب بعد از عمل:

کاشت مو غرب تهران بدون درد در حین عمل که تحت بی حسی موضعی انجام می شود. از طرف دیگر کاشت مو ، بعد از عمل غرب تهران می توان احساس گرفتگی کرد و پیشانی به دلیل بیهوشی تا چند روز متورم شد. بهترین دکتر کاشت مو در تهران علاوه بر این ، پوسته ها در محل برخورد کاشت مو ها تشکیل می شوند و به طور متوسط ​​طی 8 تا 10 روز از بین می روند.

 

نتیجه:

نتیجه 8 ماه تا یک سال بعد از عمل قطعی می شود. اگر جلسه جدید لازم باشد ، فقط بعد از یک سال فاصله نسبت به جلسه اول ، می توان آن را انجام داد.


مزایا:

برای متخصص پوست ، " این روش باعث می شود مقدار زیادی از کاشت های با کیفیت حذف شود. رشد مجدد در یک سال بسیار خوب است ".


معایب:

عیب اصلی تکنیک نواری زخمی است که در پشت سر به جا می گذارد. با این حال ، تکنیک های بسته شدن جدید امکان تصفیه آن را فراهم می کنند و مهمتر از همه ، پنهان کردن آن با مو همیشه امکان پذیر است.


FUE بهترین کاشت مو در تهران

اصل: FUE (استخراج واحد فولیکولیک) روشی است که پیازها بهترین دکتر را مستقیماً از کاشت مو پشت پوست  در تهران  سر اهدا کننده با استفاده از یک مته کوچک جراحی به قطر 1 تا 0.7 میلی متر می گیرد. سپس پیازها مجدداً در مناطقی که باید پوشانده شوند کاشته می شوند. این تکنیک از نظر تئوری برای طاسی بزرگ در نظر گرفته نشده است ، بلکه برای مناطق کوچک مناسب است. در اکثر قریب به اتفاق موارد ، منطقه نمونه برداری باید کاملا تراشیده شود که این می تواند یک مشکل باشد.

برای کی ؟ FUE به ویژه در افرادی که بهبود کمتری دارند (و بنابراین به طور متناقضی جای زخم کمتر دیده می شود) توصیه می شود. به همین دلیل ، در بین مردان ، این بیماری عمدتا مختص افراد زیر 35 سال است. این روش برای خانمها کمتر توصیه می شود زیرا در بیشتر موارد به تراشیدن قسمت برداشت نیاز دارد و بهتر از مردان به طور خودجوش بهبود می یابند.

مدت زمان عمل: بین 5 تا 10 ساعت بستگی به ناحیه ای که باید تحت پوشش قرار گیرد ، در طی آن بیمار نشسته یا دراز کشیده است.

درد و عواقب بعد از عمل: درست مثل نوار ، FUE با بی حسی موضعی انجام می شود و در هنگام عمل هیچ دردی احساس نمی شود. پیگیری های انجام شده برای FUE کوتاه تر و دردناک نیست. بدون تنگی پوسته و قرمزی فقط 5 روز طول می کشد.


هزینه:

هزینه کاشت مو در تهران از 8 میلیون تومان تا 10 -12 میلیون تومان یا بیشتر میتواند باشد، هر متخصص پوست یا جراح پلاستیک بسته به تعداد گرافت ، قیمت های خود را بر اساس نرخ ثابت یا در مقیاس کشویی تنظیم می کند.


مزایا کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران:

این روش از چاقوی جراحی یا بخیه استفاده نمی کند و بنابراین هیچ جای زخمی باقی نمی گذارد ، " دکتر عمار هشدار می دهد فقط برای اولین عمل جراحی است . اگر چندین بار از همان ناحیه استفاده شود ، بافت سخت می شود. و اسکلروزوس و بهبود آن سخت تر خواهد بود ". FUE برای مناطق کوچک مانند خلیج ها که 500 تا 600 فولیکول لازم است بسیار مناسب است ، فراتر از آن ، باید از روش نوار استفاده شود.

برای پیدا کردن بهترین دکتر کاشت مو در تهران لازمه که اطلاعاتی در کلینیک های کاشت مو داشته باشید

معایب کاشت مو در تهران:

" ما کمی کور کار می کنیم ، به این معنی که گاهی اوقات لامپ را از دست می دهیم و هیچ چیز سوراخ نمی کنیم. علاوه بر این ، کاشت مو ها نازک تر از نوار هستند و همانطور که مدت زمان عمل است طولانی است ، خطر مرگ سلولهای پیاز بیشتر است ". بعلاوه ، اگر جلسات FUE را ضرب کنیم ، سوراخهای کوچک ایجاد شده برای کاشت به هم نزدیکتر می شوند و باعث فقر مویرگی متناقض مناطق عقب می شوند که زمان رشد مجدد مشاهده می شود.کاشت موبه روش FUE  در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران برای مناطق تحت پوشش مناسب نیست.

بهترین دکتر کاشت مو در تهران

بهترین دکتر کاشت مو در تهران

بنابراین به نظر می رسد FUE جایگزینی برای نوار برای مردان جوان است بهترین کلینیک کاشت مو در تهران که یک منطقه کوچک برای پوشاندن دارند و نمی خواهند جای زخم در پشت جمجمه قرار بگیرند.

اما در هر دو مورد ، دکتر عمار یادآوری می کند که ما یک توهم نوری برای ایجاد پوشش ایجاد می کنیم زیرا منطقه نمونه برداری کوچکتر از منطقه تحت پوشش است: " اما موهای گرفته شده از پشت ضخیم تر هستند بنابراین با پوشش بیشتر ، آنها به گونه ای قرار می گیرند که تصور یک منطقه متراکم را ایجاد کنند ".

در آخر ، به یاد داشته باشید که کاشت مو غرب تهران یا کاشت مو عملی جراحی است که تحت بی حسی موضعی انجام می شود. بنابراین اکیداً توصیه می شود با یک متخصص پوست متخصص کاشت مو یا یک جراح پلاستیک تماس بگیرید. " با این حال ، دکتر عمار ، یک پزشک مشهور عادت به این جراحی ، می تواند به راحتی این عمل را انجام دهد. و بسیاری از پزشکان غیرپزشکی یا غیرپلاستیک این کاشت مو را به طور مثر انجام می دهند ." نکته اصلی این است که در مورد نتایج  به دست آمده کاشت مو در تهران و رضایت بیماران دیگر اطلاعات کسب کنید.

کاشت مو تهرانپارس

کاشت مو نهرانپارس


نکاتی برای کاشت مو بدون تعجب

برای نتیجه رضایت بخش که انتظارات بیمار را برآورده می کند ، متخصص پوست باید کاملاً شفاف باشد. او نباید قول چیزهای غیرقابل تحقق بدهد. برای جلوگیری از شگفتی های ناخوشایند ، در اینجا سوالاتی است که می توانید از متخصص پوست بخواهید تا دقیقاً آنچه در انتظار ما است را بفهمد.

فقط پزشکی که این عمل را انجام می دهد و شما را با مشاوره مشاهده کرده مجاز به برآورد است. از هرگونه مشاوره با غیر پزشک خودداری کنید.

درخواست دیدن بسیاری از عکسهای کاشت مو تهران موارد مشابه شما را دارد.

بپرسید اگر ناحیه طاس به خوبی پوشیده شود ، اگر ناحیه اهدا کننده خیلی نازک نباشد ، نتیجه نهایی چه خواهد بود ...

برای داشتن یک نظر مقایسه ای از مشاوره با چندین پزشک دریغ نکنید

در صورت وجود هرگونه مداخله ، لازم است که عکسهای خود کاشت مو تهران را به شما ارائه دهیم.

برای اطمینان از شفافیت ، پیگیری مناسب ، با پزشک اعتماد به نفس داشته باشید و در نتیجه از این کاشت مو راضی باشید


توصیه های عملی قبل از عمل کاشت مو در تهران

در هفته قبل از کاشت مو تهران

  • مصرف تنباکو و الکل را محدود کنید.
  • مصرف آسپرین یا ویتامین ها را متوقف کنید.

 

صبح روز عمل کاشت مو در تهران

  • صبحانه را مانند معمول بخورید ، اما از مواد محرک به خصوص قهوه خودداری کنید.
  • اگر می خواهید ، می توانید موسیقی خود را بیاورید یا یک فیلم دی وی دی را تماشا کنید. در حین کاشت مو تهران می توانید از هدفون استفاده کنید.
  • بررسی کنید که بعد از عمل یکی از اقوام شما برای بردن شما بیاید.
  • لباس هایی که دکمه دار دارند بپوشید تا مجبور نشوید آن ها را از سر خود بکشید.

 

بعد از کاشت مو در کلینیک تخصصی کاشت مو در تهران

  • توصیه هایی (اسپری و شامپو) را که در روز عمل کاشت مو در تهران به شما ارائه می شود دنبال کنید.
  • در 3 روز اول بعد از کاشت مو در تهران ، از هرگونه تلاش چشمگیر خودداری کنید.
  • به مدت 8 روز ورزش نکنید.
  • سر خود را به مدت 2 تا 3 هفته در آب استخر قرار ندهید.
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب و آفتاب سوختگی در ماه اول خودداری کنید.
  • به مدت 3 هفته از کلاه ایمنی موتورسیکلت استفاده نکنید.

 

کاشت مو در تهران
کاشت مو در تهران
کاشت مو در تهران
کاشت مو در تهران

فیلم | شست و شوی کاشت مو | کلینیک کاشت مو در تهران


 

 

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید