بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران

بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران

در مورد جراحی ابدومینوپلاستی در تهران  بیشتر بدانید

عمل ابدومینوپلاستی در تهران با برداشتن نوسانات ناراحت کننده در شکم انجام می شود. پس از زایمان یا پس از کاهش وزن بیش از حد ، پوست افراد که به حالت قبل بازنگشته و افتادگی پیدا می کند ، میتوان با جراحی ابدومینوپلاستی در تهران برداشته شود. در این عمل پوست قسمت میانی و تحتانی شکم به همراه بافت چربی و قسمتی که افتاده است برداشته می شود. در صورت وجود ماهیچه های شل و جانبی (دیاستاز) ، با بخیه سفت می شوند.

 

دکتر رقیه جلیلی

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی 
جراحی سرطان سینه
جراحی زیبایی سینه
جراحی سینه آقایان (ژنیکوماستی)
جراحی شکم
لیپوماتیک
تزریق چربی

021 880 322 54

0939 73 77 913

ابدومینوپلاستی عملی است که پوست و چربی شل شده از قسمت میانی و تحتانی شکم را از بین می برد و باعث کشیدگی عضلات دیواره شکم می شود. با این عمل توسط بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران میتوان ظاهر برجسته شکم را تا حد زیادی کاهش می دهد. با این حال ، نباید فراموش کرد که اسکارهای بعد از عمل اجتناب ناپذیر هستند.

صاف کردن شکم با جراحی | بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران

►چه کسانی باید تحت عمل جراحی ابدومینوپلاستی در تهران  قرار بگیرند؟

مناسب ترین کاندیداهای کشش شکم خانم ها و آقایانی هستند که رژیم یا ورزش در ناحیه شکم ندارند و چربی بیشتری نسبت به بدن دارند و از افتادگی شکم شکایت دارند. جراحی ابدومینوپلاستی در تهران برای زنانی که یک یا چند بارداری داشته اند و بازگشت به حالت عادی برای عضلات شکم و پوست آنها دشوار یا غیرممکن است مفید است. این روش همچنین می تواند از دست دادن قابلیت ارتجاعی پوست ناشی از افزایش وزن زنان مسن را برطرف کند.

ارتباط با دکتر جلیلی بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران 

زنانی که قصد افزایش وزن دارند نباید به این عمل فکر کنند. همچنین ، ابدومینوپلاستی تهران برای زنان باردار بعد از بارداری توصیه می شود زیرا ماهیچه های سفت شده شکم می توانند در دوران بارداری دوباره شل شوند. به جز سزارین ، اگر عمل دیگری روی شکم انجام شده باشد ، بازشدن شکم ممکن است برای شما خطرساز باشد.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی تهران ظاهر شما را زیبا می کند ، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد ، اما ممکن است به فرم ایده آل خود نرسید. بنابراین ، قبل از تصمیم گیری در مورد عمل جراحی ، به طور جدی تری در مورد انتظارات خود فکر کنید و از مشورت با پزشک خود در مورد مسائلی که به شما مربوط می شود دریغ نکنید.

بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران

 

دکتر رقیه جلیلی

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی 
جراحی سرطان سینه
جراحی زیبایی سینه
جراحی سینه آقایان (ژنیکوماستی)
جراحی شکم
لیپوماتیک
تزریق چربی

021 880 322 54

0939 73 77 913

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید