بهترین مرکز کاشت مو در کرمانشاه | هزینه و قیمت کاشت مو در کرمانشاه


  بهترین کلینیک کاشت مو در کرمانشاه  

کاشت مو، ابرو و ریش در کرمانشاه یکی از خدمات مهم کلینیک های تخصصی زیبایی در شهر کرمانشاه است که هر روز تعداد بسیاری مراجعه کننده به این کلینیک کاشت مو کرمانشاه میروند. کاشت مو نوعی تکنیک در جراحی است که  به روش های مختلفی انجام میشود چون کاشت مو به روش SUT ، کاشت مو به روش FIT و FUE . در این کلینیک ها ریشه‌های مو، تک به تک از ناحیه های دیگر به ناحیه در حال ریزش و یا خالی برده می‌شوند.از این روش بیشتر در درمان ریزش مو بین مردان استفاده می‌شود اما در بهترین مرکز کاشت مو در کرمانشاه، برای خانم‌ها نیز امکان کاشت مو وجود دارد.


کلینیک تخصصی پوست و موی

با کادر حرفه ای و بهره مندی از آخرین تکنولوژی و پیشرفته ترین تجهیزات مربوطه

 


 

    جهت مشاوره  با شماره های زیر تماس بگیرید  

   کلینیک  السانا   
تهران ، اندرزگو


ارسال پیام از طریق واتس آپ



 ☎   09351407700

 


آدرس :  


مشاوره حرفه ای، قیمت مناسب و کیفیت بالا تخصص ماست


► کاشت مو در کرمانشاه چگونه انجام میشود

در پروسه کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو کرمانشاه برخی از ریشه‌ها که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم است، به ناحیه کم مو انتقال داده می شوند همچنین از روش های کاشت مو در کرمانشاه حتی برای کاشت ابرو، مژه، ریش و پوشاندن محل زخمهای ناشی از جراحت مانند کشیدن پوست و کاشت موهای قبلی استفاده می‌شود. توجه داشته باشید وب سایت اناهید به شما کلینیک کاشت مو کرمانشاه را معرفی میکند که بتوانید با مشاوره رایگان، بهترین هزینه و قیمت کاشت مو در کرمانشاه را پیدا کنید.

کلینیک کاشت مو و زیبایی کرمانشاه

کلینیک کاشت مو در کرمانشاه

کاشت مو به روش SUT در کرمانشاه

► کاشت مو sut چیست ؟

یکی از بهترین روش ها برای کاشت مو که در کلینیک کاشت مو کرمانشاه انجام میشود، کاشت مو به روش SUT است. باید توجه کنیم در روش SUT دیگر نیازی به جراحی، بیهوش شدن بیمار برای کاشت مو ،اسکاری (جوشگاه)ی که به علت جراحی یاقی میماند، نیست و کاشت مو Sut طبعا بعد ازکاشت مو عوارضی به جا نخواهد ماند.در مراکز معتبر کاشت مو Sut در کرمانشاه دستگاه هایی به صورت تمام اتوماتیک  پیوند مو را تا  14000 - 15000 هزار تار موی واقعی، که سه برابر نسبت به روشهای قدیمی می باشد، انجام میدهند.

► تراکم مو در روش کاشت مو SUT

در این روش جدید که در مرکز کاشت مو در کرمانشاه انجام میشود، شما شاهد تراکم کاشت مو بسیار بالا هستید و کسی نمیتواند تفاوتی بین کاشت طبیعی در روش SUT و پیوند موی طبیعی شما را تشخیص بدهد.همچنین همانند روش های قدیمی چون (FIT) و (FUT)، دیگر نیازی به جلسات پشت سر هم، طولانی شدن زمان برداشت و خستگی بیمار نمی باشیم. از جمله برتری های کلینیگ کاشت مو کرمانشاه این است که بدون جراحی، خونریزی و درد انجام میشود و شاهد هیچ گونه اسکار(جوشگاه) چه در قسمت برداشت و چه در قسمت موهای کاشته شده نمی باشیم.

کلینیک کاشت مو کرمانشاه

در این متد می توانیم، تراکمی 3 برابری نسبت به روش های قدیمی (FIT) و (FUT)  را انجام دهیم که  کاشت تقریبا بین 14000 - 15000 تار مو را در یک جلسه شاهد باشیم، همچنین این تکنیک یکی از به روز ترین متد روز است که در امریکا واروپا انجام میشود.


► ویژگیهای کاشت مو به روش sut در کرمانشاه

از برتری این تکنیک طبیعی بودن خط رویش، تراکم بالای مو در روش sut، انجام آن در یک جلسه و مشاهده کردن موهای کاشته شده بعد از کاشت موی طبیعی که ارتفاع آن به اندازه یک سانت است. همچنین در تکنیک کاشت موی (SUT ) پرتی و از بین رفتن فولیکولهای ( فولیکول مو شامل فولیکول مو با یک غده سباسه ضمیمه و عضله راست کننده مو است ) برداشت شده به صفر می رسند.


چون طی یک مرحله برداشت و فریز کردن فولیکولهای موی شخص تمامی برداشت سالم مانده و توسط متخصص کاشت مو با دقت بالایی در محل مورد نیاز کاشته میشودد، پس از کاشت مو،  توسط دستگاهای لیزری، تحریک و رشد سریع مو، تقویت ورشد مجدد مو های فرد را نیز  شاهد هستیم.

کاشت مو کرمانشاه


► مزایای کاشت مو به روش SUT

  • جراحی، خونریزی و درد در این روش وجود ندارد؛
  • اسکاری از هیچ قسمت سر برداشت نمیشود؛
  • 3 برابر تراکم بیشتر نسبت به روش های قدیمی (FIT) و (FUT) ؛
  • خط روییدن مو در روش sut بسیاز طبیعی است و کاشت مو خیلی دقیقتر انجام میشود؛
  • میتوان گفت تقریبا هیچ گونه پرتی در فولیکول های برداشت شده وجود ندارد.

هزینه کاشت مو به روش sut

► هزینه کاشت مو به روش SUT در کرمانشاه

با توجه به گفته های بعضی از کلینیک های کاشت مو کرمانشاه، در روش کاشت مو که به روش مهم SUT انجام میشود و  جدیدترین روش کاشت مو حال حاضر در داخل ایران است، برداشت مو توسط دستگاه تخصصی انجام شده و این دستگاه سرعت عمل به مراتب بسیار بیشتری نسبت به دست و برداشت فولیکولی (روش FIT) دارد، لذا هزینه کاشت مو که به روش SUT در کرمانشاه انجام میشود، نسبت به روش FIT کمتر می باشد.


 باید توجه کنید که در روش FIT اگر تعداد بیشتری از 2500 گرافت مو برای کاشت نیازداشته باشید، تکمیل عمل تقریبا 2 روزه انجام خواهد شد. هر چه افزایش روز داشته باشیم با افزایش قیمت همراه خواهد بود.


در کرمانشاه عمل کاشت مو مانند خیلی از خدمات دیگر پزشکی نرخ مشخص و تصویب شده ای ندارد. همان طور که میدانید، میانگینی که برای هزینه عمل کاشت مو sut درکرمانشاه هست، بین 5 تا 9 میلیون تومان می باشد. تغییرات قیمت که وجود دارد بر اساس تعداد گرافت مو بین مراکز کلینیک مختلف کاشت مو به تجربه جراح و میزان تخصص پزشکان پوست و مو و حتی دستگاه های موجود در کلینیک بستگی دارد.


البته به این موضوع دقت کنید که قیمت بالا کاشت مو دلیلی بر کیفیت بالا نیست. اما تقریبا بسیاری از کلینیک هایی که قیمت های متوسط و پایینی دارند، خدمات بی کیفیتی نیز ارائه میدهند.


کاشت مو در کرمانشاه چگونه انجام می شود؟

امروزه افزایش ریزش موی ارثی در بین مردم به ویژه آقایان رشد چشمگیری پیدا کرده به طوری که تعداد آقایانی که برای کاشت مو در کرمانشاه به مطب های متخصصان پوست مراجعه می کنند افزایش پیدا کرده است. هم اکنون تنها راه برای درمان موهای از دست رفته استفاده از روش کاشت و پیوند مو از طریق جایگزینی تک تک ریشه های مو از نقاط دارای مو به نقاط بدون مو است.

کاشت مو کرمانشاه

مراکز کاشت مو کرمانشاه

آقایان بیشتر از بانوان دچار ریزش موی ارثی می شوند و از آنجایی که هنگام حضور در مجامع عمومی پوششی بر سر ندارند در نتیجه برای بالا بردن اعتماد به نفس و حضور در جامعه، بیشتر به کاشت مو در کرمانشاه روی می آورند. برای کاشت مو، موهایی که دارای ریشه قویتری هستند و نسبت به ریزش موی ارثی مقاوم تر می باشند به صورت تک تک در ناحیه طاس و بدون مو کاشت می شوند و از این طریق به رشد موهای ناحیه طاس کمک می کنند.


علاوه بر شهر کرمانشاه،طرفداران بسیاری به دنبال کاشت مو تهران هستند و بسیاری از آقایان و بانوان که در تهران که از تاسی رنج میبرند به مراکز کاشت مو میروند تا برای خود پیوند مو انجام دهند.


عمل کاشت مو FUE

پیوند مو از روزهای اولیه بسیار طولانی بوده است ، اما هنوز در اواسط دهه 1990 عمل پیوند مو شکل نگرفت و با تکنیک هایی انجام شد که امروزه در سراسر جهان انجام می شود. پیوندهای مو با استفاده از تکنیک FUT در دهه نود انجام شده است ، با روش FUE که در اوایل دهه 2000 توسعه یافته و در سال 2005 معرفی شده است جایگزین شده است. همان امروزه این تکنیک همچنان به عنوان استاندارد طلای جراحی کاشت مو در نظر گرفته می شود.

کاشت مو در شیراز

کاشت مو به روش super fue در کرمانشاه

پیشرفته ترین روش در کاشت مو روش FUE است.امروزه ، افرادی که ریزش مو دارند ، می توانند با جدیدترین تکنیک مدرن FUE ، استاندارد طلای ترمیم مو ، موهای طبیعی خود را ارائه دهند.


► ویژگی های کاشت مو به روش fue

  1. بیمار که آرام می گیرد در هنگام استفاده از بی حسی موضعی هیچ دردی را احساس نمی کند.

  2. بیمار در طول عمل کاملا هوشیار است.
  3. قبل از عمل بیمار اجازه خوردن و نوشیدن دارد. این مانع از استفاده از آرام بخش نمی شود.
  4. بیمار می تواند در طول عمل (مانند رفتن به توالت ، غذا خوردن و آشامیدن) تمام نیازهای خود را برآورده کند.
  5. بیمار می تواند به محض اتمام عمل ، بدون هیچ مشکلی به خانه یا هتل برگردد.

تفاوت اصلی استفاده از تکنیک FUE برای کاشت مو در این است که جای زخم باقی نمی ماند و زمان بهبودی آن کوتاه تر است. موفقیت عملیات در نتیجه پیشرفتهای دستگاههای پزشکی مورد استفاده در تکنیک FUE نیز افزایش یافته است. تکنیک FUE را می توان با انواع ابزارهای مختلف انجام داد. در نتیجه این روش با چند نام مختلف شناخته می شود.

کاشت مو علاوه بر موهای سر، برای کاشت مو های ابرو و مژه و محاسن که دچار ریزش شده اند نیز استفاده می شود. در این روش کاشت یک پیاز مو باعث رشد4 ریشه مو می شود بنابراین هنگام انجام این روش، پیاز مو را به صورت دست نخورده انتقال می دهند بنابراین موها به طور طبیعی تری رشد می کنند. البته کاشت مو در کرمانشاه به روش های مختلفی انجام می شود برخی از آن ها بسیار تخصصی است و توسط متخصص پوست و مو انجام می شود و برخی دیگر به صورت سرپایی انجام می شود.


► نکات مهم قبل از کاشت مو در کلینیک

قبل از کاشت مو لازم است تا به یک سری نکات توجه شود تا علاوه بر صرف هزینه و زمان، به نتیجه خوبی نیز دست یافت. انجام این عمل بسیار بی خطر و آسان است ولی برای کسب نتیجه بهتر باید به نکات بهداشتی و ایمنی قبل و بعد از عمل توجه شود. این عمل به دلیل حساسیت بالایی که دارد معمولا به صورت تیمی و توسط یک جراح با تجربه انجام می شود.

کلینیک کاشت مو کرمانشاه


  • قبل از انجام عمل کاشت مو در کرمانشاه بهتر است ابتدا درمورد نحوه انجام آن تحقیق کنید و اطلاعات کافی را بدست آورید. برای انجام کاشت مو دو روش رایج به نام های FUT و FIT وجود دارد و افراد می توانند از طریق مشورت با پزشک خود بهترین و مناسب ترین روش را انتخاب کرده و سپس اقدام به انجام این کار نمایند. هنگام کاشت مو باید به این نکته توجه کرد که تمام موهای از دست رفته به طور کامل قابل برگشت و پرپشت شدن نیست بلکه اگر به درستی انجام شود می تواند 70 تا 90 درصد موهای از دست رفته برگردد.

در ویدیو زیر میتوانید نحوه کاشت مو را مشاهده بفرمایید

کلینیک کاشت مو به روش sut در کرمانشاه


  • قبل از انجام کاشت مو ابتدا لازم است بدانید که آیا نیاز به کاشت مو دارید با نه زیرا ممکن است دلیل ریزش مو در فرد ارثی نبوده باشد و به دلیل مشکلاتی از قبیل تغذیه نامناسب و استرس یا بروز قارچ در سر باشد که با درمان این مشکلات، ریزش مو نیز درمان می شود. همچنین سن مناسب برای کاشت مو از اهمیت خاصی برخوردار است برای مثال انجام کاشت مو در کرمانشاه برای سنین زیر 25 سال معمولا توصیه نمی شود زیرا تا قبل از این سن ریزش موی ارثی همچنان ادامه دارد ولی بعد از این سن ریزش آن کمتر می شود. 

برای کاشت مو می توان به کلینیک معتبر کاشت مو در کرمانشاه مراجعه کرده و بعد از انتخاب روش مناسب، اقدام به کاشت مو کرده و سپس مراقبت های لازم را از آن به عمل آورد.

کلینیک کاشت مو کرمانشاه

کاشت مو به روش fue در کرمانشاه


► مراقبت های بعد از کاشت مو

بعد از هر عمل جراحی به ویژه کاشت مو باید یک سری مراقبت هایی انجام شود تا نتیجه بدست آمده موثر واقع شود. بدین منظور باید به توصیه هایی که بعد از کاشت مو در کرمانشاه توسط پزشکان به بیماران گوشزد می شود توجه کرد. البته تیم حرفه ای  کلینیک کاشت مو کرمانشاه پس از انجام کاشت با توجه به شرایط هر فرد مراقبت های لازم را با دقت به شما خواهند گفت و جای هیچ نگرانی نمی باشد. 


  • به عنوان مثال بعد از کاشت مو در کرمانشاه باید مراقب باشید تا به مدت چند روز موهای خود را در معرض نور مسقیم خورشید قرار ندهید
  • و همچنین بعد از گذشت 2 روز از انجام عمل جراحی، باید محل مورد نظر را با شامپو مناسب شست زیرا استفاده از شامپو باعث از بین رفتن خون های بسته شده اطراف مو می شود و به رشد بهتر آن کمک می کند.

کاشت مو

  • به مدت 10 روز بعد از کاشت مو، موهای کاشته شده به دلیل سستی که دارند بسیار آسیب پذیر هستند بنابراین ممکن است در این مدت کمی دچار ریزش شوند اما بعد از 2 تا 3 ماه این موها استحکام خود را بدست می آورند و به صورت عادی رشد می کنند بنابراین در طول این مدت نباید نگران از دست دادن موهای کاشته شده بود.
  • در کل بعد از 9 ماه موهای کاشته شده کاملا به صورت طبیعی به رشد خود ادامه می دهند اما این بدان معنی نیست که از توجه به موها غافل شد بلکه باید به دلیل انجام عمل کاشت مو، همیشه به مراقبت از آن ها نیز توجه کرد.

کاشت مو


► عوارض کاشت مو در کرمانشاه

از عوارض کاشت مو می توان به کم پشت شدن موها و ریزش آن در روزهای اولیه عمل اشاره کرد که یک واکنش طبیعی است و بعد از گذشت چند ماه این مشکل برطرف می شود همچنین وجود جای زخم و تورم بر روی پوست سر و پیشانی کمی باعث سوزش و درد می شود که آن نیز به مرور برطرف می شود. برای درمان خارش پوست سر نیز می توان از مرطوب کننده ها و شامپوهای مناسب استفاده کرد و از خارش این نواحی پرهیز نمود.


قیمت کاشت مو در کرمانشاه و سایر شهر ها

برای اطلاع از هزینه کاشت مو در کرمانشاه و سایر شهرها باید به کلینیک های معتبر پوست و مو مراجعه کرده و بعد از آگاهی از نحوه انجام کاشت مو در کرمانشاه و سایر اطلاعات مهم دیگر در صورت تمایل اقدام به کاشت مو کرد.


دکتر قنبری کاشت مو کرمانشاه

کاشت مو رویان کرمانشاه

کلینیک کاشت موی یاس کرمانشاه

کلینیک یاس کرمانشاه

پروتز مو در کرمانشاه

کاشت مو یاس کرمانشاه

کلینیک پوست و مو کرمانشاه

هزینه کاشت مو کرمانشاه

 

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید